Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schijndel verdeeld zijn.

1. Na bezoek van De Wit en kringloop was het aansluiten in de file of eerst wat eten.
    Toen het Vinkje gevonden.
    Een hartelijk welkom geheten en na de bestelling geplaatst vroeg men of we wilde meenemen of plaatselijk opeten. Wij gaven aan dat we het daar wilde opeten.
    Toen wilde ze zelfs een laag tafeltje ( rest waren hoge bartafel) voor mijn vrouw in de rolstoel halen. # wat een service!!# even gewacht en toen lekkere eten. Echt een locatie om te onthouden. Gelet op de vele online bestellingen die we zagen, is dat ook in de omgeving bekend.

2. Als je hier online besteld om te laten bezorgen betaal je bij alles gemiddeld €0,30,- meer.

• Eindcijfer 5,6
  3. Zat een gezelschap te eten. 1 was er bezig met bestelling, andere(meid) was net klaar met telefonische bestelling 2 personeelsleden zaten aan tafel. Dacht wel geholpen te worden maar de "dame" die de telefonische bestelling had aangenomen had schijnbaar geen tijd want de bestelling die ze had aangenomen werd nog even doorgenomen met de collega's aan tafel.
    Niemand maakte aanstalten om me te helpen. Ben daarom maar weer omgedraaid. Lopen op die manier een flinke bestelling mis die ik maar ergens anders heb gehaald. Zal hier niet snel of helemaal niet meer komen.
    Klantvriendelijkheid nee hoor.

4. Pannenkoekenhuis Schijndel

Margriet vos

Allereerst, van harte gefeliciteerd met jullie 10e verjaardag! We zijn al meerdere keren geweest, het blijft een leuke plek om met de (klein)kinderen te komen eten, ook de kinderen blijven enthousiast! Vriendelijk personeel, voor ons echt een super leuke locatie om met zijn allen uit eten te gaan! We hebben ook vandaag weer genoten! 👍

5. We zijn hier vele malen geweest en kennen het menu vanbuiten. Het eten is prima, drinken normaal. De sfeer is goed en de bediening is correct. Wij gaan de verjaardag van mijn overleden vrouw hier elk jaar vieren, met 8 a 9 personen. 100% tevreden. Een aanrader voor iedereen.

6. Goeie friet… lekkere nassie ballen… gewoon goed en lekker eten.

7. Slechtste sangria ooit.
    Vanmiddag op groot bord voor de zaak: we hebben weer Sangria. Na een fietstocht van zo'n 50 kilometer was ik wel toe aan een lekkere Sangria. Zo gezegd zo gedaan bestelde ik voor €5,75 een Sangria.

Wat ik kreeg was een grote teleurstelling: een wijnglas voor 2/3 gevuld. 1/3 met goedkope zoete wijn en 1/3 met ijsblokjes. Het enige “fruit” dat in het glas was te vinden was een gedroogd stukje sinaasappel. Vruchten waren er in deze “ sangria” niet te vinden!!!

Hierop de (overigens vriendelijke) serveerster aangesproken. Deze meldde slechts dat ze het aan de verantwoordelijke zou door geven.

Voor de rest geen enkele tegemoetkoming of alternatief aangeboden. Kortom dit “drankje” dat ze verkopen onder de naam Sangria doet de echte Sangria geweld aan!!!

Mensen u bent gewaarschuwd! Ga hier niet zitten om iets te drinken; wordt een grote teleurstelling waar men kennelijk ook nadat we er iets van hadden gezegd niets aan wenste te veranderen.

Erg jammer voor een zaak die voor het overige een prima uitstraling heeft! Kom hier nooi weer!!!
    Zegt het voort!!!

1,4
  8. Van kaart besteld. Kon niet er was alleen maar pizza. Dan maar pizza scampi genomen. Er waren nergens op de pizza scampi te vinden, echter sporadisch een garnaal. Deze waren meer langs gewaaid dan erop. De borden met pizza werden voor je neer gesmeten. We moesten zelf om bestek vragen. Zo ga je niet met klanten om en zeker niet met mensen van midden in de 70 jaar. Wat meer respect mag wel. Afrekenen was geen moeite voor de bediening, liefst 22 euro voor wat gebakken deeg met enkele erlangs gewaaide garnalen. Schande. Zeker geen aanrader.

2,1
  9. De prijs!!!! 1 stokje saté was 17.50 euro nu in een keer 20.50 euro.
    Friet erbij bakje salade en mayonaise + 7 euro
    = 27,50 euro.
    Eerst was friet e.d. bij de prijs inbegrepen nu niet meer dus.
    Wij komen hier nooit meer.
    Een hint aan ieder, alle restaurantjes zijn ontzettend duur geworden in Schijndel.
    Voor hetzelfde gerecht in Boxtel was ik ook 17.50 euro kwijt inclusief alles wat er normaal bij hoort en met ook nog warme groenten.
    Overal maak ik niet mee waar ze hier in Schijndel mee bezig zijn.
    Zal maar niet zeggen wat ik allemaal nog meer heb meegemaakt heb bij collega restaurants in Schijndel, maar echt alles qua prijs is alles schandalig.

