Op dit adres zit nu: Brasserie Duinberk

1465419778 76
1589719681 77
1620794657 77
1714019584 77

2. Twee weken geleden waren we met familie te gast in de Herberg, nu daar kun je heerlijk eten. Ik kan me niet voorstellen dat er zo negatief over de herberg wordt geschreven. Als iets niet goed gaat dan ben ik zo dat ik even naar de bediening ga en vraag wat er mis is. Dat is beter dan je te gaan ergeren.

3. Fam. Hofman

Wij komen vele malen in restaurant De Herberg eten en vinden dat we nu eens willen laten horen hoe goed ons dat bevalt. Lonneke de chefkok is fantastisch.

4. Op het oog een heel leuk tentje, maar eenmaal plaats te hebben genomen en na 10minuten te wachten op een serveerster/ober terwijl er maar 6 tafels bezet zijn was al een tegenvaller. Na een half uur kregen we een amuze.. Vrij lange tijd in onze ogen aangezien we het voor en hoofdgerecht tegelijkertijd hadden besteld. Nog eens 20minuten hebben wij moeten wachten op ons voorgerecht. Erbij te vermelden: ons voorgerecht was een broodmandje met tapanade. Zeer onbegrijpelijk aangezien er 3 tafels die gelijkertijd er waren op dit moment al hun voorgerecht en hoofdgerecht gekregen hadden. Oftewel hebben wij 50 minuten op ons voorgerecht moeten wachten.. Het brood wat we kregen was taai en hard. Niet echt een stimulans om te blijven maar voordat we al vroegtijdig dit konden afbreken werd het hoofdgerecht geserveerd op het moment dat het laatste stukje brood de keel in gleed. Opeens vrij snel maar het leek alsof het er al een tijdje stond. Mijn partner had een biefstuk rare besteld terwijl die er net zo (al dan niet meer) medium uit zag als mijn biefstuk. Tevens was het vlees niet heet maar tussen warm en lauw in en tevens was het onwijs zout en de saus was zuur. Het enige aan dit gerecht wat lekker was waren de aardappelpartjes. Bij het weghalen van de borden hebben wij gelijk om de rekening gevraagd maar deze kon wel snel bezorgd worden bij ons. En buiten dit allemaal om leek het in mijn ogen dat wij als midden twintigers zeer achtergesteld werden in vergelijking met de andere gasten die in de senioren klasse behoren. Deze gasten werden ook beter behandeld en kregen sneller een nieuw drankje en het eten. Al met al hebben wij een onwijs grote smet door dit restaurant gekregen op een mooie vakantie die wij doorgebracht hebben in Schoorl. Ik raad dit restaurant ten strengste af aan alles en iedereen die lekker uit eten wilt maar niet 50minuten op een mandje brood wilt wachten.

1,7
  5. R. BROUWER

Met vrouw, schoonzuster (was jarig) en schoonmoeder van 98 uitstekende avond gehad.
    Het is alweer een aantal weken geleden, maar we zijn het niet vergeten. Heerlijk malse ossenhaas en uitstekende desserts.
    Chapeau voor De Herberg.

6. Toevallig terecht gekomen in de Herberg tijdens een weekendje Schoorl en dat viel niet tegen!! We kozen voor het 3-gangen verassingsmenu met bij elke gang 2 keuzes. Mijn vrouw en ik kozen bij alle gangen voor een verschillend gerecht. Flinterdunne ravioli met spinazie en ricotta gevuld, aardappelsalade met Hollandse garnalen, heilbot, sukade met hete bliksem, chocolademousse in 3 kleuren en nougatparfait. Alle gerechten erg smakelijk, mooi opgemaakt en flink aan gekookt. Leuke wijnkaart met 5 open witte en ook 5 open rode wijnen met bij de witte wijnen een fantastische Rioja! Leuke avond gehad met heerlijk eten en uiterst vriendelijke en attente bediening.

7. chris en jose

Wij verbleven 1 op 2 maart in het landhuis in een prachtige grote kamer, na een zeer gastvrije ontvangst van Lonneke.. s'Avonds heerlijk gezeten bij het haardvuur in de Herberg, en genoten van de uitstekende keuken, en vriendelijke service van de bediening.. Kortom een top weekend en zeker voor herhaling vatbaar.. Nog bedankt meiden!

