Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schijndel verdeeld zijn.

Wij hadden nog nooit eerder bij de Nachtegaal gegeten.
    We hebben er met zijn tweeën heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug.
    Prima sfeer en bediening.

Of je nu met zijn tweeen gaat of met een heel gezelschap, het is er altijd goed in ieder opzicht. Lekker eten fijn personeel, niets is hen te veel. Ook leuke acties. Ik ga zeker nog heel vaak terugkomen. Ga aub zo door met zijn allen.

Yoka, Richard

Voorgerecht gerookte zalm. De kleine stukjes zalm smaakten prima maar werden verborgen tussen enorme hoeveelheid (houterige) rucola, tomaat en komkommer. Voor mij een vreemde combinatie. Pizza uit steenoven. De bodem was zoals je dus mag verwachten prima. Alleen de vulling was matig tot slecht. De Pula was veel te zout. De Gamberini vrij mat van smaak. De kaas ontbrak bij beide of was ver te zoeken. De pizzabakker met lang haar droeg geen muts maar gooide zijn haar steeds uit zn ogen tijdens het klaarmaken! Voor ons geen aanrader dus.

Een gezellige plek waar we graag naar tioe gaan. Eten smaakt prima. Geen hoogstaande culinaire toestanden maar heerlijke hamburgers met friet, pizza uit houtgestookte oven en eigen gemaakte stoofpotjes.

Ad Steenbakkers

Heerlijk gegeten, fijne gerechten (alleen de verlichting iets te fel voor de juiste sfeer). Goede bediening.

7. Internationaal Schijndel

monique v hout

We hadden een 4 gangen menu met 8 personen.
    Waarvan 4 personen vis en 4 personen vlees hadden.
    De vis was flauw er zat geen smaak aan.
    En de grootste fout was dat ze dezelfde groenten bij de vis aanboden.
    Wat ook bij het vlees lag.
    Maar wat totaal niet smaakte en paste.
    We hebben er een opmerking over gemaakt maar weinig reactie.
    Nee voor ons geen herhaling naar dit restaurant.
    Mooie zaak maar onkundige koks.

Eline Hermans

Top. Een genot om bij jullie te zijn. De bediening is zo apart en super leuk. Vrijdag a.s. zijn we er weer. Een vriendin en ik vieren 2 x per jaar bij jullie onze verjaardag, al heel wat jaartjes. En hopen dit nog vele jaren te mogen doen.

9. Pannenkoekenhuis Schijndel

Reggie Jansen

Door een technische fout was onze bestelling niet binnen gekomen bij de keuken. Om ons tegemoet te komen voor het lange wachten (60 minuten) kregen we al onze kosten vergoed! Goede service al zeg ik het zelf. We hebben daarom een kleinigheidje in de fooienpot gelegd. Zij kunnen ons nog eens terug verwachten.

Ze zijn verhuisd naar de Overkant, de sfeer is uitstekend en de medewerkers lopen trots rond, eten is perfect een goede prijs voor veel en lekker eten.

11. Chinees-Indisch Schijndel

Koud eten. Bestel geen vis, krijg het toch. Dit ondanks de vermelding van een vis en schaaldier intolerantie. Ook het gebruik van visolie nemen ze niet serieus. Nou, bedankt voor het avondje ziekenhuis terwijl dit een lekker etentje voor ons moest zijn.

De bediening en voedsel is prima, als door drie personen patat wordt besteld bij het menu, door de bediening wordt gevraagd dit in een keer te brengen of later bij te bestellen, mag voor deze bestelling nog even 2,50 worden afgerekend, het wordt nl. ineens gezien als een extra bestelling achteraf en dit klopt niet.

13. Pannenkoekenhuis Schijndel

De kinderen kunnen er geweldig spelen, vooral buiten. Het eten is redelijk. Alleen zat onze tafel vol stroop. Toen ik daar iets van zij werd er met een natte doek overheen geveegd, maar de tafel werd niet even nagedroogd.
    Verder lag de vloeren van de toiletten vol met toiletpapier en lege toilet rolletjes. Zou toch wat vaker naar gekeken moeten worden!

