Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schiphol verdeeld zijn.

1. Joan Verheijden

2. Ik wachtte bijna 10 min op bloedhete friet + een koude burger. Ik krijg een Large menu terwijl ik aangeef een kleine te wille omdat ik het nooit op krijg. Caissière geeft na bestelling pas aan dat alleen Large menu's mogelijk zijn terwijl ik een week geleden nog een klein menu had. #voedselverspilling, ze haalt de manager er bij maar die is totaal niet klantvriendelijk, spreekt niet goed Nederlands, toont geen begrip, medeleven of enige sympathie. Caissière was van een beter niveau ondanks dat zij zich constant wilde bemoeien met het gesprek. Ik vroeg om een fatsoenlijk gesprek om voor het bedrijf te voorkomen dat er minder krachten zouden binnen komen. Ik zelf had haast dus geen tijd om een nieuwe burger aan te vragen. Volgens de manager van Burger King Schiphol gaan de zaken goed dus was mijn mening niet van belang. Ik heb het gesprek dan ook uit eigen respect gestaakt. Zwaar teleurgesteld. Er komen dagelijks genoeg klachten vanuit Burger King in verband met het feit van lange wacht rijen, koud eten of personeel dat geen Nederlands spreekt. Maar ik had dit zelf nog niet eerder zo meegemaakt. (Behalve het feit dat de meeste werknemers geen nederlands begrijpen.). Diep teleurgesteld in de manager. Slechte mentaliteit, denkt alleen aan zichzelf.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  3. Ik ben altijd vaste klant geweest bij lunchroom flamingo op schiphol. Maar sinds de overname zijn er tokkies voor in de plaats gekomen. Onvriendelijk, slechte kwaliteit eten en bovenal is hygiëne ver te zoeken.

Satesaus wordt opgewarmd in de magnetron!! haha..

Ik mis de oude flamingo die gerunt werd door Bart en Moniek!

4. Super lieve mensen die deze tent sinds 2018 hebben overgenomen. Het is er gezellig, het eten is lekker en je kunt er met een grote groep aanschuiven.

5. Kleine eetwaren Schiphol

Ik vind de vliegvelden niks en er zijn weinig dingen die je blij maakt. Vandaag was Barry van Starbucks op Schiphol. He was heel vriendelijk en attent. Hij zorg lekker koffie en nog belangrijker een big smile op onze gezichten. Bedankt.

6. Els Sablon

We betalen onze rekening via bancontact. Er wordt gevraagd of we de bon moeten hebben. We zeiden dat we die niet nodig hadden. Achteraf komen ze af dat de kassa onze betaling niet geregistreerd had. Ze proberen ons nog eens te doen betalen. Gelukkig hebben we geweigerd! Bij de controle van onze bankrekening achteraf duidelijk dat de betaling was gebeurd.

7. Bamiesoep, gado2 & xpress meal : witte rijst, ayam bali, sambal goreng tahu tempe, sayur lodeh. Ook de sambal had meer smaak dan verwacht. Het heeft goed gesmaakt. Goede en vriendelijke service. Voor de prijs kregen we wel goede porties.
    Als snelle en toch smakelijke tussendoor, een aanrader!

8. Kleine eetwaren Schiphol

Hedwig van donselaar

We namen een chocolade croissant. Oud en taai.

9. Ongelooflijk zo slechte koffie, ik snap niet dat een merk als Kimbo zijn naam eraan waagt. Machine staat volgens mij op 100 graden en krap afgesteld dat slootwater lekker lijkt. De smaak van Kimbo koffie is helemaal weg.

10. Wat hier geserveerd wordt is gelukkig niet representatief voor de Indonesische keuken. Dit is veel te zout en om het gebrek aan kookkunst te camoufleren wordt er teveel sambal gebruikt. Nooit meer ga ik hier iets eten. Ook zijn ze erg duur. Ik had het geld beter in een prullenbak kunnen weggooien, dan had ik tenminste deze viezigheid niet hoeven te proeven.

