Deze zaak verzorgd enkel nog catering

Schinvelder Hoeve in Schinveld

1365161927 69
1419065021 68
1499919663 66

1. Rob immers

Na twee keer gebeld te hebben en niet terug gecontacteerd zoals beloofd, maar de stoute schoenen aangetrokken en zelf richting Schinveld gereden. Bij aankomst naar binnengelopen waar de manager ons vroeg of hij ons helpen kon. "Ja," zei ik "bent u open? We hebben gebeld, maar niets gehoord." "Nee, vandaag zijn we dicht" waarna hij zich omdraaide en vertrok...??

Zelden zo iemand meegemaakt die zo anti horeca minded is als deze meneer. Zelf werk ik al 34 jaar in de horeca, dus weet ongeveer wel waarover het gaat in deze branche. Deze vent wens je echt een dik faillissement toe, schandalig zoals hij met mensen omgaat die juist zijn noodzakelijke broodwinning zouden moeten zijn. Prima locatie, maar zoals heel vaak de laatste jaren: zeer slecht management of uitbating van horecagelegenheid, jammer jammer.

Een tip voor alle potentiële gasten, geef uw geld elders uit, want dit wordt het echt niet!! Zonde van uw tijd en geld!

2. Wij waren gasten van het bruidspaar en hebben genoten van het heerlijke eten! Het werd zo mooi opgediend dat ik het zonde vond om op te eten. Een heel kunstwerk! Personeel was attent. Mooie locatie!! Waren een keertje eerder geweest en toen was het ook uitstekend bevallen..
    Dus zeker nog eens terug!!!

3. s.b.v.d.Brink -Nunumete

Mooi omgeving, goede sfeer en bediening was perfect. Menu en de prijzen prima en betaalbaar.

4. 3 juli voor het eerst in de Schinvelder Hoeve een diner gehad. Super verzorgd. Mooie locatie, heerlijk eten en prima bediening. Absoluut voor herhaling vatbaar.

5. Don en Adje Nunumete-Bakker

Wij hebben met een groep van 18 mensen ons huwelijksdiner gehouden. Ook onze gasten waren duidelijk gecharmeerd van de mooie lokatie. We werden flink in de watten gelegd door heel vriendelijk personeel. Alles verliep soepel... het eten werd in prachtige creaties opgediend en was voortreffelijk van smaak!!! De bediening was, zonder opdringerig te zijn, voldoende aanwezig om niemand op deze heel warme dag tekort te doen!! En de rekening was een plezierige bijkomstigheid ;-) Dus prijs/kwaliteit is meer dan uitstekend!

6. Afgelopen weekend heerlijk gegeten in de Bistro. Lekker knus en absoluut niet duur. Wij hebben een heerlijk 3 gangen diner gegeten inclusief 2 glazen wijn en als afsluiting een lekker kop koffie en dat voor maar €32,50. Wij komen zeker weer terug.

7. Afgelopen week met een gezelschap van vier personen naar een high tea geweest bij de Schinvelder Hoeve.
    1. Hartelijk ontvangst.
    2. Meteen een apperitiefje geserveerd.
    3. Uitleg over het verloop van de high tea.
    4. Veel soorten thee. Erg lekker wat ik gedronken heb. Mijn vrienden vinden dat ook.
    6. Zeer uitgebreide gangen. Allemaal vers. Was echt heerlijk!
    7. We hebben heerlijk kunnen bij kletsen onder het genot van vele lekkernijen.
    8. Bediening was oprecht vriendelijk. Het meisje vond het leuk dat wij er waren.

Conclusie: mijn vrienden en ik zijn lekker verwend geworden. Het was heel prettig! Ik kom zeker nog eens terug!

8. Gisteren hebben mijn zus en ik een High Tea gehad. We hadden door verhalen wel hoge verwachtingen die door binnenkomst en de mooie sfeervolle ruimte alleen maar groeiden. We werden verwelkomt met een glaasje drank voor mijn zus en voor mij verse jus, lekker! De ober vertelde wat er ging komen, een vriendelijke man overigens.

