Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schoonebeek verdeeld zijn.

1. Andries de weerd

Een lust om hier te eten het beste restaurant uit de hele buurt.
    Een regelrechte aanrader.
    Wij rijden er iedere keer weer voor van Klazinaveen naar Schoonebeek.
    Top top.

2. Goed eten, zeker niet te weinig, goede sfeer en vooral erg aardige eigenaar van de zaak. Je voelde je erg welkom hier. Een aanrader!

3. Afhaal en bezorg Schoonebeek

Goede ervaring met deze toko.
    Super vriendelijke mensen.
    Heerlijk Hollandse kost.
    Aflevering aan huis altijd perfect.

4. Afhaal en bezorg Schoonebeek
  5. Volkering

Heerlijk gegeten hier. Nog nooit zo’n lekkere tomatensoep gegeten en al het vlees is ontzettend mals. I.v.m. spierziekte heb ik al jaren geen babi pangang meer kunnen eten. Bij elk Chinees restaurant is dat te hard, maar hier was het vlees heerlijk mals en ik heb kunnen genieten van de babi pangang. Echt een aanrader, als we Chinees gaan eten gaan we beslist weer naar de Lange Muur!

6. JOHAN vd Hatert

Wij gaan hier regelmatig eten. Wij komen uit Ede om hier Tip Pan te komen eten. Vreselijk lekker. De eigenaar is heel vriendelijk en geeft je altijd het gevoel van welkom te zijn. Het is een goede prijs. In Ede zijn ze veel duurder.

Eén vorige recensie
  7. Zeer onvriendelijke bediening. Mevrouw was bezig en had geen tijd om mijn bestelling op te nemen. Kom er nooit weer!

8. Vandaag met vrienden specialiteiten van de dag gegeten. Uitstekende kwaliteit, super lekker en ontzettend goede dienstverlening. Je voelt je heel erg welkom.

9. Zeer lang moeten wachten op eten waarna het eten voor twee van onze kinderen ook nog werd vergeten. Bestek hebben we zelf maar gepakt....

10. Vanmiddag heerlijk geluncht!

11. Na een dagje Duitsland zijn we gaan eten bij De Lange Muur in Schoonebeek, dat doen we vaker. We hebben gekozen voor een Chinees-Indische rijsttafel, die is hartstikke goed. De tomatensoep is echt een aanrader. Het hoofdgerecht wordt keurig gepresenteerd en smaakt heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk en komt geregeld vragen of alles naar wens is. De inrichting van de zaak zit tussen traditioneel en modern in. We waren er op zaterdagavond en het was er niet druk met gasten. Best jammer, het is een prima bedrijf dat meer gasten verdient. Bij het afhaalgedeelte was het een stuk drukker.
    Samenvattend: de Lange Muur is een prima restaurant, waar je heerlijk kunt eten en is voor mij een van de betere Chinezen in de regio.

12. jvdhatert

19 januari 2015. Wij zijn vandaag hier Tipan wezen eten, geweldig lekker. Wij komen uit Ede maar gaan als we maar even in de buurt zijn speciaal hier Tipan eten.

De nieuwste recensie
  13. Op 1 januari een prima 2 gangen menu gegeten voor slechts €17,50. Huisgemaakte soepen en sauzen. Bediening is ook dik in orde. Aandacht voor de kids was super. Wij komen zeker weer!

14. Peereboom

Zaterdag 25-10-2014 met klein gezelschap gegeten en voor ons was het een topper. Wij komen zelf uit Dordrecht en de rest net over de grens uit Duitsland en het is een aanrader zowel prijs als kwaliteit. Ga zo door!

