Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schinveld verdeeld zijn.

1. Don en Adje Nunumete-Bakker

Wij hebben met een groep van 18 mensen ons huwelijksdiner gehouden. Ook onze gasten waren duidelijk gecharmeerd van de mooie lokatie. We werden flink in de watten gelegd door heel vriendelijk personeel. Alles verliep soepel... het eten werd in prachtige creaties opgediend en was voortreffelijk van smaak!!! De bediening was, zonder opdringerig te zijn, voldoende aanwezig om niemand op deze heel warme dag tekort te doen!! En de rekening was een plezierige bijkomstigheid ;-) Dus prijs/kwaliteit is meer dan uitstekend!

2. Nederlands Schinveld

P. Dupuis

Een eenvoudig restaurant. Maar wat een kwaliteit! Geen Sligro- of Makro-ingredienten. Je kunt de Schotse hooglander zien lopen die je proeft. Het hert komt van de jager uit de buurt. Het brood, gebak en de confituren zijn zelf bereid door de gastvrouw, die met culinair verstand van zaken de regie voert. Kortom: boven verwachting.

3. We kwamen er na een wandeling. We zaten nog geen minuut toen kwam de eigenaar al van willen jullie wat. We zeiden we moeten even kijken waarna we commetaar kregen van hoe kun je nou niet weten wat je wilt. Na 2 min kwam hij weer met wat we wilden. 1 iemand van de groep wilde niks, toen moest hij het terras verlaten. Service en klantvriendelijkheid super slecht.

5. Vandaag in schinveld geweest via social deal, mooie omgeving, heerlijk stuk appeltaart met koffie, overheerlijke uiensoep, goede bediening, komen zeker terug!!!

6. Na een Social-Deal voor wandeling, koffie, gebak en soep te hebben geboekt wilden we deze innen. Dit bleek niet mogelijk, restaurant was hele week dicht, zonder dat dit ergens was vermeld. Toen wilden we voor een week later boeken, bleek ook niet mogelijk, alles zat ineens vol (het gaat hier dus om koffie en soep, niet om een grote maaltijd o.i.d.). De Social Deal loopt eind deze maand af, en we hebben al betaald. Gebeld en bleek absoluut niet mogelijk om dit bijvoorbeeld een weekje te verzetten, werd erg nors en onvriendelijk gereageerd. Erg jammer! Dus aankomende week hoeft niemand naar Bovenwater te gaan, deze zit propvol! ;-)

7. Afgelopen weekend heerlijk gegeten in de Bistro. Lekker knus en absoluut niet duur. Wij hebben een heerlijk 3 gangen diner gegeten inclusief 2 glazen wijn en als afsluiting een lekker kop koffie en dat voor maar €32,50. Wij komen zeker weer terug.

8. Afgelopen week met een gezelschap van vier personen naar een high tea geweest bij de Schinvelder Hoeve.
    1. Hartelijk ontvangst.
    2. Meteen een apperitiefje geserveerd.
    3. Uitleg over het verloop van de high tea.
    4. Veel soorten thee. Erg lekker wat ik gedronken heb. Mijn vrienden vinden dat ook.
    6. Zeer uitgebreide gangen. Allemaal vers. Was echt heerlijk!
    7. We hebben heerlijk kunnen bij kletsen onder het genot van vele lekkernijen.
    8. Bediening was oprecht vriendelijk. Het meisje vond het leuk dat wij er waren.

Conclusie: mijn vrienden en ik zijn lekker verwend geworden. Het was heel prettig! Ik kom zeker nog eens terug!

9. Gisteren hebben mijn zus en ik een High Tea gehad. We hadden door verhalen wel hoge verwachtingen die door binnenkomst en de mooie sfeervolle ruimte alleen maar groeiden. We werden verwelkomt met een glaasje drank voor mijn zus en voor mij verse jus, lekker! De ober vertelde wat er ging komen, een vriendelijke man overigens.