8. Judith Lamers

Afgelopen dinsdagavond hebben we met mijn vader en moeder en schoonmoeder bij De Herberg gegeten. Het eten was heerlijk, je kunt goed proeven dat alles zelfgemaakt is (en lekker), dat is voor mij erg belangrijk als ik uit eten ga. Anders kun je net zo goed thuis iets in elkaar flansen. De tarte tatin was verrukkelijk. De bediening was heel vriendelijk en de sfeer aangenaam en ontspannen. Je kunt kiezen uit verschillende wijnen per glas, ook altijd fijn. We hebben met z'n allen genoten van een heerlijke avond.

9. We hebben goed gegeten, was niet bijzonder wel smaakvol. Heel lekkere wijn!! We werden uitstekend geholpen door een keurige dame. Het prijspeil is aan de hoge kant. Het was mede door de bediening een voldoende!!

5,5
  10. Drie jonge dames die hun uiterste best doen, niks op aan te merken. Weinig aandacht voor de gasten, met uitzondering van 2 bekenden.
    Eten was niet "het je van het". Het afrekenen echter wel. Ben hier eerder geweest en was toen goed. Dit keer met een culinaire en financiële teleurstelling huiswaarts gegaan. Maar tegen drie van die jonge meiden die zo hun best doen, ga je niet klagen, is niet gepast. Maar andere keer? Nee, te weinig voor te veel.

11. Ook mijn man en ik hebben een prima avond gehad in de Herberg. Aan buitenzijde restaurant konden wij echter geen Nederlandstalig menu ontdekken. Op de gok naar binnen gegaan en terecht gekomen in een redelijk goed ingericht restaurant, met een prettige bediening en het allerbelangrijkste: heerlijk eten. In tegenstelling met wat wij vaak tegenkomen: zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

12. Bert van Diemen

Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening deed erg zijn best om het ons naar de zin te maken. Wel is €3,50 voor een portie patatjes erbij een beetje veel... Ook lonneke was een goede gastvrouw. Het ontbijt was geweldig: meer dan genoeg en gevarieerd. Wij zijn meer dan tevreden naar herberg het landhuis teruggelopen!

13. Leuke lokatie, gezellig sfeervol ingericht, vriendelijke bediening. Goede kaart, lekker gegeten, zeker gezien de prijs/kwaliteit.

14. Ad en Edith Verhoeven

Wij hebben op 2 september 2013 hier heerlijk gegeten. Het eten was goed verzorgd. Jammer dat we de enige gasten waren. We komen hier zeker nog eens terug.

15. Een geweldige warme en vriendelijke ontvangst door de dame van de bediening.
    Ze liet ons zeer welkom voelen. Ook zorgde ze ervoor dat we niks tekort kwamen. Een heel goede service.
    Het eten smaakte geweldig. Heerlijke sensaties. Met liefde bereid, wat we echt merkten.
    Origineel eten, van voorgerecht tot toetje.... zalig. We hebben genoten.
    We komen zeker terug!

16. Fam. Eggen

Heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening. Ontspannen sfeer. Betaalbare prijzen. (Rosé)
    We komen zeker nog een keertje terug.

Tip. Boeketten met verse bloemen.
    Kaarsen in windlichten.

17. Vanavond heerlijk gegeten bij de herberg. De meiden van de bediening waren erg vriendelijk en ik heb nog even een praatje met de kok gemaakt, zij was erg enthousiast wat je terug ziet in de gerechten. Ik kom zeker gauw weer terug!

18. Prijs kwaliteit is ondermaats. Veel geld voor weinig soeps. De porties frieten zijn echt héél klein. 4 gerechten op de al beperkte kaart waren vervangen door andere gerechten. Zonder enige prijsaanpassing. Bediening wás ook traag en van eenzelfde bedroevend lage kwaliteit. 1keer maar dan ook nooit meer.

1,4
  19. Na een prachtige fietstocht van Texel naar Alkmaar - het was een wonderschone zonnige dag zonder enige wind van betekenis - wilden we nog ergens uit eten gaan. We reden door de dorpsstraat van Schoorl en zagen De Herberg in de avondzon met een aanbieding 'vanavond tapas € 17,50". Hier hoefden we niet lang over na te denken. De uitleg van de uitbaatster aan de dames van een andere tafel beloofde al veel goeds, maar zij kwam het ook bij ons nog eens uitleggen. Alles is vers, biologisch en gezond. Zeker de humus - een toppertje! Tegen 20.30 uur werd het wat frisser. Met enige hilariteit lukt het de charmante bediendes Ashley en Denise de terrasverwarming aan te krijgen, maar het was uiteindelijk de uitbaatster zelf die dankzij deskundig advies van diverse terrasgasten de verwarming ook kon aanhouden. Al met al een gezellige en overheerlijke afsluiting van onze vakantie op Texel. Het leek wel of we haver hadden gekregen - we waren in een mum van tijd weer thuis in Alkmaar!

