Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schin op Geul verdeeld zijn.

Het eten was oke. Na mijn mening werd het personeel heel erg gedwongen om sneller te werken. Toen ik keek zie ik een klein meisje dragen met loeizwaren kratten en een oudere jongen haar niet helpen van het personeel. Vervolgen ga ik met mijn vrouw naar binnen om af te rekenen word het personeel door een mevrouw afgesnauwd en vertelt dat ze nu moeten komen want zij wou dat hun afrekende. De service door de 3 jongeren was goed maar de boze blik die we kregen van deze mevrouw konden wij niet waarderen.

Tim

Geweldig hotel lekker eten wat een geweldige mensen die hotel weer hebben op gebouwd tot een fijn verblijf klasse.

Jos Schijven

Kom hier wekelijks een paar dagen voor mijn werk. Een mooie lokatie met een crimineel goede keuken en een bediening met aandacht voor de gasten. Hier is de klant nog koning.

Weg lang wachten

Gisteren heerlijke pasta met ossenhaas puntjes gegeten en zoals altijd lekker en veel. Zeker een aanrader.

Heerlijk gegeten en super gastvrij. Gegeten met drie jonge kinderen die er lekker mochten spelen met LEGO tot het eten er was.

Super speciaal bier. Gezellige kroeg sfeer en verrassend lekker eten. Een aanrader.

Heel mooi uitzicht. Vriendelijk personeel. Eten was lekker.

Van der linden

👍Ik wou maar even gaan maar automatisch blijf je hangen zo gezellig en leuk is het daar. Je voelt je er welkom. Dus simpel gezegd een aanrader en alles is er top 🥇👍

Vanuit het hoge noorden een weekje Zuid-Limburg. Bungalow, hier en daar kijken in de omgeving. 'S avonds even lekker uit eten en dit restaurant bezocht. Eerste bezoek meteen blij verrast. Echtgenote is verzot op asperges en dit wist de chef in dit restaurant voortreffelijk te combineren met een bijzondere smakelijke moot zalm. Van een eerste bezoek zijn een tweede en een derde reservering gekomen. Reden, een kleine overzichtelijke kaart, een prima bediening waarbij de gastheer even aan tafel komt, aandacht voor de klant en goede prijs/ kwaliteit. Daarbij krijg je gratis een pracht uitzicht.

F.O. Wijning

C.Fortuin

Prima ontvangst, vriendelijk.
    Heerlijk gegeten, heerlijke asperge soep, maar wel grote hoeveelheid.
    Het toetje was een verrassing, geweldig en heerlijk.
    Het is echt aan te bevelen

Snijders

Echt heerlijk gegeten en gedronken met een geweldig uitzicht op ons schoen Limburgs Land.

Robert Blom

Hedenochtend gebruik gemaakt van het wandelarrangement dat via Social Deal wordt aangeboden op deze locatie. Kosten voor de deal € 9,50 waar je normaliter € 21,20 zou betalen. Het aangebodene is deze prijs zeker niet waard en een maximum bedrag van 16/17,- zou meer op de plaats zijn.

Bij binnenkomst om kwart voor 11 gemeld dat ik voor het arrangement kom en wordt mij meegedeeld dat de oven moet opwarmen en pas om 11:00 uur het appelgebak gereed is. Uiteraard geen probleem, want ik heb ook gereserveerd voor 11:00 uur. Exact een kwartier later om 11:00 uur krijg ik dan mijn thee voorgezet en aansluitend het vrij karige stukje appelgebak (zonder slagroom).

Nadat ik dit op heb is het tijd voor de wandeling. Er wordt mij gevraagd of ik de wandeling op papier wil, maar aangezien ik die zelf al op de telefoon heb is dat niet noodzakelijk. Alvorens ik vertrek nog even naar het toilet (let op! indien je slecht ter been ben is dit lastig, want het toilet is een verdieping hoger die je bereikt via een trap omhoog). De wandeling is geweldig, maar hier heeft de brasserie zelf niets mee van doen, want deze worden door andere uitgezet.

Bij terugkomst ga ik aan een tafeltje zitten en na enige tijd komt men vragen of ik ook de lunch gebruik van de deal. Uiteraard doe ik dat. Er wordt mij niet gevraagd of ik wellicht iets wil drinken (wel zo fijn na anderhalf uur wandelen) en daarnaast krijg ik ook geen mededeling over wat de lunch zal zijn. Na 20 minuten wachten wordt er een bord neergezet met een schnitzel met soort van champignon roomsaus over, wat frietjes en gemengde sla. Iemand die vegetariër is of allergieën heeft krijgt zoiets dus ook voorgeschoteld zonder ook maar even navragen of mee te delen wat de lunch is. Dit kan natuurlijk absoluut niet.

Bij het serveren van de dagschotel nog steeds niet gevraagd of ik iets drink en dus ga ik na het opeten van mijn schnitzel zonder iets te drinken weer huiswaarts en hoef dus ook niets meer bij te betalen. De andere mensen in de brasserie die even naar mij binnenkwamen kregen 20/25 minuten na binnenkomt hun drankje geserveerd en de overige circa 20/25 bezoekers moesten maar zien wanneer ze iets kregen, want de eenhoofdige bediening had alle tijd van de wereld.