Eerst kwam hij met kippensoep, geserveerd in een theeglas, lekker maar speciaal? Nee niet echt. Erna kregen we een groenten quiche-je, wel lekker maar het leek op eentje die maar in de oven opgewarmd is geworden en niet vers bereid was. Vervolgens kwam een bord met 2 broodjes gerookte zalm en 2 gerookte forel, die met forel vond ik de lekkerste die ertussen zat en etagère met 3x 2 broodjes.
    1: hard broodje met een dikke lap koud ei met verschillende groente erin waaraan niet veel smaak zat met een soort van komkommer sandwichspread en wat rauwkost erop.
    2: zacht broodje met gegrilde kip/ham? en rauwkost. Deze was qua smaak wel lekker.
    3: was een hard broodje gezond die wij overigens niet hebben gegeten omdat we al vrij vol zaten na 3 van zo'n grote broodjes en we nog plek over wilde houden voor de zoete gang.

Onze hoop vestigde zich nu nog op de zoete gang omdat we best al teleurgesteld waren in hetgeen we gehad hadden. Bij de aanblik van de zoete gang was de hoop over. Allemaal kant en klare hapjes en niet bepaald speciaal. We hebben uiteindelijk 20 euro pp betaald, we gingen er zelf van uit dat het 23.50 zou zijn zoals overal aangegeven, wat een meevaller!? Helaas ondanks dat de prijs lager was, was deze High Tea een tegenvaller. We zijn beter gewend voor minder geld, voor ons niet voor herhaling vatbaar. Jammer! (in de bijlage is de zoete gang te zien).

9. Vanmiddag met 14 personen High Tea gehad. Na anderhalf uur slechts een glaasje soep en een mini quiche gehad. Personeel erg onervaren, tempo erg laag, terwijl het niet druk was. Op het laatst kwam alles tegelijk. Voor zo'n hoog bedrag (23,50 pp) is dit ver onder de maat. Geen aanrader. High Tea is overal beter en goedkoper.

10. Vandaag voor het eerst gegeten bij Schinvelder Hoeve. Een echte aanrader!

Zeer smaakvolle gerechten en ook erg mooi gepresenteerd. Plaatjes op het bord! Heerlijke kalfslende als voorgerecht en heilbot met een overheerlijke beurre Blanc als hoofdgerecht. Afgesloten met crêpes suzettes. Allemaal top qua smaak.

Goede, attente bediening die ons, ondanks dat het niet zo druk was, niet de deur uit keek en alle tijd had om het ons naar de zin te maken

Kortom: echt een aanrader!!

11. a.b hellevoetssluis

Manager is zeer onvriendelijk, autoritair naar personeel toe, koude kille man, aantal keren werd er door hem gevraagd of we al klaar waren voor vertrek.
    Nee nooit meer, eten koud, lang wachten op drinken.

12. L. Moonen

Tweede paasdag genoten op het terras van de Schinvelder hoeve. Snelle zeer correcte bediening, zeer goede koffie ( tweede kop andere lekkernij bij de koffie; zeer attent ), zeer smakelijk gegeten.
    Kom graag terug in dit zeer verzorgde bedrijf.

13. Ligtvoet

Weekendje weg geweest met mijn man naar het zonnige Limburg.
    Overnachting gehad in de hof suite.
    De kamer zag er prachtig en netjes uit.
    De eerste dag hebben wij heerlijk gegeten in de Bistro, wat ik ook heel knus en gezellig uit vond zien.
    De 2e dag hebben wij gegeten in het restaurant wat ook heerlijk was.
    Bediening was super, dus kortom wij hebben een heerlijk weekend gehad op de Schinvelder Hoeve.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

14. Dag beste recensievrienden,
    Graag zou ik mijn avontuur ten aanzien van de paasbrunch op de Schinvelderhoeve met jullie willen delen. Voor degene die mijn amusante – je kunt immers maar zo positief mogelijk blijven als je bij de neus wordt genomen – niet geheel willen aflezen het volgende: Pas op! De schijn bedriegt!

