De Markies van Karabas in Schoonoord

do vanaf 17:00
vr vanaf 17:00
za vanaf 17:00
zo vanaf 16:00

Het eindcijfer is 7. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1352412030 80
1376198919 78
1429719419 90

1. B .Uneken

Vriendelijk ontvangst, ruime keuze aan gerechten kinderen vermaken zich er goed.
    Wij vonden het eten goed en het was goed bereikbaar en goed overzichtelijk.

2. Inge 25 punten

Het concept is leuk, zelf kiezen wat je eet. Er is een ruime keus aan gerechten. Alleen t wachten bij de buffetten wordt niet door iedereen gemakkelijk gevonden. Er werd over mij heen een gerecht gepakt terwijl ik nog aan t kijken was wat ik zou nemen. Het heeft iets van een " vreetschuur" en dat is jammer. Het warme eten vond ik te zout en de sla was al wat bruin. Geen topkwaliteit maar T kan. T personeel is vriendelijk en t restaurant is zeer kindvriendelijk.

3. Slecht eten. Vet, veel te zout en vaak bakken leeg. Vieze dame die ons de drankjes bezorgde. Hele vieze huid. Nagerecht was het toppunt. Kinderen die met vieze vingers overal aanzaten. Gewoon in het ijs. En geen keuze.

4. Heerlijk eten, veel keuze, het eten zout in niet al te grote warmhoudbakken, waardoor niet altijd alles aangevuld is. Toch vind ik dat juist een pluspunt, want het eten ligt niet te verpieteren. Verder erg vriendelijke eigenaren en personeel. Fijne sfeer, ideale speelplaats binnen en buiten. Kortom aanrader.

5. Slechte kwaliteit eten. Te lang in de warm gehouden. Allemaal fabrieksspul of van de aldi/lidl. Kom er niet weer.

6. Een lekker buffet waar eens een keer geen Chinees eten bij is. Echt een aanrader. Nog een pluspunt als je met kinderen komt hoef je je geen zorgen te maken. Voor de kinderen is er genoeg vermaak en vertier aanwezig. Zodat je gezellig kan blijven eten zonder achter je kinderen aan te moeten dat ze zich vervelen

7. Eten was steeds op en werd niet op tijd bijgevuld. Personeel was niet klantvriendelijk en wist niet veel.

8. Wij zijn meerdere keren wezen eten bij de Markies. Over alles zijn wij dik tevreden, maar... het eten bleek bij elk bezoek echt veel te zout! (terwijl wij best wat gewend zijn). Wij snappen dat hierdoor de drankconsumptie flink opgeschroefd kan worden, maar dit overschaduwd het heerlijk uit eten gaan. Helaas hebben wij besloten dit restaurant een tijd niet meer te bezoeken.

9. Gisteren hier gegeten met kinderen en kleinkinderen. Heerlijk buffet dat steeds wordt aangevuld. Voor de kleinkinderen een leuke speelzaal, erg handig. Het was gezellig.

10. Top, top, top!

Met 5 volwassenen, 1 puber en 1 kind van 2 jaar gegeten bij het restaurant. Het eten was erg lekker, veel variatie, voor elk wat wils!
    Super speelplek voor de kinderen, maar ook pubers en volwassenen. :)

Mooi concept met de speelplaats waardoor ouders lekker kunnen natafelen. Echt een aanrader!

Jammer dat we niet in de buurt komen, anders waren we zeker vaker gegaan.

11. Ik heb met mijn vriend vanavond bij jullie gegeten en wij vonden jullie buffet zeer gevarieerd en ontzettend lekker. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel dat regelmatig kwam vragen of het eten smaakte en we wel genoeg hadden. Ook ik vind dit het beste buffetrestaurant uit de omgeving. Ze hebben ook zeer veel eigengemaakte producten en goede stoelen.

12. Onlangs weer gegeten met een groot gezelschap. Ontzettend veel keuze; alles goed op smaak. Toppertje; het uitgebreide assortiment van prachtige kazen waar je uit kunt kiezen voor een kaasplankje en er is nu ook een wijnkaart. Fantastische plek voor kinderen die heerlijk hun gang kunnen gaan. Speciale vermelding voor de eigenaar en het behulpzame, zeer service gerichte personeel.