11. Internationaal Schiphol

Zeer tevreden was goed verzorgd door personeel. Mooi gerechten alles kwam tot zijn recht. Er is ook een totale nieuwe inrichting (restaurant en hotel)

12. Mooie ruimte, prachtig uitgestalde waar. Mijn favoriete lokatie. Maar… al meerdere keren gezien dat vuil servies blijft staan, ondanks veel personeel dat staat te kletsen en op telefoon staat te rommelen. Ik heb het personeel er de deze keer op gewezen dat dat geen goede uitstraling geeft en het klanten niet uitnodigt iets te gaan gebruiken. Dit werd overigens ter harte genomen zonder morren. Wat de koffie betreft; heerlijke Illykoffie inclusief zalige bonbon geserveerd. Wel zouden kopjes beter voorverwarmd moeten worden. De medium cappucino kan niet even staan, anders is ze echt te lauw.

13. Wat een verschrikkelijke tent. We hadden 3 mensen voor ons en hebben toch nog 45 minuten moeten wachten voor we geholpen werden. Arun kletste met iedereen volop. Maar doorwerken, nee dat niet. Verkeerde bestellingen etc. Hij liep zo sloom dat hij nog niet niet omviel. Ben nog steeds erg boos.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  14. Je proeft niet de indische kruiden in het eten. Daarintegen alleen zout en sambal! Slechte kwalieit. Koud. Onvriendelijk sjacherijnig personeel.

15. Benjamin Ben

Great food, but terrible staff!
    They were unable to provide individual bills although the reservation was made for more than 15 people. Of course announced at checkout. No apologies and quite aggressive tone. Obviously they don't care as the only choice in this area is the Steigenberger hotel's restaurant or them. It's a pity as the food is quite good (even if we have been waiting ONE HOUR!). Please change the way you are handling your guests, guys!

16. Alexander

Ik heb gado gado, zo'n beetje overal op de wereld waar ik het kon krijgen gegeten, maar dit was wel echt de slechtste! Ik vlieg heel erg veel, en was altijd benieuwd hoe het eten hier was, nu weet ik het, de eerste en laatste keer.

1,3
  17. Slecht eten. Het smaakt vies en ik heb spijt dat ik er gegeten heb. Zelf ben ik met Indonesisch eten opgegroeid en ben echt een liefhebber ervan, maar als dit mijn eerste kennismaking was met de Indonesische keuken dan zou ik het nooit meer eten. De bami ziet er in de vitrine al vies uit en de nasi goreng is droog, kruimelig en vies. Was dit eten maar smakeloos dan zou het niet zo vies zijn zoals het nu is. Deze toko is een belediging voor de Indonesische keuken.

18. Kleine eetwaren Schiphol

Ik vind dat ik altijd op een vriendelijke manier word geholpen. Verder is het ook heel lekker en goed gemaakt. Het enige nadeel vind ik dat het best duur is voor een koffie. Voor mensen die niet zoveel geld hebben is dit niet ideaal als ze gauw even een koffie of thee willen halen!

19. Na landing op Schiphol ben ik hier gaan eten. Het eten was gewoon waardeloos. Het is een schande dat deze tent de illusie wekt Surinaams/Aziatisch eten te verkopen; kleverige en smakeloze rijst, zoete ipv hete kip. Totaal niet wat Surinaams/Aziatisch eten in werkelijkheid is.
    De service was om te janken. Ongeïnteresseerde en onhandige serveersters die je onnodig lang laten wachten en ook nog verkeerde gerechten voor je neus schuiven!
    Ze zijn continu met elkaar aan het lallen. Ga hier NIET eten; haal liever een krentenbol bij de AH To Go, die verkopen tenminste wat ze je beloven!

20. Jan-Willem

Allereerst €2 te veel betaald (niet op gelet en toen we het even wilden gaan halen speelden ze doof). Daarnaast was zoveel de tofu van mijn vriendin kurkdroog, als mijn rundvlees. Ze hadden me ook noodles gegeven ipv rijst, maar dat maakte niet zoveel uit.