Het verhaal van mij en mijn gezin begon bij de vrolijke uitnodiging voor de paasbrunch op de Schinvelderhoeve op eerste paasdag. Voor slechts 32.50 euries – hoewel je na de brunch over ‘slechts’ kunt twisten – zouden wij een aangename paasbrunch krijgen met allerlei lekkernijen. Dus wij vrolijk op pad naar de brunch om ook paaseieren te zoeken.

We werden vrolijk verwelkomd met een glaasje prosecco. Helaas kwam de bediende maar één glaasje aan ons kwijt aangezien we niet zo van alcoholische drank houden. Haar gezicht betrok. Naderhand wisten we ook waarom dat dat zo was: één glaasje – zonder gouden randjes trouwens voor de detailfreaks onder ons – kostte maar liefst 6 euries.

Maargoed, aanvankelijk had ik voor vijf personen besteld. Ik vond het wel zo netjes om één week van tevoren voor de vijfde persoon die verhinderd was af te bellen. Dit werd niet gewaardeerd want deze werd aan het einde van onze ‘heerlijke’ maaltijd nog bovenop de rekening gekegeld.

Ja, u leest het goed: ‘heerlijk’. Naast dat de gezichten van onze geliefde bediendes meer en meer op onweer kwamen te staan, hoewel buiten vrolijk de zon scheen en ik steeds meer zin kreeg om buiten de paaseitjes te zoeken, was het eten dat we kregen lauw en absoluut niet warm. Het voorgerecht was enigszins te eten, maar voor de vleesliefhebbers onder ons was het hoofdgerecht niet te hakken zal ik u vertellen. Aan het vlees zat totaal geen smaak. Van kruiden had onze paaskok blijkbaar nog niet gehoord. Na dit kenbaar te hebben gemaakt aan één van de bediendes, kwam ze even later terug om te melden dat ze de klacht nog niet eerder hadden ontvangen en dat ze het had doorgegeven aan de kok. Maarja, welk restaurant krijgt wel meerdere klachten volgens de bediendes vraag ik mij dan weer af?

Ondertussen dat we ‘lekker’ zaten te smullen tussen onze ‘vriendelijke’ bediendes liep meneer de paasbaas wat rond te paraderen. Als een roofvogel die muisjes zag lopen zat hij van boven in de zaal te kijken of de bediendes wel goed hun best deden.

Toen we de zaal verlieten om de rekening te betalen werden we vrolijk naar de afrekenbalie begeleid door een bediende. Ik had de arme schat nog niet eerder zo vrolijk gezien als tot dit moment. Met nu echt een vriendelijke lach werden we begeleid.

Last but not least kregen we de rekening. Maar liefst 234 euries. Even opsommend: het heeft niet gesmaakt, de bediendes waren chagrijnig, meneer de paasbaas had bijna mijn lekkere varkenshaasje van het bord gekeken tijdens zijn paasvlucht en alsof het nog niet genoeg was werd mij nog even de vijfde persoon op de rekening gezet, terwijl ik een week van te voren had gewijzigd. Ik was natuurlijk enorm gecharmeerd hiervan. Na de bediende hierop vriendelijk attent te hebben gemaakt – proberende tussen de onweersbuien door – werd de rekening gereduceerd naar 200 euries. 130 euro voor de brunch en 70 euro voor de drankjes. God, god, wat zijn we lazarus naar huis gegaan van die cappuccino’s die 5,50 euro per stuk kosten. Plezant, die zwijgende uitnodigingen over verdere kosten voor drankjes denk ik dan weer. Ik dacht toen: nog maar eens even die rekening nakijken na al die coulantie. Maar die kreeg ik niet meer mee omdat de vijfde persoon geschrapt was.

