Nieuwste foto's in Schoonhoven

Laatste updates in Schoonhoven

1. Endy's profielfoto
    Endy heeft een recensie geschreven voor Ocean Palace

dit was een goede restaurant toen die er nog was

2. Corindas's profielfoto
    Corindas heeft een recensie geschreven voor Rivero

Corindas

Sloppie joe en japanse pannenkoek gegeten. Beide een aanbeveling. Leuke sfeer. Leuke locatie.

3. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor Belvédère

Genoten van een heerlijke lunch met familie in een gezellige ambiance. Voortreffelijke bediening! We komen zeker gauw weer terug!

4. Geerhard Otterspeer's profielfoto
    Geerhard Otterspeer heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Veerpoort

Geerhard Otterspeer

Mooi plekje daar aan de Lek om een patatje te eten. Maar de patat wordt er niet beter op. Bij het bakken zie je het al, de al afgekoelde patat wordt gemengd met de warme, of nog een keer gebakken, dus vandaar al die harde patat, jammer hoor.

5. Joke Posthuma's profielfoto
    Joke Posthuma heeft een recensie geschreven voor Belvédère

Joke Posthuma

Genoten van een heerlijke lunch met vrienden. Zeer prettige bediening. Een lekkere rustige sfeer in de Belvédère! We komen snel weer terug!

6. Hendrik's profielfoto
    Hendrik heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Veerpoort

Smerige snackbar. Chagrijnig personeel. Met name de eigenaar. Veel te duur eten. Kipburger was koud en het brood is een wit bolletje van de supermarkt. Ik eet hier nooit meer.

7. Edzard Schram's profielfoto
    Edzard Schram heeft een recensie geschreven voor New York Pizza

Edzard Schram

Teleurstellend, verkeerde pizza's geleverd en toen de goede kwamen waren ze koud!! Volgende keer weer Domino's hier in Schoonhoven!!

4,5
  8. Mel Anie's profielfoto
    Mel Anie heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Veerpoort

Chagrijnige bediening, eten was ook niet geweldig. Het uitzicht op de Lek was wel goed.

1,9
  9. susette van t hoff's profielfoto
    susette van t hoff heeft een recensie geschreven voor Belvédère

susette van t hoff

We komen regelmatig in dit sfeerrijke restaurant om een hapje te eten. Een teleurstelling hebben wij nog nooit gehad.
    Het eten, de vriendelijke bediening, de heerlijke, ouderwetse maar gezellige ambiance, eigenlijk niets dan lof. Last but not least: de rekening valt ook nooit tegen, zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Dat maakt alles tezamen dat we steeds weer, ook zomaar door de week, met een voldaan gevoel huiswaarts keren.

10. Rivero heeft een nieuwe foto
  11. A.W.Attema's profielfoto
    A.W.Attema heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Veerpoort

A.W.Attema

Restaurant De Veerpoort is echt een top restaurant. We hebben geweldig gegeten voor een redelijke prijs en hadden een heel goede bediening.

Zeker een aanrader. Wat mij betreft het beste adres in Schoonhoven.

12. Erica's profielfoto
    Erica heeft een recensie geschreven voor Cyprus

Telefonisch een bestelling gedaan. Helaas was het gerecht wat wij wilden niet meer beschikbaar, waardoor wij iets anders genomen hebben. Na een uur te laat hebben we gebeld, de bezorger was onderweg. Maar na een uur was deze er nog niet, dus weer gebeld. Weer werd gezegd dat deze onderweg was (weer geen excuus of enige vorm van begrip). Wij hadden er geen vertrouwen meer in, dus een ander plan in werking gezet. Na 3,5 uur te laat kwam de bezorger, die de gerechten weer mee mocht nemen. Sinds de nieuwe eigenaar is het restaurant bergafwaarts gegaan. Wij waren klant, maar nu nooit meer!

