Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schipborg verdeeld zijn.

Als je het eten hier te duur mocht vinden, moet je beslist eens een maanddeal van De Leukste Deal uitproberen. Dat hebben wij ook gedaan en is ons reuze goed bevallen.

We verbleven 2 nachten op 1 km in het Fletcher hotel en verkregen via deze enkele dagen van tevoren aangeschafte deal voor slechts €25, - een absoluut goed compleet verzorgd 3-gangenmenu voor 2 personen.

Eten en drinken: Vooraf brood met kruidenboter en bospaddestoelensoep,
    Hoofd: frites, gebakken aardappeltjes, rabarbercompôte, gestoomde groenten, verse groenten, procureur + scholfilet allemaal perfect van cuisson en heerlijk. En toe een royale ijscoupe met verse aardbeien.
    En verder dronken we er tomatensap bij met tabasco tijdens het eten.

Sfeer: Leuk etablissement op een bosrijke locatie aan het einde van een 700m lange onverharde, hobbelige weg in Schipborg.

Fraaie oud-hollandsche geschilderde Drentse taferelen aan de muren.
    Verse bloemen in vaasje op de tafels.
    Schone goed verzorgde toiletten.

Bediening: Vriendelijk, gastvrij en behulpzaam.

Het Leukste Deal menu varieert elke maand en is seizoensgebonden. Het is ons hier deze eerste keer uitstekend bevallen en als we weer eens in de buurt vertoeven en er weer een Leukste Deal is komen we hier absoluut weer graag eten!

Onervaren personeel te jong, smaak van het eten flauw helemaal als je ziet wat je ervoor betaald. Onze ontevredenheid werd wel netjes opgelost met een gratis drankje.

Hoe je een prachtige plek kunt verkwanselen met een slechte het service, te vet eten en uiteindelijk toch wel te duur. Daar gaan we niet weer heen.

Ellen Witteveen

Geweldig restaurant. Geweldige locatie. Geweldige sfeer. Altijd weer een feestje om daar te zijn. Chapeau 👒

Evert J. Oortwijn

Er werd ondanks de speciale prijs niet bezuinigd op het eten. Er was ruim voldoende en de kwaliteit was prima.

Henk

Eten matig hier. Via de leukste deal een 3 gangen menu. Voorgerecht, forelsalade, tomatensoep gewoon. Hoofdgerecht, varkenshaas en snoekbaars was lekker. Nagerecht, vruchtensorbet met slagroom en een vreselijke zure siroop erover heen, echt niet lekker dus!

Zeer klantvriendelijke en gezellige bediening, lekker gegeten, mooie locatie, wij komen graag terug

Gisteren met vriendinnen gewandeld in jullie mooie omgeving, met berijpte bomen en struiken, zon erbij, geen wind. Daarna bij jullie heerlijke high tea via leukste deal, nou wat zijn we verwend en wat was het gezellig in jullie mooie restaurant. Met kerst zal het er nog mooier zijn denk ik. Ik geef jullie een dikke 10.

lena en aad

Wat een gezellige sfeer, service was goed, eten heerlijk. Kortom een aanrader.

Prima prijs/kwaliteit.

Zeer lang gewacht op opnemen van bestellen en brengen van thee koffie en bitterballen. Alles werd niet tegelijk gebracht... en er mistten dingen als honing bij de thee... theezakjes bij andere kop thee en een lepel bij de chocomel voor de slagroom. Het personeel wist niet waar ze mee bezig waren. En er zaten luizen in mijn muntthee. Kennelijk zijn we niet de eersten want mensen die ook aan ons tafeltje zaten zeiden dat het al veel langer zo is.

Lekker gegeten, mooi plekje!

Prima gegeten. Meer dan voldoende en lekker van smaak. Gevarieerde groentes en ook warme groente. Heerlijk in het zonnetje!

Heerlijk plekje aan het water; lekker in stoeltjes/zitzakken aan de rand van het water gezeten. 's Middags een drankje gedaan en 's avonds gegeten; eten en wijn waren lekker!

Zoals altijd heerlijk gegeten in een leuke omgeving.