Bij thuiskomst heb ik toch maar de stoute schoenen aangetrokken om wederom contact met ze op te nemen om een rekening te ontvangen. Blijkbaar is Schinveld één of ander belastingvrij paradijs want de officiële rekening heb ik tot de dag van vandaag niet gekregen omdat meneer de paasbaas van mening is dat rekeningen zijn weggegooid. Sorry meneer de fiscus, de Schinvelderhoeve doet niet aan administratie, ga maar ergens anders je geld halen!

We gingen naar de Schinvelderhoeve om ons te laten verwennen met een overheerlijke paasbrunch én om paaseieren te gaan zoeken. Bij thuiskomst moesten we concluderen dat we de eieren gevonden hadden. We waren ze zelf. Domme eieren die zich voor 200 euries bij de neus hebben laten nemen. Ow ja, bijna vergeten: geniet van uw komende maaltijd bij de Schinvelderhoeve!

15. Huwelijksfeest gehad in kasteel Doenrade maar overnacht in deze hoeve,hier kan men wedijveren met verschillende 5 +++++ hotels ,resorts of cruiserederijen.De kamer is en was voortreffelijk. Koffie, thee en water ,de douche cq badruimte kon je in principe van de vloer eten(1 klein-puntje maar daar letten mensen zoals ik alleen op) en het ontbijt was voortreffelijk. Alles was er, van gekookt tot verscheidene gebakken eieren,koffie,thee,water,sapjes zelfs champagne. Vers brood,verscheidene broodjes ,beleg etc. Zal geen 10 geven maar een dikke 9,5.
    En wij komen er terug.
    Oh ja,het welkomstdrankje stond niet op de rekening.

16. Floris

Met een groep van 12 man wezen eten in de sfeervolle schinvelderhoeve. Qua prijs/kwalititeit valt er te zeggen: vlakke gerechten tegen hoge prijzen. Pas op met de glaasjes prosecco die als welkomsdrankje worden aangeboden, deze komen voor 6,50 per glas op de rekening. Het personeel was vriendelijk, maar had weinig verstand van de wijnen. Overall geen aanrader.

17. Uitgenodigd voor een babyborrel in de Schinvelderhoeve. We werden ergens op een achterterras gepropt met veel te weinig tafels en stoelen. Het gras stond er 30 cm hoog! Voor de groep van 160 man was er 3 man bediening wat resulteerde in veel lege glazen. Het duurde ontzettend lang voordat je wat te drinken kreeg. Dit kwam natuurlijk omdat er veel te weinig personeel was. Verder was opeens de limburgse vlaai weg. Die was "op" werd vertelt, maar dat kan ik moeilijk geloven, een kwartier eerder stond de tafel nog vol met vlaaien. Waarschijnlijk werden ze de dag erna op het terras "nogmaals" verkocht. Over de prijs-kwaliteit verhouding kan ik niet veel zeggen, ik weet niet natuurlijk niet wat er betaald is geworden. De schinvelderhoeve heeft geen goede indruk achtergelaten.

18. We hebben hier ons trouwfeest gevierd en denken er inmiddels bijna 2 jaar later nog met veel plezier aan terug.
    Alles (echt alles) was tot in de puntjes verzorgd. De ceremonie was prachtig. De champagnetoast leuk, De high tea was heerlijk en gezellig. En ook de feestavond met diner was fantastisch. Het personeel was top en niks was teveel moeite.
    We hebben een zorgeloze dag gehad waar we volop van genoten hebben. Ga zo door!

19. Met een gezelschap van veertien personen hebben wij in een geweldige ambiance genoten van een alleszins voortreffelijk diner.
    Alles werd keurig geserveerd en de creativiteit van de verschillende gerechten was dik in orde.
    Ook werden ogen en mond veelvuldig gestreeld door de
    prettige combinaties en smaakvariaties.
    Het is te hopen dat dit restaurant nog jaren vele echte
    liefhebbers kan blijven verrassen.