3,9
  10. Super slecht gegeten. Speciale tramhuis platte besteld. Nou niets daarvan was zelf bereid en de hamburger helemaal rauw. Koud ook nog. Spare ribje van de Sligro, Sateetje 1 stokje koud in super zoute nep saté saus. Frites 1 schaaltje voor 4 personen wat overgoten was met zoute troep uit een strooibus. Niet te pruimen. Dan hamburgers niet opgegeten en terug gestuurd. Krijgen weer dezelfde rouwe plat gedrukte gehaktballen. Verschrikkelijk. Dan het toetje???? Ja ze waren ons vergeten. Dus klaar om te vertrekken komt voor 2 personen er nog een toetje aan. Op Pien de serveerster geen aanmerking. Een van de serveersters wist nog niet hoe je drank neer moest zetten. Dus hing met haar b.. over mij heen met een hete groene thee voor iemand aan de andere kant van een ronde tafel. Hoe kun je zo iets bedenken. Wat een tent zeg.

2,8
  11. Alberto

12. Slecht… Het was niet eens druk en de bestelling ging helemaal fout. En het duurde echt een drie kwartier voordat wij ons eten kregen. En het ziet er gewoon vies uit.

4,3
  13. Pannenkoekenhuis Schijndel

rene janssen

Wij als groep gegeten moesten bijna 2 uur wachten op eten, daarnaast was gedeelte eten niet warm en de pulled pork erg droog en bijna geen bbq saus. Daarnaast 2 vrouwen die in de salade slakken hadden.
    Ook was het toilet bij de dames zeer vies en stonk het.
    Dus zeer slecht gevoel hier over.
    Gaan hier ook met kids nooit meer eten.

14. Zeer slechte service. Pizza salami besteld met als extra toevoeging ui, krijg ik olijven ipv ui (extra ui staat wel op de bon). Bel je op, krijg je eerst 3 verschillende mensen aan de telefoon om vervolgens te horen dat ze niet voor 1 nieuwe pizza komen bezorgen. Ze willen niet met een andere oplossing komen.

15. Verhoeven

16. Vandaag hier heerlijk een broodje gegeten en wat gedronken. Deze lunchroom online gevonden omdat we in Schijndel waren. Absoluut geen spijt van dat we hier hebben geluncht. Het was heerlijk. Complimenten voor de lieve bediening

17. Bente den otter

18. Zondag een shoarmaschotel en een kipschotel laten bezorgen. De kip was prima, maar de shoarma was waardeloos. de helft van de shoarma op. Verbrande stukjes er tussen en het was echt niet in orde. Voorheen was het altijd goed, maar dit was de laatst keer.

19. Na een eerdere tegenvaller toch maar weer een keer geprobeerd.
    Weer tegengevallen.
    Friet hard taai en droog.
    Gehaktbal niet warm van binnen.
    Veel te grote stukken ui ook rauw.
    Laatste keer geweest.

20. Pannenkoekenhuis Schijndel

Erg lekker gegeten en een super gezellige middag gehad! Vriendelijke en vlotte bediening die ons van alles goed hebben voorzien. Ook de kinderen hebben zich super vermaakt in de binnen en buitenspeeltuin. Wij zijn fan!

21. J.H. Kraaij

Als lunch een heerlijk broodje ‘Apart’ gegeten met heerlijke echte verse jus d’orange. In een toegewijde ambiance is het goed toeven. En dat alles voor een billijke prijs. Toppertje in Schijndel.

22. M. Goudzwaard

KBO diner.
    Teleurgesteld, geen fatsoenlijke soeplepels en opscheplepels ontbraken.
    Vis niet goed gaar. Vriendelijke en correcte bediening.

23. Pannenkoekenhuis Schijndel

Marleen Raden, De

Weer heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Kinderen fijn gespeeld en wij lekker ontspannen. Tot de volgende keer!

24. Pannenkoekenhuis Schijndel

Enorm goed restaurant met goede service.

25. Pannenkoekenhuis Schijndel

Ik vind het heel bijzonder dat je 1,50 euro per kind durft te vragen om te spelen, wanneer je met een groot gezelschap ergens komt eten en dus al een grote rekening betaald.
    Dit zou het me meer dan waard zijn wanneer het eten lekker is, de service goed en prijs/kwaliteit daarmee in verhouding is...maar dat was dus niet het geval.
    De volwassenen worden (standaard) eerder geserveerd dan de ongeduldige kinderen, de ingrediënten van de pannenkoek worden niet meegebakken maar koud bovenop de pannenkoek gegooit, en als klap op de vuurpijl kregen mijn kinderen geen muntjes voor de schatkamer omdat ze een grote pannenkoek hebben besteld die eigenlijk bestemd was voor een volwassene.
    Dit was voor mij de laatste keer fabula....
    Jammer, want de locatie is fantastisch. Met een juiste bedrijfsvoering zou dit uit kunnen groeien tot een fantastische onderneming. Met deze leiding gaat dat niet lukken.

2,2
  26. Pannenkoekenhuis Schijndel

Marleen

27. anitra

Patatje gekocht, veel zin in.... zeer teleurgesteld. Friet was niet lekker, hard en droog.
    Heel jammer, eet heel soms een Patatje, voorlopig niet meer dus.

28. Pannenkoekenhuis Schijndel

Joke martens

29. Internationaal Schijndel

Mariska Santegoeds Kappen

Mijn moeder heeft een broodje hete kip besteld voor de lunch. Deze was ronduit slecht. Leek net afval vlees. Daar meteen iets van gezegd. Maar volgens hen was dat niet zo want dat broodje werd veel besteld. Ikzelf heb het ook geproefd en het was echt niet lekker. Broodje moest toch afgerekend worden. Mijn moeder kreeg een koffie gratis. Nooit meer naartoe

3,3
  30. Het eerste ijsje was zuur!!
    ‘n nieuw ijsje gekregen.
    Maar het hoorntje was taai en oud.
    Denk van vorig jaar.
    Voor mij hier nooit meer ‘n ijsje!