Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schimmert verdeeld zijn.

1. Nederlands Schimmert

Wilma de Boer

We werden vriendelijk ontvangen. De sfeer was aangenaam. Het eten lekker en de bediening gemoedelijk en attent. Kortom: een aanrader.

2. Nederlands Schimmert

Voor de sfeer, één van de gezelligste restaurants waar ik ben geweest! Het gaat natuurlijk om het eten, maar Mareveld is qua inrichting al een beleving. Ik zou zeggen, bekijk hun site voor een impressie.

Geen heel uitgebreide kaart, maar dat is voor mij echt geen must. Persoonlijk bestel ik vaak het zelfde. In dit geval de spareribs. Lekker zoet gemarineerd in ketjap.

Niets aan te merken op de bediening. Wij gaan hier graag met regemaat heen.

3. Nederlands Schimmert

Kevin

4. Pannenkoekenhuis Schimmert

Wat een slechte zaak! Alles is vies de bediening is super slecht? Moeten lang wachten op ons eten en ook als we iets willen bestellen (drinken)

5. Internationaal Schimmert

R van stralen

Onbeschofte ober, die duidelijk liet blijken dat hij vanavond op tijd naar huis wilde. We konden wel bij hen eten, maar liever niet.
    Aangezien er op het overigens gezellige zonnige terras een lucht hing, die ons het meest deed denken aan de afvalbak van een viskraam, hebben we maar besloten om het advies van de ober op te volgen. We zijn elders gaan eten.

6. Nederlands Schimmert

Sfeervol! Absoluut ! Locatie top!
    Drank kaart was al aan de stevige kant maar de prijzen op de nieuwe menukaart ( hoofd gerecht ) zijn gemiddeld 3 tot 4 euro te hoog !

7. Nederlands Schimmert

"Gast zijn is verrast zijn". We waren inderdaad zeer onaangenaam verrast toen de rekening kwam. Er zou een dagmenu van 21 euro zijn, maar we moesten het dubbele betalen. Er was een bord met een 3-gangemenu op onze tafel gezet en er werd verteld dat we daaruit mochten kiezen. Dat bleek dus niet het menu van 21 euro te zijn. Erg onsympathiek. Ter compensatie kregen we na lang overleg slechts 1 euro korting p/p.. We hebben een gezellige avond gehad en je zit er prima, maar de kwaliteit van het eten was zeer gemiddeld. Dus prijs-kwaliteit verhouding is zoek.

8. Nederlands Schimmert

Geert en Pauli

Sfeervol restaurant met goede bediening. Vriendelijk personeel.
    Heerlijk gegeten, jammer van de harde eentonige muziek.

9. Nederlands Schimmert

Mooi ingericht, gemoedelijk restaurant. Prima bediening. Kaart niet al te groot, maar eten is prima. Wij waren op de camping, als we hier weer komen, komen we zeer zeker ook in het restaurant.

10. Pannenkoekenhuis Schimmert

Rob

Zowel bij de bestelling van het drinken als het hoofdgerecht gaat het niet foutloos. Hierdoor is een omelet behoorlijk droog geworden. Jammer.

11. Nederlands Schimmert

Altijd erg gezellig en sfeervol. Als wij in de buurt zij gaan we er graag naar toe. Leuke bediening die aandacht voor je heeft. Lekker eten zonder veel poespas.

12. Pannenkoekenhuis Schimmert

Enige tijd geleden nog een terug geweest naar de pannenkoekenplaets. Wat viel mij het bezoek enorm tegen! Ze zijn behoorlijk achteruit gegaan.

De vriendelijke bediening is verdwenen. De tafels, vloeren en wanden zijn enorm vies. Ze lijken wel niks meer te geven om het restaurant.

De pannenkoeken zijn nog steeds hetzelfde, maar jawel hoor! De prijzen zijn weer omhoog gegaan stiekem tussendoor.

De gastvrouw die het nog aan het leren was, werd de hele tijd streng op de vingers gekeken. De basis regels moeten nog maar eens goed worden uitgelegd, en een glimlach is ook ver te zoeken bij de blonde dame achter het fornuis! Jammer!

