Pannenkoekenplaets in Schimmert

1568192785 55
1620383111 60
1653002065 57
1705192391 63

1. Het was een gezellige middag, goed eten, hele vriendelijke bediening een aanrader. De kleintjes vonden het heel leuk en de volwassenen ook.

2. janny lock

Uitstekende service, eten en drinken prima. De sfeer van de carréboerderij is geweldig. Rond de binnenplaats liggen tien appartementen in de boerderij. De appartementen zijn ruim met een aparte slaapkamer, een grote badkamer en zijn sfeervol ingericht. Er is een tuin met kinderspeeltuigen en een kleine dierenboerderij. Dus ook voor gezinnen de moeite waard. Ik was in ieder geval heel blij met mijn verblijf in de Pannenkoekenplaets.

3. Maartje

Geregeld hier en in Geulle gegeten en altijd een positieve ervaring, ook met social deals. De hamburgers zijn ook erg lekker. Hopelijk mogen ze gauw weer open.

4. Kim Spoelder

Ik schrijf niet gauw een recensie. Ook niet na een slechte ervaring. In elk restaurant kan wel een keer iets misgaan. Maar in dit geval maak ik een uitzondering. Een pannenkoekenhuis. Mooie locatie, leuk terras, speelterrein voor kinderen tot 12 jaar en de zon schijnt volop. We nemen na het doorlopen van alle corona maatregelen plaats op het terras. Na wat onduidelijkheid en verontschuldigingen wordt de bestelling van onze drankje opgenomen. Deze worden geserveerd met de belofte ... ik kom zo terug voor de bestelling. Dit blijft uit. We proberen nog een paar keer contact te maken met de dames van de bediening, maar niemand reageert, oogcontact wordt zorgvuldig vermeden. Na drie kwartier loop ik toch maar naar de binnen om te vragen of we kunnen reserveren. Ook daar word ik de eerste paar minuten zorgvuldig ontweken. Niemand lijkt in de gaten te hebben dat er iemand aan de bar staat. Uiteindelijk toch. "We zitten al drie kwartier te wachten op het terras en we zouden graag willen bestellen." Een meneer achter mij staat op van zijn tafel. Hij blijk de eigenaar te zijn. Ik moet begrijpen dat er iets mis is gegaan vandaag in de keuken. En als het eenmaal misgaat dan loopt alles in het honderd probeert hij me uit te leggen. Ik geef aan dat ik dat begrijp, maar dat ik het prettig had gevonden als we daarover waren geïnformeerd. "Denkt u dat ik met een megafoon over het terras ga schreeuwen dat het binnen mis gaat." Nee meneer dat denk ik niet. Ik geef alleen aan dat ik het prettig had gevonden als iemand dit even was komen melden. De eigenaar blijft het nodig vinden om mij uit te leggen hoe moeilijk het allemaal is als het misgaat in de keuken. Ik geef nogmaals aan dat ik dat niet erg vind, dat ik alleen maar wilde aangeven dat ik het prettig had gevonden als we dat hadden geweten. De man blijft doorgaan, stelt geen vragen. Geeft geen ruimte als iets wil terug zeggen op zijn woordenvloed. Ik zeg: "Ok ... dan wachten we wel totdat we aan de beurt zijn." Ik draai me om, om naar buiten te lopen en dan hoor ik achter me ... 'Ga maar weg, domme k*t." Verbijsterd draak ik me om. Wat zegt u tegen mij? "Domme k*t ... verdwijn uit mijn lijf. Mijn zaak uit." Ik sta als aan de grond genageld. "Ik wil alleen maar pannenkoeken bestellen." "Niets mee te maken. Jij gaat hier niet eten. Mijn zaak uit." Het is duidelijk dat deze meneer niet voor rede vatbaar is. En ik heb geen zin in een scene. Dus ik stel voor dat ik de rekening voor de drankjes betaal en vertrek. Ook hier wil de eigenaar niets van weten. "Jouw geld spoel ik door het riool." En dat allemaal in een pannenkoekenhuis waar gezinnen met kinderen zitten te eten die alle scheldwoorden hebben kunnen mee horen. Een pannenkoekenhuis. Een vriendelijke veilige plek waar je graag met je minden naar toe wilt gaan. Maar niet in Schimmert/Oensel. Bespaar uw kinderen deze ervaring. Wij zijn uiteindelijk ergens anders beland. Een paar kilometer verderop. Een familiebedrijf waar ze al meer dan 100 jaar gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan. Geen pannenkoeken op de kaart, maar wat hebben we daar een fijne avond gehad.

