Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schijndel verdeeld zijn.

1. Internationaal Schijndel

Mariƫlle uit Schijndel

Heerlijk gegeten en gedronken. Het wijnarrangement pastte goed bij het eten en werd goed uitgelegd. Ik ben er inmiddels 2 x geweest en gekozen voor het verrrassingsmenu. Het zag er mooi uit op het bord en het smaakte heerlijk.
    Het enige minpuntje is het koude toilet. Er werd beloofd dat dit op het lijstje staat om op te lossen;-))

2. Pannenkoekenhuis Schijndel

Het was geweldig. We gingen daar eten omdat onze dochter die dag jarig was. Er werd vrij snel muziek aangezet met lang zal ze leven en er kwam een bord met verschillende kleuren fakkels haar kant op. Ze serveerde snel hele lekkere grote, goed gevulde pannenkoeken. Ook op het dessert werd niet bezuinigd. Kortom mijn dochter heeft een mooie herinnering aan deze verjaardag bij pannenkoekenboerderij "de kabouter".

Goede zaak weten wat ze doen smaakt goed aardige eigenaar wat wil je nog meer voor die prijs.

Jammer dat je geen 0 sterren lunt geven slechtste friettent waar ik ooit ben geweest en heb er al zeker 70 bezocht gehaktbal uit het vet was tegen het zwart aan en dan nog niet eens warm aan de binnenkant. De hamburger was niet te eten zo vies.
    De friet was droog en de smaak was ver te zoeken en de satesaus zat vol met aangekoekte stukken dus die heb ik ook maar laten liggen, ben van ellende maar naar de friettent elders gegaan om alsnog van me honger af te komen het is maar goed dat ik niet in de buurt woon šŸ¤¢ en dan zeg je er wat van krijg je te horen dat hun er ook niks aan kunnen doen.

jeanne van asseldonk

Waardeloze tent!
    Friet hartstikke melig.
    Kaas soufle hartstikke zout.
    Pittige kip schotel met inktvis ringen, heel bijzonder!
    Prijs mega hoog!
    Geen aanrader, snap niet dat er nog iemand gaat eten.

Op 2e kerstdag hebben we hier erg lekker gegeten. We konden kiezen uit kleine en/of grote bijzondere gerechten. Allemaal ERG lekker! Alles was erg mooi op bord geserveerd. Het restaurant is erg sfeervol en de bediening vriendelijk. Wij hadden de tafel op het "podium". De menukaart was overzichtelijk op 1 houten plank. Zeker een aanrader!

7. Snackbar Schijndel

Wij hadden nog nooit eerder bij de Nachtegaal gegeten.
    We hebben er met zijn tweeƫn heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug.
    Prima sfeer en bediening.

Of je nu met zijn tweeen gaat of met een heel gezelschap, het is er altijd goed in ieder opzicht. Lekker eten fijn personeel, niets is hen te veel. Ook leuke acties. Ik ga zeker nog heel vaak terugkomen. Ga aub zo door met zijn allen.

Yoka, Richard

Voorgerecht gerookte zalm. De kleine stukjes zalm smaakten prima maar werden verborgen tussen enorme hoeveelheid (houterige) rucola, tomaat en komkommer. Voor mij een vreemde combinatie. Pizza uit steenoven. De bodem was zoals je dus mag verwachten prima. Alleen de vulling was matig tot slecht. De Pula was veel te zout. De Gamberini vrij mat van smaak. De kaas ontbrak bij beide of was ver te zoeken. De pizzabakker met lang haar droeg geen muts maar gooide zijn haar steeds uit zn ogen tijdens het klaarmaken! Voor ons geen aanrader dus.

Een gezellige plek waar we graag naar tioe gaan. Eten smaakt prima. Geen hoogstaande culinaire toestanden maar heerlijke hamburgers met friet, pizza uit houtgestookte oven en eigen gemaakte stoofpotjes.

Ad Steenbakkers

Heerlijk gegeten, fijne gerechten (alleen de verlichting iets te fel voor de juiste sfeer). Goede bediening.

14. Internationaal Schijndel

monique v hout

We hadden een 4 gangen menu met 8 personen.
    Waarvan 4 personen vis en 4 personen vlees hadden.
    De vis was flauw er zat geen smaak aan.
    En de grootste fout was dat ze dezelfde groenten bij de vis aanboden.
    Wat ook bij het vlees lag.
    Maar wat totaal niet smaakte en paste.
    We hebben er een opmerking over gemaakt maar weinig reactie.
    Nee voor ons geen herhaling naar dit restaurant.
    Mooie zaak maar onkundige koks.

