Op dit adres zit nu: Mediteranneo

Sgroppino di Nicola Farinella in Schiedam

1520607108 81
1527920349 83
1666871921 80

1. Marielle

Super lekker eten en goed betaalbaar. Hele lieve medewerkers.

2. We hebben heerlijk gegeten. En gaan hier zeker nog een keer terug komen om nog andere gerechten te proeven.

3. Het eten was heerlijk! Tot de laatste hap hebben we gesmuld!

4. Het is hier altijd top!!

5. Amber Broxks

Lekker eten, goede service & prima prijs!

6. Laura van Waart

Op vrijdag avond met zijn 4en hier wezen eten. Het eten was super. Leuke bediening en heeeerlijke limoncello!

7. Heerlijke pizza, goede bediening, prettige sfeer. Kortom aanrader!

8. We werden heel vriendelijk bediend en hebben een heerlijke pizza gegeten. Leuk dat je zicht hebt op de keuken en hoe de pizza’s gemaakt worden. Ook fijn dat er genoeg keuze is als je geen vlees of vis wilt eten. We komen er vast weer terug om iets anders te proeven!

9. Farinella

10. Goed eten! Niks mis mee

11. Heerlijk gegeten en ze waren leuk met de kinderen!

12. Ria van Alphen

Als vanouds weer heerlijk gegeten. Prima bediening.

13. Het was goed te eten.
    Personeel is vriendelijk.
    Leuk en goed restaurant.

14. Super gezellige avond gehad met heerlijke pizza's. Het was een drukke, maar super gezellige avond. Met dank aan de gezellige bediening en het heerlijke eten! Zeker weten dat wij nog een keer terug komen!

15. Ik begrijp eerlijk waar al die positieve recensies niet. Ik vind de hele pizzaria een aanfluiting. Weinig keuze, smakeloze pizza's en teleurstellende bediening. Door de weeks zie je er nooit een kip dus ik ben niet de enige die er zo over denkt. De pizzabodem is net karton, en van knoflookboter, samen met stokbrood toch een vrij normaal voorgerecht, had de man die onze bestelling opnam nooit gehoord. We werden ook vrij lauw onthaald, terwijl we toch op hetzelfde plein wonen en buiten altijd vriendelijk groeten. Een grote groep die later binnenkwam werd wel heel uitbundig verwelkomd. We hebben het een paar keer geprobeerd, zowel in het restaurant eten als afhalen (maar dan heb je helemaal een beperkte keuze) maar ze zien ons daar echt nooit meer terug. En daar baal ik van want ik ben een echte pizza fan.

16. Zeer vriendelijk en servicegericht personeel. Het eten is heerlijk. Bij de koffie of het afrekenen krijg je vast een glaasje limoncello van het huis. We hebben voor volgende week opnieuw gereserveerd. Een aanrader voor een ieder die goed Italiaans wilt eten.

17. Snelle en vriendelijke bediening. Goed eten voor een redelijke prijs.

18. Pizza's zagen er goed uit en waren prima op smaak. Zeer attente bediening. Voot herhaling vatbaar er staat genoeg op de kaart om uit te proberen

19. Johan van der Lee

Het was weer perfect… goede sfeer en heerlijk eten!

20. Prima! Lekker gegeten voor een goede prijs. Echt Italiaanse pizza!

21. We hadden niet veel tijd dus met zn vieren alleen een pizza gegeten op het terras buiten. Geen lange wachttijd en smakelijk gegeten en gedronken.

22. Zoals altijd weer heerlijk gegeten, zeer vriendelijke en goede bediening en altijd weer die fijne lekkere gratis extraatjes.

23. Familie van Dooren

Wij vinden het heerlijk om bij Farinella te eten. We wonen in de wijk dus kunnen er zo heen lopen. Het eten is prima en het is er altijd gezellig. Gaan er zeker 1x per maand wat eten. Een aanrader!

24. Leuke zaak, geweldig eten, leuke bediening en grappige koks. Zeker een aanrader!!!

25. Heerlijk gegeten en wat een gezellig personeel!! Top

26. Weer heerlijk gegeten met een vriendelijke bediening. Het was gezellig druk, lekkere muziek.

27. Yvonne slootweg

Erg gezellig, lekker gegeten, nog een lekker limoncellotje gehad. Komen zeker terug

28. Heel erg lekker gegeten. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Aankleding van de zaak niet bijzonder sfeervol, maar dat wordt meer dan goed gemaakt door de zeer vriendelijke bediening.