2,5
  5. Op socialdeal-nl en spontaan-nl staan alleen maar positieve reacties terwijl er op deze site grotendeels zeer negatieve recensies staan.
    Mijn eigen ervaring in Oensel en Geulle bij de Pannenkoekenplaets is absoluut niet positief en ik vroeg me dan ook herhaaldelijk af hoe het toch kan zijn dat socialdeal-nl en spontaan-nl alleen maar positieve reacties hebben.
    Het is dus duidelijk dat de recensies op deze twee websites nep zijn. Werkelijk schandalig om mensen zo voor de gek te houden!
    Als je 'All-You-Can-Eat' kaarten koopt dan zit je voor elke pannenkoek circa 45 minuten te wachten. Je hebt twee uur de tijd. Dus binnen twee uur krijg je maximaal twee pannenkoeken op. Dit heeft dus niets met 'All-You-Can-Eat' te maken. De juiste benaming is 'twee pannenkoeken'.
    Als je met deze 'All-You-Can-Eat' kaarten twee van de duurste pannenkoeken bestelt dan wordt je negatief bekeken en je ziet het personeel duidelijk denken: "Daar heb je weer iemand die de duurste pannenkoeken komt bestellen." Daarnaast wordt je er duidelijk op gewezen dat je alles moet opeten voordat je een nieuwe pannenkoek bestelt met deze kaarten. Wellicht logisch maar het personeel (meestal de eigenaren) mogen eerst eens les nemen in het vriendelijk te woord staan van klanten. Het lijkt meer op kinderen de les leren om hun bordje leeg te eten dan op klanten op een nette manier erop te wijzen om eerst alles op te eten voordat ze een nieuwe pannenkoek bestellen met 'All-You-Can-Eat' kaarten.
    Kortom, twee leuk aangeklede restaurants in Oensel (Schimmert) en Geulle, maar onvriendelijke behandeling van klanten door personeel dat meestal de eigenaren zelf zijn.
    De pannenkoeken zelf zijn niets bijzonders maar wel lekker. Echter... als je 45 minuten of langer op je pannenkoek moet wachten terwijl er circa 8 klanten of minder in het restaurant zitten dan heb je al snel geen zin meer om te eten.
    Ik eet dan ook liever thuis dan dat ik op en neer naar Oensel of Geulle ga en vervolgens er twee uur over doe om slechts twee pannenkoeken geserveerd te krijgen.

6. Gisteren weer eens een bezoekje gebracht. Twee jaar geleden goed gegeten. Nu na een uur kregen we wat op tafel gegooid wat meer op een wrap dan op een pannekoek leek. En met honger gingen we naar huis. Hier zullen we nooit meer komen.

3,7
  7. Wat een slechte zaak! Alles is vies de bediening is super slecht? Moeten lang wachten op ons eten en ook als we iets willen bestellen (drinken)

8. Rob 48 punten

Zowel bij de bestelling van het drinken als het hoofdgerecht gaat het niet foutloos. Hierdoor is een omelet behoorlijk droog geworden. Jammer.

9. Enige tijd geleden nog een terug geweest naar de pannenkoekenplaets. Wat viel mij het bezoek enorm tegen! Ze zijn behoorlijk achteruit gegaan.

De vriendelijke bediening is verdwenen. De tafels, vloeren en wanden zijn enorm vies. Ze lijken wel niks meer te geven om het restaurant.

De pannenkoeken zijn nog steeds hetzelfde, maar jawel hoor! De prijzen zijn weer omhoog gegaan stiekem tussendoor.

