Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schinveld verdeeld zijn.

Leuke brasserie en heerlijke cappuccino.

2. Chinees-Indisch Schinveld

Heel goed, aardige mensen ook.

Tiny Breuers_Janssen

Ons jaarlijkse familietreffen de eerste keer in dit eetcafe. We waren allemaal zo tevreden over alles, dat voor volgend jaar direkt een avond gereserveerd werd. Miriam en Jos bedankt voor deze geslaagde avond.
    Buurmeisje.

Danielle

Na 1 jaar dachten we, we gaan weer eens 'gezellig' naar Restaurant De Lier in Schinveld...

Er zat een bridgeclub groep verdeeld over ongeveer 4 tafelgroepjes. Dus uiterste stilte was een vereiste van de eigenaresse. Van Harte Welkom met een kind van 4 jaar voel je je dan op het moment niet echt.

Och ja, werd er gezegd je kunt wel 'buiten op het terras' gaan zitten zei de eigenaresse. Een consumptie benuttigen met een stukje vlaai had ik in gedachten...
    We komen hier in een openbare gelegenheid en je wordt gewoon het terras op gestuurd.
    Dus we beslissen nog altijd zelf. (niet dus). Ik had er op die manier gewoon GEEN zin in. Zonde van je tijd, energie en humeur.

Helaas pindakaas zijn we weg gegaan en maar gezellig naar de concurrent gegaan. Daar was het trouwens wel gezellig en mochten we wel binnen iets benuttigen en zachtjes praten, hahahaha.
    Klantvriendelijkheid was daar meer te zoeken dan bij de Lier.

Jammer...
    Te erg voor woorden... toch?!

Teuntje

Per ongeluk hier terecht gekomen, maar zeer aangenaam verrast!
    Voor het eerst kan mijn dochter sinds lange tijd met een gerust hart bestellen van de kaart want de meest bekende allergenen worden vermeld op de kaart. Gastvrouw is heel transparant over de ingredienten die ze gebruikt. Ze maakt samen met haar man en personeel alles zelf en doet super haar best om het jou naar je zin/smaak te maken met eerlijke producten van zo veel mogelijk verse producten van boerderijen/telers enz. uit de buurt.
    Boven op dit alles kun je ook nog genieten op het zowel zonnig als schaduwrijk terras, van een heerlijk bosrijk uitzicht waar soms de zweefvliegers voor je neus vertrekken en landen.
    Geweldige plek! Je voelt je welkom en doordat je binnen zelf moet bestellen op het terras iets te nuttigen vanwege het gebrek aan overzicht, hebben ze met iedereen contact en kunnen ze de mensen optimaal informeren over hun aanbod.
    Echt aan te raden!

V.Verburg

Het was erg stil en daardoor ongezellig. Daar het buiten te koud was zijn we binnen gaan eten. De keuze was reuze, ahum, schnitzel, schnitzel en oh nee, er was geen zigeuner schnitzel.
    Dan kwam de hengelclub binnen gedruppeld en werden we bijna weg gekeken...

V.Verburg

Een gastvrij ontvangst en een heerlijk uitgebreid ontbijt voor een goede prijs.

Estelle

Een restaurant met een typisch Belgische uitstraling. Eenvoudig, geen poespas.
    En dan komt het grote máár....

Zuurvlees van de Schotse hooglander met een St. Bernardus biertje. Groente uit eigen moestuin. Daarna pakten wij onze koffie op en gingen op het terras zitten. Wat een heerlijk uitzicht.

Na een aardige fietstocht in de buurt even genieten op een möoi gelegen terras bij het zweefvliegveld. Maar wat een teleurstelling. Je moet je consumptie binnen ZELF halën en rustig in de rij aansluiten. Voor 2 euro per glas water en cola uit de grote fles? Niet te geloven. Er was wel personeel om de lege spullen op te halen!!

Waardeloze kwaliteit van het in verhouding dure eten . De service en onbeschofte manieren van het personeel sloegen echter alles!

Gűnter Kogel

Slecht aan ieder tafel ging wel iets mis. Het duurde lang voor het eten geserveerd werd en het eten was van
    een belabberde kwaliteit Toen we hierover ons beklag deden werden we ook nog uitgelachen Een echte aanrader

In alle opzichten, de formule, bediening, prijs-kwaliteit, sfeer, aankleding, presentatie, zwaar onvoldoende.

Ongeloofelijk schandalig onvriendelijke bediening! Twee broodjes kroket besteld. Driekwartier wachten, krijgen de mensen naast ons de bestelling al, die net 10 minuten geleden besteld hadden. Vraag je netjes waar het eten blijft, krijg je een grote mond terug. Wij moesten maar wachten op onze beurt. Horen vervolgens diezelfde man zeggen dat we lastige mensen zijn. Uiteindelijk opgestaan zonder te eten en komen ook zeker nooit meer terug!