29. Altijd goed eten! Sfeer wordt wat minder helaas. Kan beter. Pellet kachel laten branden en live muziek!

30. Heel gezellig restaurantje met zeer vriendelijke bediening. Het eten is hier echt super!

31. Leuk restaurant met gezellig en aardig personeel. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader!

32. Ik vond het een overvolle zaak zonder sfeer. Klanten naast je moesten op schuiven als je er langs moest. De pizza's waren oke.

33. Gister pizza Farinella besteld, was heel lekker. Nieuwe pizzabakker is verbeterd, top!! Ga zo door.

34. Toen Farinella een aantal jaren geleden begon op het malmo waren wij dol enthousiast. Een echte Italiaanse pizza. Geen domino rotzooi maar een echte Italiaanse pizza. Nu een aantal jaar verder. Al een aantal keer niet meer tevreden. Weinig ananas terwijl je om extra vraagt en ervoor betaalt, verbrande onderkant, (voor ons gevoel) goedkope ham. En vandaag thuis gekomen met de pizza was het weer zo triest. Weinig kaas, weinig ananas, ham erop gegooid en sterker nog meer korst dan beleg. Echt 4 à 5 cm uit de buitenrand niets op de pizza, echt zonde.
    Wat ook wel jammer is, is dat op dinsdag 3 halen 2 betalen is. Maar dat moeten ze ook doen als je daar eet. Ik zou dan eerder daar eten en drinken (meer omzet). Maar dat is ook helaas niet. Echt zonde, WAS echt een topzaak. Hoop dat ze zich herpakken.

35. Normaal gesproken eet ik de BESTE pizza's bij Farinella Schiedam! Maar vandaag andere pizzabakker en de kwaliteit van de pizza was ook een heel stuk minder helaas.

36. Lekker gegeten en heerlijk buiten gezeten. Wij hadden vooraf heerlijke vers gebakken foccacia en als hoofd gerecht kalfsoester met parmaham en witte wijnschuim met pasta.
    Minpuntje was de binnenkomst dat er wordt gezegd dat je verkeerd hebt gereserveerd. Terwijl in de bevestiging duidelijk schiedam staat en niet vlaardingen. Bediening goed mag alleen wel wat sneller.

37. Besproken voor 18:00, om 18:30 werd pas gevraagd wat we wilden drinken wat dan weer om 18:45 pas op tafel werd gezet. Om 19:00 het voorgerecht, niet echt dus we kregen de helft, de bestelling was niet goed opgeschreven.
    Dan weer om 19:30 het hoofdgerecht gelijk weer drinken besteld wat dus niet meer geleverd is.

Was voor ons misschien wel de 10e keer dat we hier gegeten hebben maar nog nooit was de bediening zo slecht als nu. Excuses dat het druk was, personeel naar festivals en weet ik wat we nog meer hebben moeten aanhoren.

6,1
  38. sandradevette

Slechte bediening, heel lang moeten wachten op ons hoofdgerecht met excuus dat we een voorgerecht hadden. Twee verschillende soorten rosé, vergeten drankjes, verkeerd gerecht en geen excuus of eventueel rondje van het huis voor het ongemak. Heel jammer maar hier komen wij niet meer terug.

3,1
  39. Bruins Slot

Heerlijk gegeten! Klein foutje met de bestelling van de wijn, maar dit werd gauw opgelost. Fijne, gezellige sfeer.

40. Zijn hier vaker geweest. Prima eten in een losse gezellige sfeer. Je moet wel soms wat wachten op je drankje, maar ach.

41. Niet volgens verwachting en zullen niet snel nogmaals een bezoek brengen. Veel beter gewend.

42. Jans van Meerten

Een wereld zaak. Niet te groot, leuke kaart, fantastisch personeel. Altijd geïnteresseerd in de klant. Fantastisch om te zien hoe de kok de pizza's maakt. Bedienend personeel werkt hard en behoud het overzicht. En de gerechten zijn heerlijk. Dit in combinatie met de fijne ambiance is het een wereld zaak! En tijdens de zomerse dagen een heerlijk buitenterras.

