• Rookruimte

1539119354 12
1577532060 11
1604420955 13
1619786037 12

1. Net eten afgehaald. Eten was niet vers, vieze nasmaak. Presentatie zag er ook niet echt lekker uit. Is al de 2de keer, voor mij nooit meer. Betalen voor troep.

2. Zeer aardige bediening. Mooie locatie en de kachel was lekker aangezet op een koude dag. Eten is helaas niet vers. De tauge is bruin, loempia zacht. Aanbod niet vers. Op de schone borden zitten oude etensresten. Doorsnee all you can eat. Maar eens en nooit meer.

3. Jessica van Zanten

Lunch gehad via sociaal deal. Eerlijk... voor wat je betaald lijkt het in eerste instantie prima, maar veel van het buffet leek er toch echt al langer te staan, terwijl wij vroeg aanwezig waren. Bami was echt gort droog. Het leek wel rubber. Vlees van de grill kun je gerust nemen. Niet bijzonder, maar gewoon prima. Bij de wok weinig keus en taai vlees. Toiletten langs de snelweg zien er frisser uit. Personeel is wisselend. Sommige vriendelijk, maar ook zitten erbij die alleen maar klagen dat er te weinig personeel is. Jammer. Zoek een andere baan. Nog wel een veiligheid dingetje. Eén van de nooduitgangen zat op slot!

4. Ik heb hier gister gegeten met mijn vriend, we hebben eerst 25 minuten moeten wachten voordat we überhaupt wat te drinken kregen. Later op de avond kwam er een groep vrienden van de kok die aan de andere kant gingen zitten... zij maakte zoveel herrie dat je elkaar haast niet meer kon verstaan. Ik heb uiteindelijk de deur zelf maar dicht gedaan in de tussenruimte terwijl de manager geloof k naast ons zat en er niks van zei. De kok riep later nog sorry naar de manager maar alsnog werden deze mensen niet aangesproken...
    ik ga hier nooit meer naartoe vind het belachelijk heb me echt letterlijk dood geërgerd

5. meindert

Ik geef 1 ster omdat ik me om t zo te zeggen genaaid voel!

Wij wilde samen met familie die we een hele tijd niet gezien hadden door corona uit eten, dus ik ben gaan kijken om online te reserveren bij de watertuin Schiedam. Ik heb naar de prijslijst gekeken op de website, en daar stond ook de vroege vogel actie, dus wij hebben online gereserveerd en in de boeking bijgevoegd dat wij zoals online stond wij van de vroege vogel actie gebruik willen maken.

En als er iets is dat wij het dan graag horen. Worden wij de dag dat wij uit eten gaan nog geen 2 uur van te voren worden wij gebeld met de mededeling dat het niet kan en dat ze per vandaag een ander systeem gaan invoeren, En dat wij i.p.v. 25 euro p.p. nu 36p.p. euro moeten betalen. En we waren met 4 personen dus even 44 euro extra.
    En volgens de dame aan de telefoon zou het online moeten staan dat ze overstappen naar een ander systeem. Wat niet waar was ik heb overal gekeken op de site het enige wat ik kon vinden is dat ze nu een driegangen menu aanbieden voor 15 euro maar dan zonder drank. Maar omdat er er stond dat je in shiften kunt eten. En omdat wij voor elke tijd konden reserveren. En het gewone prijslijst online stond ben ik er van uit gegaan dat wij gewoon kunnen reserveren en eten voor de prijzen die op hun eigen website staan.
    En omdat iedereen wel eens een fout kan maken hadden we zoiets zou is goed, maar kunnen wij dan tegen een de prijs die online stond of een gereduceerd tarief, omdat het 1,5 uur was voor dat we uit eten zouden gaan, maar de dame aan de telefoon vond dat niet nodig. En vond het niet raar dat wij die wel raar vonden/vinden.
    Deze review schrijf ik een paar dagen later omdat ik zo boos was, nu heb ik nog een keer op de website gekeken en is inmiddels de prijslijst er wel afgehaald. Ik ben zelf bloemist als bij mij een bruidje een bruidsboeket online besteld en ik neem de bestelling aan, en dan 2 uur voor dat ze het op komt halen zeg ik ja sorry maar de bloemen zijn duurder geworden dus je moet bij betalen. Dat vind ik kan je niet maken.

Ik zal hierom ook de watertuin niet aan bevelen en als ik een halve ster had kunnen geven had ik het gedaan. Daarom zijn wij uiteindelijk niet naar de watertuin gegaan omdat we vooraf al zo’n naar gevoel er bij hadden.

6. Er was veel eten op en er werd bijna niks aangevuld. Vlees was niet gaar en er was een slechte service... Erg jammer aangezien ik het filiaal in Spijkenisse gewend ben. Het viel heel erg tegen en was naar mijn ervaring in de keuken niet hygiënisch. Erg jammer.

2,1
  7. Gisteravond gegeten bij de watertuin schiedam. Dit was voor het eerst en ook het laatst.
    Het aanbod van eten vond ik karig en zag ook niet echt aantrekkelijk uit.
    Achter de grill stond een medewekster die telkens het bestelde aan iemand anders gaf. Als je hiervan wat zei kwam er een hele klaagzang dat ze in haar eentje stond op haar vrije dag etc.
    Als gast zit je daar niet op te wachten als je een leuk avondje uit wilt eten.
    Ik wil niet al te negatief zijn maar bij deze vestiging zal ik niet terug komen.
    Echt zonde van het geld.

