Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schoonoord verdeeld zijn.

B .Uneken

Vriendelijk ontvangst, ruime keuze aan gerechten kinderen vermaken zich er goed.
    Wij vonden het eten goed en het was goed bereikbaar en goed overzichtelijk.

Inge

Het concept is leuk, zelf kiezen wat je eet. Er is een ruime keus aan gerechten. Alleen t wachten bij de buffetten wordt niet door iedereen gemakkelijk gevonden. Er werd over mij heen een gerecht gepakt terwijl ik nog aan t kijken was wat ik zou nemen. Het heeft iets van een " vreetschuur" en dat is jammer. Het warme eten vond ik te zout en de sla was al wat bruin. Geen topkwaliteit maar T kan. T personeel is vriendelijk en t restaurant is zeer kindvriendelijk.

Slecht eten. Vet, veel te zout en vaak bakken leeg. Vieze dame die ons de drankjes bezorgde. Hele vieze huid. Nagerecht was het toppunt. Kinderen die met vieze vingers overal aanzaten. Gewoon in het ijs. En geen keuze.

Heerlijk eten, veel keuze, het eten zout in niet al te grote warmhoudbakken, waardoor niet altijd alles aangevuld is. Toch vind ik dat juist een pluspunt, want het eten ligt niet te verpieteren. Verder erg vriendelijke eigenaren en personeel. Fijne sfeer, ideale speelplaats binnen en buiten. Kortom aanrader.

5. Chinees-Indisch Schoonoord

Goed gegeten. Babi pangang was lekker!

Slechte kwaliteit eten. Te lang in de warm gehouden. Allemaal fabrieksspul of van de aldi/lidl. Kom er niet weer.

Een lekker buffet waar eens een keer geen Chinees eten bij is. Echt een aanrader. Nog een pluspunt als je met kinderen komt hoef je je geen zorgen te maken. Voor de kinderen is er genoeg vermaak en vertier aanwezig. Zodat je gezellig kan blijven eten zonder achter je kinderen aan te moeten dat ze zich vervelen

Eten was steeds op en werd niet op tijd bijgevuld. Personeel was niet klantvriendelijk en wist niet veel.

Anoniem

Een keer heerlijk geluncht en gedineerd. Hartelijk en spontaan personeel. Voor weinig geld veel en lekker eten!

Wij zijn meerdere keren wezen eten bij de Markies. Over alles zijn wij dik tevreden, maar... het eten bleek bij elk bezoek echt veel te zout! (terwijl wij best wat gewend zijn). Wij snappen dat hierdoor de drankconsumptie flink opgeschroefd kan worden, maar dit overschaduwd het heerlijk uit eten gaan. Helaas hebben wij besloten dit restaurant een tijd niet meer te bezoeken.

11. Chinees-Indisch Schoonoord

Alex Gehrels

Stopped in for some Chinese food. The spicy chicken dish was very good and the staff was very friendly. Recommended for a quick meal.

Gisteren hier gegeten met kinderen en kleinkinderen. Heerlijk buffet dat steeds wordt aangevuld. Voor de kleinkinderen een leuke speelzaal, erg handig. Het was gezellig.

Super lekkere spareribs, gezellige barvrouw, kortom een hele geslaagde avond. Een aanrader voor iedereen!

Ria

Hier twee keer eten laten bezorgen terwijl we in Molecaten vakantiepark zaten. Een echte aanrader als je van goed lekker gekruid vlees houdt. De mixed grill voor 2 personen is meer dan voldoende, en is genoeg voor 3 grote eters en 4 middelgrote eters. Ze bellen netjes op moment dat de bezorger vertrekt en zijn netjes op tijd op afgesproken plaats. De spareribs zijn lekker mals en goed gekruid.
    Een minpunt, op de folder staat dat ze ook rijst serveren maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Ze hebben alleen friet of aardappelschijfjes. Nou, die laatste zijn erg lekker!

15. Chinees-Indisch Schoonoord

We hebben voor 35 personen een catering thuis laten bezorgen. Ruim op tijd gearriveerd en was meer dan genoeg. Bestond uit 6 hoofdgerechten, mini loempia's, kroepoek, nasi en bami. Herhaling vatbaar.

16. Chinees-Indisch Schoonoord

Bij de afhaal hebben we eten besteld voor 24 personen. 13 gerechten aangeraden en dit bleek ruim voldoende. Vriendelijk personeel en eten was goed.

17. Chinees-Indisch Schoonoord

Een Chinees van 13 in een dozijn. Niet bijzonder maar ook niet slecht. Menukaart, inclusief specialiteiten is identiek aan de Chinees bij mij in Uitgeest. Jammer dat ze daar niet zelf een draai aan geven. Aankleding mag ook wel eens goed worden aangepakt. Zeer vriendelijke en attente bediening maar we zaten er praktisch alleen.