13. Nederlands Schimmert

Altijd speciaal en anders, altijd lekker en altijd hele leuke bediening.

14. Nederlands Schimmert

Heerlijk gegeten met de familie. In een gezellige locatie met vriendelijk personeel. Echt een aanrader. 👍👍👍

15. Nederlands Schimmert

Teleurstellend. Uiensoep is een gepeperde pepersoep. Zelf reeds in het verleden al een keer besteld en vergeten dat de soep zo enorm vol met peperkorrels zat. Met drie personen uiensoep besteld, maar allemaal kregen we zweetuitbarstingen zo scherp en niet opgegeten. Dit meteen aangegeven en verteld dat we niet tevreden waren. Geen enkele reactie, vanuit het personeel. Rest van het eten was te doen maar niet bijzonder.

Een leuke, gezellige gelegenheid om eentje te drinken, maar eten, dat doen we niet meer. Jammer dat er niet gereageerd wordt als je feedback geeft.

16. Internationaal Schimmert

Anoniem

Eten was niet goed. Saté taai vlees. Konijn, sportkonijn uit gymzaal. Schnitzel die je ook in friture kan krijgen. Mayonaise uit een plastic verpakking! Kerstspullen hangen nog op. Bestel grote uien soep en krijg kleine. Veel betaald en slechte kwaliteit.

17. Pannenkoekenhuis Schimmert

Vandaag hier geweest, buiten stond bord open, maar op terras en binnen was niemand te zien. Wat we wel konden zien was dat alles vies was, er lag overal poedersuiker en zooi terwijl ze net open waren dus dat lag er al dagen misschien nog wel langer! Toen we buiten om liepen zagen we het personeel/eigenaars zitten te eten in een ruimte achterin. Hoezo gastvrij??

18. Pannenkoekenhuis Schimmert

Heerlijk gegeten en super sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!

19. Pannenkoekenhuis Schimmert

Bas Kessels

heel leuk restaurant, met vriendelijke bediening en prima pannenkoeken. Ik vond het zo lekker dat ik er 2 heb besteld!

20. Pannenkoekenhuis Schimmert

Pierre kerkhofs

Waardeloos gegeten, bediening onder de maat en zeer bot, totaal geen beleving en de sfeer is alleen midden zomer interessant. Ik in ieder geval nooit meer.

21. Pannenkoekenhuis Schimmert

stevens

Zeer slecht! Een extra ingrediënt op de pannenkoek is niet mogelijk. Een deel van de menukaart op internet is gewoon niet verkrijgbaar en geen ijs zoals vermeld. Bediening goed, maar belachelijk dat je in een pannenkoekenhuis geen pannenkoek kunt bestellen met 2 verschillende ingrediënten. Binnen redelijk gerenoveerd, maar het terras lijkt op een mislukte bouwplaats. Veel te duur voor een restaurant met deze 'service'.

22. Pannenkoekenhuis Schimmert

Rosanne

Na ons wekelijkse bezoek besloten hier nooit meer te gaan eten. Bestelden wekelijks poffertjes met nutella en banaan. Hebben ze van de kaart gehaald. Simpele pannenkoek met nutella en banaan is ineens niet meer mogelijk omdat het keukenpersoneel "gecombineerde bestellingen" niet zou aankunnen.

Dit geldt ook voor het ijs. Wordt het zomer wordt het ijs van de kaart gehaald. Dit allemaal terwijl wel nog op de website staat dat poffertjes en ijs besteld kunnen worden. Schandalig na zo lang klant.

Ondanks dat de gezelligheid en sfeer er niet te vinden was en het buiten volledig onderkomen is, kwamen we graag omdat het eten lekker was. Maar besloten nooit meer een voet naar binnen te zetten.

Klantvriendelijkheid is opeens erg ver te zoeken. Bediening is goed, maar het beleid erachter heeft niets meer te maken met een pannenkoekenplaats.