De gastvrouw die het nog aan het leren was, werd de hele tijd streng op de vingers gekeken. De basis regels moeten nog maar eens goed worden uitgelegd, en een glimlach is ook ver te zoeken bij de blonde dame achter het fornuis! Jammer!

4,1
  10. Vandaag hier geweest, buiten stond bord open, maar op terras en binnen was niemand te zien. Wat we wel konden zien was dat alles vies was, er lag overal poedersuiker en zooi terwijl ze net open waren dus dat lag er al dagen misschien nog wel langer! Toen we buiten om liepen zagen we het personeel/eigenaars zitten te eten in een ruimte achterin. Hoezo gastvrij??

11. Heerlijk gegeten en super sfeer. Zeker voor herhaling vatbaar!

12. Bas Kessels

heel leuk restaurant, met vriendelijke bediening en prima pannenkoeken. Ik vond het zo lekker dat ik er 2 heb besteld!

13. Pierre kerkhofs

Waardeloos gegeten, bediening onder de maat en zeer bot, totaal geen beleving en de sfeer is alleen midden zomer interessant. Ik in ieder geval nooit meer.

1,6
  14. stevens

Zeer slecht! Een extra ingrediënt op de pannenkoek is niet mogelijk. Een deel van de menukaart op internet is gewoon niet verkrijgbaar en geen ijs zoals vermeld. Bediening goed, maar belachelijk dat je in een pannenkoekenhuis geen pannenkoek kunt bestellen met 2 verschillende ingrediënten. Binnen redelijk gerenoveerd, maar het terras lijkt op een mislukte bouwplaats. Veel te duur voor een restaurant met deze 'service'.

3,2
  15. Rosanne

Na ons wekelijkse bezoek besloten hier nooit meer te gaan eten. Bestelden wekelijks poffertjes met nutella en banaan. Hebben ze van de kaart gehaald. Simpele pannenkoek met nutella en banaan is ineens niet meer mogelijk omdat het keukenpersoneel "gecombineerde bestellingen" niet zou aankunnen.

Dit geldt ook voor het ijs. Wordt het zomer wordt het ijs van de kaart gehaald. Dit allemaal terwijl wel nog op de website staat dat poffertjes en ijs besteld kunnen worden. Schandalig na zo lang klant.

Ondanks dat de gezelligheid en sfeer er niet te vinden was en het buiten volledig onderkomen is, kwamen we graag omdat het eten lekker was. Maar besloten nooit meer een voet naar binnen te zetten.

Klantvriendelijkheid is opeens erg ver te zoeken. Bediening is goed, maar het beleid erachter heeft niets meer te maken met een pannenkoekenplaats.

16. De bediening mag absoluut vriendelijker.

17. Gerard 3324 punten

26 maart hier gereserveerd en uiteindelijk gegeten. Ik zeg uiteindelijk, want we hadden pech onderweg waardoor we een stuk laten dan gepland waren. De Eet.nu butler heeft dit netjes doorgebeld en het was gelukkig geen probleem.

De carré boerderij waar het pannenkoekenhuis zich in bevindt ligt mooi achteraf waardoor het tochtje er naartoe ons door het mooie Limburgse landschap bracht.

Binnen was het warm en gezellig. Een stuk mooier dan ik voor een pannenkoekenhuis verwachte.

Helaas ging het met mijn eten en drinken niet goed. Ik bestelde groene thee en kreeg warm water met de theedoos waar geen groene thee inzat.

Ze wachten net lang genoeg met de bestelling van het eten zodat de hele tafel twee drankjes neemt en de meesten dus ook net niet hun pannenkoek op konden. Financieel aantrekkelijk, dat snap ik, maar niet fijn voor mij als klant. Het kost meer geld en duurt langer dan nodig.

Ik bestelde een pannenkoek met 6 ingrediënten waar ik er twee niet van wilde. Dit werd netjes opgeschreven door de ober, maar ik kreeg uiteindelijk een pannenkoek met slechts 3 ingrediënten. Na het eten dit doorgegeven aan de ober die zei dat hij er wat mee zou doen, maar toen hij de rekening bracht kon ik wel mooi betalen voor het ingrediënt dat miste. Niet alleen kreeg ik dus niet wat ik wilde door een fout van de kok, er werd ook niks gedaan toen ik op hun fout wees.

