Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schiermonnikoog verdeeld zijn.

1. Internationaal Schiermonnikoog

Heerlijke gerechten, lekkere amuses, combinatie wijn-spijs verrukkelijk.
    Fijne bediening. Kortom aanrader!

2. Internationaal Schiermonnikoog

We komen hier al jaren en het is altijd prima verblijven. Ook goed van slapen en ontbijt.
    Mooie rustige ligging op een van de mooiste eilanden…

3. Internationaal Schiermonnikoog

H Fleer

We hebben hier met pasen gegeten, en echt genoten van het heerlijke paas dinner. We waren niet op de hoogte van het vsste 5 gangen menu met de pasen, maar dat heeft heel goed uitgepakt. Super lekker en goed eten.

Erg lekker eten en een top service. Bediening is vriendelijk en houdt rekening met je wensen.

5. Internationaal Schiermonnikoog

Marco van Thiel

Wat een fijn restaurant. Ik ben hier al een aantal keren geweest, absoluut het beste restaurant van het eiland, constante kwaliteit, en een bijzonder hartelijke ontvangst.

6. Internationaal Schiermonnikoog

Na een dagje wandelen op Schiermonnikoog hier neergestreken voor het diner.

Smaakvol eten, goede prijzen en uiterst vriendelijke ontvangst en bediening.

Wij vertrokken met goed gevulde magen, blij en voldaan.

7. Internationaal Schiermonnikoog

Wij hebben heerlijk gegeten bij Ambrosijn en hebben genoten van de verassende ingrediënten keuzes op ons bord. Het ziet er prachtig uit en zo smaakt het ook. Je zit erg gezellig en lekker knus. Je wordt netjes en gezellig benaderd door de bediening en je hebt echt het gevoel dat ze weten wat ze doen en graag een stapje extra doen. Kortom als we op Schiermonnikoog zijn eten we zeker bij Ambrosijn.

8. Internationaal Schiermonnikoog

Tegenvaller
    Prijs- kwaliteit verhouding niet in orde
    Ineens bleek A la Carte niet mogelijk, alleen een verrassingmenu.
    Voorgerecht vis, ijskoud, niet lekker.
    Voor 1 pers. Toetje genomen, moesten we ineens los betalen?? Was 13,50 Voor een appelschijf in zure sap met 1 bolletje ijs.
    Hele avond door 7 verschillende mensen geholpen waardoor communicatie niet goed verliep. Eten kwam heel snel achter elkaar.
    Hoofdgerecht was lekker maar erg weinig
    Te duur en te rommelig

Heerlijke vis en patat leuk personeel en professioneel, rustig zelfs als het druk is.
    Topzaak.

10. Internationaal Schiermonnikoog

Marianne Verheij-Fakkert

Wij hebben weer genoten van de heerlijke gerechten. Bijzondere combinaties van ingrediënten en smaken. Een avond uit, jezelf verwennen. Dat lukt bij Ambrosijn.

11. Internationaal Schiermonnikoog

Op een waterkoud Schiermonnikoog een warm bad in de Ambrosijn. 2x kennismakingsmenu en 2x verrassingsmenu. De menu’s waren verschillend en elk gerecht heerlijk. Lekkere amuses en zeer inventief de alikruiken.
    Lekker veel groentes.
    Een aanrader

12. Internationaal Schiermonnikoog

In één woord top!
    2x verrassingsmemu met wijnarrangement. We zijn buitengewoon verwend. De bediening was buitengewoon vriendelijk en bekwaam

Lekker gegeten, 3 gangen verassingsmenu, al waren de porties vrij klein. Bediening weinig attent en loopt onderling te kibbelen. Na het afrekenen kon er geen groet of fijne avond vanaf.... Door de sfeer, ondanks goede eten, een Maar niet weer.

