Nieuwste foto's in Schin op Geul

Laatste updates in Schin op Geul

1. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor A. Ge Pannes

Gisteren heerlijke pasta met ossenhaas puntjes gegeten en zoals altijd lekker en veel. Zeker een aanrader.

2. Thijs's profielfoto
    Thijs heeft een recensie geschreven voor Restaurant | Brasserie Salden

Heerlijk gegeten en super gastvrij. Gegeten met drie jonge kinderen die er lekker mochten spelen met LEGO tot het eten er was.

3. Bram's profielfoto
    Bram heeft een recensie geschreven voor A. Ge Pannes

Super speciaal bier. Gezellige kroeg sfeer en verrassend lekker eten. Een aanrader.

4. Bram's profielfoto
    Bram heeft een recensie geschreven voor Restaurant | Brasserie Salden

Heel mooi uitzicht. Vriendelijk personeel. Eten was lekker.

5. Van der linden's profielfoto
    Van der linden heeft een recensie geschreven voor Restaurant | Brasserie Salden

Van der linden

👍Ik wou maar even gaan maar automatisch blijf je hangen zo gezellig en leuk is het daar. Je voelt je er welkom. Dus simpel gezegd een aanrader en alles is er top 🥇👍

6. F.O. Wijning's profielfoto
    F.O. Wijning heeft een recensie geschreven voor Restaurant | Brasserie Salden

Vanuit het hoge noorden een weekje Zuid-Limburg. Bungalow, hier en daar kijken in de omgeving. 'S avonds even lekker uit eten en dit restaurant bezocht. Eerste bezoek meteen blij verrast. Echtgenote is verzot op asperges en dit wist de chef in dit restaurant voortreffelijk te combineren met een bijzondere smakelijke moot zalm. Van een eerste bezoek zijn een tweede en een derde reservering gekomen. Reden, een kleine overzichtelijke kaart, een prima bediening waarbij de gastheer even aan tafel komt, aandacht voor de klant en goede prijs/ kwaliteit. Daarbij krijg je gratis een pracht uitzicht.

7. C.Fortuin's profielfoto
    C.Fortuin heeft een recensie geschreven voor Restaurant | Brasserie Salden

C.Fortuin

Prima ontvangst, vriendelijk.
    Heerlijk gegeten, heerlijke asperge soep, maar wel grote hoeveelheid.
    Het toetje was een verrassing, geweldig en heerlijk.
    Het is echt aan te bevelen

8. Snijders's profielfoto
    Snijders heeft een recensie geschreven voor Restaurant | Brasserie Salden

Snijders

Echt heerlijk gegeten en gedronken met een geweldig uitzicht op ons schoen Limburgs Land.

9. Robert Blom's profielfoto
    Robert Blom heeft een recensie geschreven voor Brasserie Schaloen

Robert Blom

Hedenochtend gebruik gemaakt van het wandelarrangement dat via Social Deal wordt aangeboden op deze locatie. Kosten voor de deal € 9,50 waar je normaliter € 21,20 zou betalen. Het aangebodene is deze prijs zeker niet waard en een maximum bedrag van 16/17,- zou meer op de plaats zijn.

Bij binnenkomst om kwart voor 11 gemeld dat ik voor het arrangement kom en wordt mij meegedeeld dat de oven moet opwarmen en pas om 11:00 uur het appelgebak gereed is. Uiteraard geen probleem, want ik heb ook gereserveerd voor 11:00 uur. Exact een kwartier later om 11:00 uur krijg ik dan mijn thee voorgezet en aansluitend het vrij karige stukje appelgebak (zonder slagroom).

Nadat ik dit op heb is het tijd voor de wandeling. Er wordt mij gevraagd of ik de wandeling op papier wil, maar aangezien ik die zelf al op de telefoon heb is dat niet noodzakelijk. Alvorens ik vertrek nog even naar het toilet (let op! indien je slecht ter been ben is dit lastig, want het toilet is een verdieping hoger die je bereikt via een trap omhoog). De wandeling is geweldig, maar hier heeft de brasserie zelf niets mee van doen, want deze worden door andere uitgezet.