Eerst kwam hij met kippensoep, geserveerd in een theeglas, lekker maar speciaal? Nee niet echt. Erna kregen we een groenten quiche-je, wel lekker maar het leek op eentje die maar in de oven opgewarmd is geworden en niet vers bereid was. Vervolgens kwam een bord met 2 broodjes gerookte zalm en 2 gerookte forel, die met forel vond ik de lekkerste die ertussen zat en etagère met 3x 2 broodjes.
    1: hard broodje met een dikke lap koud ei met verschillende groente erin waaraan niet veel smaak zat met een soort van komkommer sandwichspread en wat rauwkost erop.
    2: zacht broodje met gegrilde kip/ham? en rauwkost. Deze was qua smaak wel lekker.
    3: was een hard broodje gezond die wij overigens niet hebben gegeten omdat we al vrij vol zaten na 3 van zo'n grote broodjes en we nog plek over wilde houden voor de zoete gang.

Onze hoop vestigde zich nu nog op de zoete gang omdat we best al teleurgesteld waren in hetgeen we gehad hadden. Bij de aanblik van de zoete gang was de hoop over. Allemaal kant en klare hapjes en niet bepaald speciaal. We hebben uiteindelijk 20 euro pp betaald, we gingen er zelf van uit dat het 23.50 zou zijn zoals overal aangegeven, wat een meevaller!? Helaas ondanks dat de prijs lager was, was deze High Tea een tegenvaller. We zijn beter gewend voor minder geld, voor ons niet voor herhaling vatbaar. Jammer! (in de bijlage is de zoete gang te zien).

10. Vanmiddag met 14 personen High Tea gehad. Na anderhalf uur slechts een glaasje soep en een mini quiche gehad. Personeel erg onervaren, tempo erg laag, terwijl het niet druk was. Op het laatst kwam alles tegelijk. Voor zo'n hoog bedrag (23,50 pp) is dit ver onder de maat. Geen aanrader. High Tea is overal beter en goedkoper.

3,1
  11. Meta de Groot

12. Hebben vandaag een heerlijke wandeling gemaakt, daarna een heerlijke kop soep gegeten. Dit was via socialdeal. Bediening was erg vriendelijk. Bedankt.

13. Vandaag voor het eerst gegeten bij Schinvelder Hoeve. Een echte aanrader!

Zeer smaakvolle gerechten en ook erg mooi gepresenteerd. Plaatjes op het bord! Heerlijke kalfslende als voorgerecht en heilbot met een overheerlijke beurre Blanc als hoofdgerecht. Afgesloten met crêpes suzettes. Allemaal top qua smaak.

Goede, attente bediening die ons, ondanks dat het niet zo druk was, niet de deur uit keek en alle tijd had om het ons naar de zin te maken

Kortom: echt een aanrader!!

14. Anouk Lennaerts

Een super gezellige middag gehad met het werkteam. Gestart met een lekker kopje koffie/thee en een heerlijk stukje zelfgemaakte vlaai. Daarna erg gelachen met bosgolf. Afgesloten met een voortreffelijke BBQ.
    Vriendelijke begeleiding en alles tot in de puntjes verzorgd! Bedankt voor jullie gastvrijheid!

15. Geweldig leuke middag (huifkartocht en bosspel) en avond (bbq menu) gehad met een groep vriendinnen. Alles is tot in de puntjes verzorgd. Gezellige sfeer. Alles is te regelen, gewoon toppie!

Zeker een aanrader! Hier gaan wij zeker nog eens terug komen.

Groetjes van de kippenclub

16. Nederlands Schinveld

roy

17. a.b hellevoetssluis

Manager is zeer onvriendelijk, autoritair naar personeel toe, koude kille man, aantal keren werd er door hem gevraagd of we al klaar waren voor vertrek.
    Nee nooit meer, eten koud, lang wachten op drinken.

2,4
  18. Anneke Jecsny

Hele leuke middag/avond gehad met familie Biej de Tant. Eerst lekkere taart en koffie. Daarna een grote tour gemaakt in de huifkar door de mooie omgeving.
    Toen hebben we genoten van een heerlijk Limburgs menu!!!
    Eten, drinken heerlijk, gastvrij, fijne bediening. Vele mogelijkheden of aanpassingen aan diner of iets dergelijks altijd bespreekbaar!
    Je kunt merken dat de familie hart heeft voor z'n zaak!!
    Een aanrader!

19. Nederlands Schinveld

Mijn ervaring met restaurant De Lier kan ik in een aantal woorden omschrijven namelijk: (h)eerlijk eten, gastvrij, altijd iets nieuws en leuke sfeer.