23. Pannenkoekenhuis Schimmert

De bediening mag absoluut vriendelijker.

24. Pannenkoekenhuis Schimmert

Gerard

26 maart hier gereserveerd en uiteindelijk gegeten. Ik zeg uiteindelijk, want we hadden pech onderweg waardoor we een stuk laten dan gepland waren. De Eet.nu butler heeft dit netjes doorgebeld en het was gelukkig geen probleem.

De carré boerderij waar het pannenkoekenhuis zich in bevindt ligt mooi achteraf waardoor het tochtje er naartoe ons door het mooie Limburgse landschap bracht.

Binnen was het warm en gezellig. Een stuk mooier dan ik voor een pannenkoekenhuis verwachte.

Helaas ging het met mijn eten en drinken niet goed. Ik bestelde groene thee en kreeg warm water met de theedoos waar geen groene thee inzat.

Ze wachten net lang genoeg met de bestelling van het eten zodat de hele tafel twee drankjes neemt en de meesten dus ook net niet hun pannenkoek op konden. Financieel aantrekkelijk, dat snap ik, maar niet fijn voor mij als klant. Het kost meer geld en duurt langer dan nodig.

Ik bestelde een pannenkoek met 6 ingrediënten waar ik er twee niet van wilde. Dit werd netjes opgeschreven door de ober, maar ik kreeg uiteindelijk een pannenkoek met slechts 3 ingrediënten. Na het eten dit doorgegeven aan de ober die zei dat hij er wat mee zou doen, maar toen hij de rekening bracht kon ik wel mooi betalen voor het ingrediënt dat miste. Niet alleen kreeg ik dus niet wat ik wilde door een fout van de kok, er werd ook niks gedaan toen ik op hun fout wees.

De pannenkoek zelf was bar slecht. Bijna gaar van buiten en deeg van binnen. Mijn tafelgenoten die ook een dikkere pannenkoek hadden vanwege de gekozen vulling waren het eens dat die van mij echt wel een stuk langer in de pan had gemogen. Het was gewoon zompig, slap en deeg-ig. Het is jammer dat je als pannenkoekenhuis geen fatsoenlijke pannenkoek kunt presenteren.

In het kort: mooie omgeving, mooi pand, mooie aankleding, maar de kern van de zaak (het eten en de bediening) is niet in orde.

25. Pannenkoekenhuis Schimmert

van berkel

Super! Fijne plek hele mooie boerderij, zeer kindvriendelijk, fijne bediening en goed eten. Top!

26. Pannenkoekenhuis Schimmert

Ook een Social Deal gekocht en voor afloop van de deal niet meer kunnen reserveren. Alles was bezet. Ook totaal geen meedenken / medewerking; bot aan de telefoon. Dus de eigenaar heeft voor 4 personen geld geïnd zonder iets te leveren. Wij zullen hier nooit gaan eten.

27. Pannenkoekenhuis Schimmert

Gewoon weg een super leuk, gezellig restaurant met heerlijke pannenkoeken. De kinderen kunnen lekker spelen in de buiten speeltuin en de omgeving is geweldig! Bediening is heel vriendelijk. We hebben samen met onze kinderen genoten en komen zeker nog een keer terug.

28. Pannenkoekenhuis Schimmert

Hanna de Jong

Heerlijk gegeten in de Pannenkoekenplaets in Schimmert. Het hele Team was geweldig, allemaal even vriendelijk. Aan ieder die een lekkere pannekoek wil eten aan te bevelen en Team ga zo op deze voet verder.

29. Pannenkoekenhuis Schimmert

Zeer gezellige en mooie locatie. Pannenkoeken en hamburger waren overheerlijk! Erg geschikt voor kinderen. Personeel en eigenaar uiterst vriendelijk! Zeker voor herhaling vatbaar!

30. Nederlands Schimmert

Ik kom hier graag. Frieten zijn heerlijk. Heel vriendelijk personeel en vooral een heel gezellige sfeer. En het eten altijd heerlijk.