Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schin op Geul verdeeld zijn.

Gisteren heerlijke pasta met ossenhaas puntjes gegeten en zoals altijd lekker en veel. Zeker een aanrader.

Heerlijk gegeten en super gastvrij. Gegeten met drie jonge kinderen die er lekker mochten spelen met LEGO tot het eten er was.

Super speciaal bier. Gezellige kroeg sfeer en verrassend lekker eten. Een aanrader.

Heel mooi uitzicht. Vriendelijk personeel. Eten was lekker.

Van der linden

👍Ik wou maar even gaan maar automatisch blijf je hangen zo gezellig en leuk is het daar. Je voelt je er welkom. Dus simpel gezegd een aanrader en alles is er top 🥇👍

Vanuit het hoge noorden een weekje Zuid-Limburg. Bungalow, hier en daar kijken in de omgeving. 'S avonds even lekker uit eten en dit restaurant bezocht. Eerste bezoek meteen blij verrast. Echtgenote is verzot op asperges en dit wist de chef in dit restaurant voortreffelijk te combineren met een bijzondere smakelijke moot zalm. Van een eerste bezoek zijn een tweede en een derde reservering gekomen. Reden, een kleine overzichtelijke kaart, een prima bediening waarbij de gastheer even aan tafel komt, aandacht voor de klant en goede prijs/ kwaliteit. Daarbij krijg je gratis een pracht uitzicht.

F.O. Wijning

C.Fortuin

Prima ontvangst, vriendelijk.
    Heerlijk gegeten, heerlijke asperge soep, maar wel grote hoeveelheid.
    Het toetje was een verrassing, geweldig en heerlijk.
    Het is echt aan te bevelen

Snijders

Echt heerlijk gegeten en gedronken met een geweldig uitzicht op ons schoen Limburgs Land.

Robert Blom

Hedenochtend gebruik gemaakt van het wandelarrangement dat via Social Deal wordt aangeboden op deze locatie. Kosten voor de deal € 9,50 waar je normaliter € 21,20 zou betalen. Het aangebodene is deze prijs zeker niet waard en een maximum bedrag van 16/17,- zou meer op de plaats zijn.

Bij binnenkomst om kwart voor 11 gemeld dat ik voor het arrangement kom en wordt mij meegedeeld dat de oven moet opwarmen en pas om 11:00 uur het appelgebak gereed is. Uiteraard geen probleem, want ik heb ook gereserveerd voor 11:00 uur. Exact een kwartier later om 11:00 uur krijg ik dan mijn thee voorgezet en aansluitend het vrij karige stukje appelgebak (zonder slagroom).

Nadat ik dit op heb is het tijd voor de wandeling. Er wordt mij gevraagd of ik de wandeling op papier wil, maar aangezien ik die zelf al op de telefoon heb is dat niet noodzakelijk. Alvorens ik vertrek nog even naar het toilet (let op! indien je slecht ter been ben is dit lastig, want het toilet is een verdieping hoger die je bereikt via een trap omhoog). De wandeling is geweldig, maar hier heeft de brasserie zelf niets mee van doen, want deze worden door andere uitgezet.

Bij terugkomst ga ik aan een tafeltje zitten en na enige tijd komt men vragen of ik ook de lunch gebruik van de deal. Uiteraard doe ik dat. Er wordt mij niet gevraagd of ik wellicht iets wil drinken (wel zo fijn na anderhalf uur wandelen) en daarnaast krijg ik ook geen mededeling over wat de lunch zal zijn. Na 20 minuten wachten wordt er een bord neergezet met een schnitzel met soort van champignon roomsaus over, wat frietjes en gemengde sla. Iemand die vegetariër is of allergieën heeft krijgt zoiets dus ook voorgeschoteld zonder ook maar even navragen of mee te delen wat de lunch is. Dit kan natuurlijk absoluut niet.

Bij het serveren van de dagschotel nog steeds niet gevraagd of ik iets drink en dus ga ik na het opeten van mijn schnitzel zonder iets te drinken weer huiswaarts en hoef dus ook niets meer bij te betalen. De andere mensen in de brasserie die even naar mij binnenkwamen kregen 20/25 minuten na binnenkomt hun drankje geserveerd en de overige circa 20/25 bezoekers moesten maar zien wanneer ze iets kregen, want de eenhoofdige bediening had alle tijd van de wereld.