43. Zaterdag hier gegeten op aanraden van kennissen, gek genoeg wonen wij zeer vlakbij het restaurant en is het nooit bij ons opgekomen om er te gaan eten. Maar was een geweldig leuke ervaring. Wij en de kinderen hebben genoten, heel kindvriendelijk, voor de kinderen werd er ook een heel leuk feestelijk drankje gemaakt en ook wij werden verwend met een lekker aperitief speciaal gemaakt naar onze wensen. Er hangt hier een gemoedelijke vrolijke sfeer, heerlijk gegeten, even waren we terug in Italië. Het was genieten, tot snel.

Familie Diaz

44. Super leuke avond gehad! Met Valentijnsdag mijn vriendin verrast met een etentje bij Farinella Schiedam. Super leuke sfeer, lekker gegeten kregen de pizza in een hartvorm echt gaaf! Werd aan tafel een foto gemaakt kregen we mee als als aandenken wat origineel. Hier komen we zeker terug.

45. Eten was redelijk tot goed, maar de avond eindigde in mineur, toen we ruim een half uur na het bestellen van het dessert informeerde of het nog lang duurde. Antwoord "o mijn collega is het vergeten door te geven aan de keuken". Dus afrekenen en wegwezen. Op de vraag of we nog een kopje koffie wilde van de zaak hebben wij netjes bedankt.

Ik wens de zaak veel succes, maar ons zien ze er nooit meer.

4,3
  46. Lekker en gemakkelijk dicht bij huis. Vriendelijk personeel. Gek genoeg en jammer dat restaurant niet goed bezet is. Kàn niet aan smaak en/of vriendelijkheid liggen. Ik begrijp alleen niet dat altijd beamer aanstaat met onbeduidende tv-programma's. Zal wel voor kids zijn, maar toon dan kerstfilm of videoclips bij muziek. Jammer dat de chef ons laat weten dat hij stopt bij dit restaurant. Juist hij was van toegevoegde waarde.

47. Heerlijk gegeten. De service was ook perfect. Er werd zelfs patat gehaald voor de kinderen omdat deze geen pizza wilden. Top!

48. Lekker gegeten. Personeel erg aardig en doen het leuk met kinderen. Vooral de pizza bakker.

49. Sjaak en Belinda

Tafeltje voor twee gereserveerd voor onze trouwdag met het idee een gezellig avondje uit te gaan. Helaas werden wij achteraf in een hoekje gepropt en werden vergeten omdat er een grote groep mensen in aantocht was. De man uit de keuken zag ons daar verloren in de chaos zitten en kwam vragen of we een keus hadden gemaakt. Na ongeveer vijf minuten kregen wij onze pizza op tafel gekwakt, die overigens wel goed smaakte. Helaas moesten we zelf om het bestelde wijntje vragen omdat ze nog steeds met de grote groep bezig waren. Het hapje van het huis wat beide tafels om ons heen ontvingen, hebben wij nooit gezien. Kortom binnen 45 minuten stonden wij teleurgesteld buiten. Wij hadden echter een ander idee van het vieren van onze trouwdag. Op de vraag of alles naar wens was, hebben wij geantwoord dat het eten lekker was, maar de sfeer en bediening beneden alle peil. Hierop kregen wij slechts het antwoord dat ze dat jammer vonden, u kunt hier pinnen!

50. Gisteren hier de lekkerste pizza tot nu toe buiten Italië gegeten. Was een echte goede, dunne, knapperige bodem en verse ingrediënten. We hebben heerlijk buiten op het terras gezeten met prima kunststof stoelen (niet die goedkope witte). Van buiten ziet het er niet enorm aantrekkelijk uit maar als je zit op het terras zit je heerlijk aan het water. Echte Italiaanse Peroni-biertjes erbij, geserveerd door de gezellige Italiaanse gastheer die van een dolletje met zijn gasten houdt, en heerlijk meezong bij het nummer Con te Partirò. We hebben ons eventjes in Italië gewaand.

52. Het is altijd heerlijk, zowel bestellen als daar eten. Ik ben heel blij dat ze daar zitten. Als je een kleine eter bij je hebt passen ze zich gewoon aan. Top.

