Nieuwste foto's in Schijndel

Laatste updates in Schijndel

1. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor De Kafmolen

Laten we eens wat bestellen. Zo dat ging goed en het online betalen ook. Daarna een bericht dat het 51 minuten ging duren. Als we niet al hadden betaald, had ik het afbesteld. Meer dan een uur later gaat de bel en staat een aardige bezorger aan de deur. Eindelijk!! Met de fiets was hij. Eenmaal uitgepakt, lauwe taaie friet, vette taaie uienringenen en pizza. Honger, dus met tegenzin gegeten. Nog langer wachten was geen optie.
    Voor ons geen bestelling meer bij de Kafmolen in Schijndel.

2. Arnoud's profielfoto
    Arnoud heeft een recensie geschreven voor De Nachtegaal

Met groep van 8p drie voor- hoofd- en nagerechtjes gegeten, wat je krijgt voor de prijs viel zwaar tegen. Geen aanrader dus.

3. Gerda's profielfoto
    Gerda heeft een recensie geschreven voor Angie's Lunchroom

In de winkel van steengoedkado zit een lunchroom.
    Daar kan je terecht voor een kopje koffie of thee maar ook voor een lekkere lunch.
    Maar 1 van de toppers vind ik toch de high tea.

4. Ed van Dort's profielfoto
    Ed van Dort heeft een recensie geschreven voor Broodje Apart

Een fantastische plek voor een lunch. (Een deel) van het personeel heeft, wat ze zo oneerbiedig noemen, een 'beperking'. In dit geval betekent dat dat je enthousiast en zeer kundig wordt geholpen (o.k., soms met een beetje hulp van een ander personeelslid). Maar ik heb zelden zulke aardige en vlotte bediening ervaren. De kwaliteit van het eten is overigens uitstekend (en gaat gebukt onder vrolijke namen als 'broodje kippentroep':-)).

De zaak is gezellig en schoon. Ik vind dit een uitstekend initiatief om iedereen bij onze maatschappij te betrekken en gebruik te maken van kwaliteiten die mensen hebben.

Ik kom hier zeker nog eens!

5. asseldonk's profielfoto
    asseldonk heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Kerkzicht

asseldonk

Werken alleen maar domme bediendes!
    Vandaag portie halve haan zonder friet gekregen.
    Bijna elke week gaat er wat fout, je moet elke keer controleren of je bestelling klopt.
    Voor mij niet meer, wat een slechte bediening werkt hier.

6. Suzanne's profielfoto
    Suzanne heeft een recensie geschreven voor Jansen & Jansen

Gisterenavond hier gegeten. Heb hier inmiddels al zeker 15× gegeten maar het was nu alweer even geleden en het is er niet op vooruit gegaan :(Broodje met kruidenboter vooraf ging wel, niks aparts, zat klein hompje boter bij wat zowieso al veel te weinig was. Wanneer we bij vroegen, duurde dit een klein half uur en zaten we al aan het voorgerecht. Salade met vis en gamba. Zaten welgeteld 3 gamba's in de salade… :(Vervolgens het hoofdgerecht; ik heb echt nog nooit zo'n TAAI stuk vlees geproefd. En ik had zo'n zin in biefstuk! Was echt niet doorheen te komen. Wederom zonde :(Bediening traag en toen we naar huis gingen vroeg 1 van de medewerkers serieus of hij ons kon helpen. (Alsof we net binnen kwamen, zaten echter ruim 2.5 Uur binnen!) werd afgedaan als soort grapje… Echt jammer, dit was altijd mijn lievelingsrestaurant maar ik ga er voorlopig niet meer heen.

7. Mia de Lijer's profielfoto
    Mia de Lijer heeft een recensie geschreven voor Jansen & Jansen

Mia de Lijer

Was een fantastische lunch. Heel smakelijk en overdadig.

8. Mariëlle uit Schijndel's profielfoto
    Mariëlle uit Schijndel heeft een recensie geschreven voor NOOT
    Internationaal Schijndel

Mariëlle uit Schijndel

Heerlijk gegeten en gedronken. Het wijnarrangement pastte goed bij het eten en werd goed uitgelegd. Ik ben er inmiddels 2 x geweest en gekozen voor het verrrassingsmenu. Het zag er mooi uit op het bord en het smaakte heerlijk.
    Het enige minpuntje is het koude toilet. Er werd beloofd dat dit op het lijstje staat om op te lossen;-))

9. Familie's profielfoto
    Familie heeft een recensie geschreven voor De Kabouter
    Pannenkoekenhuis Schijndel

Het was geweldig. We gingen daar eten omdat onze dochter die dag jarig was. Er werd vrij snel muziek aangezet met lang zal ze leven en er kwam een bord met verschillende kleuren fakkels haar kant op. Ze serveerde snel hele lekkere grote, goed gevulde pannenkoeken. Ook op het dessert werd niet bezuinigd. Kortom mijn dochter heeft een mooie herinnering aan deze verjaardag bij pannenkoekenboerderij "de kabouter".

10. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Aladdin

Goede zaak weten wat ze doen smaakt goed aardige eigenaar wat wil je nog meer voor die prijs.

11. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft gereageerd op een recensie van De Kafmolen

Wat verwacht je dan alles voor niks sommige mensen willen teveel je krijgt wat extra’s en nog niet goed

12. Marieke's profielfoto
    Marieke heeft een recensie geschreven voor Cafetaria 't Vinkske

Jammer dat je geen 0 sterren lunt geven slechtste friettent waar ik ooit ben geweest en heb er al zeker 70 bezocht gehaktbal uit het vet was tegen het zwart aan en dan nog niet eens warm aan de binnenkant. De hamburger was niet te eten zo vies.
    De friet was droog en de smaak was ver te zoeken en de satesaus zat vol met aangekoekte stukken dus die heb ik ook maar laten liggen, ben van ellende maar naar de friettent elders gegaan om alsnog van me honger af te komen het is maar goed dat ik niet in de buurt woon 🤢 en dan zeg je er wat van krijg je te horen dat hun er ook niks aan kunnen doen.

13. jeanne van asseldonk's profielfoto
    jeanne van asseldonk heeft een recensie geschreven voor Plaza de Komeet

jeanne van asseldonk

Waardeloze tent!
    Friet hartstikke melig.
    Kaas soufle hartstikke zout.
    Pittige kip schotel met inktvis ringen, heel bijzonder!
    Prijs mega hoog!
    Geen aanrader, snap niet dat er nog iemand gaat eten.

14. Jurgen Den Ouden's profielfoto
    Jurgen Den Ouden heeft een recensie geschreven voor De Nachtegaal

Op 2e kerstdag hebben we hier erg lekker gegeten. We konden kiezen uit kleine en/of grote bijzondere gerechten. Allemaal ERG lekker! Alles was erg mooi op bord geserveerd. Het restaurant is erg sfeervol en de bediening vriendelijk. Wij hadden de tafel op het "podium". De menukaart was overzichtelijk op 1 houten plank. Zeker een aanrader!

15. Andrea's profielfoto
    Andrea heeft een recensie geschreven voor De Nachtegaal

Wij hadden nog nooit eerder bij de Nachtegaal gegeten.
    We hebben er met zijn tweeën heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug.
    Prima sfeer en bediening.

16. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor De Nachtegaal

Of je nu met zijn tweeen gaat of met een heel gezelschap, het is er altijd goed in ieder opzicht. Lekker eten fijn personeel, niets is hen te veel. Ook leuke acties. Ik ga zeker nog heel vaak terugkomen. Ga aub zo door met zijn allen.

17. Gerard's profielfoto
    Gerard heeft een recensie geschreven voor De Kafmolen

Voorgerecht gerookte zalm. De kleine stukjes zalm smaakten prima maar werden verborgen tussen enorme hoeveelheid (houterige) rucola, tomaat en komkommer. Voor mij een vreemde combinatie. Pizza uit steenoven. De bodem was zoals je dus mag verwachten prima. Alleen de vulling was matig tot slecht. De Pula was veel te zout. De Gamberini vrij mat van smaak. De kaas ontbrak bij beide of was ver te zoeken. De pizzabakker met lang haar droeg geen muts maar gooide zijn haar steeds uit zn ogen tijdens het klaarmaken! Voor ons geen aanrader dus.

18. De Nachtegaal heeft een nieuwe foto
  24. De Nachtegaal heeft een nieuwe foto
  25. De Nachtegaal heeft een nieuwe foto
  26. Els's profielfoto
    Els heeft een recensie geschreven voor De Kafmolen

Een gezellige plek waar we graag naar tioe gaan. Eten smaakt prima. Geen hoogstaande culinaire toestanden maar heerlijke hamburgers met friet, pizza uit houtgestookte oven en eigen gemaakte stoofpotjes.

27. Restaurant NOOT's profielfoto
    Restaurant NOOT heeft gereageerd op een recensie van NOOT

Beste Monique,

Wat vervelend te lezen dat u geen prettig diner heeft ervaren bij ons. Wij hebben ons best gedaan à la minute rekening te houden met alle wensen van uw gezelschap. Het spijt ons dat het niet in de smaak is gevallen. Wij hebben uw opmerking zeker gehoord en serieus genomen. Jammer dat u ons geen tweede kans gunt om het een volgende keer beter te doen.

Wij wensen u het beste toe.

Hartelijke groet,

Het team van restaurant NOOT

28. Ad Steenbakkers's profielfoto
    Ad Steenbakkers heeft een recensie geschreven voor De Nachtegaal

Ad Steenbakkers

Heerlijk gegeten, fijne gerechten (alleen de verlichting iets te fel voor de juiste sfeer). Goede bediening.

29. monique v hout's profielfoto
    monique v hout heeft een recensie geschreven voor NOOT
    Internationaal Schijndel

monique v hout

We hadden een 4 gangen menu met 8 personen.
    Waarvan 4 personen vis en 4 personen vlees hadden.
    De vis was flauw er zat geen smaak aan.
    En de grootste fout was dat ze dezelfde groenten bij de vis aanboden.
    Wat ook bij het vlees lag.
    Maar wat totaal niet smaakte en paste.
    We hebben er een opmerking over gemaakt maar weinig reactie.
    Nee voor ons geen herhaling naar dit restaurant.
    Mooie zaak maar onkundige koks.

30. Eline Hermans's profielfoto
    Eline Hermans heeft een recensie geschreven voor Broodje Apart

Eline Hermans

Top. Een genot om bij jullie te zijn. De bediening is zo apart en super leuk. Vrijdag a.s. zijn we er weer. Een vriendin en ik vieren 2 x per jaar bij jullie onze verjaardag, al heel wat jaartjes. En hopen dit nog vele jaren te mogen doen.