20. G. Koopmans

Wat een welkom onthaal en gastvrijheid ten top!
    3 nachten verbleven in "De Herberg"
    Goed ontbijt met o.a. verse broodjes en croissant. Ook het dagelijkse eitje ontbrak niet, hard, medium of zacht gekookt, alles was mogelijk!
    De auto konden we tegen geringe vergoeding, achter parkeren, zodat wij 4 heerlijke dagen hebben kunnen fietsen.
    Het 3-gangen menu in de avond was verrukkelijk!
    Wij komen hier zeker nog eens graag terug!

21. Wij hebben in ieder geval heerlijk gegeten, het was er echt gezellig, de bediening keurig netjes (want wij eten vaker buiten de deur). Dus van onze kant alle lof en als we eens in de buurt zijn komen we beslist bij jullie aan.

Lonneke en meisjes hartelijk dank voor twee hele fijne dagen. Wij hebben in ieder geval genoten.

22. Lekker gezeten, ontspannen sfeer, eten top. Aardige jongedames in bediening.

23. Eens maar nooit meer! Meer dan een uur op eten moeten wachten en veel te weinig. Een bord met een stuk vlees of vis erop en verder geen rijst, aardappels, friet of iets dergelijks. Bediening had dit er niet bij vermeldt. Bediening heeft eten op tafel gezet en verder hebben we ze niet meer gezien. Aan het tafeltje naast ons werd verteld dat het eten op was en dat ze dus niet meer konden bestellen! Toen we na ruim een half uur nog met lege borden voor ons neus zaten terwijl de bediening steeds langs liep en met lege handen naar binnen gingen, besloten we naar binnen te gaan en af te rekenen. Hun reactie: ja sorry het is hier een beetje een chaos. Verder vieze en stinkende toiletten met een natte en afgescheurde handdoek dus handen maar drogen aan je broek. Zonde van ons geld en onze avond!

24. K. Schouten

De lunch was ronduit slecht: tonijnsalade was niet voorradig, de warme beenham was koud, de belegen kaas smakeloos, het broodje een droog klein broodje. Op klagen werd niet echt gereageerd, we moesten ook het volle pond betalen voor deze slechte hap!
    Af te raden dus.

1,1
  25. Wim Lievaart

Wat een teleurstellende ervaring! S'middags een ronde tafel voor 6 man geregeld voor half 8, we zijn keurig op tijd en moeten ruim een uur wachten tot we aan tafel kunnen, we hebben wat te drinken genomen en wat stokbrood besteld. Er komen 2 schaaltjes met wat tzasiki en humus en 6 stukjes brood, we vragen er wat brood bij en. Er komen nog 4 stukjes met de mededeling dat er brood afgebakken wordt, dat komt ruim een half uur later. We hebben linnen aan tafel, een lange tafel met smoezelig tafellinnen. De voorgerechten komen en dan is de capriccio veel te dik gesneden en taai! Dan komt het hoofdgerecht en krijg je 3 zielige stukjes entrecote ipv een entrecote met een vetrandje , mijn vriend kreeg 3 stukjes biefstuk waarvoor je €29,50 moet betalen.
    Uiteindelijk wordt het qua rekening wel goed gemaakt, maar het excuus dat het de eerste zomerdag van het jaar was sloeg echt als een tang op een varken!! Kortom hebben wij het idee dat er niets van geleerd is! Jammer !

26. Heerlijk gegeten in rustige sfeer. Wij namen het feestelijke menu ter ere van 9-jarig bestaan. De gerechten waren heerlijk en de zelfgemaakte friet als bij gerecht maakte het af. De service was voldoende, maar door onderbezetting niet top. Wel respect hoe ze met z'n 3-en(!) de klanten bedienden. De volgende keer hopelijk geen ziekte en meer tijd voor de klant waardoor een nog betere recensie.

27. Met een grouponbon hier een verrassingsmenu gegeten. Misschien dat er te weinig verdiend wordt aan een grouponbon maar het was zeer matig. Vooraf een smakeloze vlakke lente-ui soep, hoofdgerecht was OK, (geen topper) en desert (2 bolletjes ijs met slagroom) werden we ook niet opgewonden van. De glazen wijn zeer zuinig ingeschonken (120cl ipv 150, schat ik). Al met al niet voor herhaling vatbaar.

