Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schijf verdeeld zijn.

1. Nederlands Schijf

A van den Brand

We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Kir Royal. Bij t afrekenen echter werden we zwaar teleurgesteld omdat de restauranthouder de dinerbon die we hadden niet accepteerde. Kir Royal staat wel op de lijst van restauranthouders van Dinerbon. Dit is geen goede reclame.

2. Nederlands Schijf

Prima eten en drinken in een gezellige Brabantse sfeer. Leuke gastheer en personeel!
    Aanrader!!

3. Nederlands Schijf

Dirk

4. Nederlands Schijf

van diessen

Vertaal van English naar Nederlands

Een aantal weken geleden bij Kir Royal gaan eten. Wij hadden per ongeluk bij een andere Kir Royal gereserveerd. Dit was gelukkig geen probleem en er werd een tafel voor ons gereed gemaakt. Lekker gegeten en goede bediening.

5. Nederlands Schijf

Wij komen hier regelmatig. Fijne bediening, heerlijke gerechten en een goede prijs/ kwaliteit!

6. Nederlands Schijf

Leendert Knoop

Lekker ijs zeker de moeite waard, zou het echter niet dat ze nooit open lijken te zijn. Ondanks dat ze op hun website de uren duidelijk vermelden, hebben ze er een handje van dat ze dit niet serieus nemen. De service is hiermee slecht en de sfeer wordt er niet beter op als je ze hier vriendelijk op wijst.

8. Nederlands Schijf

Wij komen hier nu al 20 jaar. En het eten heeft door de jaren heen een constante goede kwaliteit, een gezellige ambiance, welke regelmatig met vaak kleine veranderingen aangepast wordt. Een goede service en bediening en de gastheer heeft altijd tijd voor een praatje met iedere gast. Er worden vaak thema avonden en/of dagen georganiseerd, waaronder regelmatig wijnproeferijen o.l.v. de gastheer, een echte vinoloog. Kortom een pluim.

Dina Vroegrijk

De ijshoeve ligt wat achteraf, maar het is beslist de moeite waard om even om te fietsen.
    Een sfeervol plekske, en heerlijk ijs!

10. Nederlands Schijf

Fam Boogaard

Wij hebben er vanavond gegeten en het was buiten gewoon lekker! Ook kwaliteit/prijs uitstekend, personeel heel vriendelijk, wenst je smakelijk eten en komt nog eens langs om te vragen of alles naar wens is. Eten lekker warm (hebben we wel anders meegemaakt). Wij zullen dit restaurant zeer zeker aanbevelen bij vrienden e.d.
    en wij komen zeker terug.

11. Nederlands Schijf

Er met vrienden gegeten. Erg gehorig. Eten was redelijk, niet culinair. Mijn vrouw stootte een glas port om. Werd natuurlijk opgeruimd, doch een glaasje port extra zat er niet in.

12. Nederlands Schijf

We hebben er 10-10-2010 ons huwelijk gevierd, ook met eten. Geweldig. Heel goede bediening en ook hele leuke meiden die er rond lopen om te bedienen. We hebben gewoon in het restaurant gegeten, daarna naar de feestzaal. Kan niet meer zeggen dan dat het een dag was om nooit te vergeten en dat mede door kir royal en zijn medewerkers. Groetjes, Conny- John.

13. Nederlands Schijf

Manuela Radakovic

Gisteravond met vijf personen naar Kir Royal.
    Kille ontvangst, hoewel de zaal leeg was. Werd een bordje met boter neergezet zonder brood, na half uur bordje werd weggehaald, zelf moeten verzoeken om wat vers brood met kruidenboter. Bestelling gedaan, 2x schnitzel, 1x gebakken scampi en 1x tilapiafilet.

Schnitzels waren zo droog dat ze aan het het gehemelte bleven kleven, 1 klein bakje friet erbij voor 2 personen, 4 (jawel 4 hele) scampis gebakken en dat voor 20 euro, zonder garnituur, tilapiafilet ook zonder friet/rijst of aardappelgarnituur.

Op uitdrukkelijk verzoek toch nog een bakje friet erbij gekregen, waarvoor uiteraard surplus wordt berekend.

Totale som van de avond, 92 euro.
    Slechte bediening, nee, helaas dit was eens maar nooit meer.

14. Nederlands Schijf

fam voogel

onze ervaring met dit rest.in shijf is waar wij ons ook bevinden en wij moeten nog naar huis rijden ,dan kiezen wij toch voor kir royal want wij zijn nog nooit teleur gesteld in de kwaliteit van dit restaurant ,met hans en zijn vriendelijk personeel, dat zegt toch genoeg.

15. Nederlands Schijf

Gezellige locatie met lekker eten en vriendelijke bediening..we komen zeker nog eens terug!