8. 17 Oktober jl rond 1315 uur, een bezoek gebracht aan Watertuin Schiedam. Nooit meer, zonde van het geld! Ik heb ze inmiddels twee keer gemaild, omdat er op mijn eerste klacht niet eens werd gereageerd, voor alsnog op de twee mail ook niet.

Er waren naast ons 2 nog 8 andere mensen aan het eten, althans ze zaten aan een tafel. Want eten was vrijwel onmogelijk… Alles was op en werd gewoon niet meer aangevuld. Datgene wat er nog wel lag, was inmiddels steenkoud en taai, dus alles behalve lekker.

Personeel was volop aanwezig, zeker 6 man, maar die stonden meer met elkaar te ouwehoeren dan dat zij wat deden. We werden niet begroet en toen ik vroeg of de sushi nog werd aangevuld, keken zij mij aan alsof ze water zagen branden.

Dat is absoluut geen 15 euro per persoon waard. Zeker niet als je binnen het uur weer vertrekt omdat je nog steeds trek hebt, maar er gewoon niets te eten is.

Spijkenisse is echt zo geweldig qua service en keuze, mocht je besluiten om naar de watertuin te gaan, kies dan absoluut voor dit restaurant. Maar neem van mij aan, sla schiedam over!

9. Eigenlijk ben ik zeer teleurgesteld. Gisteren een telefoontje gewaagd om te reserveren. 14:15 uur was plek, aangezien wij met een groep van 4 vrouwen waren, die net een lange rit vanuit het zuiden achter de rug hadden, snap je dat we hongerig waren.

Enfin een lunch, daar hadden wij wel zin in..

De filialen in Spijkenisse en Naaldwijk zijn immers geweldig, de hospitality ontbreekt het in die 2 filialen ook absoluut niet aan. Spijkenisse is by far de leukste net als het personeel. Je wordt goed ontvangen, fijn en respectvol te woord gestaan, ik kom er heel graag!

Schiedam, ja daar ben ik nog niet eerder geweest en aangezien het lekker dichtbij huis is, ideaal toch?

Ik zal beginnen bij de telefonische reservering, uiteraard zaten wij in de auto, dus handsfree bellen, gezellig iedereen luistert mee.

14:15 uur is er wel een plekje, we vragen of we kunnen wachten, aangezien we net terugkwamen vanuit Brabant, zouden we om 14:05 uur aankomen. De dame aan de telefoon grinnikt onverschillig en deelt mede dat het druk is. Oké? Dat was onze vraag niet en vragen het nogmaals, vervolgens antwoord de dame dat wij in de weg zullen staan.

Moeten we buiten in de auto wachten? Let wel het gaat hier om de tonatie van je stem, de stem die de Watertuin in Schiedam moet vertegenwoordigen. Er wordt niet eens naar een naam gevraagd, maar het is wel druk. Apart, een naam noteren is bij drukte zeer handig, vooral in een etablissement als deze nietwaar?

Enfin, wij komen aanrijden en zien dat er buiten best gewacht kon worden. Jammer dat dit niet werd aangegeven. Aangezien het uitstappen natuurlijk op wat tijd vergt, stonden we rond 14:10 uur bij de balie.

Een meid staat ons te woord. Of we gereserveerd hebben en vroeg ons naar onze naam.

Waarop wij aangeven, dat er gereserveerd is zonder naam, de vrij brutale juffrouw aan de telefoon had hier namelijk niet om gevraagd.

En wat er toen gebeurde, daar zakt mijn broek werkelijk van af! De houding van die leuke meid, werd defensief! "Ja? En dat was ik!!"

Een vriendin van mij probeerde haar uit te leggen dat de manier van een gesprek voeren met een klant aan de telefoon (in dit geval zijn wij die klant) niet netjes was. Waarbij de medewerkerster haar stem begon te verheffen (nee, niet schreeuwen, maar respectloos dat wel) Ze laat mijn vriendin niet uitspreken en is enkel haar gedrag aan het verdedigen.

Op een gegeven moment, had ik er mijn buik van vol en sprak ik de dame hierop aan. Ik vroeg haar of zij begreep wat hospitality in de horeca betekent? En dat het echt heel onbeschoft is om iemand niet uit te laten spreken. Ik heb niet met dat meisje geknikkerd. Ook heb ik mij niet schofterig gedragen. Ik stond perplex hoe dit meisje tekeer ging.

Ik vroeg haar wie haar manager is, waarop zij luid antwoordde dat zij dat was? Echt waar?! Dan zou ik graag iemand willen spreken die boven haar staat. Nee, dat kan niet, dat zoek je zelf maar uit, ik ga jullie hier niet helpen en bedienen...

Ohhh echt waar?? Ja, echt waar.. Er stond een knul van het bedienend personeel, die wist te vertellen dat zij geen manager is.

Te bizar, wij zijn weggegaan en hebben voor $ 150,- gegeten en gedronken bij een concurrent in Rotterdam.

Nooit meer zal ik een voet zetten in de Watertuin Schiedam. En als tip zou ik willen meegeven, om de betreffende dame een aantal weekjes mee te laten draaien in de vestigingen Spijkenisse en Naaldwijk. Dan kan zij direct leren hoe je klanten hoort te benaderen.

Mocht je dit lezen "dame in kwestie", dan zou ik echt willen adviseren om mensen uit te laten spreken. Vooral wanneer ze je op geen enkele wijze onheus bejegenen, luister, analyseer en denk mee in oplossingen. Je jaagt klanten weg die een hoge pet op hebben van de Watertuin met dit gedrag en dat is enorm jammer.

10. Ariejan