Voor de snelle hap prima, maar heb geen grote verwachtingen.

Via deze site dit pannenkoekenhuis gevonden en er speciaal naartoe gereden.

Bleek het niet meer te bestaan. Er zit nu een cafetaria/snackbar molenzicht.

19. Chinees-Indisch Schoonoord

Hele slechte ervaring. Telefonische bestelling gedaan voor nasi, bami, babi pangang en kipsaté. Dat was eens maar nooit meer. Veel Chinees gegeten in m'n leven, maar dit slaat alles. Wat een troep. De bami was smakeloos, zat niks doorheen. De nasi had een zeer vreemde smaak. De babi pangang tja, was het wel babi pangang? En de kipsaté? Dat was een varken...

Altijd weer super lekker eten bij Markies! We gaan regelmatig naar dit restaurant waar de kinderen ook zo leuk kunnen spelen (in het weekend zelfs onder begeleiding). Enneh... hou de wortelpatat er aub in!

21. Chinees-Indisch Schoonoord

Schandalig, wat een baggervoer! Smaakloos, droog, niet wat je hebt besteld en na een belletje krijg je te horen dat je het de volgende keer gratis krijgt. No way; wij komen er niet weer.

22. Nederlands Schoonoord

Jeannette

Het is een kroeg met restaurantgedeelte met groot tv scherm waar nu sport op te zien was.
    De 'haven' schnitzel en de varkenshaassate waren erg lekker.
    Goed gegeten.

Paar keer een pizza gehaald. Pizzeria in een oude garage, 't ziet er niet uit, kijk ook niet naar de 'gootsteen' maar op zich, goed eten, vers, en prima te doen. We hebben in dit dorp verder weinig keuze met afhaal...

Vanavond gebeld, kon de deur niet meer uit, en aangezien er op de menu/afhaalkaart staat 'bezorgtijden tot 22.00 uur... En het was kwart voor 9, dus moest nog kunnen...
    Nou niet dus! 'de bezorgjongen was al weg'.
    Zet het dan niet op de folder, wat ontzettend waardeloos en onprofessioneel zeg!

Helaas, maar voortaan haal ik wel ergens anders een pizza als ik pizza wil eten!

24. Chinees-Indisch Schoonoord

Prima Chinese restaurant met een rustige sfeer waar wij van houden en snelle bediening. Wij komen hier al jaren en bestellen meestal de Kantonese Rijsttafel. Babi pangang spek, Peking eend en triple dish (kip, garnalen en ossenhaas). Altijd goede kwaliteit en lekker, complimenten aan de chef!

Als we afhalen dan nemen we meestal een grote loempia en babi pangang met witte rijst. Erg lekker en voldoende voor 2 personen.

25. Chinees-Indisch Schoonoord

Ook wij zijn af wezen halen. Prima eten. Vriendelijke personeel.

26. Chinees-Indisch Schoonoord

Nou, schandalig! Wat is dit slecht eten zeg. Babi pangang? Een soort aangereden kat, vers van de bumper geschraapt, met een saus wat op, tja waar lijkt het eigenlijk op saté met zeepsop smaak. De foe jong hai, nee foe oud hai kan je het beter noemen, ei met ketchup, maar dan anders. De nasi en bami was redelijk, maar dat maakt niks goed. Helaas, en zonde van mijn geld.

Top, top, top!

Met 5 volwassenen, 1 puber en 1 kind van 2 jaar gegeten bij het restaurant. Het eten was erg lekker, veel variatie, voor elk wat wils!
    Super speelplek voor de kinderen, maar ook pubers en volwassenen. :)

Mooi concept met de speelplaats waardoor ouders lekker kunnen natafelen. Echt een aanrader!

Jammer dat we niet in de buurt komen, anders waren we zeker vaker gegaan.

Ik heb met mijn vriend vanavond bij jullie gegeten en wij vonden jullie buffet zeer gevarieerd en ontzettend lekker. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel dat regelmatig kwam vragen of het eten smaakte en we wel genoeg hadden. Ook ik vind dit het beste buffetrestaurant uit de omgeving. Ze hebben ook zeer veel eigengemaakte producten en goede stoelen.

Onlangs weer gegeten met een groot gezelschap. Ontzettend veel keuze; alles goed op smaak. Toppertje; het uitgebreide assortiment van prachtige kazen waar je uit kunt kiezen voor een kaasplankje en er is nu ook een wijnkaart. Fantastische plek voor kinderen die heerlijk hun gang kunnen gaan. Speciale vermelding voor de eigenaar en het behulpzame, zeer service gerichte personeel.

Vriendelijk personeel in een leuke omgeving. Erg klantgericht, en alles is mogelijk.
    Verder is het eten gewoon super, en wordt er een lekker bakje koffie geserveerd.
    Zeker voor herhaling vatbaar met de kids erbij!