Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schiphol verdeeld zijn.

1. Internationaal Schiphol

Zeer tevreden was goed verzorgd door personeel. Mooi gerechten alles kwam tot zijn recht. Er is ook een totale nieuwe inrichting (restaurant en hotel)

Mooie ruimte, prachtig uitgestalde waar. Mijn favoriete lokatie. Maar… al meerdere keren gezien dat vuil servies blijft staan, ondanks veel personeel dat staat te kletsen en op telefoon staat te rommelen. Ik heb het personeel er de deze keer op gewezen dat dat geen goede uitstraling geeft en het klanten niet uitnodigt iets te gaan gebruiken. Dit werd overigens ter harte genomen zonder morren. Wat de koffie betreft; heerlijke Illykoffie inclusief zalige bonbon geserveerd. Wel zouden kopjes beter voorverwarmd moeten worden. De medium cappucino kan niet even staan, anders is ze echt te lauw.

Wat een verschrikkelijke tent. We hadden 3 mensen voor ons en hebben toch nog 45 minuten moeten wachten voor we geholpen werden. Arun kletste met iedereen volop. Maar doorwerken, nee dat niet. Verkeerde bestellingen etc. Hij liep zo sloom dat hij nog niet niet omviel. Ben nog steeds erg boos.

4. Aziatisch Schiphol

Je proeft niet de indische kruiden in het eten. Daarintegen alleen zout en sambal! Slechte kwalieit. Koud. Onvriendelijk sjacherijnig personeel.

Benjamin Ben

Great food, but terrible staff!
    They were unable to provide individual bills although the reservation was made for more than 15 people. Of course announced at checkout. No apologies and quite aggressive tone. Obviously they don't care as the only choice in this area is the Steigenberger hotel's restaurant or them. It's a pity as the food is quite good (even if we have been waiting ONE HOUR!). Please change the way you are handling your guests, guys!

6. Aziatisch Schiphol

Alexander

Ik heb gado gado, zo'n beetje overal op de wereld waar ik het kon krijgen gegeten, maar dit was wel echt de slechtste! Ik vlieg heel erg veel, en was altijd benieuwd hoe het eten hier was, nu weet ik het, de eerste en laatste keer.

1,3
  7. Aziatisch Schiphol

Slecht eten. Het smaakt vies en ik heb spijt dat ik er gegeten heb. Zelf ben ik met Indonesisch eten opgegroeid en ben echt een liefhebber ervan, maar als dit mijn eerste kennismaking was met de Indonesische keuken dan zou ik het nooit meer eten. De bami ziet er in de vitrine al vies uit en de nasi goreng is droog, kruimelig en vies. Was dit eten maar smakeloos dan zou het niet zo vies zijn zoals het nu is. Deze toko is een belediging voor de Indonesische keuken.

8. Kleine eetwaren Schiphol

Ik vind dat ik altijd op een vriendelijke manier word geholpen. Verder is het ook heel lekker en goed gemaakt. Het enige nadeel vind ik dat het best duur is voor een koffie. Voor mensen die niet zoveel geld hebben is dit niet ideaal als ze gauw even een koffie of thee willen halen!

9. Aziatisch Schiphol

Na landing op Schiphol ben ik hier gaan eten. Het eten was gewoon waardeloos. Het is een schande dat deze tent de illusie wekt Surinaams/Aziatisch eten te verkopen; kleverige en smakeloze rijst, zoete ipv hete kip. Totaal niet wat Surinaams/Aziatisch eten in werkelijkheid is.
    De service was om te janken. Ongeïnteresseerde en onhandige serveersters die je onnodig lang laten wachten en ook nog verkeerde gerechten voor je neus schuiven!
    Ze zijn continu met elkaar aan het lallen. Ga hier NIET eten; haal liever een krentenbol bij de AH To Go, die verkopen tenminste wat ze je beloven!

10. Aziatisch Schiphol

Jan-Willem

Allereerst €2 te veel betaald (niet op gelet en toen we het even wilden gaan halen speelden ze doof). Daarnaast was zoveel de tofu van mijn vriendin kurkdroog, als mijn rundvlees. Ze hadden me ook noodles gegeven ipv rijst, maar dat maakte niet zoveel uit.