Het eten wordt op een verantwoorde manier bereid. Ik kan niet overal uiteten gaan omdat ik veel niet kan verdragen. Vaker wordt in mijn omgeving erover gegrapt om een restaurant uit te proberen. Dan wordt er gezegd: 'laten we Ashley meenemen, als ze achteraf nergens last van heeft dan is het in orde'. Laat dit nu het geval zijn bij restaurant De Lier. Wat ik ook eet: salade, soep, gekruid eten, wild noem het maar op maar alles is heerlijk en goed. Waardoor zou dat komen? Juist! De bereiding er van en waar het vandaan komt. Naast dat, is de locatie super! (bij het bos) en kan ik mijn hond meenemen. Het is dus voor iedereen toegankelijk.

Sandra en Ed, jullie hebben een top restaurant en ik voel me altijd welkom. Ga zo door!

20. Nederlands Schinveld

Als je voor kwaliteit en duurzame producten wilt kiezen dan is dit zeker een aanrader. Restaurant is mooi gelegen in de Schinveldse bossen en op een mooie zomerdag kun je de zweefvliegers aanschouwen. Rit ernaartoe is al bijzonder... je rijdt dan vaak langs een kudde schotse hooglanders.

Samengevat: Mooie en eerlijke gerechten tegen vriendelijke prijzen. Bediening is gastvrij en professioneel evenals de keuken.

21. Nederlands Schinveld

Marianne Capula

Zeer gezellig restaurant. Sandra en Ed zijn gastvrij. Het eten is zeer goed voor een mooie prijs. Graag komen wij daar voor een maaltijd en voor de gezelligheid. Sandra en Ed proberen het voor iedereen zo aangenaam mogelijk te maken.

22. Vleermuis

Vandaag op deze half mooie Hemelvaartsdag langs geweest. Slechte gastheer, kan niet omgaan met kinderen, honden en gasten. Nors, schelden op personeel. Service is ver te zoeken, jammer want deze locatie verdiend velen malen beter!

4,7
  23. Super gezellig, heerlijk eten, altijd een verrassing.
    Zeker een aanrader.

24. Thijs Bour

25. L. Moonen

Tweede paasdag genoten op het terras van de Schinvelder hoeve. Snelle zeer correcte bediening, zeer goede koffie ( tweede kop andere lekkernij bij de koffie; zeer attent ), zeer smakelijk gegeten.
    Kom graag terug in dit zeer verzorgde bedrijf.

26. Te slecht voor woorden. De bediening is waardeloos, zeer onvriendelijk en nors. Het eten was koud en smaakte nergens naar. Beslist geen aanrader voor een lekker hapje en drankje.

27. Ligtvoet

Weekendje weg geweest met mijn man naar het zonnige Limburg.
    Overnachting gehad in de hof suite.
    De kamer zag er prachtig en netjes uit.
    De eerste dag hebben wij heerlijk gegeten in de Bistro, wat ik ook heel knus en gezellig uit vond zien.
    De 2e dag hebben wij gegeten in het restaurant wat ook heerlijk was.
    Bediening was super, dus kortom wij hebben een heerlijk weekend gehad op de Schinvelder Hoeve.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

28. Nederlands Schinveld

Zeer onvriendelijk personeel en geen kans gekregen om überhaupt het eten en drinken uit te proberen. Stonden even op het terras naar het schapen drijven te kijken toen de eigenares naar buiten stormde. We mochten niet op het terras staan als we geen consumptie nuttigden. We stonden er wel geteld 30 sec. en het terras was helemaal leeg (geen stoeltjes buiten). Wij waren van plan om daarna even naar binnen te gaan, maar die kans kregen we niet. Toen maar lekker naar de concurrent gegaan.

29. Chinees-Indisch Schinveld

Ik kom al bij deze Chinees zolang als ik me kan herinneren. Hij heeft inderdaad zijn slechte dagen gehad, maar de laatste tijd is hij weer super en de service is super, ze zijn altijd zeer vriendelijk en behulpzaam. Over de wok kan ik zeggen, als het niet druk is is het wat minder, maar ook hier: als er iets niet goed is, hoef ik het maar te zeggen en dan wordt er wel wat geregeld. Ik ben in de omtrek al bij veel Chinese restaurants geweest, maar deze steekt er nog altijd met kop en schouders boven uit.

30. Gisteren met ons viertjes heerlijke wildgerechten gegeten en een geweldige wijn gedronken. Top, ga zo door.