Geniet van o.a.:

Afhaal - Aziatische Tapas - Lopend Buffet - A La Carte - Catering

Onze specialiteiten

Onbeperkt Aziatische Tapas

U kunt bij ons onbeperkt genieten van Aziatische Tapas, zoals soepen, salades, Sushi, Dim Sum, teppanyaki- en wokgerechten. Bekijk onze menukaart met +75 gerechten.

à la carte

Zin in een rijsttafel, of andere chinese gerechten? Bestel dan via ons à la carte menu. Een greep uit onze à la carte kaart kunt u hier vinden.

Buffet

Op aanvraag hebben wij ons overheerlijk buffet voor u klaar staan van 18:00 tot 21:00 uur. Vanaf 20 personen is het mogelijk om ons buffet te realiseren op iedere gewenste dag. Voor meer info klik hier .

Afhaal

Heerlijk thuis genieten van onze Chinees Indische gerechten? Bekijk dan onze afhaal menukaart Ook hebben wij een speciaal aanbiedingsmenu.

Catering

Iets te vieren? Vanaf 20 personen leveren wij ook op locatie. Voor meer informatie neem contact met ons op.

Genieten van
Aziatische gerechten

Of u nu liefhebber bent van Teppanyaki-, wok- of traditionele Aziatische gerechten, Hong Sheng in Schijndel heeft een uitgebreide menukaart met 75+ gerechten uit Azië. Met ons all-you-can-eat formule kunt u onbeperkt genieten van deze gerechten. Dagelijks kunt u genieten van ons à la carte concept of samen met uw geliefde thuis genieten via onze afhaal afdeling met traditionele Chinees - Indische gerechten.

Hong Sheng is ook geschikt voor vieringen van speciale momenten. Zo kunt u bij ons al vanaf 20 personen uw eigen buffet laten samenstellen, of verzorgen wij uw catering op locatie.

Een kleine impressie