13. J. Schouten's profielfoto
    J. Schouten heeft een recensie geschreven voor Cyprus

J. Schouten

Mijn ervaring was slecht vanavond. Souflaki was er niet dus maar kip genomen. Het was niet echt warm de shoarma en doner was aangebrand en de kip was ook te donker. Het was gewoon niet lekker en de porties worden ook steeds kleiner vooral het bakje doner bij het pitabroodje.

14. Hetty's profielfoto
    Hetty heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Veerpoort

We gingen een ijsje halen, wat ons opviel, het was er niet schoon, overal ligt wat , tafels vies waar je ijs besteld niet schoon. Jammer, is toch wat erbij hoort schoonmaken.

15. Rivero Schoonhoven's profielfoto
    Rivero Schoonhoven heeft gereageerd op een recensie van Rivero

Beste Martin,
    bedankt voor je review, graag maken we van de gelegenheid gebruik om hierop te reageren.

U heeft inderdaad telefonisch contact met ons opgenomen en wij hadden ook bij de reservering genoteerd dat 1 van de gasten vegan zou willen eten. Onze menukaart bevat een vegan voorgerecht, namelijk de de 'Pulled Jackfruit', deze is te herkennen aan het vegan logo net als bij de hoofdgerechten. Wij begrepen van onze collega dat u hier geen vragen over heeft gesteld en dat alles naar wens was toen dit gevraagd werd. Wij hadden u natuurlijk graag ter plaatse willen informeren als er vragen waren over de kaart.

Had gerust aangegeven dat u het te snel vond gaan, want dan kunnen we daar rekening mee houden. Dat vinden wij geen enkel probleem. Spijtig dat dit heeft geresulteerd in een sobere score die ons inziens niet had gehoeven als u ter plaatste aan had gegeven wat uw wensen waren.

Mocht u nog contact met ons willen hebben over uw ervaring neem dan gerust contact met ons op via 0182320511 of info@riveroschoonhoven.nl.

Met gastvrije groet,
    Alexander & Denise van den Brink
    Rivero Schoonhoven

16. Martin's profielfoto
    Martin heeft een recensie geschreven voor Rivero

Net gegeten bij Rivero.
    Gastvrij ontvangen. Mooie locatie.
    Van te voren gebeld dat ik vegaan eet.
    Er was geen voorgerecht mogelijk.
    De bediening was erg dwingend en snel.
    Wat we gegeten hebben was ok.

17. Annemieke's profielfoto
    Annemieke heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Veerpoort

Annemieke

Vegetarische snacks voor 3,60 per stuk ???
    En personeel dat staat te kletsen en vermoeid kijkt als je binnen komt.
    Alles was vies in de snackbar. Misschien een bezem erdoor laten halen als het personeel toch alle tijd heeft.

2,7
  18. Wellens's profielfoto
    Wellens heeft een recensie geschreven voor Cyprus

Wat een vreselijk onsmakelijke maaltijd ,pizza niet gaar tzaziki geschift stokbrood afgehakt en meer dan 2 uur wachten na 2keer bellen was het er eindelijk maar bah bah wat vreselijk onsmakelijk

19. Wellens's profielfoto
    Wellens heeft een recensie geschreven voor Cyprus

Wellens

BESTEL HIER ALSJEBLIEFT NOOIT!!!
    Wat een vreselijk onsmakelijke maaltijd pizza niet gaar, tzaziki geschift, stokbrood gescheurt/afgehakt en alles is koud!!! en daar betaal je dan bijna 60 euro voor en moet je meer dan 2 uur op wachten!

20. Pierre's profielfoto
    Pierre heeft een recensie geschreven voor Snackbar De Veerpoort

Ze moeten beter de bestelling in de gaten houden bestelde 3 dingen waarvan er 2 klopte 3 was geen fiet maar halve frikandel noem ik het maar dus duurkoop ff aan de overkant wat halen. Dacht ik😤