Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schildwolde verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Schildwolde

Wij hadden gereserveerd voor het doorlopend buffet op zaterdagavond. Toen we aankwamen stond de inkomsthal vol met mensen die kwamen afhalen. Van achter de bar werd ons vanuit de verte een tafel toegewezen, zonder dat men ons begeleidde. In het restaurant zelf was het opvallend rustig, wij waren de enige gasten. Er was wel een tafel waar spullen/speelgoed verspreid op lag en die niet ingedekt was. Even later zaten hier 3 mensen (vrienden/familie) van eigenaren aan die niet kwamen eten maar gewoon hun tijd hier spendeerden.

Het restaurant deed heel ongezellig/onverzorgd aan. Na pas 12 minuten kwam men eindelijk met de kaart onze richting uit en kregen we voor het eerst echt aandacht. Het buffet was toen nog steeds leeg. Toen ik zei dat we voor het buffet kwamen zeiden ze dat we maar met vier waren en dat het dus geen buffet was. Toen ik zei dat we hier nochthans voor gereserveerd hadden, zette ze mij eigenlijk weg voor leugenaar: wij hadden volgens hen à la carte geserveerd. Op onvriendelijke wijze werden de kaarten in onze handen geduwd. Wij waren slechts toeristen uit België die een dagje langs kwamen en men gaf ons het gevoel dat ze aan ons geen vaste klant aan hadden en waarvoor ze ook duidelijk geen enkele moeite moesten doen. We hadden genoeg gezien en gehoord en zijn terug opgestapt zonder te eten. Zeer teleurgesteld na het lezen van de goede recensies hier!

2. Chinees-Indisch Schildwolde

Gezellig, vriendelijk, en heeeerlijk eten!!

Klaas Niemeijer

4. Chinees-Indisch Schildwolde

Er is maar 1 chinees restaurant in Groningen dat er écht toe doet. Woldecity. Ja inderdaad. Woldecity.

Chinees Indisch Specialiteiten Restaurant Woldecity, waar de kroepoek nog echt naar kroepoek smaakt en waar de Oosterse aroma's de smaakpapillen stimuleren bij binnenkomst van het restaurant.

Ik ga morgen weer!!!!!

5. Chinees-Indisch Schildwolde

annemiek en gerard

Heerlijk gegeten van het buffet en de grillplaat, m.n de biefstukjes waren erg lekker!

Ook was er ijs na met slagroom, ook erg lekker.

En de bediening van de mevrouw die al 15 jaar deze zaak draait was ook dik in orde, erg vriendelijk en klantgericht!

6. Chinees-Indisch Schildwolde

Kwaliteit is niet altijd gelijk.

De ene keer is het goed en de andere keer geweldig, maar nooit slecht.

7. Chinees-Indisch Schildwolde

Hallo,

Wij eten bijna wekelijks bij Woldecity en het is daar heel gezellig en het eten en de bediening zijn meer dan oke..!

Groetjes van Wim, Christine en de kinderen.