14. Internationaal Schiermonnikoog

dorine hoogendam

Wij hadden een tafel voor 6 personen en vanwege dit enorme aantal gasten, kon de keuken alleen maar een menu bereiden voor ons. Geen discussie!! Dus al het moois wat op de kaart stond was niet te kiezen. Een ongelofelijke starre houding. We hadden dit op geen enkele manier kunnen weten anders waren we daar niet gaan eten. De conclusie; ons gezin is te groot om daar a la carte te eten. Nog nooit ergens mee gemaakt en nooit meer naar Ambrozijn.

Echt fantastisch lekker gegeten. Mogelijkheid tot 3/4/5 gangen verrassingsmenu.
    Gekozen voor voor/hoofd/nagerecht van de kaart. Alles heel lekker klaar gemaakt. Mooi opgediend.
    Prima sfeer.

John Jansen

Heerlijk gegeten in een prettige ambiance. Komen zeker terug.

Ik heb hier zo heerlijk gegeten. Wat een verrassende gerechten en heel mooi opgemaakt. Echt top. Dit is echt een vd beste restaurants op Schiermonnikoog. En de bediening is ook vriendelijk. Tot gauw!!! Want dit word mijn stamrestaurant!

De menukaart is mi een beetje karig. De gekozen wrap lamsvlees paprika en ui was ronduit slecht. Alsof ik een broodje shoarma zat te eten en geen paprika en ui gezien laat staan geproefd. Mijn gezelschap had gelukkig een betere keuze gemaakt. Het toetje was verder wel oke. Maar die wrap kan beter van de kaart!

Fantastisch lekker gegeten. Black Angus pepersteak, viscurry, lamscurry en vooraf tapas plank 11 personen. Wat een fantastische kok hebben ze hier. Sfeer en service ook prima.

20. Internationaal Schiermonnikoog

Ober vergat wijn bij te schenken. Is goed gecompenseerd!

21. Internationaal Schiermonnikoog

Met groep gegeten. Gezellige sfeer. Attente bediening. Wijnarrangement bij verrassingsmenu was goed gekozen. Goed en lekker gegeten.

22. Internationaal Schiermonnikoog

Monique Godijn

Heerlijk eten en vriendelijk personeel.

Pannenkoek gegeten was prima ook voor de prijs die je ervoor betaalde. Restaurant is kindvriendelijk maar ook voor alleenreizenden prima optie. Het heeft niet heel veel sfeer, maar dat kwam misschien ook wel omdat het niet druk was. Personeel is vriendelijk.

24. Internationaal Schiermonnikoog

Wat een vieze locatie. Geen schone stoelen en tafels. Sigarettenpeuken op de grond. En de cappucino? Flauw en lauw.

25. Internationaal Schiermonnikoog

Prima gegeten. Heel goed rekening gehouden met glutenvrij dieet!!
    Hier komen we wel weer terug.

26. Internationaal Schiermonnikoog

evertmu

27. Internationaal Schiermonnikoog

Verleden week zijn wij bij Ambrosijn wezen eten, na de recensie`s gelezen te hebben had ik er hoge verwachtingen van! Helaas wat viel het tegen zeg, zo jammer. Prijs kwaliteit staan niet in verhouding.
    We lieten ons verrassen met het verrassing menu. De smaken waren oké maar de opmaak van het bord was echt een rommeltje, te rommelig, te veel uitgesmeerde broccoliprut. Mijn eetlust werd er niet door getriggerd! Echt aan de opmaak van het bord valt nog veel te winnen. Voor de €43.50 Had ik beter en lekkerder kunnen eten!

Nootje56

Heerlijk eten in een gezellige sfeer met een uitstekende bediening

29. Internationaal Schiermonnikoog

Leontine Wagenaar

We hebben heerlijk gegeten. 3 gangen verrassingsmenu, was bijzonder smakelijk en apart. Niet te zwaar op de maag ook fris en heerlijke huiswijn sauvignon blanc viognier!

Prima gegeten leuke ambiance.