Restaurant

Graag verwelkomen wij u in ons sfeervolle restaurant voor ontbijt, lunch, diner maar ook voor een kopje koffie met gebak of een borrel.

Onze keukenbrigade staat samen met onze bediening voor u klaar.

Menukaarten

• Klik hier voor onze ‘kleine kaart’ voor lunchen en meer.
  • Klik hier voor onze ‘a la carte kaart’

Ontbijt

Geniet van het uitgebreide ontbijtbuffet dat iedere ochtend geserveerd wordt van 8.00 uur tot 10.00 uur. Een continentaal ontbijt bestaande uit:

• Verse broodjes en croissants
  • Uitgebreid beleg, zowel zoet als hartig
  • Verscheidene cereals
  • Diverse melkproducten
  • Roerei met spek en gekookte eieren
  • Koffie, thee en diverse vruchtensappen.

Bent u geen hotelgast en wilt u toch gebruik maken van ons ontbijtbuffet?
Neem contact op met ons en reserveer uw ontbijt.

Honden zijn in een deel van ons restaurant toegestaan mits zij onder de tafel kunnen liggen.

Lunchen en meer

Waar is het beter vertoeven dan op ons terras op een mooie zonnige dag en dan te genieten van een vers belegd broodje, een frisse salade of een heerlijke vlees of visgerecht met salade en knapperige frietjes. En natuurlijk een lekker drankje daarbij.

Het terras is optimaal gelegen op het zuiden/west. Dus altijd genieten van de zon, zelfs tot in de late uurtjes. Is het te warm; dan beschikken wij over voldoende parasols om u een aangename schaduw aan te kunnen bieden.

Wordt het echt te koud buiten dan biedt het restaurant een aangename ambiance.

A la carte

Genieten bij uitstek in ons gezellige restaurant. Een regelmatig wisselende kaart biedt u de vrije keuze uit door onze chef zorgvuldig samengestelde gerechten. Zowel vlees, vis als vegetarisch. De nadruk ligt op ‘echte’ smaken en het gebruik van streekproducten staat bij ons hoog in het vaandel.

Heeft u speciale dieetwensen? Meldt u deze bij het reserveren en wij houden daar met plezier rekening mee.

Groepen

Bent u op zoek naar een perfecte locatie om te vergaderen, een feest te geven of te trouwen? Waar is het beter toeven dan op Schiermonnikoog. Samen met u kunnen wij een volledig programma verzorgen.