De pannenkoek zelf was bar slecht. Bijna gaar van buiten en deeg van binnen. Mijn tafelgenoten die ook een dikkere pannenkoek hadden vanwege de gekozen vulling waren het eens dat die van mij echt wel een stuk langer in de pan had gemogen. Het was gewoon zompig, slap en deeg-ig. Het is jammer dat je als pannenkoekenhuis geen fatsoenlijke pannenkoek kunt presenteren.

In het kort: mooie omgeving, mooi pand, mooie aankleding, maar de kern van de zaak (het eten en de bediening) is niet in orde.

18. van berkel

Super! Fijne plek hele mooie boerderij, zeer kindvriendelijk, fijne bediening en goed eten. Top!

19. Ook een Social Deal gekocht en voor afloop van de deal niet meer kunnen reserveren. Alles was bezet. Ook totaal geen meedenken / medewerking; bot aan de telefoon. Dus de eigenaar heeft voor 4 personen geld geïnd zonder iets te leveren. Wij zullen hier nooit gaan eten.

20. Gewoon weg een super leuk, gezellig restaurant met heerlijke pannenkoeken. De kinderen kunnen lekker spelen in de buiten speeltuin en de omgeving is geweldig! Bediening is heel vriendelijk. We hebben samen met onze kinderen genoten en komen zeker nog een keer terug.

21. Hanna de Jong

Heerlijk gegeten in de Pannenkoekenplaets in Schimmert. Het hele Team was geweldig, allemaal even vriendelijk. Aan ieder die een lekkere pannekoek wil eten aan te bevelen en Team ga zo op deze voet verder.

22. Zeer gezellige en mooie locatie. Pannenkoeken en hamburger waren overheerlijk! Erg geschikt voor kinderen. Personeel en eigenaar uiterst vriendelijk! Zeker voor herhaling vatbaar!

23. 30 november via Social Deal vouchers gekocht voor all you can eat pannenkoeken. Vrijdag 27 februari was er via Social Deal niet meer te reserveren terwijl de actie tot 1 maart loopt.

De Pannenkoekenplaets wist mij te verstellen dat er al 4 weken voor de verloop datum al niet meer te reserveren was voor in het weekend.

Mensen met een full time baan kunnen gedag zeggen tegen hun geld, want de Pannenkoekenplaets kan helaas niks voor u doen. Zij willen ons niet tegemoetkomen door de vouchers na de verloop datum als nog aan te nemen.

Al 3 dagen voor de eind datum kan er al helemaal niet meer gereserveerd worden. Met andere woorden uw geld is weg.
    Ze hadden gerust een uitzondering kunnen maken om de vouchers als nog aan te nemen. Ze jagen potentiële klanten al weg voor dat deze überhaupt in het restaurant zijn geweest.

Een ding is zeker, als de Pannenkoekenplaets niet met een oplossing wil komen zullen ze mij en ongetwijfeld andere gedupeerden nooit meer als klant terug zien.

Ga zo door Pannenkoekenplaets, dan komen jullie er wel!

24. Helemaal top. Lekkere pannenkoeken en uitstekende bediening en een zeer mooi interieur. We komen zeker nog eens terug.

25. Erg lekkere pannenkoeken. De eerste keer was een Mexicaanse, super compleet. Enige opmerking: hij zou naar onze smaak iets langer gebakken mogen zijn. Omdat we in een van hun geweldige appartementen zaten, kwamen we toch nog maar eens langs. Naast dat het een leuke tent is, klein en fijn, is ook de bediening top!

De tweede pannenkoek was een van de kaart, lekker doorbakken maar niet te droog. Verse ingrediënten en lekker in balans qua hoeveelheid! Heel belangrijk ze hebben Leffe dubbel op de tap!!

26. jos van doorn

De laatste 14 dagen hebben wij er met vrienden en familie 3x keer heerlijk gegeten. Elke keer een andere pannenkoek voor kleine en grote eters. Laat je verrassen!