Nieuwste foto's in Schoorl

Laatste updates in Schoorl

1. L&G's profielfoto
    L&G heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Trefpunt

L&G

Lekker gegeten, porties ruim voldoende. Vriendelijke bediening.

2. J Tuindorp's profielfoto
    J Tuindorp heeft een recensie geschreven voor La Grotta
    Italiaans Schoorl

De pizza was op zich prima. De schrik kwam bij de afrekening. Een flesje wijn was 25 euro! Niet echt een pizzeria prijs vind ik. We hadden gevraagd om de huiswijn, maar die term kende de ober niet.

3. Har's profielfoto
    Har heeft een recensie geschreven voor Antiek China
    Chinees-Indisch Schoorl

Eten opgehaald. Nogal onvriendelijke bediening. Direct mee naar huis, binnen 10 min op tafel. Alles was lauwwarm behalve tjaptjoi, maar die was dan ook aangebrand. Gebeld om dit als opbouwende kritiek mee te geven; reactie: we hebben tasje en extra sambal niet berekend, “als niet goed terugbrengen”, tsja.

4. Nina's profielfoto
    Nina heeft een recensie geschreven voor Honky Tonk
    Nederlands Schoorl

Helaas voor groepen niet geschikt. 4 weken van te voren gereserveer voor 30 personen vis en vleesplateaus. 5 min.voor aanvang vh eten meldden ze dat het op schalen kwam. Nou ja ok denk je dan. Maar we kregen niks v d exclusieve plateaus. Ze serveerden sates en gehaktballen en mensenhadden honger nog toen alles op was. Slechts de helft kon een sate krijgen. Maar we mochten per persoon wel hoge bedrag van de plateaus betalen. We hieldenhet feest daar juist vanwege de plateaus. Zware teleurstelling voor alle gasten. Nooit meer.

5. Marleide's profielfoto
    Marleide heeft een recensie geschreven voor Hof van Schoorl

Marleide

Super restaurant. Erg lekker eten.

6. Deen's profielfoto
    Deen heeft een recensie geschreven voor La Grotta
    Italiaans Schoorl
    Vertaal van English naar Nederlands

DO NOT GO THERE. Zeer teleurstellend, very dissaponting. I ordered two pizza's: 1 vegetariana and 1 frutti di mare. After 15 minutes, a lady came out of the kitchen, saying: 1 frutti di mare and 1 salami. I replied: "no, the salami should be a vegetarian pizza, please have a look at my ticket". "Oh", replied the lady, and she went back to the kitchen. After more than 15 minutes, another lady came back stating that the pizzas were prepared in the correct way, so that they did not make a mistake. The other lady was wrong. I replied that I did not want to come home with old pizzas that had been waiting for more then 30 minutes. The boss of the restaurant showed the pizza's and touched them, you should take them, they are still warm! He touched them again with his right hand... Meanwhile I could see that this was not a real vegetarian pizza, but a salami pizza were they took of the salami... After some discussion, I received my 26 euro back from the owner, who stated that I should go to a snackbar if I did not have enough patience for good Italian food.... I had been waiting for more than 30 minutes for bad pizzas!!! No apologies were made. WILL NEVER GO BACK THERE

1,3
  7. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Abo's
    Snackbar Schoorl

Richard

Top tent! Heerlijk eten, goede kwaliteit, persoonlijke en zeer klantvriendelijke service en hele lieve en hard werkende eigenaren.

8. Marjan en 3 vrienden's profielfoto
    Marjan en 3 vrienden heeft een recensie geschreven voor Honky Tonk

Marjan en 3 vrienden

Heerlijk geluncht. Smulplateau is aan te raden.
    Vriendelijke bediening. Redelijk geprijsd.

9. De Jong's profielfoto
    De Jong heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Trefpunt

De Jong

Heerlijk gegeten en hele vriendelijke bediening.

10. Cees's profielfoto
    Cees heeft een recensie geschreven voor KannuniK

Op zondag 15 april 2018 gegeten in restaurant Kanunnink. Ik koos voor een Kalfs Rib-eye en mijn vrouw voor het Gildehoen. De Rib-eye was prima, flink van formaat en heerlijk mals. Het Gildehoen was ook goed, maar wat klein van formaat. Wat erg tegenviel was de zeer kleine porties garnituur. Een schaaltje met daarop een heel klein mandje frites en een klein schaaltje met salade. Dat werd tussen ons in gezet met de mededeling: Dit is voor jullie tweeën. Op het bord met het vlees lag nog een balletje aardappelpuree en een paar flentertjes groente. Kortom erg weinig en we bestelden er dus nog maar een portie frites bij.
    Wat me nog opviel: Iets verder op zat iemand alleen aan een tafeltje en die kreeg voor hem alleen precies hetzelfde als wij voor ons tweeën.
    De nagerechten waren lekker, maar ook vrij kleine porties. Kortom je zal je daar niet snel overeten.

11. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Honky Tonk
    Nederlands Schoorl

Gisteren in Honky Tonk gegeten met mijn vrouw en moeder. Mooie locatie, leuk gebouw. Het visplateau, dat op vrijdag besteld kon worden zoals op de lunchkaart stond, was eerst alleen te bestellen als diner en niet als lunch. Daarna kon het weer wel besteld worden, maar toen bleek, dat het weer niet op feestdagen besteld kon worden. Zet dat dan ook op de kaart. Mijn vrouw vroeg iets over haar bestelling, maar het personeel heeft de gerechten klaarblijkelijk nooit gezien. Het is toch handig als de bediening weet wat zij serveert.
    De frites waren flink doorbakken. Op zich houd ik wel van krokante patat, maar donkerbruine frites? Over spareribs kan men ook van mening verschillen, maar deze was taai en vet. Het zag eruit als zo’n ingesealde sparerib uit de vriezer, die even warm is gemaakt. Geen krokante korst. Qua smaak ook licht ranzig. Het bedrag van goed 17 euro zeker niet waard.
    Het personeel was wel vriendelijk. Dat scheelt. Toch zonde, zo’n charmante locatie, maar als je toch genoeg klanten krijgt (dagjesmensen) dan hoef je klaarblijkelijk niet zo op de kwaliteit te letten.