28. Gisteren al gegeten in de herberg...
    Een tweede keer valt meestal tegen; dit keer echter niet!
    Genoten van een vijf-gangen truffel-menu; we ruiken, proeven, voelen alleen nog maar truffel. Fantastisch mooi soepje; prachtige coquilles, een rijk gegarneerde aardappel en een kwartel waarvan je zelfs de botten tot je wilt nemen. Tot slot het inmiddels beroemde Franse appeltaartje... Mooie wijnen; vriendelijke jonge bediening; we stellen onze mening bij; een tien!

29. Een sfeervolle inrichting waar we heerlijk rustig hebben gegeten. De menukaart bevat originele gerechten en deze werden smaakvol gepresenteerd. We komen zeker terug!!

30. Heerlijk gegeten, goede ambiance.. jammer dat we de enige gasten waren.
    Prima sfeer maar prijs en kwalitiet kwamen niet overeen,
    te weinig groenten.
    Vlees heerlijk, wijn duur.
    Ik gun deze zaak écht meer klanten, omdat de kokkin kwaliteit levert.
    Bediening vriendelijk.

31. Voor echt ontspannen en genieten van heerlijk eten en drinken gaan wij naar de Herberg in Schoorl.
    Ons lievelingsrestaurant in ons eigen dorp!
    vriendelijke groeten,
    Hans en Ellen.

32. Wij hebben 2 avonden heerlijk gegeten. De gerechten hebben een zeer goede smaak. De bediening is goed. Een gezellig restaurant.

33. Ik en mijn man hebben heerlijk gezeten. Wij hadden een 4 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. Er werd goed rekening gehouden met allergieën en het personeel was erg vriendelijk. Als klap op de vuurpijl kregen we een tarte tatin als toetje! Kortom het eten was heerlijk, de sfeer was goed en we komen zeker een keer terug!

34. Ik heb de eend gegeten en het was voortreffelijk en fantastisch klaargemaakt. Ben uitermate tevreden over het bedienend personeel. Je wordt warm en vriendelijk verwelkomt. Mijn complimenten.

35. Bij binnenkomst heerlijk een borrel bij de haard, daarna heerlijk gegeten! De sfeer was erg goed.! Het is een mooie tent

36. Onze zoon was kok in het winnende restaurant van Herrie in de keuken XXL. Tijdens de finale hebben we de dames van De Herberg ontmoet.. We waren onder de indruk van de commentaren van Herman over De Herberg. Daarom hebben we nu een camping gereserveerd in Schoorl om in De Herberg te gaan eten. Afgelopen zaterdag zijn we gaan eten in De Herberg. We hebben een 4 gangen verrassingsmenu besteld met een daarbij passend wijn arrangement. Bij aanvang hebben we een prosecco besteld hierbij kregen we een bakje gemengde nootjes, zoals je dat verwacht in een donker bruin cafe. Ik kan zeggen dat het hoofdgerecht echt super was. bij de andere gerechten heeft de kok, die nog steeds alleen in de keuken staat, zich er wel erg makkelijk vanaf gemaakt. De bediening was ook niet verbeterd, we moesten zelf om de glazen vragen nadat we water hadden besteld. We kregen 2 verschillende glazen, terwijl op het vrijen tafeltje naast ons wel 2 dezelfde glazen stonden. Ook om het brood moesten we zelf vragen. We hebben met 2 personen gegeten en moesten € 160,- betalen, dan verwacht je ook iets. Wij vonden dat de prijs kwaliteit niet in verhouding stond. Jammer!!

4,3
  37. Gisteravond de verjaardag van onze dochter gevierd met een heerlijk diner bij de Herberg. Van begin tot eind was alles super,we konden heerlijk op het terras eten,prachtig zomerweer. De bediening is erg attent en vriendelijk,spelen in op wat je zegt. Het eten geweldig lekker,het vlees zo mals,de wijnen goed bijpassend,kortom,een geweldige avond beleefd! Lonneke en personeel,ga zo door,bedankt voor jullie goede zorg! O ja, glutenvrij is hier ook prima, mijn man miste wel een glutenvrij broodje,maar wie weet,een volgende keer?

38. Eten was heerlijk en hoefde niet lang te wachten, geen op of aanmerking. Sfeer prima, lekker knus, echt een warm gevoel. Service dat liet wat te wensen over, studenten die niet echt klant gericht werken. De prijs is iets aan de hoge kant, maar dat mag zeker voor deze kwaliteit.