Eline Hermans

Top. Een genot om bij jullie te zijn. De bediening is zo apart en super leuk. Vrijdag a.s. zijn we er weer. Een vriendin en ik vieren 2 x per jaar bij jullie onze verjaardag, al heel wat jaartjes. En hopen dit nog vele jaren te mogen doen.

16. Pannenkoekenhuis Schijndel

Reggie Jansen

Door een technische fout was onze bestelling niet binnen gekomen bij de keuken. Om ons tegemoet te komen voor het lange wachten (60 minuten) kregen we al onze kosten vergoed! Goede service al zeg ik het zelf. We hebben daarom een kleinigheidje in de fooienpot gelegd. Zij kunnen ons nog eens terug verwachten.

Ze zijn verhuisd naar de Overkant, de sfeer is uitstekend en de medewerkers lopen trots rond, eten is perfect een goede prijs voor veel en lekker eten.

18. Chinees-Indisch Schijndel

Koud eten. Bestel geen vis, krijg het toch. Dit ondanks de vermelding van een vis en schaaldier intolerantie. Ook het gebruik van visolie nemen ze niet serieus. Nou, bedankt voor het avondje ziekenhuis terwijl dit een lekker etentje voor ons moest zijn.

De bediening en voedsel is prima, als door drie personen patat wordt besteld bij het menu, door de bediening wordt gevraagd dit in een keer te brengen of later bij te bestellen, mag voor deze bestelling nog even 2,50 worden afgerekend, het wordt nl. ineens gezien als een extra bestelling achteraf en dit klopt niet.

20. Pannenkoekenhuis Schijndel

De kinderen kunnen er geweldig spelen, vooral buiten. Het eten is redelijk. Alleen zat onze tafel vol stroop. Toen ik daar iets van zij werd er met een natte doek overheen geveegd, maar de tafel werd niet even nagedroogd.
    Verder lag de vloeren van de toiletten vol met toiletpapier en lege toilet rolletjes. Zou toch wat vaker naar gekeken moeten worden!

Heerlijk gegeten, persoonlijke bediening. Toen ik dessert bestelde en aangaf dat ik geen ijs hoefde bij baklava werd ik verrast door 2 stukken baklava šŸ˜„

v. Osch

We hebben woensdagavond echt heerlijk gegeten!
    Bediening was vlot en vriendelijk.
    Leuke eigen menukaart.

De kok had 1 bestelling verkeerd gedaan en dat werd in de prijs gecompenseerd. Konden als we wilden ook nog 1gratis drankje krijgen. Correct behandeld en het eten was ondanks dat sommige stukken vlees wat lauwwarm waren toch ontzettend lekker.

Zeer vriendelijk personeel. Het concept van de proeverij werkt prima. 3 voorgerechtjes, 3 hoofdgerechtjes en 3 nagerechtjes. Porties niet te klein en niet te groot. De risotto was geen risotto, maar gewoon gekookte rijst. Hij had wel een heerlijk sausje. Alles mooi opgediend. Heerlijke friet. De tonijn en de tournedos smaakten wat flauw. Ze hebben zelfgemaakte ijsthee met verschillende smaken. Al met al hebben we erg genoten en komen vast nog eens terug.

25. Aziatisch Schijndel

sjon hout

Ik heb gister in dit restaurant gegeten. Wij hebben het onbeperkte menu op. Het eten was van top kwaliteit, hele vriendelijke bediening. Zeker voor herhaling vatbaar!!!

26. Aziatisch Schijndel

Sophie Aarts

UItstekend restaurant. Goed opgeleide bediening. We hebben erg genoten.

Maaike

Heerlijk grieks eten, super vriendelijke service maar wel een beetje duur en ouderwets / gedateerd qua aankleding en presentatie aan tafel. Maar we hebben heerlijk gegeten

Zijn gisteren geweest!! Denk niet dat ik er nog terug kom!!
    Niet vanwege het eten, maar wat een slechte bediening!!
    Het meisje dat ons bediende snapt er niets van!!
    Jammer!!

Esther

Echt, fantastische bifteki gegeten, heerlijke Giros, lekkere friet en rijst en de saladebar was klein maar lekker. 10 punten voor deze chefkok, ik heb heerlijk gegeten.