53. Gister daar weer gegeten. Prima tent, erg vriendelijk personeel, die op zijn tijd Italiaans druk kunnen zijn :-)

Wilde 1 specifiek hoofdgerecht als voorgerecht, werd meegedacht en zonder probleem in kleine portie aan ons beide geserveerd. Broodje en bruschetta van het huis en vervolgens heerlijke pizza. De pizza miele blijft een aparte maar heerlijke smaakexplosie. Na afloop o.a. een scroppino genomen die ze aan tafel klaarmaken. Na afloop nog een shotje limoncello van het huis. Top!

Komen wel erg vaak vragen of alles oké is en smaakt... Ze bedoelen het goed,had voor ons niet zo vaak gehoeven want het was gewoon sowieso meer dan goed!! Je zou bijna denken dat ze onzeker over zichzelf zijn :-) Onnodig, want hier kun je met gerust hart lekker eten.

54. Ronald Bello

Altijd gezellig. Het personeel is gezellig aanwezig. Een open keuken waar je met name de pizza-chef aan het werk ziet. Het restaurant is ook geschikt voor een feestje tot ongeveer 80 personen. Het personeel regelt het allemaal.

55. Mariël

Afgelopen vrijdag gegeten met een groep en wat mij betreft nooit meer. 2 maanden van te voren gereserveerd echter geheel niet op ons gerekend. Kleine tafels die ver na ons arriveerden werden eerder geholpen (gevolg; voorgerecht na ruim 2 uur gekregen. Bij navragen bleek deze werkwijze een bewuste beslissing). Harde randjes bij de zalm, runder carpaccio lauw en onsmakelijk. Bij de Pizza parma geen rucolasla want die was *op*. Het enige positieve wat valt te benoemen is het harde werken van de man die buiten moest bedienen. Hij liep zich werkelijk 3 slagen in de rondte en heeft echt zijn best gedaan om dingen goed te laten verlopen, echter was het veel te druk om dit in zijn eentje te bemannen.

56. Lekker eten en buitengewoon vriendelijke bediening. Niet veel opsmuk, dus met name geschikt voor gezellige etentjes.

57. Wij hebben met de familie de 75e verjaardag van Oma gevierd met een etentje bij jullie restaurant Farinella in Schiedam Noord.
    Wij vonden het eten goed en lekker niet te ingewikkeld maar toch een tikje speciaal, vooral de voorafjes en het maken van de "limoncella speciale" aan de tafel.
    Vooral de gezelligheid , de aardige bediening en de gezellige italiaanse muziek maakte dat je er zeer op je gemak voelt.
    Als je gewoon lekker wilt eten op een leuke gezellige plek moet je hier gaan eten, succes verzekerd.

58. Jasper Le Grand

Zowel het eten als gastvrijheid als sfeer waren perfect, het eten wordt tegelijkertijd geleverd hoe groot het aantal klanten ook is. Ze letten ook op verjaardagen en dat soort feestdagen en de accommodatie ligt perfect. Koudere dagen is het terras gesloten maar op een zomerse dag kan je daar een heerlijk biertje drinken aan het water.

59. Ben er al een paar keer wezen eten en ben nu ook begonnen met het afhalen van eten.
    In het restaurant eten is gezellig en lekker. Je word er echt op z'n italiaans ontvangen en gegroet. Er wordt ook veel aandacht besteed aan m'n kinderen wat ik dan ook erg leuk vind. Ze hebben zelf een speciaal kindermenu. Wat wil een ouder nog meer?
    Afhalen doe ik normaal bijna nooit, omdat ik altijd bang ben voor de kwaliteit.. Heb ik hier totaal geen last van gehad! Zowel de pizza's/pasta's als het vlees waren meer dan heerlijk!
    Zowel het afhalen als het gaan zitten is zeker een aanrader!

60. Ben onlangs met een groep gaan eten. Wat mij betreft mag de zaak direct geloten worden. Wat een oplichters. Zit je net met de groep, komen ze spontaan en zonder vragen langs met een pro secco, dit leek leuk maar bleek later wel op de rekening vermeld. De pizza was goed maar de pasta's waren of nog koud of kon net in je holle kies.
    Als toetje hadden sommigen Tiramisu. Ook daar grote variatie van klef/ te nat/ te droog tot zelf bevroren!
    Één ding is hun daar gelukt.. Wij hebben nog nooit zo'n samenhorigheid gehad.