39. commandeur

Goed gegeten, maar bediening was echt niet goed, totaal geen feedback bij aan of opmerkingen.
    Na het ontvangen van de rekening werd er niet meer naar ons omgekeken, dus het schoteltje stond gevuld op tafel maar verder geen personeel meer gezien en dus gewoon weggelopen zonder bedankje of een tot ziens.
    Sorry maar niet echt klantvriendelijk ... Wij komen dus niet meer terug.

40. rinnie dooren

Wij hebben heerlijk gegeten, echt een aanrader. Wij zijn vriendelijk ontvangen, en het personeel was vriendelijk en goed, een aanrader.

41. Voor Herman den Blijker zal wel beter gekookt zijn.
    Is het ze naar het hoofd gestegen misschien. Prijsverhogingen. Wilt u een broodje. Ja, voor 4,95 hompen bruin brood die je dan bij de kaas ook weer krijgt. Aardige bediening hoor maar volledig hulpeloos. Cantharellen met wat zand. Garnalen niet helemaal gepeld. Slordig allemaal. Fabrieks aardappelkroketten. Parfait te waterig. De chef is nog steeds alleen en kan de drukte absoluut niet aan.
    Een grote teleurstelling.

4,5
  42. Wat een afknapper!

3,6
  43. noortje

Wij hebben dinsdag 28 juli gegeten bij de herberg, we hadden grote verwachtingen, maar helaas viel dat tegen.

De entrecote was lauw en als garnituur kreeg je alleen gefrituurde aardappeltjes, een uur hebben we gewacht op ons hoofdgerecht en drie kwartier op ons nagerecht, op dat moment waren er nog een aantal tafels vrij dus ook niet erg druk.

We gaan heel vaak uit eten maar dit viel ons wel tegen, ook de serveersters maakten veel fouten. Heel JAMMER!

44. Voor mijn 75e verjaardag heb ik de catering laten verzorgen door de Herberg. Bij de voorbespreking kon ik aangeven wat mijn wensen waren het ging om 20 personen. Alles was mogelijk. Ik vroeg om suggesties en we kwamen tot een besluit. Kreeg een overzicht plus prijs en besloot het voorgestelde te bestellen. Drankjes zouden we zelf verzorgen. De afspraak was half zes en precies op tijd werd alles bezorgd inclusief servies, glazen, bestek en servetten.

Het eten was werkelijk fantastisch alle gasten waren een en al lof. Ik kan een catering bij de Herberg dan ook van harte aanbevelen. U zult er geen spijt van hebben. Er was ruim voldoende voor iedereen.

45. Na de uitzendingen van Herrie XXL viel het wat ons betreft een beetje tegen. De diamanthaas was taai en de suiker en melk werd vergeten bij het serveren van de koffie. Misschien hadden wij een te hoge verwachting, eten is redelijk maar niet van een hoge kwaliteit.

46. Ilja 13 punten

We wonen wat ver weg, anders waren we er al veel vaker gekomen. Nu is de Herberg een vaste prik voor minstens één keer per jaar.

Het eten is er heerlijk, de prijs is super. De sfeer is dusdanig dat we ons er geweldig thuis voelen.

Dit blijft voor ons echt een aanrader en een vast uitje!

47. Heb gebruik gemaakt van het diner op hemelvaart, totaal volgeboekt, wij hebben heerlijk gegeten, gezellige dames in bediening. Top prijskwaliteit. Niks geen kant en klaar spul, heerlijk verse spullen.

Het is zo druk met het restaurant dat ze zich daar volledig op moeten richten willen ze kwaliteit blijven leveren heb ik van de dames zelf. Meiden zet hem op, en winnen hé. Wij komen terug.

48. Genoten, aardige mensen, lekker gegeten.

49. Stonden gistermiddag ( hemelvaartsdag ) 15.00 in een smoordruk Schoorl voor de deur. Menukaart in buitendisplay hing er als een vod bij; niet te lezen. Terras ziet er onverzorgd uit met overal onkruid. Restaurant bleek pas om 16.00 open te gaan. Met mij vele verbaasde potentiële gasten... Alle andere restaurants / terrasjes / eetcafé's e.d. waren van 's morgens vroeg tot 's avonds laat open. Alleen dit 'Herrie XXL-restaurant niet. En dat op één van de drukste dagen van het jaar! Dan wíl je volgens mij ook niet.... Op dit soort dagen zul je het écht moeten verdienen! Hoeven van mij niet te winnen in het programma Herrie XXL.

