Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schinnen verdeeld zijn.

Het was er gezellig de sfeer, het eten minder, wel leuk geserveerd in een zak, frietjes met zuurvlees. De frietjes waren te door gebakken, dus donkerbruin en hard. Zuurvlees middelmaatje. De prijs kwaliteit verhouding te hoog.

Alina

Belachelijk weinig frites voor zoveel mensen. Nota bene portie extra frites besteld. Waar was die? Vaak grote bestellingen gedaan. Vandaag was de laatste keer. Licht maar iemand anders op..!!

Heerlijk eten maar de sfeer kon beter voor de rest een herhaling zekers

Van der Heijden

Asperges op Limburgse wijze was een lachertje

Goed eten voor een zeer redelijke prijs! Het is er vaak niet druk, erg vreemd! Een leeg Chinees restaurant is meestal geen goed teken, de eerste keer dan ook wat vraagtekens. Maar het eten is prima en het personeel meer dan vriendelijk! Jammer dat het er niet drukker is, deze zaak verdient het!

Afgelopen zaterdagavond wederom in aan Sjuuteaajnd geweest en zoals vanouds het zes gangen verassingsmenu besteld. De verassing begon al bij het eerste gerecht, volledig vegetarisch. Dit is iets wat niet veel restaurants aandurven maar de keukenbrigade liet duidelijk blijken ook zonder vlees of vis een prachtig en goed op smaak zijnde gerecht neer te kunnen zetten. De lat werd direct hoog gelegd voor de rest van de avond. Ook de volgende gerechten waren stuk voor stuk bijzonder met veel, reeds lang vergeten, en ongewoonlijke ingredienten. Stuk voor stuk een lust voor het oog maar voral voor de smaakpupillen. Wetende dat het overgrote deel van de gebruikte producten biologisch is geeft je ook nog een goed gevoel dat het een eerlijk gerecht is. De door gastvrouw Sonja aanbevolen wijnen pasten perfect bij de gerechten. Een avond om lang aan terug te denken, vooral door de fijne en ongedwongen sfeer die door iedereen wordt neergezet. Ik zal snel terugkeren maar dan om van de wat eenvoudigere maar niet minder smaakvolle gerechten in brasserie de Sjuut te genieten. Het maakt niet uit wat je kiest, de brasserie of het restaurant, beide staan garant voor een geweldige avond. Mijn complimenten aan het hele team, jullie zijn top!!!

Het eten is gewoon subliem! De prijs is meer dan correct. De service is prima. Wat mij verbaasd en wat jammer is dat slechts zo weinigen de weg naar dit restaurant weten te vinden. Vaak zit je er alleen, met een perfecte maaltijd, een vriendelijke bediening en een betaalbare rekening... Jammer, voor gast en gastgevers...

John Bogers

Mijn 75e verjaardag feest is dank zij de geweldige gastvrijheid bij de gasterij onvergetelijk geworden.
    Prima bediening en hetgeen geboden werd aan buffet en alles daarom heen is een dikke tien waard.
    Een aanbeveling voor wie een echt goed verzorgd feest wil vieren.

Kauffmann Tania

Super lekker gegeten in een sfeervol restaurant, perfect :)

Vandaag eerste keer daar geweest om af te halen. Jongedame achter de bar/ balie was zeer vriendelijk. Bestelling gedaan. Even met het meisje gepraat. Hele spontane meid. De zaak zag er netjes uit. Niet al te lang op het eten gewacht. Na nogal wat slechte ervaringen waren we wel een beetje sceptisch. Maar niet nodig! Het eten was zeer goed! We hadden wel maar 2 soepen en een loempia, kroepoek atjar en miniloempia. Netjes ingepakt en nog warm na flink stuk rijden. Soep was heerlijk. Beste tomatensoep tot nu toe. Kippensoep ook zeer lekker. Loempia ook goed. Rijkelijk gevuld met van alles en knapperig. Klein beetje vet maar heb te lang in verpakking gelaten. Alles had ook smaak. Niet zo flauw als het wel eens is.. al met al vonden wij het prima in orde en gaan zeker weer.