Gewoon triest om te zien hoe zo'n mooie locatie zoiets kan presteren. Hier is goud te verdienen als je er wat energie insteekt.

Tenslotte als het winter is zoals nu is het beter de jas aan te houden, want het was rondom koud in de zaak en de verwarmingen voelden lauw aan. Meerdere mensen zaten met de armen over elkaar om het warm te hebben en ik ben niet iemand die het snel koud heeft, maar na anderhalf uur dik doorstappen is het wel zo behaaglijk in een warme ruimte te worden ontvangen.

Zoals gezegd de locatie is uitstekend en het eten was goed, derhalve een beoordeling matig, maar absoluut geen aanrader met deze uitbaters.

Echt een aan te bevelen belevenis in super ambiance.

Heerlijk gegeten en erg lekker winterbiertje van Warsteiner gedronken. De bediening door Jack en Jolanda was weer erg leuk en gezellig!

Heerlijk gegeten voor een uitstekende prijs.
    Leuke zaak met vriendelijk personeel.

Harm Drenth

Goed ontvangen door de gastheer en gastvrouw. Heerlijk gegeten en voldaan huiswaarts gekeerd

Goede maaltijd met veel zorg en attentie geserveerd. Uitstekende prijs/kwaliteit.

Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Gastvrouw en heer, super bedankt.

Erg gezellige en rustige sfeer . Leuke uitbaters . Goede kamers.

Wij komen terug!
    Gr Richard en Sam

Vermeulen

Stoofpotje gehad.. super lekker.. Een aanrader

Mariska busch

Stoofpotje, saté, wandelmenu, allemaal erg lekker. Met zijn zessen gegeten, zeer vriendelijk geholpen ook door Henk

Zojuist heerlijk gegeten. Lekker relaxed sfeer. Eten was erg lekker. Een aanrader!

Heel erg lekker gegeten, het konijn, de pasta met ossehaas puntjes en de vorige keer de sate van varkenshaas. Mals vlees, grote porsies heerlijk gekruid, fijne frietjes en salade erbij en nog betaalbaar ook! Ook de bediening is vriendelijk en zorgvuldig. Kortom zeer de moeite waard.

adrie paalman

16 december 2015, 14u: een PRACHT van een locatie; vooraf een mooie wandeling gemaakt; honger; zin in iets warms; naar binnen gestapt; prettige sfeer: relaxed, aangenaam! Nee, wij hadden geen 'Amuse-wandeling' geboekt. Enfin:

Voorgerecht:
    Erwtensoep: deze was echt goed! Een ieder heeft natuurlijk zijn eigen smaak, maar het was geen opengetrokken blik; de dikte was goed; de ingrediënten waren goed! (geen overdrevenheid, goed in verhouding!) Een mandje met stokbrood -en 2 cupjes goede boter- vond ik raar, neem dan roggebrood of een of ander mooi bruinbrood.

Hoofdgerecht:
    Frietjes: perfect gebakken;
    Het zuurvlees: goed van smaak;
    De kroketjes: prima van smaak en zoals die gefrituurd waren, goed;
    een lekker potje mayonaise en een potje mayonaise-mosterd combisausje erbij.
    De salade met dressing, op elk bord een toef: niets mis mee, was zelfs mooi, voor die prijs krijg je dat vaak nog niet eens een keer erbij! De zorg ook hoe men dat gedaan had: het straalde ervan af! De intentie is goed!

Nagerecht: een kaasplankje voor 2 personen, royaal:
    4 stukken 'aardig te noemen' Brie?!;
    4 stukken 'aardig te noemen' Camenbert ?!;
    4 stukken 'aardig te noemen' Danish Bleu?!;
    1 toefje salade; een mandje met goede boter en stokbrood;
    1 kommetje met olijven zwart en groen gevuld met kappertjes.

Gedronken:
    Een perfect gekoelde Chardonnaye en van de tap Karel Quint.

Qua prijs in verhouding met goed tot zeer goed! Af en toe, hier en daar valt er een foutje te 'bespotten' (waar niet?!).

Leuk klein sfeervol gastvrij restaurant met kwalitatief goed eten! Echt een aanrader. De eigenaresse bedient alleen en heeft toch tijd voor een praatje en houdt goed in de gaten of bijvoorbeeld je wijnglas leeg is.

Altijd goed eten voor een schappelijke prijs. Af en toe wat nieuws op de kaart zelfs, dat zie je ook niet altijd. Roos en Henk zijn goed bezig. Je begrijpt de mensen niet die voorbij lopen. En wat betreft die nukkigheid van Henk; ik zou het meer een eigentijdse benadering noemen, rechtstreeks en eerlijk.

Fam. Zandvliet

Vorige week tijdens ons verblijf in Schin op Geul 2 geweldige avonden gehad bij De Aw Geul.
    Eerste avond het maand augustus menu. Zeer gevarieerd en erg lekker.
    Tweede avond à la carte. Ook dit was heerlijk.
    Meggie is een top gastvrouw. Professioneel, gezellig en het hart op de goede plaats.