11. Aziatisch Schiphol

Kip met nasi in zoetzure saus en cashewnoten, ruim €10,00. Deze eetgelegenheid zou geen toko mogen eten. Bloemkool rauw, Cashewnoten komen uit een viezige glazen pot, zoet zure saus komt uit een fles van Go Tan woksauzen. Deze saus is ook het enige wat je proeft. De kip was wel gaar. De keuken van het restaurant ziet er onverzorgd uit. Bloemkool werd niet gewassen voordat het in mijn gerecht werd verwerkt.

12. Aziatisch Schiphol

Carmen Trel

Meest vieze noodles beef teriyaki die ik ooit heb gegeten. Compleet smakeloos en droog. Bovendien veel te duur voor de kleine portie die je krijgt.

YO

Slecht... erg slecht. De serveerster kan beter thuis blijven als ze haar werk niet leuk vindt.. Wat een slecht service echt verbaasd. Klanten voor mijn in de rij hadden geen honger meer zo slecht. De friet wordt op het blad gegooid en de milkshake ingepakt op de friet! Friet koud.

14. Eetcafé Schiphol

Hamburger lauw koud en de friet was slap. Volgende keer ergens anders heen.

15. Aziatisch Schiphol

Niet te eten!! Noodles werden gewoon in de magnetron gestopt het was daarna ook super droog smakeloos broccoli en champignons waren gewoon nog rauw. Gewoonweg onsmakelijk en nog eens veel te duur. Nooit meer!!

1,3

I ordered a simple medium fries with mayonnaise. Much to my surprise, the ladies behind me in the line were served their fries before me, as the two guys behind the counter were falling over each other to flirt with them. I was then offered a small fries by one of the guys. Obviously, I pointed out that I had ordered a medium. He then filled a medium cone, which looked very much like a small, and handed it to me. Naturally I asked what happened to my mayonnaise. He then asked the girl on the till what I had ordered, to which she responded she did not remember! I never got a receipt either.

There was not one word of apology, never a single smile. I felt like I was disturbing their quality time talking and laughing with each other instead of serving customers. The staff clearly don't want to work, so please send them home!

17. Kleine eetwaren Schiphol

Besteld, wachten... Navragen, wachten... Voor een expresso die dus nooit is geleverd.

18. Aziatisch Schiphol

Gisteren hier gegeten, eten was snel klaar en echt erg lekker. Wij hadden de spicy chicken en de coconut gamba.
    Echt een aanrader!

19. Kleine eetwaren Schiphol

Iemand weggebracht naar Schiphol. Besloten om nog wat te drinken en kwamen bij de Jungle Juice Bar terecht. Het was niet overdreven druk dus aan een tafel plaatsgenomen. Na 10 minuten gewacht te hebben naar de bar gelopen om wat te bestellen. Jongeman was bezig met het maken van een mix, had uiteraard nu geen tijd. Serveerster kwam op dit moment terug achter de bar en nam een slokje water. Ik loop naar haar toe om een bestelling te plaatsen. Ze ziet mij aankomen, kijkt mij aan, draait zich om en loopt weg naar achteren. Zo wil ik niet als klant behandeld worden.

20. Aziatisch Schiphol

Waardeloos. Een half uur gewacht met zo'n rode wekker die af zou gaan als het klaar was. Toen hij na een half uur nog niet was afgegaan ben ik gaan vragen of er iets mis was. Mijn bestelling was duidelijk niet doorgegeven. Ik had om een salade met cashewnoten gevraagd (zo heet dat gerecht) maar toen ik het uiteindelijk kreeg zaten er geen cashewnoten in. Ik kreeg ook alleen een lepel om het mee op te eten. Lastig een salade eten met een lepel. Ik probeerde een email te sturen naar het email adres op hun website (ik dacht misschien dat het management geïnteresseerd zou zijn in de ervaring van hun klanten) maar kreeg een bericht van de postmaster dat het niet bezorgd kon worden. Vandaar deze slechte beoordeling: noch het management van Toko 2 Go, noch het personeel is bijzonder geïnteresseerd in de ervaring van hun klanten. Echt een afrader.