Op Valentijnsdag met mijn vrouw een lekker stuk gewandeld. Als afsluiting een hapje gaan eten bij Gasterij Terborgh. Een oud kasteeltje met een leuke authentieke uitstraling. We begonnen met een speciaal biertje. De keuze was groot. Dit wordt geserveerd met een kommetje nootjes. Dat zie je niet overal. Vervolgens een voorgerechtje gedeeld. Was heerlijk. Het personeel was serieus geïnteresseerd in je en vroegen ook herhaaldelijk of alles naar wens was.

Het hoofdgerecht was voor te veel ondanks een stevige wandeling.

Het was super gezellig en zeker de moeite waard om nog eens terug te keren.

Prima eten en vriendelijk personeel.

Zeer lang moeten wachten tot we opvielen, geen bediening. Na anderhalf uur wachten hebben we het eten afbesteld. Wij werden op zeer onbeschofte wijze door de eigenaar buiten gezet met het verzoek nooit meer binnen te komen.
    Dat siert zo'n man toch??

Marielle

Wederom uitzonderlijk lekker gegeten bij Aan Sjuuteeänjd! Dit keer 'n lunch, maar 't was héél veel meer dan een lunch: diverse heerlijke amuses, 'n zeer smakelijk voorgerecht en vervolgens lamsvlees om op te zuigen vergezeld van de fijnste asperges. Alle ingrediënten vanzelfsprekend uit de eigen Limburgse regio! Ondertussen hoorde ik zeer lovende woorden van mijn tafelgenoten over de erbij geschonken rode wijn. Tot slot nog nagenieten met koffie en thee.......met petitfours om je vingers bij op te eten. Chapeau voor Aan Sjuuteeänjd in Schinnen!

Mw de Poel

Met belangstelling heb ik de reacties gelezen en besloot ook te reageren. Mijn complimenten voor dit geweldige restaurant maar vooral voor Jean en Sonja elke keer als wij in de gelegenheid zijn om te komen voelen wij ons thuis. Heerlijk genieten en voor ons op loopafstand te bereiken Sjuut wij hopen nog lang te genieten van jullie heerlijke eerlijke spijzen en gastvrijheid.

Van eigenaar veranderd!! Wat een verschil. Super bot behandeld en de kwaliteit van het eten verschrikkelijk!!
    Helaas voor ons de laatste keer

Corina

Twee weken geleden bij kasteel Terborgh op het terras gaan zitten, gezien de eerste zonnestralen van dit jaar zo heerlijk schenen. Het terras was goed gevuld met wandelaars, maar gelukkig was er nog een plekje over. De ambiance heeft een aantal speeltoestellen voor de kinderen op steenworp afstand staan en honden zijn welkom. Er wordt zelfs gezorgd voor wat verfrissing voor de hond. Het ligt ideaal als je van wandelen houdt, gezien de mooie wandelingen die je hier kan maken.

We zaten inmiddels al 15-20 minuten te genieten van de zon voordat er een ober aan de tafel kwam, die vroeg of we iets te drinken wilden bestellen. Ik bestelde een speciaal biertje uit een mooie selectie bieren op de bierenkaart en mijn vriend bestelde een cola. Het duurde nogmaals 10 minuten voordat het drinken bij ons op de tafel stond. Er werden wat nootjes bij het bier geserveerd.

Ons drinken was inmiddels geruime tijd op en we wilden ook iets van tapas bestellen, echter was het personeel (dat zo'n 5-6 tallig was) nergens te bekennen voor 10-15 minuten. Ik ben toen zelf naar binnen gegaan met de vraag of we op het terras nog iets konden bestellen. Ze namen echter mijn bestelling binnen op en toen stond het 5 minuten later op tafel. Mijn vriend kreeg nu een glas met nog rode lipstick erop. Hij kreeg snel een nieuw glas toen hij dit aangaf.

Aan meerdere tafels op het terras waren de glazen nu leeg en het begon rumoerig te worden van mensen die wilden betalen en nog wilden bestellen. De eigenaar kwam nu ineens in snel tempo meehelpen en had bijna alle tafels in zijn eentje in korte tijd verzorgd.
    Ik had het 'beerplankske' besteld met olijven, tapenade, brood, cervelaat, kaas, krokante spareribs, kaas, tortillachips en uienringen. Niet uitzonderlijk in smaak, maar lekker voor wat te knabbelen bij een biertje; gewoon een prima tapas combinatie voor bij een biertje. Het koste 11 euro voor het 'beerplenkske' en je had veel verschillende hapjes. We kregen dit met zijn tweeën amper op. De prijs/kwaliteit is goed.