50. Gisteren daar geweest voor lunch, ambiance is heel goed, maar helaas liet de service nogal te wensen over, en dat terwijl Herman den Blijker weer opnames aan het maken was.

Cappuccino kon niet gemaakt worden want er was geen melk! Geen koekje bij de thee en koffie, meerdere malen kwamen er gasten op het terras maar geen bediening te bekennen dus die gingen weer, pistolet tonijnsalade werd geroosterd brood, zonder dit eerst te vermelden, wit brood bij de kroketten was niet vers en dan kun je in zo'n zaak ook niet eens pinnen. Op het terras zit je ook erg dicht op elkaar. Zo redden ze het niet.

51. j.j.pronk

Super geslaagd familiediner.

Fantastisch warm onthaal.

Eerst een gezellige borrel gedronken op verwarmd terras met verassend aperitief.

Geweldig diner goede bediening in een woord klasse.

Nogmaals dank.

52. Op donderdag 5 mei gegeten bij de Herberg. Echt in een woord geweldig. Leuke tent met open keuken en goede bediening.

53. We troffen het op vrijdag 15 april. Herman den Blijker voor de deur met cameraploeg. Naar later bleek voor het TV programma Herrie XXL. Een competitie tussen een paar restaurants in het herinrichten van interieur en exterieur. Den Blijker komt natuurlijk niet als de kok niet kan koken. Een smakelijk 4 gangen diner voor een leuke prijs werd ons aangeboden. Zo smakelijk dat je de cameraploeg nauwelijks merkte. Goede zitplekken, zowel binnen als buiten. Rustige sfeer.

54. Op 5 februari gegeten in de Herberg.

We lieten ons verrassen met een door de kok samengesteld menu.

En hiervan geen spijt gehad.

Uitstekende ervaring in een erg leuke zaak.

Een aanrader!

55. Vijfgangen truffel diner, 1 woord fantastisch!

Wijnarrangement heerlijk!

Pianist sfeervol!

Kortom genieten.

56. Afgelopen week-end truffels gegeten in de Herberg, fantastisch. Alles was goed, mooie pianomuziek begeleidde de avond. Lonneke heeft sterwaardig gekookt, sfeer was prima, iedereen kreeg aperitief van het huis, alleen maar lekkere dingen, heerlijk.

Sven.

57. Na een jaar voor de tweede keer gegeten.

Wat een verschil. De eerste keer een amuse en aperatief van het huis. Uitstekende bediening.

Bij tweede bezoek bleek de aangeboden amuse op de rekening te staan, zonder vermelding vooraf.

Bediening onvriendelijk, er werd geen prettige gastvrije sfeer gecreëerd.

Helaas niet voor herhaling vatbaar.

58. Weer eens een restaurant waar verrassende leuke gerechten op de kaart staan en deze met hart en ziel worden bereidt.

En de prijs valt ook reuze mee. Prijs/qualiteit is een dikke 10.

Een echte aanrader wat ons betreft.

59. Beroepshalve 30 jaar door Europa gereisd. Vroeger was ik zeer geinteresseerd en bekend met de grote restaurants van zuid-Frankrijk. De laatste jaren gaat mijn voorliefde meer uit naar de kleine streekrestaurants en vignerons. In de Herberg in Schoorl waan ik mij geheel terug in de Provence. Heerlijke op elkaar afgestemde menu`s, smaakcombinatie`s en passende wijnen in een ambiance amicale. Geen grote kaarten maar, zoals in de table d`hôtes, op leisteenborden geschreven driegangen keuze -menu`s. Heerlijk! Bij navraag blijkt de kokkin haar opleiding in zuid-frankrijk te hebben genoten. Impec....

60. arie groeneveld

Voor de negende maal zijn we wezen dineren en elke keer staan wij versteld van de kwaliteit van het eten.

Ik zou niet weten waar voor deze prijs zo fantastisch gegeten kan worden! Jn.

61. Lisette

Een kleine kaart, maar geweldig eten! Er wordt duidelijk aandacht besteedt aan de kwaliteit. De bediening was attent en kundig. Een aanrader!

62. heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad!

63. Een ware ontdekking, zomaar bij toeval. Heerlijk gegeten, vriendelijke en kundige bediening en voor die prijs! een absolute aanrader

64. marjolein pitstra

erg goed heerlijk gegeten leuke bediening