21. Internationaal Schiphol

J van Goudswaard

Gezellig dagje Schiphol daar hadden we zin in op 10-08-2015. Maar wat een gezellig dag leek te worden liep heel anders. We gingen eten bij TouchDown.. en daar werd mijn vrouw niet goed en viel ze flauw. Dat was behoorlijk schrikken, vooral dat ze in April een herseninfarct gehad heeft. Maar het personeel bij TouchDown greep erg snel in en al gouw was er professionele hulp.. We werden aan alle kanten voortreffelijk geholpen en dat heeft ons diep geraakt en ontroerd. Ook dat we het geld van onze bestelling terug kregen was voor ons heel bijzonder, we hadden hier niet om gevraagd... het zou nog geen eens bij ons op komen om het geld terug te vragen. Waar vind je nog zo iets... onze waardering is groot. Langs deze weg willen we dan ook iedereen die ons geholpen hebben heel heel hartelijk bedanken voor alle hulp... onze dank is groot.
    We gaan zeker nog eens eten bij TouchDown, dat is het minsten wat we kunnen doen. Nogmaals heel veel dank voor alle hulp...

Met vriendelijke groeten.

Ko en Janet van Goudswaard.

22. Aziatisch Schiphol

Smaakloos, droog en vies eten. Pak conimex nog Aziatischer dan deze smurrie. Veel te duur voor wat je krijgt. Blijkt dat ze standaard sauzen gebruiken en zelf niet de smaak kunnen veranderen. Tafel wiebelde en kruk was oncomfortabel. Personeel was erg grof, behalve de vrolijke jongeman die aan de kassa stond. Enige in de zaak met een lach op zijn gezicht, maar het bleek een vakantiekracht te zijn.

2,1
  23. Internationaal Schiphol

Ik was aangenaam verrast bij mijn eerste bezoek aan dit leuk gelegen restaurant. Lekker ruim opgezet, met aardig wat tafels met direct uitzicht op het panorameterras. Het broodje gezond dat ik uitkoos smaakte uitstekend, de capuccino smaakte helaas nergens naar. De bediening vond ik zeer vriendelijk. Alles bij elkaar zeker nog een bezoekje waard.

24. Nederlands Schiphol

Ik moest in het Sheraton zijn voor een vergadering en besloot nog even van te voren hier een lunch te halen. De ruimte is leuk ingericht met een grote bar en is erg ruimtelijk opgezet. Aan de andere kant is het wel wat luidruchtig. De bediening moest je echt om aandacht vragen anders bleven ze voorbij lopen. Uiteindelijk een Super Salad besteld met feta kaas, kipfilet, noten, bessen, etc... Smaakte wel oké, maar wat vlak. Had wel iets beter gemogen voor 14,50 euro.

Ga eigenlijk nooit naar Burger King maar soms ontkom je er niet aan. Even snel een burger halen is er niet bij.

Ongeorganiseerd zooitje, zowel voor als achter de Balie. Eenmaal een burger bemachtigd rennen naar de trein die je bijna mist omdat het bijna 30 minuten heeft geduurd. In de trein kom je erachter dat ze je de verkeerde burger hebben gegeven, en het enige verschil tussen het brood en de burger was de kleur, want beide zo gort en gort droog dat het in je handen uit elkaar viel. Gewoon te ranzig.

Als ik daar nog had gezeten had ik graag nog 30 minuten gewacht om deze ellende over de toonbank te smijten.

Hans Kouveld

Super heerlijke frieten !! Veruit de lekkerste vette bek die je op Schiphol kunt krijgen.

Net een frambozen smoothie a €4,50 en een tosti kaas gebakken groenten a €4,50 besteld. De smoothie was een waterig zoet goedje wat echt niets met een smoothie te maken had. De tosti was wel goed en vers. Wel prijzig voor twee sneetjes brood. De Nederlandstalige voetbal muziek op de achtergrond stond te hard en vreselijk irritant. De dame achter de bar was aardig. Alleen hielp ze eerst een meneer van Schiphol ... Sorry maar dat kan echt niet.

29. Internationaal Schiphol

vd Valk, de eetfabrieken bij uitstek! Voor de sfeer moet je daar niet zijn. Het eten was wel goed en voldoende. De bediening netjes, correct, vriendelijk en snel. Door het gemis aan sfeer, is de prijs kwaliteit verhouding nogal scheef. Te duur weinig sfeer.

Erik Sauer

Koffie waterig, echt niet te drinken!