Heerlijk gegeten, persoonlijke bediening. Toen ik dessert bestelde en aangaf dat ik geen ijs hoefde bij baklava werd ik verrast door 2 stukken baklava 😄

v. Osch

We hebben woensdagavond echt heerlijk gegeten!
    Bediening was vlot en vriendelijk.
    Leuke eigen menukaart.

De kok had 1 bestelling verkeerd gedaan en dat werd in de prijs gecompenseerd. Konden als we wilden ook nog 1gratis drankje krijgen. Correct behandeld en het eten was ondanks dat sommige stukken vlees wat lauwwarm waren toch ontzettend lekker.

Zeer vriendelijk personeel. Het concept van de proeverij werkt prima. 3 voorgerechtjes, 3 hoofdgerechtjes en 3 nagerechtjes. Porties niet te klein en niet te groot. De risotto was geen risotto, maar gewoon gekookte rijst. Hij had wel een heerlijk sausje. Alles mooi opgediend. Heerlijke friet. De tonijn en de tournedos smaakten wat flauw. Ze hebben zelfgemaakte ijsthee met verschillende smaken. Al met al hebben we erg genoten en komen vast nog eens terug.

18. Aziatisch Schijndel

sjon hout

Ik heb gister in dit restaurant gegeten. Wij hebben het onbeperkte menu op. Het eten was van top kwaliteit, hele vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

19. Aziatisch Schijndel

Sophie Aarts

UItstekend restaurant. Goed opgeleide bediening. We hebben erg genoten.

Maaike

Heerlijk grieks eten, super vriendelijke service maar wel een beetje duur en ouderwets / gedateerd qua aankleding en presentatie aan tafel. Maar we hebben heerlijk gegeten

Zijn gisteren geweest!! Denk niet dat ik er nog terug kom!!
    Niet vanwege het eten, maar wat een slechte bediening!!
    Het meisje dat ons bediende snapt er niets van!!
    Jammer!!

Esther

Echt, fantastische bifteki gegeten, heerlijke Giros, lekkere friet en rijst en de saladebar was klein maar lekker. 10 punten voor deze chefkok, ik heb heerlijk gegeten.

Heerlijk gegeten. Bediening was zeer goed, eten was heerlijk, leuke sfeer en accommodatie.
    Zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen.
    Dank U hiervoor.

Friet speciaal? Ik noem het liever friet armoe, maar betaal wel voor speciaal. En dit is geen toeval meer!

28. Chinees-Indisch Schijndel

Er hing een ongedwongen sfeer. De tafels stonden ver genoeg uit elkaar, zodat je gezellig samen kon tafelen. Het eten was met zorg bereid. De bediening was uiterst vriendelijk.

30. Aziatisch Schijndel

3 gangen menu besteld. Voorgerecht (dagsoep) vissoep. Visstukjes hebben we hierin niet bespeurd. Hoofdgerecht varkenshaasje (met de nadruk op "je") van ongeveer een centimetertje dik met champignon-roomsaus. Vlees was niet warm, roomsaus was lauw. Aardappelpuree was zelfs koud. Geen groente maar daarvoor in de plaats 3 priegeltjes ananas. Frietjes voldoende kwa hoeveelheid maar te zout. Nagerecht ijs met vruchtjes was goed. Bediening aangesproken over bemerkingen. Zij zou de (3 jonge) koks hierover aanspreken maar we betwijfelen of dat ook daadwerkelijk is/was gebeurd. Koks hadden, ons inziens, meer interesse om onderling te staan kletsen dan met "passie" de gerechten te bereiden. We hebben dan ook geen excuses gekregen of enige compensatie. Normaliter nemen we na een etentje nog een kopje koffie/thee (zou een compensatie-aanbod "van het huis" kunnen zijn geweest) maar in dit geval hebben we dat maar niet meer gedaan. Overigens, met ons meegeteld, waren er op deze zondagavond slechts 4 gasten in de zaak dus geen topdrukte voor de 3 koks lijkt me. Vermoedelijk zou de naastgelegen "snackbar" het er beter hebben afgebracht als we daar een menu hadden besteld. Nee, voor ons niet voor herhaling vatbaar en géén "tot ziens" daar zijn we heel simpel in.