Jolanda van Megen

Afgelopen zondag geweest eten en drinken. Het was super lekker. Heel vriendelijk personeel en erg gastvrij. Goede prijs voor veel en lekker eten. En heel belangrijk voor ons, honden net zo welkom. Ze worden net zo behandelt als wij als mensen. Kreeg zijn eigen eet en drinkbakje geserveerd. Toppie. Wij komen zeker terug. Bedankt

Op 9 april heb ik hier samen met mijn ouders en mijn zoon gegeten. Er was vrijwel niemand in de zaak. Het was er koud en ongezellig met geen enkel sfeerlicht. Mijn moeder bestelde een schnitzel. Die waren uitverkocht. Ook de meerval was er niet meer. Dan maar over op de entrecote. Vooraf wilden wat stokbrood met kruidenboter. Daar had men nog niet vaak van gehoord, maar vlak voor het eten werd geserveerd kwam dat dan toch nog.
    De hoofdmaaltijden, entrecote en een vleespannetje, waren vlees noch vis. Het vlees ging nog wel, maar er zaten nietszeggende sauzen bij die geen enkele extra smaak aan het vlees gaven. Kortom matig. Groente bestond uit niet aangelengde salade en geloof het of niet schorseneren. Ja, ja het is 2017. Bij het nagerecht werd er ijs geserveerd dat nog keihard was met als compensatie een berg slagroom. Aan het eind van de maaltijd kwam de eigenaresse nog aan tafel om te zeggen dat de meerval gisteren was uitverkocht en de dag ervoor iedereen schnitzel bestelde.

Zeer negatieve ervaring in een restaurant dat eigenlijk veel geschikter is om een kopje koffie te drinken. Meer eigenlijk niet.

Viel dat even tegen, geweldige locatie. Eten is er niets. Als je hier gaat zitten bestel dan een flesje bier en bitterballen. Daar kan niets mis mee gaan. Jullie zijn gewaarschuwd. Kijk maar eens naar mijn goulash soep, en dan hoef je hem niet te proeven. Veel plezier.

17. Chinees-Indisch Schinveld

Ga normaal altijd naar elders. Deze keer op aanraden van een kennis hier gaan afhalen.
    Nou bedankt kennis!! Dat doen we dus niet meer!!
    Rijsttafel besteld, was taai en droog. Soep was overigens wel lekker.

Zeer onvriendelijk aan de telefoon om iets te reseveren, zodoende voor een andere vriendelijke en toegankelijke locatie gekozen. Eerste en tevens laatste keer!

Op 2 de Kerstdag met de hele familie gaan eten,was hartstikke gezellig het eten was heerlijk en de sfeer heel goed. Dit doen we vast nog eens over.

Perfect, Hamid is gewoon een prima kerel en Aziz ook. De bezorging is snel.

Zeer slechte bediening... ruim een uur wachten, drank vergeten, verkeerde, veel te hoge rekening, zelfs na correctie. Geen verontschuldigingen hiervoor.

Echt heerlijk gegeten waar veel zorg en aandacht aan is besteed. Zelden zo lekker vegetarisch gegeten voor relatief weinig geld. Ook de entrecote was voortreffelijk. De volgende ochtend ontbeten, en de kok had op eigen initiatief extra vegetarisch beleg erbij gedaan. Ontbijt was ook supergoed voor de 10 euro. We komen zeker terug.

Jean Hendriks

Lekker ontbeten op moederdag voor weinig geld. Gezellig en goede service. Wachtend op de volgende gelegenheid om weer te gaan. Als afsluiting een lekkere smoothie en een leuk presentje vor de moeders.

Gisteravond met onze vrienden heerlijk gegeten bij Brasserie Scoop. Wij hadden de gerechten die op het krijtbord stonden uitgeprobeerd, dat was in één woord geweldig en met de zeer attente bediening hebben wij daardoor een top avond gehad. Tot binnenkort!

Vandaag heerlijke uiensoep gegeten op mooie lokatie. We zullen er deze zomer zeker nog eens terug komen om op een zonnige dag op het terras te zitten na een mooie wandeling.

26. Chinees-Indisch Schinveld

Heel goed en geweldige eigenaars.

27. Chinees-Indisch Schinveld

Sehr geehrte Damen und Herren,
    zum bestimmt 10 ten Mal haben wir Heiligabend Essen zum Abholen bei Ihnen bestellt. Meistens für einen Preis von über 100,00 Eure. Wieder einmal war es nicht korrekt notiert und es fehlte wie immer wieder etwas. Da wir dies nicht mehr akzeptieren können, werden wir, obwohl es uns immer schmeckt bei Ihnen nichts mehr bestellen können wenn wir von Ihnen keine entsprechende Erklärung oder Sonstwas erhalten.
    Mit freundlichen Grüßen
    Fam. Dahlmanns aus 52538 Gangelt-Birgden

Vrije vertaling door Eet.nu:

Beste dames en heren,
    Voor zeker de 10e keer hebben wij op Kerstavond afhaal bij u besteld. Meestal voor een bedrag van over de 100,00 euro. Alweer was het niet correct genoteerd en ontbrak er zoals altijd iets. Omdat we dit niet meer accepteren, zullen wij, ondanks dat het altijd smaakt bij u, niets meer bestellen als wij van u geen oprechte verklaring of iets dergelijks krijgen.
    Met vriendelijke groeten,
    Fam. Dahlmanns uit 52538 Gangelt-Birgden

Recent weer eens gegeten en het mag gezegd worden: deze keer lekkere en grote frites met echt Limburgs zuurvlees. Een goede en gezellige omgeving en een uiterst vriendelijke en attente bediening tegen zeer betaalbare prijzen.

Ik vind dat je enorm lang op je eten moet wachten. Een brasserie met naast ons nog 1 stel, waar je meer dan n half uur moet wachten, is te lang. Vlees te lang gebakken. Flauwe smaken. Nee geen aanrader helaas.

Heb afgelopen zondag een reünie gehad bij de tant en het was allemaal tot in de puntjes goed verzorgd. Het eten was zeer lekker.