21. Kip met nasi in zoetzure saus en cashewnoten, ruim €10,00. Deze eetgelegenheid zou geen toko mogen eten. Bloemkool rauw, Cashewnoten komen uit een viezige glazen pot, zoet zure saus komt uit een fles van Go Tan woksauzen. Deze saus is ook het enige wat je proeft. De kip was wel gaar. De keuken van het restaurant ziet er onverzorgd uit. Bloemkool werd niet gewassen voordat het in mijn gerecht werd verwerkt.

22. Carmen Trel

Meest vieze noodles beef teriyaki die ik ooit heb gegeten. Compleet smakeloos en droog. Bovendien veel te duur voor de kleine portie die je krijgt.

23. YO

Slecht... erg slecht. De serveerster kan beter thuis blijven als ze haar werk niet leuk vindt.. Wat een slecht service echt verbaasd. Klanten voor mijn in de rij hadden geen honger meer zo slecht. De friet wordt op het blad gegooid en de milkshake ingepakt op de friet! Friet koud.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  24. Hamburger lauw koud en de friet was slap. Volgende keer ergens anders heen.

25. Niet te eten!! Noodles werden gewoon in de magnetron gestopt het was daarna ook super droog smakeloos broccoli en champignons waren gewoon nog rauw. Gewoonweg onsmakelijk en nog eens veel te duur. Nooit meer!!

1,3
  26. I ordered a simple medium fries with mayonnaise. Much to my surprise, the ladies behind me in the line were served their fries before me, as the two guys behind the counter were falling over each other to flirt with them. I was then offered a small fries by one of the guys. Obviously, I pointed out that I had ordered a medium. He then filled a medium cone, which looked very much like a small, and handed it to me. Naturally I asked what happened to my mayonnaise. He then asked the girl on the till what I had ordered, to which she responded she did not remember! I never got a receipt either.

There was not one word of apology, never a single smile. I felt like I was disturbing their quality time talking and laughing with each other instead of serving customers. The staff clearly don't want to work, so please send them home!

27. Besteld, wachten... Navragen, wachten... Voor een expresso die dus nooit is geleverd.

28. Gisteren hier gegeten, eten was snel klaar en echt erg lekker. Wij hadden de spicy chicken en de coconut gamba.
    Echt een aanrader!

29. Iemand weggebracht naar Schiphol. Besloten om nog wat te drinken en kwamen bij de Jungle Juice Bar terecht. Het was niet overdreven druk dus aan een tafel plaatsgenomen. Na 10 minuten gewacht te hebben naar de bar gelopen om wat te bestellen. Jongeman was bezig met het maken van een mix, had uiteraard nu geen tijd. Serveerster kwam op dit moment terug achter de bar en nam een slokje water. Ik loop naar haar toe om een bestelling te plaatsen. Ze ziet mij aankomen, kijkt mij aan, draait zich om en loopt weg naar achteren. Zo wil ik niet als klant behandeld worden.

30. Waardeloos. Een half uur gewacht met zo'n rode wekker die af zou gaan als het klaar was. Toen hij na een half uur nog niet was afgegaan ben ik gaan vragen of er iets mis was. Mijn bestelling was duidelijk niet doorgegeven. Ik had om een salade met cashewnoten gevraagd (zo heet dat gerecht) maar toen ik het uiteindelijk kreeg zaten er geen cashewnoten in. Ik kreeg ook alleen een lepel om het mee op te eten. Lastig een salade eten met een lepel. Ik probeerde een email te sturen naar het email adres op hun website (ik dacht misschien dat het management geïnteresseerd zou zijn in de ervaring van hun klanten) maar kreeg een bericht van de postmaster dat het niet bezorgd kon worden. Vandaar deze slechte beoordeling: noch het management van Toko 2 Go, noch het personeel is bijzonder geïnteresseerd in de ervaring van hun klanten. Echt een afrader.