Bij terugkomst ga ik aan een tafeltje zitten en na enige tijd komt men vragen of ik ook de lunch gebruik van de deal. Uiteraard doe ik dat. Er wordt mij niet gevraagd of ik wellicht iets wil drinken (wel zo fijn na anderhalf uur wandelen) en daarnaast krijg ik ook geen mededeling over wat de lunch zal zijn. Na 20 minuten wachten wordt er een bord neergezet met een schnitzel met soort van champignon roomsaus over, wat frietjes en gemengde sla. Iemand die vegetariër is of allergieën heeft krijgt zoiets dus ook voorgeschoteld zonder ook maar even navragen of mee te delen wat de lunch is. Dit kan natuurlijk absoluut niet.

Bij het serveren van de dagschotel nog steeds niet gevraagd of ik iets drink en dus ga ik na het opeten van mijn schnitzel zonder iets te drinken weer huiswaarts en hoef dus ook niets meer bij te betalen. De andere mensen in de brasserie die even naar mij binnenkwamen kregen 20/25 minuten na binnenkomt hun drankje geserveerd en de overige circa 20/25 bezoekers moesten maar zien wanneer ze iets kregen, want de eenhoofdige bediening had alle tijd van de wereld.

Gewoon triest om te zien hoe zo'n mooie locatie zoiets kan presteren. Hier is goud te verdienen als je er wat energie insteekt.

Tenslotte als het winter is zoals nu is het beter de jas aan te houden, want het was rondom koud in de zaak en de verwarmingen voelden lauw aan. Meerdere mensen zaten met de armen over elkaar om het warm te hebben en ik ben niet iemand die het snel koud heeft, maar na anderhalf uur dik doorstappen is het wel zo behaaglijk in een warme ruimte te worden ontvangen.

Zoals gezegd de locatie is uitstekend en het eten was goed, derhalve een beoordeling matig, maar absoluut geen aanrader met deze uitbaters.

10. Gielkens's profielfoto
    Gielkens heeft een recensie geschreven voor Restaurant | Brasserie Salden

Echt een aan te bevelen belevenis in super ambiance.

11. Davy Heuts's profielfoto
    Davy Heuts heeft een recensie geschreven voor Restaurant | Brasserie Salden

Heerlijk gegeten en erg lekker winterbiertje van Warsteiner gedronken. De bediening door Jack en Jolanda was weer erg leuk en gezellig!

12. Restaurant | Brasserie Salden heeft een nieuwe foto
  13. Restaurant | Brasserie Salden heeft een nieuwe foto
  14. Restaurant | Brasserie Salden heeft een nieuwe foto
  15. Restaurant | Brasserie Salden heeft een nieuwe foto
  16. Restaurant | Brasserie Salden heeft een nieuwe foto
  17. Peet's profielfoto
    Peet heeft een recensie geschreven voor Restaurant Woodz

Heerlijk gegeten voor een uitstekende prijs.
    Leuke zaak met vriendelijk personeel.

18. Harm Drenth's profielfoto
    Harm Drenth heeft een recensie geschreven voor Restaurant | Brasserie Salden

Harm Drenth

Goed ontvangen door de gastheer en gastvrouw. Heerlijk gegeten en voldaan huiswaarts gekeerd

19. Kees's profielfoto
    Kees heeft een recensie geschreven voor Restaurant | Brasserie Salden

Goede maaltijd met veel zorg en attentie geserveerd. Uitstekende prijs/kwaliteit.

20. dirks's profielfoto
    dirks heeft een recensie geschreven voor Restaurant | Brasserie Salden

Heerlijk gegeten in een sfeervolle omgeving. Gastvrouw en heer, super bedankt.

21. Richard's profielfoto
    Richard heeft een recensie geschreven voor Restaurant | Brasserie Salden

Erg gezellige en rustige sfeer . Leuke uitbaters . Goede kamers.

Wij komen terug!
    Gr Richard en Sam

22. Restaurant | Brasserie Salden heeft een nieuwe foto
  23. Restaurant | Brasserie Salden heeft een nieuwe foto
  24. Restaurant | Brasserie Salden heeft een nieuwe foto
  25. Vermeulen's profielfoto
    Vermeulen heeft een recensie geschreven voor A. Ge Pannes

Vermeulen

Stoofpotje gehad.. super lekker.. Een aanrader

26. Restaurant Woodz heeft een nieuwe foto
  27. Restaurant Woodz heeft een nieuwe foto