Er heerst een relaxte sfeer op het terras, echter zou dit niet zo bij het personeel moeten zijn.
    Je wordt heel vriendelijk geholpen, wanneer er iemand aan je tafel staat, maar de bediening is erg traag.

Het terras is de moeite waard om te bezoeken op je wandeling, je moet echter wel wat tijd hebben.

We gaan wel eens wat afhalen, en het is altijd lekker en van veel betere kwaliteit dan andere chinese restaurants in de omgeving.

Vertaal van English naar Nederlands

Zojuist gegeten bij deze friture. Personeel vriendelijk, maar hadden meer aandacht voor elkaar dan voor de klanten. Frieten waren wel ok, snacks daarentegen niet te eten. Werd niet gevraagd of het gesmaakt had, helft weggegooid. Kom hier niet meer terug.

Na op zoek te zijn geweest voor een cateringbedrijf met vele keuzes, kwam ik uit op de site van Het restaurant bij u thuis. Kan alleen maar zeggen dat dit zeker voor herhaling vatbaar is, zeer goed verzorgd eten met een hele goede service, voor een goede prijs!

Met vriendelijke groet,
    Frank

Emile Rens

Zeer lekker eten, leuke week menu's waarmee je zeer goede prijzen krijgt. Gezellig personeel! Je wordt ten alle tijden beleefd te woord gestaan.

Willem Henschen

Met 3 gasten "van boven" heerlijk gegeten! We waren aangenaam verrast door de "scheve" prijs/kwaliteit verhouding. Dat zijn die mannen uit het Westen niet gewend zoveel lekkere dingen met variaties tegen zo'n vergoeding en ook nog prettig vertoeven, hulde!

alexander

De mensen die daar werken zijn zeer vriendelijk en heb genoten van de overheerlijke pizza's dunne bodem dikke zijkanten heel mooi! Zeker niet de laatste keer!

Mvg alexander

Vandaag 4 pizza's en 2 schotels laten bezorgen, het zag er allemaal goed verzorgd uit. Lekker veel belegd op de pizza's en de frieten van de schotels waren ook heeerlijk! Zeker een aanrader!

Véronique en Jordi

Een fijne en gezellige avond onder het genot van puur en eerlijk eten. Heerlijke Limburgse streekgerechten met diverse passende smaaktonen die 'dansen op je tong' en vragen naar meer. Nieuwsgierig geworden naar de andere gerechten op de mooie kaart.
    De persoonlijke benadering hebben wij als zeer prettig ervaren. We komen hier zeker terug!

Denise

Ik had dit restaurant uitgekozen voor mijn eerste date met een bijzondere dame. Dankzij de ambiance, het verrukkelijke eten, de heerlijke wijn en het bekwaam en uitermate vriendelijk personeel, werd dit een avond om nooit meer te vergeten.

Datum: 23 oktober 2014

De menukaart bestaat uit met zorg samengestelde en verrassende gerechten. Je vindt in de gerechten een combinatie terug van Limburgse streekgerechten en de Franse en Italiaanse keuken.

Wij werden verwelkomd met een smaakvol en mooi gepresenteerd amuse. In het teken van de wildmaand namen wij een “wild” voorgerecht. Mijn vrouw koos voor de “gemarineerde hertenrug, remoulade van knolselderij en gazpacho van rode kool” en ik koos voor een “rosé gebraden wildzwijn met een zalf van zuurkool en mosterdijs”.

We konden het niet laten en we hebben ons toch door Patrick laten verleiden met een tussengerecht “gelakt buikspek met linzen en kroketje van zuurkool”. Een prima suggestie en onze complimenten voor de chef-kok.

Het hoofdgerecht was een trio van “tête-de-veau: gestoofde kalfswang, zwezerik en kalfstong met anijschampignons”. Die konden we niet onze neus voorbij laten gaan. Heerlijk.

De gerechten werden begeleid door een smaakvolle Terre di Chieti uit Italië en het diner hebben we afgesloten met koffie en friandises.

Kortom, voor ons was het een fijne avond en we komen zeker terug! Sonja en Patrick hartelijk dank voor jullie adviezen en gastvrijheid en natuurlijk de chef-kok zijn keukenbrigade, bedankt voor de heerlijke gerechten.

Peter Laureijs