Prima tent, mooie locatie. Goede hap voor redelijke prijs. Vrij jonge maar positieve en attente bediening. Bosrestaurant waar fietsers, wandelaars, gezinnen etc etc terecht kunnen in ongedwongen sfeer.

dijkstra

Fantastisch plekje in rustiek deel van Drenthe aan de Drentsche Aa.
    Zeer mooie rustige wandelomgeving.
    Ruim opgezette terrassen met grote parasols, zitzakken langs de waterkant.
    Lekkere voorafjes, stevige maaltijd, smul-toetjes.
    Bediening is vlot en vriendelijk en correct.(outfit mager? waarvoor ga je erheen? get a life)
    Aanrader van de bovenste plank.
    Niet gelet op de prijs (dan kun je beter thuisblijven)

Johan en Harmke,Jaap en Diny en Sybe.

Weinig patat en groenten geserveerd; eten was verder goed.

Goed eten, perfecte locatie.
    Bediening duurde lang voordat er opnieuw iemand langs kwam voor drinken. De outfit van de medewerkers was wat mager.

G. Naarden- Boon

We hebben buiten heerlijk gegeten en werden prima bediend.

Tineke en Nettie

Heerlijk gegeten. Mooie presentatie van de gerechten. Vriendelijk personeel.

Nieuwe eigenaren die goed bezig zijn om er weer iets moois van te maken. Ze zijn erg gemotiveerd om de slechte recensies van de vorige eigenaar weg te werken. Prettige sfeer en goede prijs/kwaliteitsverhouding en bediening die plezier heeft in hun vak

De prijs kwaliteit verhouding vind ik zeer slecht. Het broodje gezond bevatte wel 1 stukje tomaat, 2 plakjes komkommer, een paar uienringen en veel kaas. Er was geen saus, zout of peper, dus ook nog eens erg flauw. Er leek geen enkele moeite voor gedaan te zijn om hier een fatsoenlijk lunchgerecht van te maken.

S. de Haan

Recent gegeten onder het genot van Sky Radio. Voorgerecht Carpaccio was goed. Hoofdgerecht Mosterd Steak was taai. Kortom, een vijf en een halfje.

De bediening was ver onder de maat. Wij werden geschoffeerd zoals wij nooit elders eerder hebben meegemaakt. De man was zo arrogant, kwetsend en zeker van zijn gelijk. En dat moest ook nog luidkeels aangekondigd worden op een vol terras. Wij zijn slechts blijven zitten omdat een oudere iemand in onze gezelschap moe was. De genomen salade was saai, had geen smaak, had zo goed als geen dressing en dat voor een forse prijs. De rest van de bediening liep ook niet bepaald vrolijk rond.
    Zij gaan duidelijk er van uit dat mensen toch terugkomen, wegens de mooie locatie.

Prachtig weer dinsdag jl. dus was het druk. Na eerst op het ongezellige terras te hebben gewacht, kregen we een prima tafel in het gras. Het eten was prima, alle bijgerechten met zorg bereid, alleen jammer dat bijbestellen extra kost; is een beetje kinderachtig.
    De toetjes waren ook heerlijk.
    Prima personeel en een leuke baas.

Gisteravond met z'n vieren gegeten.

Het eten is redelijk van kwaliteit maar gezien de prijs mag dat ook wel.
    Voor een aanvulling van het bijgerecht moet bijbetaald worden en mayonaise bij de gebakken aardappels kennen ze niet.

Om tien uur werd ons gevraagd af te rekenen zodat de tent kon sluiten.....

De bediening was gekunsteld positief; de bediener praat liever dan luistert. Bij de menukaart werd niet gewezen op het dagmenu. De sfeer onder bediening/kok/tuinverzorgster was wat gespannen, te horen aan de commentaren. Het vegetarisch eten is goed bevallen. De zalm was te ver doorgegaard dus droog en de asperges te lang gekookt, zelfs sommigen licht aangebrand. Beiden hadden we los van elkaar het gevoel: het ontbreekt hier aan liefde en wij worden gezien als klant waaraan je moet verdienen. Een glas kraanwater werd geweigerd. Dit wekt ergernis. Spa blauw kon wel worden besteld. Een fooi zit er dan al niet meer in.

Hebben hier een 3-gangen menu gehad en dit was echt voortreffelijk!! De pasta met ossenhaas en varkenshaas is zeer aan te bevelen. De bediening is erg vriendelijk en de prijs-kwaliteit verhouding is prima. De lokatie is ook erg goed. Een aanrader!!