Gewoon triest om te zien hoe zo'n mooie locatie zoiets kan presteren. Hier is goud te verdienen als je er wat energie insteekt.

Tenslotte als het winter is zoals nu is het beter de jas aan te houden, want het was rondom koud in de zaak en de verwarmingen voelden lauw aan. Meerdere mensen zaten met de armen over elkaar om het warm te hebben en ik ben niet iemand die het snel koud heeft, maar na anderhalf uur dik doorstappen is het wel zo behaaglijk in een warme ruimte te worden ontvangen.

Zoals gezegd de locatie is uitstekend en het eten was goed, derhalve een beoordeling matig, maar absoluut geen aanrader met deze uitbaters.

Echt een aan te bevelen belevenis in super ambiance.

Heerlijk gegeten en erg lekker winterbiertje van Warsteiner gedronken. De bediening door Jack en Jolanda was weer erg leuk en gezellig!

Heerlijk gegeten voor een uitstekende prijs.
    Leuke zaak met vriendelijk personeel.

Harm Drenth

Goed ontvangen door de gastheer en gastvrouw. Heerlijk gegeten en voldaan huiswaarts gekeerd

Goede maaltijd met veel zorg en attentie geserveerd. Uitstekende prijs/kwaliteit.

Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Gastvrouw en heer, super bedankt.

Erg gezellige en rustige sfeer . Leuke uitbaters . Goede kamers.

Wij komen terug!
    Gr Richard en Sam

Vermeulen

Stoofpotje gehad.. super lekker.. Een aanrader

Mariska busch

Stoofpotje, saté, wandelmenu, allemaal erg lekker. Met zijn zessen gegeten, zeer vriendelijk geholpen ook door Henk

Zojuist heerlijk gegeten. Lekker relaxed sfeer. Eten was erg lekker. Een aanrader!

Heel erg lekker gegeten, het konijn, de pasta met ossehaas puntjes en de vorige keer de sate van varkenshaas. Mals vlees, grote porsies heerlijk gekruid, fijne frietjes en salade erbij en nog betaalbaar ook! Ook de bediening is vriendelijk en zorgvuldig. Kortom zeer de moeite waard.

adrie paalman

16 december 2015, 14u: een PRACHT van een locatie; vooraf een mooie wandeling gemaakt; honger; zin in iets warms; naar binnen gestapt; prettige sfeer: relaxed, aangenaam! Nee, wij hadden geen 'Amuse-wandeling' geboekt. Enfin:

Voorgerecht:
    Erwtensoep: deze was echt goed! Een ieder heeft natuurlijk zijn eigen smaak, maar het was geen opengetrokken blik; de dikte was goed; de ingrediënten waren goed! (geen overdrevenheid, goed in verhouding!) Een mandje met stokbrood -en 2 cupjes goede boter- vond ik raar, neem dan roggebrood of een of ander mooi bruinbrood.

Hoofdgerecht:
    Frietjes: perfect gebakken;
    Het zuurvlees: goed van smaak;
    De kroketjes: prima van smaak en zoals die gefrituurd waren, goed;
    een lekker potje mayonaise en een potje mayonaise-mosterd combisausje erbij.
    De salade met dressing, op elk bord een toef: niets mis mee, was zelfs mooi, voor die prijs krijg je dat vaak nog niet eens een keer erbij! De zorg ook hoe men dat gedaan had: het straalde ervan af! De intentie is goed!

Nagerecht: een kaasplankje voor 2 personen, royaal:
    4 stukken 'aardig te noemen' Brie?!;
    4 stukken 'aardig te noemen' Camenbert ?!;
    4 stukken 'aardig te noemen' Danish Bleu?!;
    1 toefje salade; een mandje met goede boter en stokbrood;
    1 kommetje met olijven zwart en groen gevuld met kappertjes.

Gedronken:
    Een perfect gekoelde Chardonnaye en van de tap Karel Quint.

Qua prijs in verhouding met goed tot zeer goed! Af en toe, hier en daar valt er een foutje te 'bespotten' (waar niet?!).

Leuk klein sfeervol gastvrij restaurant met kwalitatief goed eten! Echt een aanrader. De eigenaresse bedient alleen en heeft toch tijd voor een praatje en houdt goed in de gaten of bijvoorbeeld je wijnglas leeg is.