13. Schuurmans

Bijzonder vriendelijk personeel, zelfs de kok kwam na afloop aan tafel om te vragen of alles naar wens was. De speelzaal annex bioscoop is perfect voor de kinderen. Het eten was lekker, vers en goed warm. Het is ons zeer goed bevallen.

Zeker in vergelijking met andere buffet restaurants in Drenthe steekt deze er met kop en schouders boven uit!

14. Ruim koud buffet. Maar het warm buffet was een aanfluiting. Vlees uitgedroogd of erg vet en het was niet warm. Zag er ook erg onverzorgd uit. De prijs kwaliteit verhouding is belachelijk. 27,50 euro p.p is echt te veel. Voor een koud buffet met kant en klare producten en een slecht lauw buffet.

15. Erik 163 punten

Het beste buffet-restaurant van de omgeving, enorme keuze, goed kwaliteit van het eten, alles goed heet, bediening top, mooie restaurant, speelhal voor de kinderen, kortom: gewoon heengaan.

16. Beetje achteraf gelegen en verstopt door z'n parkeerplaats. Rokers stonden direct voor de ingang.
    Eten was ok, maar niets bijzonders. Alles was voldoende aanwezig en werd regelmatig bijgevuld.
    7/10

17. Leuk, veel keus, lekkere tapas, div. salades, vlees, kaas, van alles dus. Het beste van alles is dat onze zoon's van 5 en 7 het er fantastisch naar hun zin hadden. Aanradertje dus als je er in de buurt bent.

18. Regelmatig gaan we met ons gezin eten bij de Markies. Het is er gezellig, de bediening is hartelijk en attent en het eten is qua keus enorm en smaakvol. Heerlijk! Voor de kinderen is er volop vermaak door de speelzaal en de bioscoop.
    Regelmatig moeten we onze kinderen "meesleuren" naar huis. Wat ons ook opvalt is dat het er altijd, ook bij grote drukte, gemoedelijk en rustig aan toe gaat. Je voelt je er op je gemak. Een aanrader voor gezinnen met linderen maar ook als je heerlijk met alleen volwassen wilt eten. Van kinderen heb je er geen last en.. zij ook niet van jou.

19. Afgelopen vrijdag met een paar mensen uit eten geweest.
    Wij zijn hier al eens eerder geweest en hebben daarvan een goede indruk overgehouden.
    Dit keer vonden we het wat minder.
    Het eten was niet warm genoeg, soms zelfs lauw, wat de smaak beïnvloedt.
    Waarschijnlijk was de omloopsnelheid te laag vanwege het geringe aantal gasten.
    Er was wel keuze genoeg uit verschillende gerechten.
    De buffetruimte mag wel wat mooier aangekleed worden.
    Al met al wel een gezellige avond voor een redelijke prijs, maar voor ons niet voor herhaling vatbaar.

20. Je kon uit vele soorten gerechten kiezen. Het warme buffet was helaas niet zo warm, zelfs lauw en dat was wel een afknapper. De bediening was zeer goed en het koude buffet was ook heerlijk. Al met al geef ik jullie een ruime voldoende

21. E v/d sman

Dit weekend voor de 1e keer geweest met 3 kleine kinderen (vakantie). Het is ons zeer goed bevallen. Uitstekend buffet met zeer ruime keuze aan gerechten. Ze hebben ook heel erg hun best gedaan om voor een van ons, i.v.m. een waslijst aan allergieen, een aparte lekkere maaltijd te maken. Applaus voor de chef!
    De kinderspeelplaats is een schot in de roos; begeleiding (in het weekend) die de kids bezighoudt en bij vertrek ook nog een kadootje :-d. Geeft de ouders/ volwassenen de kans om (weer eens) rustig te dineren/ natafelen zonder jengelende kids.
    Het restaurant is ruim opgezet, zodat je niet tussen alle tafels/stoelen door hoeft te manoeuvreren voor de volgende ronde.
    Vriendelijke en keurige bediening.
    Kortweg TOPPIE! (jammer dat het te ver weg is voor ons, anders kwamen we zeker terug)

22. Heerlijk, gezellig, ontspannen en goed gegeten!
    Het is met buffetten nog wel eens niet allemaal even lekker of vers, maar dit.....heerlijk!
    En ontzettend leuk voor kinderen.
    Geweldige avond gehad!

