De Liefde van de Drentsche Aa in Schipborg

Genieten van het beste wat de natuur te bieden heeft

Eten & drinken 7,2

• Mobiel 06-53790089

200 gratis plekken

Vertrek: 12:22 Station Groningen
    Aankomst: 12:23 Bushalte Hoofdstation, Groningen
    Bus 5 (richting Zuidlaren - Annen via UMCG - G)
    Vervoerder: Qbuzz
    Vertrek: 12:23 Bushalte Hoofdstation, Groningen
    Aankomst:12:40 12:39 Bushalte N34, Zuidlaren
    Lopen (28 minuten)
    Bekijk looproute op kaart
    Vertrek: 12:39 Bushalte N34, Zuidlaren
    Aankomst: 13:07 Schipborg

Wees welkom en ontdek de rust en de ruimte die “De Liefde van de Drentsche Aa” u te bieden heeft. Doe dit op ons mooie terras, of in ons sfeervolle restaurant, gelegen in het “Natuurgebied de Drentsche Aa”.

Of het nu gaat om een kopje koffie met gebak, een lunch, een borrel, of een diner à la carte, dan bent u bij “De Liefde” aan het juiste adres. Komt u eens een kijkje nemen in onze nieuwe kaart, waar naast een aantal nieuwe gerechten, ook weer een aantal klassiekers tussen staan. Denkt u bijvoorbeeld aan ‘Oma’s groentesoep’ en de beroemde ‘Chef’s special’, de malse diamanthaaspuntjes.
Streekproducten afkomstig uit onze Noordelijke provincies spelen een belangrijke rol in de bereiding van de gerechten van “De Liefde van de Drentsche Aa”. Pure en zorgvuldig uitgekozen ingrediënten worden met zorg en respect behandelt en met liefde bereidt. Zo is onze biologische melk afkomstig van onze buren van “Eigen Erf” en is “De Liefde” ambassadeur van het Drents Weiderund.
Onze kaart biedt u, naast diverse vlees- en visgerechten, ook een breed scala aan vegetarische gerechten. Dit tegen aangepaste prijzen voor iedere portemonnee!

Het voorjaar is weer begonnen en de temperatuur schiet weer omhoog. Dit wordt weer goed toeven op het terras van “De Liefde van de Drentsche Aa”. Een ontmoetingsplek voor zowel de plaatselijke bevolking als bezoekers uit andere regionen. Gasten komen regelmatig terug op ons mooie terras en ook groepen weten ons steeds weer te vinden om een hapje en drankje te nuttigen. “De Liefde van de Drentsche Aa” heeft inmiddels allerlei aanpassingen gedaan en zit vol met plannen. Het terras gaat weer de parel van de Drentsche Aa worden met een schitterend 5 sterren uitzicht!

Het “FestiValderAa” is één van de eerste activiteiten waar “De Liefde” aan meedoet. Gedurende het festival vinden er ook optredens in het partycentrum van “De Liefde” plaats. Bovendien zal “De Liefde” in de komende periode meer activiteiten gaan organiseren. Zo is er op Moederdag een “Moederdag brunch” en is er met Pinksteren een “High-tea dansant”. Ook heeft “De Liefde” een eigen fietsroute op de website van www.router.nl en zijn er diverse wandelingen met Staatsbosbeheer die te vinden zijn op de website www.deliefdevandedrentscheaa.nl.

Voor een romantisch huwelijksfeest is “De Liefde van de Drentsche Aa” zeer geschikt. Het is mogelijk om buiten te trouwen in de “Natuurkathedraal” van Staatsbosbeheer. De “Natuurkathedraal” is een officieel erkende trouwplek om het burgerlijk huwelijk te sluiten. Daarna kan men in het partycentrum gezellig eten en drinken met uitzicht op de Aa en haar prachtige velden. Daarbij gaat “De Liefde” het interieur van het partycentrum en het restaurant moderniseren.

Komt u eens een kijkje bij ons nemen en proef van de Drentse gastvrijheid die wij u te bieden hebben. Wij staan voor u klaar.

“Team De Liefde van de Drentsche Aa”

• Buffet: € 25,00
Diëten Biologisch, glutenvrij, halal, koosjer, lactosevrij, suikervrij, veganistisch en vegetarisch
Foto van De Liefde van de Drentsche Aa in SchipborgFoto van De Liefde van de Drentsche Aa in SchipborgFoto van De Liefde van de Drentsche Aa in SchipborgFoto van De Liefde van de Drentsche Aa in Schipborg

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het water, landelijk en bij het bos
Toegankelijkheid
Invalide parkeerplaats
Ambiance
Kindvriendelijk, romantisch, gezellig, klassiek, huiselijk, nostalgisch, rustig en zakelijk
Voorzieningen
Honden toegestaan, Wi-Fi en terras
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig, verschoontafel en magnetron (voor kindervoeding)
400 zitplaatsen en maximaal 350 personen in één groep
Personeel