15. Wij, Greetje en ik, komen op dit adres al meer dan 5 jaar, maar dan bij de vorige eigenaar. Zonder 1 negatieve opmerking betreffende de kwaliteit/kwantiteit. Bij ons 1e bezoek begin 2014 van huidige eigenaar hebben wij 'n eenvoudig menu besteld. Helaas bij ons laatste bezoek op 5 september 2014 wilden wij 2 weer ouderwets iets specials bestellen. Na de menukaart te hebben geraadpleegd duurde het 'n poos voordat de bestelling werd opgenomen. Eerst tomaten-soepje (was oké). Hoofdgerecht werd gebracht, bijbehorende sauskom te vol... dus werd gemorst bij serveren. Hoofdgerecht smaakte niet zoals wij verwachtte. Bij de 2e drankbestelling waren de glazen niet goed gespoeld (zeepresten). Tijdens het eten kwam de eigenaresse informeren of alles naar wens was, hierop hebben wij duidelijk gereageerd door te antwoorden dat het niet smaakte zoals wij gewend waren. Van haar kregen we overvloedige verontschuldigingen, met belofte op betere service bij ons volgende bezoek. Nu dus geen 1 ster.

16. Erwin Kamping

Hier onlangs gegeten en een avond geborreld tijdens onze trektocht door Drenthe. Om kort te zijn, de hele ervaring was erg aangenaam. Van binnenkomst tot vertrek een nette en correcte behandeling en persoonlijke aandacht. Eten was uitstekend, prijzen normaal, de muziek fijn en bediening goed.
    Bedankt en wie weet tot ziens!

17. Ina

Wat is het eten verslechterd. Toen ze hier in kwamen was alles hartstikke lekker. Nu ik laatst weer had besteld met een vriendin, was mijn pizza zo vet dat ik het wel weer kon gebruiken om te koken. Niet lekker om te eten, een vriendin had sparibs ze waren taai en zat geen smaak aan. Deze week hadden we kapsalon besteld en het vlees was veelste droog, en ontzettend vet. Verder op het eten na is het personeel hartstikke vriendelijk. Maar de eerste tijd bestel ik wel ergens anders.

18. Danielle

Heerlijke spareribs van het huis!!! En super lekkere pizza, eigenlijk is alles lekker!

19. Michel Bruins

20. ik heb goede ervaring met dit restaurant
    ik heb ook het buffet geprobeert en ook dit is aan te raden
    meestal haal ik hier maar ook daarin is het persooneel goed

zeker een aanrader

jeroen weiteveen

21. Smakelijke pizza gegeten in een no nonsense tent. Voor pizza liefhebbers een prima plek voor een bescheiden prijs

22. joris

Ze hebben een nieuwe pizzabakker en heb er een heerlijke pizza gegeten, pizza brood met kruiden boter als voorafje was erg lekker.
    Ik vind het niet duur en je krijgt grote porties...
    Zeker een aanrader het was er ook gezellig ... je voelt je er op je gemak, en ik werd goed bediend, de baas bracht me af en toe iets lekkers om te proeven erg leuk.
    Groet Joris.

23. Langetabbetje

Wij komen bij alle vier de Chinese restaurants in de regio en deze steekt er met kop en schouders bovenuit.

24. Afhaal en bezorg Schoonebeek

Jans Verbene

Erg goed, vers en heerlijk.

Goede kok en gastvrouw.

Zeer hoog aanbevolen.

25. Gastvrij, gezellig, zeer schoon, goede keuken en vooral perfect voor de kids!

26. We komen al jaren in dit restaurant en het is altijd goed. Vooral de Chinese tomatensoep. Ook wordt er goed met je wensen rekening gehouden. Zeer vriendelijk personeel.

27. Positief verrast door deze Chinees, goede gerechten, veel smaak en vriendelijke bediening. Deze Chinees onderscheid zich toch van de rest door hun specialiteiten en variatie. Echt wel de moeite waard, hoewel ik er 1 maal nummertje 101 vandaan heb zonder smaak. Foutje bedankt!

28. Eten en service is op en top.

Maar de site lijkt er niet op.

29. Prijs kwaliteit top.

30. Patrick en Gea

Team Turfcafe,

Bedankt voor de catering van Patrick zijn feestje. De tapashapjes (met wellicht een tikje "Drenthe" toegevoegd) waren geweldig.

Ook veel positieve reacties gehad van de gasten!

Het was voor ons geweldig; een kok bij ons thuis in de keuken die de heerlijkste hapjes maakte!

Kortom: ook voor catering is Turfcafe geweldig!

Allemaal nog bedankt!