20. Winkelmolen

21. Zaterdag 11 september 2010 een heerlijk verrassingsmenu gehad. Het was allemaal tot in de puntjes verzorgd en lekker. We zijn al vaker geweest, maar dit was af. Complimenten ook voor de bediening.

22. Jack 9 punten

Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij Restaurant Schinvelder Hoeve. Bediening was vriendelijk, het restaurant zag er netjes verzorgd uit met verse bloemen op tafel. Het eten was heerlijk van smaak en voldoende, maar daar moet ik wel bij zeggen dat ik geen super grote eter ben. Als we weer in de buurt zijn komen we zeker nog een keertje terug.

23. Heel sfeervolle locatie. Ben er een keer geweest om te brunchen en een keer om te dineren. Beide keren zeer tevreden. Bediening vriendelijk maar niet overdreven. Het duurde bij het diner alleen iets te lang voordat er gevraagd werd wat we wilden drinken. Eten was heerlijk en ook voldoende. Echt een aanrader.

24. Het is een schitterende locatie, we hebben een lekker diner gehad en wat de kamers betreft super. Het personeel was erg super en lekkere aangepaste wijnen. Al met al super weekend, we doen het nog een keer over.

25. Afgelopen weekeinde hier wezen eten. Mijn vrouw en ik vonden het beiden tegenvallen. Het eten was haast smakeloos en de service slecht. Jammer. We hadden er beiden meer van verwacht.

26. Wij kwamen eten met een groep van 40 personen en het personeel stond ons werkelijk de deur uit te kijken. De gerechten voldeden bij lange na niet aan de beloftes die van te voren gemaakt zijn. Voor mij en mijn collega's een plek om nooit meer terug te komen.

Voor de eigenaar de tip om de betekenis van 'Klant is koning' eens op te zoeken en in zijn concept te integreren.

27. Helmut

28. D. Jöris

wij hebben dit begin vorig jaar voor het eerst gedaan, en doen dit (als er nog plek is) weer. we vieren met de hele familie de verjaardag van onze moeder,(schoon moeder en oma). ik hoop dat het net zo word als vorig jaar. ik heb toen genoten. en de eerste reactie die ik las was dan ook beslist niet op zijn plaats.

29. De prijs/kwaliteitverhouding was ver te zoeken, kom er zeker niet nog een keer.Wij vonden het jammer van onze avond.Ook het feit dat met klachten niets word gedaan.

30. Uitstekend restaurant, Feesten worden tot in het kleinste detail verzorgd. Aanrsder voor bruiloften en ander soort partijen, heel professioneel in het verzorgen van feesten, tOP!!!.

Kritiek van Rozenboom is volledig ongegrond en niet gepast, hij zij zijn zeker bij Mc Donalds geweest en hebben per abuis en slecht cijfer gegeven.

31. Met mijn man ben ik hier heerlijk een avondje uit eten geweest.Het eten was zeer goed verzorgd en smakelijk de wijnen super.De bediening was vriendelijk. Het was een mooie avond voor herhaling vatbaar.

32. Ik heb hier met een klein gezelschap een super avond gehad sfeervolle ambiance,heerlijke wijnen en gerechten.Het was de prijs zeker waard.

33. Heerlijk gegeten met een goed verzorgd glas wijn, vriendenlijke bediening, netjes verzorgd, echt een aanrader.

34. Vriendelijk en correct bediening. Gevarieerde menukeuze van prima kwaliteit en uitstekend verzorgd met bijpassende wijnen. Een goed adres voor een geslaagde culinaire avond in een prettige en gemoedelijke sfeer. Beslist voor herhaling vatbaar.

35. Rozenboom

bediening belabberd. Onvriendelijk. Menu voldeed niet aan de beloofde variatie aan sauzen. Bediening keek onze groep van 32 personen vanaf de eerste minuut de deur uit. Ze zeiden ons nog geen gedag. Absoluut geen aanrader voor een gezellige avond.

2,1