23. henk 12 punten

Super gegeten, zeer veel keuze en uitstekend op smaak.
    Een echte aanrader, ook met diëten al diverse keren geweest.

Vooral met kinderen is het geweldig. (grote kinderspeelzaal)

De laatste aanwinst is een heuse bioscoop voor de kids, geweldig.

Tot de volgende keer.

24. Ook hier alleen complimenten!

Heerlijk eten, veel keuze, en genoeg!

Gezellig restaurant, vriendelijk personeel, en bovenal geweldig om met kinderen heen te gaan!

Wij waren op zoek naar een restaurant waar iets voor de kinderen was, zodat de volwassenen lekker lang konden tafelen, maar de kinderen zich niet vervelen.

Nou dat hebben wij hier gevonden, en we zijn inmiddels al meerdere keren terug geweest!

Als je hier toch bent om te eten, vergeet dan niet de "shop" even binnen te lopen, lieve vrouw, en prachtige dingen!

25. Meerdere keren gegeten hier met jonge kinderen.

Het eten is supergoed, geen overvolle schalen, nee, kleinere schalen die steeds weer opnieuw bijgevuld worden. Heel veel keus! Ook mensen met een speciaal dieet kunnen hier uitstekend terecht.

Voor de kinderen is er ook volop keuze, zijn ze uitgegeten kunnen ze naar de kinderzaal waar in het weekend 'oppas' aanwezig is, maar ook buiten vermaken ze zich prima met de speeltoestellen.

Met feestdagen is er altijd iets extra's geregeld. En uitgebreid brunchen op zondag, een grote aanrader, wel op afspraak.

Wij zijn hier nu al een keer of 10 geweest, maar gaan er nog zeker vaker eten!

26. Gezellig restaurant, vriendelijk personeel en heerlijk eten. Wat ik wel mis is dat de kok voor je gaat staan vlees bakken. Je moet kiezen wat er bij de warme kant staat aan producten en als je het vlees a la minuut gaat bakken voor de gasten geeft dat iets extra. Dit is zeker niet bedoeld als kritiek, maar dit heb ik gewoon gemist.

Verder zeer tevreden en kom beslist vaker en vertel vrienden en familie dat ze hier beslist naar toe moeten gaan.

Ook gezinnen met kinderen kunnen hier uitstekend terecht, als de kinderen niet meer aan tafel kunnen blijven zitten zijn er enorm veel speelmogelijkheden in een grote zaal.

27. Een aantal weken geleden hier gegeten en ik moet zeggen dat het eten bijzonder goed smaakte.

De bediening verdient meer aandacht, ze zijn erg jong en moeten mijn inziens iets beter gestuurd worden.

Wel een echt welkom gevoel hier.

Zeker voor herhaling vatbaar.

28. Met moederdag hebben we met onze 2 zoons van 13 en 14 jaar gegeten bij het restaurant. Het was er gezellig druk. We waren erg verrast door de varieteit en de kwaliteit van het eten. Vooral de asperges waren erg lekker. Onze zoons die normaal gesproken vooral voor de patat gaan hebben ook van alles uitgeprobeerd. De rose en, appelsap en verse jus waren van goede kwaliteit.

De bediening was vlot en vriendelijk.

Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is een restaurant waar je wel iets verder voor wilt rijden. Wij komen zeker nog eens terug!

29. Een geweldige plek waar je heerlijk kunt lunchen of brunchen, zoals straks met de pasen! Heerlijk! Veel keuze en ook aan de kinderen wordt heel goed gedacht met een aparte zaal waar de ze vermaakt kunnen worden. Personeel en eigenaren van de Markies zijn ontzettend aardig en vriendelijk naar volwassenen en kinderen! Gewoon een 10 waard!

30. Grasdijk-Mulder

gezellig restaurant met heerlijk eten voor iedereen. of je nu houd van vis, vlees of vegetarisch er is van alles een uitgebreid assortiment.
    Kortom een leuk en gezellig eet gelegenheid. ook zeer geschikt om met kinderen te gaan eten in de weekenden zijn er speciale animatie teams om de kinderen zoet te houden.