Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schijndel verdeeld zijn.

1. Rianne Bakkers

2. Internationaal Schijndel

Vorige eigenaar was top. Ga het binnenkort weer eens bezoeken.

3. Het eten was best lekker, maar de bediening was slecht helaas....

4,9
  4. Hemelvaartsdag gegeten met 3 personen. Kortingsbon Primera.
    Het was geweldig we gaan er zeker nog een keer naar toe.
    Echte aanrader!!

5. Pannenkoekenhuis Schijndel

Geweldige plek om met kleine kinderen heen te gaan! De kinderen hebben heerlijk gespeeld en wij volwassenen lekker op het terras gezeten. 's Avonds ook erg lekker gegeten, de pannenkoeken waren top, maar ook de gerechten voor degene onder ons die geen pannenkoek wilden waren van hoge kwaliteit. Kortom, wij komen zeker terug!

6. Ik weet niet wat de andere recensie schrijver besteld heeft, maar een portie halve haan, is anders dan menu halve haan.
    Want ik kom er al jaren wekelijks, maar wij hebben geen klachten, en zeker niet over de prijs en hoeveelheid.
    En wij kunnen hier ook schrijven dat de Thaise keuken bijzonder lekker is.
    Eet Smakelijk.

7. Pannenkoekenhuis Schijndel

Jan de Vries

8. Was heerlijk eten en een ongedwongen sfeer.

9. Yoka, Richard

10. Toos Peters

Goed eten. Heel goed eten zelfs. Nette bediening. Geen opdringerige vragen of we soms nog iets willen drinken.
    Komen zeker nog eens terug.

11. Wim en Marga

In November hier wezen eten met 8 personen. Helaas was het deze keer niet zo goed bevallen. Waren hier al vaker geweest en toen was het prima.
    Nadat we dit doorgegeven hadden, werd ons aangeboden om met 8 personen op hun kosten nogmaals een keer te komen eten inclusief drank en koffie/thee na.
    Dit hebben we gedaan en het was perfect.
    Dat men dit aanbied zegt erg veel hoe de beleving is van de eigenaar om het de mensen naar de zin te maken. Top dat dit nog kan.
    Komen zeker nog eens terug.

12. Had 23 december eten besteld voor 8 personen wat heel lekker was had een klein minpuntje heeft de kafmolen super opgelost gaan zeker vaker eten bestellen

13. Laten we eens wat bestellen. Zo dat ging goed en het online betalen ook. Daarna een bericht dat het 51 minuten ging duren. Als we niet al hadden betaald, had ik het afbesteld. Meer dan een uur later gaat de bel en staat een aardige bezorger aan de deur. Eindelijk!! Met de fiets was hij. Eenmaal uitgepakt, lauwe taaie friet, vette taaie uienringenen en pizza. Honger, dus met tegenzin gegeten. Nog langer wachten was geen optie.
    Voor ons geen bestelling meer bij de Kafmolen in Schijndel.

14. Met groep van 8p drie voor- hoofd- en nagerechtjes gegeten, wat je krijgt voor de prijs viel zwaar tegen. Geen aanrader dus.

15. Arnoud

16. In de winkel van steengoedkado zit een lunchroom.
    Daar kan je terecht voor een kopje koffie of thee maar ook voor een lekkere lunch.
    Maar 1 van de toppers vind ik toch de high tea.

17. Gerda

18. Een fantastische plek voor een lunch. (Een deel) van het personeel heeft, wat ze zo oneerbiedig noemen, een 'beperking'. In dit geval betekent dat dat je enthousiast en zeer kundig wordt geholpen (o.k., soms met een beetje hulp van een ander personeelslid). Maar ik heb zelden zulke aardige en vlotte bediening ervaren. De kwaliteit van het eten is overigens uitstekend (en gaat gebukt onder vrolijke namen als 'broodje kippentroep':-)).

De zaak is gezellig en schoon. Ik vind dit een uitstekend initiatief om iedereen bij onze maatschappij te betrekken en gebruik te maken van kwaliteiten die mensen hebben.

Ik kom hier zeker nog eens!

19. Gisterenavond hier gegeten. Heb hier inmiddels al zeker 15× gegeten maar het was nu alweer even geleden en het is er niet op vooruit gegaan :(Broodje met kruidenboter vooraf ging wel, niks aparts, zat klein hompje boter bij wat zowieso al veel te weinig was. Wanneer we bij vroegen, duurde dit een klein half uur en zaten we al aan het voorgerecht. Salade met vis en gamba. Zaten welgeteld 3 gamba's in de salade… :(Vervolgens het hoofdgerecht; ik heb echt nog nooit zo'n TAAI stuk vlees geproefd. En ik had zo'n zin in biefstuk! Was echt niet doorheen te komen. Wederom zonde :(Bediening traag en toen we naar huis gingen vroeg 1 van de medewerkers serieus of hij ons kon helpen. (Alsof we net binnen kwamen, zaten echter ruim 2.5 Uur binnen!) werd afgedaan als soort grapje… Echt jammer, dit was altijd mijn lievelingsrestaurant maar ik ga er voorlopig niet meer heen.

4,3
  20. Mia de Lijer

Was een fantastische lunch. Heel smakelijk en overdadig.

21. Internationaal Schijndel

Mariëlle uit Schijndel

Heerlijk gegeten en gedronken. Het wijnarrangement pastte goed bij het eten en werd goed uitgelegd. Ik ben er inmiddels 2 x geweest en gekozen voor het verrrassingsmenu. Het zag er mooi uit op het bord en het smaakte heerlijk.
    Het enige minpuntje is het koude toilet. Er werd beloofd dat dit op het lijstje staat om op te lossen;-))

22. Pannenkoekenhuis Schijndel

Het was geweldig. We gingen daar eten omdat onze dochter die dag jarig was. Er werd vrij snel muziek aangezet met lang zal ze leven en er kwam een bord met verschillende kleuren fakkels haar kant op. Ze serveerde snel hele lekkere grote, goed gevulde pannenkoeken. Ook op het dessert werd niet bezuinigd. Kortom mijn dochter heeft een mooie herinnering aan deze verjaardag bij pannenkoekenboerderij "de kabouter".

23. Goede zaak weten wat ze doen smaakt goed aardige eigenaar wat wil je nog meer voor die prijs.

24. Jammer dat je geen 0 sterren lunt geven slechtste friettent waar ik ooit ben geweest en heb er al zeker 70 bezocht gehaktbal uit het vet was tegen het zwart aan en dan nog niet eens warm aan de binnenkant. De hamburger was niet te eten zo vies.
    De friet was droog en de smaak was ver te zoeken en de satesaus zat vol met aangekoekte stukken dus die heb ik ook maar laten liggen, ben van ellende maar naar de friettent elders gegaan om alsnog van me honger af te komen het is maar goed dat ik niet in de buurt woon 🤢 en dan zeg je er wat van krijg je te horen dat hun er ook niks aan kunnen doen.

25. Op 2e kerstdag hebben we hier erg lekker gegeten. We konden kiezen uit kleine en/of grote bijzondere gerechten. Allemaal ERG lekker! Alles was erg mooi op bord geserveerd. Het restaurant is erg sfeervol en de bediening vriendelijk. Wij hadden de tafel op het "podium". De menukaart was overzichtelijk op 1 houten plank. Zeker een aanrader!

26. Wij hadden nog nooit eerder bij de Nachtegaal gegeten.
    We hebben er met zijn tweeën heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug.
    Prima sfeer en bediening.