Altijd goed eten voor een schappelijke prijs. Af en toe wat nieuws op de kaart zelfs, dat zie je ook niet altijd. Roos en Henk zijn goed bezig. Je begrijpt de mensen niet die voorbij lopen. En wat betreft die nukkigheid van Henk; ik zou het meer een eigentijdse benadering noemen, rechtstreeks en eerlijk.

Fam. Zandvliet

Vorige week tijdens ons verblijf in Schin op Geul 2 geweldige avonden gehad bij De Aw Geul.
    Eerste avond het maand augustus menu. Zeer gevarieerd en erg lekker.
    Tweede avond à la carte. Ook dit was heerlijk.
    Meggie is een top gastvrouw. Professioneel, gezellig en het hart op de goede plaats.

R.H. de Jong

Eetcafé A Ge Pannes heeft in Roos een goede kok. Heerlijk gegeten.

Henk is een nukkige man die niet overloopt van vriendelijkheid en gastvrijheid. Jammer, dit had ons bezoek een stuk plezieriger gemaakt.

Mariëlle Kortenbout

We komen hier graag! Elk jaar na de de Amstel Gold, doen we ons te goed aan al het lekkers. Gisteravond een gezellig avondje met eten van top kwaliteit. Het fiandevlees smelt op de tong, heerlijke asperges met knoflooksaus. Voorgerecht escargots die zelfs door onze dochter niet te versmaden zijn! Ook de amuse van haring in sherry was heerlijk. Wij blijven terugkomen met de familie naar dit gastvrije restaurant. Je voelt je meer als welkom!

Vanmiddag heb ik een kop koffie gedronken en een broodje gegeten. Na een half uur wachten werd de bestelling gebracht.

Het was niet goed, de koffie was slap en het broodje taai en oud. Ik ben na driekwart gestopt en heb alleen nog de kaas gegeten.

Bij het afrekenen werd niet gevraagd of het had gesmaakt.

Prachtige locatie. Dit roept dan ook hoge verwachtingen op. Fijn voorgerecht met een goede fles rode wijn voor een redelijke prijs. Aan de tafel naast ons geeft een dame haar vlees (hoofdgerecht) terug omdat het vlees koud is. Dat kan natuurlijk gebeuren doch is nogal eens een slecht voorteken.

Voor vier personen een biefstuk besteld. Aan die zelfde tafel naast ons lag een mooi stuk vlees, goed gebakken dus daar hadden wij ook wel zin in. Op ons aangeven ons vlees ook rood - medium te krijgen antwoordde de serveerster dat ze altijd medium bakte. Op onze borden echter twee armzalige stukjes vlees die zo taai waren dat ik genoodzaakt was het weer terug op mijn bord te leggen na een aantal malen bijzonder gekauwd te hebben. Zo taai dat de schoenen van een baby (groter waren ze niet) ermee gelapt hadden kunnen worden. Bij reclameren antwoordde de serveerster direct dat ze er al bang voor was toen ze het opdiende! Service was direct de "schuldbekentenis" en het aanbod varkenshaas te laten klaar maken. De opmerking dat het leek dat de restanten van biefstukken op ons bord terecht waren gekomen werd zelfs beaamd. Daarna redelijk snel vier lekkere varkenshaasjes genuttigd die keurig gebakken waren en het bord was netjes opgemaakt. Het dessert was volkomen naar wens.

Waarom dan toch een 4 voor de service? Bij het afrekenen vroeg de chef of het gesmaakt had. Hij wist niet dat we vier borden terug naar de keuken hadden moeten sturen. Toen volgde eindelijk de excuses en toen ik zei dat een drankje van de zaak op het moment van wachten hen niet misstaan had werd dat alsnog aangeboden terwijl we de jassen letterlijk al aan hadden. Vervolgens vroeg hij mijn e-mailadres om me te contacteren over de interne evaluatie maar nu na ruim een week niets meer gehoord.

Zou er zo weer voor naar Limburg rijden. Gezellig en laagdrempelig restaurant.

Lief kreeg haar portie zuur vlees niet eens op, zo groot was het. (Leuk dat het dan wel weer zo'n restaurant is dat ze je niet raar aankijken als je de restjes aan de hond geeft).

Speciaal aanbevolen: het konijn. Heerlijk mals en niet duur. (14 euro).

Echt, als je in de buurt bent; doen!