Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schiermonnikoog verdeeld zijn.

1. Internationaal Schiermonnikoog

Op een waterkoud Schiermonnikoog een warm bad in de Ambrosijn. 2x kennismakingsmenu en 2x verrassingsmenu. De menu’s waren verschillend en elk gerecht heerlijk. Lekkere amuses en zeer inventief de alikruiken.
    Lekker veel groentes.
    Een aanrader

2. Internationaal Schiermonnikoog

In één woord top!
    2x verrassingsmemu met wijnarrangement. We zijn buitengewoon verwend. De bediening was buitengewoon vriendelijk en bekwaam

Lekker gegeten, 3 gangen verassingsmenu, al waren de porties vrij klein. Bediening weinig attent en loopt onderling te kibbelen. Na het afrekenen kon er geen groet of fijne avond vanaf.... Door de sfeer, ondanks goede eten, een Maar niet weer.

4. Internationaal Schiermonnikoog

dorine hoogendam

Wij hadden een tafel voor 6 personen en vanwege dit enorme aantal gasten, kon de keuken alleen maar een menu bereiden voor ons. Geen discussie!! Dus al het moois wat op de kaart stond was niet te kiezen. Een ongelofelijke starre houding. We hadden dit op geen enkele manier kunnen weten anders waren we daar niet gaan eten. De conclusie; ons gezin is te groot om daar a la carte te eten. Nog nooit ergens mee gemaakt en nooit meer naar Ambrozijn.

Echt fantastisch lekker gegeten. Mogelijkheid tot 3/4/5 gangen verrassingsmenu.
    Gekozen voor voor/hoofd/nagerecht van de kaart. Alles heel lekker klaar gemaakt. Mooi opgediend.
    Prima sfeer.

John Jansen

Heerlijk gegeten in een prettige ambiance. Komen zeker terug.

Ik heb hier zo heerlijk gegeten. Wat een verrassende gerechten en heel mooi opgemaakt. Echt top. Dit is echt een vd beste restaurants op Schiermonnikoog. En de bediening is ook vriendelijk. Tot gauw!!! Want dit word mijn stamrestaurant!

De menukaart is mi een beetje karig. De gekozen wrap lamsvlees paprika en ui was ronduit slecht. Alsof ik een broodje shoarma zat te eten en geen paprika en ui gezien laat staan geproefd. Mijn gezelschap had gelukkig een betere keuze gemaakt. Het toetje was verder wel oke. Maar die wrap kan beter van de kaart!

Fantastisch lekker gegeten. Black Angus pepersteak, viscurry, lamscurry en vooraf tapas plank 11 personen. Wat een fantastische kok hebben ze hier. Sfeer en service ook prima.

10. Internationaal Schiermonnikoog

Ober vergat wijn bij te schenken. Is goed gecompenseerd!

11. Internationaal Schiermonnikoog

Met groep gegeten. Gezellige sfeer. Attente bediening. Wijnarrangement bij verrassingsmenu was goed gekozen. Goed en lekker gegeten.

12. Internationaal Schiermonnikoog

Monique Godijn

Heerlijk eten en vriendelijk personeel.

Pannenkoek gegeten was prima ook voor de prijs die je ervoor betaalde. Restaurant is kindvriendelijk maar ook voor alleenreizenden prima optie. Het heeft niet heel veel sfeer, maar dat kwam misschien ook wel omdat het niet druk was. Personeel is vriendelijk.

14. Internationaal Schiermonnikoog

Wat een vieze locatie. Geen schone stoelen en tafels. Sigarettenpeuken op de grond. En de cappucino? Flauw en lauw.

15. Internationaal Schiermonnikoog

Prima gegeten. Heel goed rekening gehouden met glutenvrij dieet!!
    Hier komen we wel weer terug.

16. Internationaal Schiermonnikoog

evertmu

17. Internationaal Schiermonnikoog

Verleden week zijn wij bij Ambrosijn wezen eten, na de recensie`s gelezen te hebben had ik er hoge verwachtingen van! Helaas wat viel het tegen zeg, zo jammer. Prijs kwaliteit staan niet in verhouding.
    We lieten ons verrassen met het verrassing menu. De smaken waren oké maar de opmaak van het bord was echt een rommeltje, te rommelig, te veel uitgesmeerde broccoliprut. Mijn eetlust werd er niet door getriggerd! Echt aan de opmaak van het bord valt nog veel te winnen. Voor de €43.50 Had ik beter en lekkerder kunnen eten!

Nootje56

Heerlijk eten in een gezellige sfeer met een uitstekende bediening

19. Internationaal Schiermonnikoog

Leontine Wagenaar

We hebben heerlijk gegeten. 3 gangen verrassingsmenu, was bijzonder smakelijk en apart. Niet te zwaar op de maag ook fris en heerlijke huiswijn sauvignon blanc viognier!

Prima gegeten leuke ambiance.

Gistermiddag de hele middag heerlijk op het terras gezeten. Voortreffelijk gegeten en ontzettend leuk bediend! Simon, je hebt ons een goed wijntje aanbevolen!

22. Internationaal Schiermonnikoog

Erg lekker gegeten. Prettige service, vriendelijk en attent. Net als vorig jaar trouwens. Wel aan de dure kant.

H Aardema

Leuke accommodatie, vriendelijke bediening.

24. Internationaal Schiermonnikoog

Chris van Amersfoort

We zijn nu 4 keer hier geweest. Top top top en nog eens top. Heel goed voer en uitgekiende wijn. Ook voor de vegetarier een menu vol inspiratie.
    Groeten Chris en Tam

25. Internationaal Schiermonnikoog

R. Van dijk

Met vier vriendinnen/oud collega's een heerlijkeer avond gehad. Gekozen voor het kennismakingsmenu omdat we het restaurant niet kenden. Een prima eerste indruk gekregen. Prettige benadering door de medewerkers, menu met variatie aan smaken. Kom graag terug.

Gisteravond heerlijk gegeten bij strandpaviljoen De Marlijn. Heerlijke visgerechten. De honden mogen ook mee en krijgen meteen water en een koekje. Personeel is erg vriendelijk. Wij komen deze vakantie zeker terug.

27. Internationaal Schiermonnikoog

Mooi en heerlijk 3-gangenmenu met lokale groenten. Uitstekende bediening ! Komen zeker nog eens.

28. Internationaal Schiermonnikoog

Geweldig! Heerlijk gegeten en gedronken in een sfeer volle omgeving!

29. Internationaal Schiermonnikoog

Gisteravond heerlijk gegeten. We hebben ons laten verrassen met een drie-gangen verrassingsmenu. Mooie porties, seizoensgroenten, mooi en verzorgd opgediend. Bijzonder smaakvol! Als afsluiter koffie met huisgemaakte bonbons. Heerlijk! Zeer gastvriendelijk! Als je een avond luxe wilt dineren dan is dit zeker een aanrader.

Boudewijn

Super gezellig en lekker, service met een glimlach, het meest noordelijk gelegen restaurant/bar van Nederland.