12. Petra's profielfoto
    Petra heeft een recensie geschreven voor Zilte Zoen
    Internationaal Schoorl

Petra

Kom hier al jaren eten met mijn zus. We zijn beide vegetariër. Voor vegetariërs was het hier altijd goed eten, viel ons nu een beetje tegen. Ook de service viel tegen. Alles duurt lang, behalve het afruimen van de tafel. Brood van voorgerecht konden (of mochten) we bijna niet opeten, hetzelfde geldt voor de patat van het hoofdgerecht. Omdat alles zo langzaam ging hebben we besloten het toetje bij de ijssalon te halen. Volgend jaar maar op zoek naar een ander restaurant. Gelukkig keus genoeg in Schoorl.

13. Dorien's profielfoto
    Dorien heeft een recensie geschreven voor TH Nguijen-le
    Kleine eetwaren Schoorl

Nergens anders kun je zulke lekkere loempia’s kopen dan bij Hoa en haar man. Ook de pasteien zijn voortreffelijk.
    Alles zelf gemaakt en dat proef je.

14. C. Brouwer's profielfoto
    C. Brouwer heeft een recensie geschreven voor Antiek China
    Chinees-Indisch Schoorl

C. Brouwer

Afhaalchineesje gehaald. Mihoen met ossenhaas en bekertje satesaus.
    Zeer kleine portie. Smakeloos, vrijwel geen groenten en vlees.
    Bedroevende prijs kwaliteit verhouding. Ik ga hier nooit meer naar toe.

15. Willands's profielfoto
    Willands heeft een recensie geschreven voor Honky Tonk
    Nederlands Schoorl

Vorige week gegeten was erg lekker, nu geluncht was niet lekker het broodje zalm was smakeloos en de pannenkoek kaas veel te machtig. Veel te veel kaas. Boven dien was er een verjaardag die zich langzaam uitbreidde naar andere tafeltjes waar je het idee kreeg dat je in de overvolle kroeg aan het lunchen was. Slecht management want toen ik het tegen de serveerster zei dat het hinderlijk was kreeg ik tja de andere ruimte is nog niet open. Voor mij voorlopig de laatste keer.

16. Daan's profielfoto
    Daan heeft een recensie geschreven voor Abo's
    Snackbar Schoorl

Super eten, super sevice hele klantvriendelijke mensen.
    Echt een enorme aanwinst voor Schoorl en omgeving!

17. Familie. A.'s profielfoto
    Familie. A. heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Trefpunt

Familie. A.

Lekker gegeten, leuke bediening. Veel aandacht voor kleine dingen. Leuk met kinderen.

18. Yvonne Krol's profielfoto
    Yvonne Krol heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Trefpunt

Yvonne Krol

Wij hebben heerlijk gegeten.
    Persooneel was vriendelijk en onze hond was welkom.

19. Jan in’t Hout's profielfoto
    Jan in’t Hout heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Trefpunt

Jan in’t Hout

Een prima ervaring in een rustig Schoorl. Er ging iets mis met onze bestelling, maar het werd excellent opgelost. We zijn uiterst hartelijk en vriendelijk behandeld! Het eten was ook erg lekker en goed verzorgd.
    Al met al een aanrader.

20. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Grand Café Bourgogne

Heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant

21. Honky Tonk heeft een nieuwe foto
  22. Honky Tonk heeft een nieuwe foto
  23. Honky Tonk heeft een nieuwe foto
  24. Honky Tonk heeft een nieuwe foto
  25. Honky Tonk heeft een nieuwe foto
  26. Elly Saive De Koning's profielfoto
    Elly Saive De Koning heeft een recensie geschreven voor De Viersprong

Gisteren hier gegeten met 4 personen.
    Heerlijke uiensoep.
    Er was wat mis gegaan met de spareribs deze waren niet warm dit werd netjes opgelost bij de afrekening.Deze waren op kosten van het huis. Dus zeker een aanrader om lekker te eten.

27. mon's profielfoto
    mon heeft Hof van Schoorl toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Nederlands
    Rijksweg 12 Schoorl
  28. Juul van Wijlick's profielfoto
    Juul van Wijlick heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Trefpunt

Juul van Wijlick

Heerlijk gegeten goede kwaliteit en lekker eten. Als het dichter bij was (227 km rijden) dan zou ik vaker komen!

29. Anita Korsten's profielfoto
    Anita Korsten heeft een recensie geschreven voor Honky Tonk

Anita Korsten

Altijd weer een feestje bij Honky Tonk als we weer eens een weekendje in Schoorl vertoeven. Super lekker eten (de pompoensoep was verukkelijk) fijne attente bediening en gewoon gezellig!
    Kom telkens weer terug.....

30. Selma Rijkes's profielfoto
    Selma Rijkes heeft een recensie geschreven voor Honky Tonk

Selma Rijkes

Wij wilden een visplateau, maar dat geldt vanaf oktober, staat onduidelijk in de folder. Een prima alternatief werd aangeboden. Alleen de prijs vonden wij wat hoog voor het gebodene. Het was wel erg lekker. We zijn hier al vaker geweest en aan te bevelen.