Bezorgrestaurants in de buurt van Cleopatra

• EV-oplaadpunt

1. Ria 2269 punten

Hier twee keer eten laten bezorgen terwijl we in Molecaten vakantiepark zaten. Een echte aanrader als je van goed lekker gekruid vlees houdt. De mixed grill voor 2 personen is meer dan voldoende, en is genoeg voor 3 grote eters en 4 middelgrote eters. Ze bellen netjes op moment dat de bezorger vertrekt en zijn netjes op tijd op afgesproken plaats. De spareribs zijn lekker mals en goed gekruid.
    Een minpunt, op de folder staat dat ze ook rijst serveren maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Ze hebben alleen friet of aardappelschijfjes. Nou, die laatste zijn erg lekker!

2. Paar keer een pizza gehaald. Pizzeria in een oude garage, 't ziet er niet uit, kijk ook niet naar de 'gootsteen' maar op zich, goed eten, vers, en prima te doen. We hebben in dit dorp verder weinig keuze met afhaal...

Vanavond gebeld, kon de deur niet meer uit, en aangezien er op de menu/afhaalkaart staat 'bezorgtijden tot 22.00 uur... En het was kwart voor 9, dus moest nog kunnen...
    Nou niet dus! 'de bezorgjongen was al weg'.
    Zet het dan niet op de folder, wat ontzettend waardeloos en onprofessioneel zeg!

Helaas, maar voortaan haal ik wel ergens anders een pizza als ik pizza wil eten!