Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schiedam verdeeld zijn.

1. Italiaans Schiedam

Dit restaurant staat absoluut aan de top van wat schiedam te bieden heeft. Wat een gezellig ingerichtte zaak! Wat een sfeervolle wallpaintings ! Ook leuk de doorlopende dia presentatie van typisch italiaanse plaatjes.
    De bediening is jong maar goed opgeleid . De gerechten zitten vol culinaire hoogstandjes. En het is er altijd druk of je er nu doordeweeks wat eet of in het weekend. Deze zaak is van een volbloed horecaman die het klappen van de zweep kent echt een grote aanwist !

2. Zijn vanavond wat wezen halen. Prijs was goed. Eten erg lekker. Zaak is zeker een aanwinst voor de omgeving. Personeel allemaal thais met bijbehorende spraakverwarring...

3. Kom er al jaren.
    Eten is prima en niet duur, goede, vlotte bediening, vooral de bara sambal is erg lekker.

4. goed eten, broodje chicken sate is erg lekker.

5. Internationaal Schiedam

Heerlijk gegeten, zoals Beloofd in Beloofd. Gezellig spontaan personeel. Erg leuk met allemaal Schiedamse specialiteiten en dranken. Komen zeker terug!

6. Onwijs goed en lief personeel.
    Het eten is ook super lekker.
    Ik kom er al jaren!

7. Heerlijk en authentiek Thais eten. Je kunt de koks alles vers zien bereiden. Porties zijn royaal en het is voor een Thai niet te prijzig. Wij gaan hier zeker nog eens wat halen

8. Nu pas na onze terugkeer naar Schiedam bij Nico van der Ree gegeten met wat familieleden. We voelden ons gelijk thuis en het eten wat wij opgediend kregen was gewoon voortreffelijk te noemen. De buurt waar dit restaurant zich bevindt is (nog) niet geheel uitnodigend maar wij zouden zeggen: mensen stap daar overheen en reseveer! Eenmaal binnen voel je je thuis. En na afloop kwam de kok nog even aan tafel. En bij die mijnheer kwamen wij zo'n 40 jaar geleden als ons patatje halen.

9. 14 maart 2012 bij Nico van der Ree wezen eten. Voorgerecht een heerlijke vers gemaakte soep, dit proef je echt. Hoodgerecht een malse varkenshaas en krokante maar malse Wienerschnitzel. Ruim voldoende bijgerechten en het hoofdgerecht was prima. De eigenaar/kok neemt zijn werk zeer serieus en de bediening is zeer attent en vriendelijk. Gezien de vele recensies die dit restaurant rijk is het niet anders dan dat je zeer tevreden huiswaarts gaat. Een dikke 10.

10. Oubolligheid ten top! De tijd heeft hier stilgestaan na 1980. Alles is donkerbruin en vies beige. Vergane glorie ! De sanitaire ruimtes helemaal. Na een drankje en een matig voorgerecht snel weer de frisse lucht gaan opzoeken. Nee deze zaak is niet ons ding

11. Mijn nichtje verrast in haar favoriete restaurant,had er zelf nog nooit gegeten, maar moet zeggen op alle fronten een aanrader. Ik wilde de tafel versieren met slingers ed en dat was allemaal geen probleem. De gastvrouw was super en had zelfs nog een verrassing in petto. Erg lekker gegeten,goede wijn en een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeker een aanrader ook qua sfeer.

12. Fred Bonke

Bij toeval hier terecht gekomen.
    Wat een verrassing! Bediening uitstekend, vooraf stokbroodmandje met vers gebakken brood en diverse smeerseltjes, hoofdgerecht en nagerecht prima in orde.
    Sfeer is heel leuk, men heeft geprobeerd de originele Cubaanse sfeer te pakken. Dit is goed gelukt.
    Na het verlaten van het restaurant had een van ons iets vergeten en dat kwam één van de dames spontaan brengen. Wij waren al op ca. 200 meter afstand van het restaurant. Klasse!
    Wij komen zeker terug.

13. Wat een leuk restaurant. De sfeer is optimaal en het eten is heerlijk. Ik heb genoten van de kalfsschenkel (botermals vlees) met pasta, heerlijke tomatensaus erbij, beter als bij de Italiaan!!! Mijn tafelgasten hebben genoten van een piepkuiken en de kalfsentrecote met madeira saus. Wij komen zeer zeker terug.

14. Zondag 26 februari gegeten bij Simpel, het eten was echt heel goed. Zal zeker weer eens terug komen.

15. Nederlands Schiedam

de lekkere eter

Dit is de beste tent van Schiedam en omstreken. Die kipshoarma..... Hmmmm!

16. Lekkere patat! Aardige mensen. Alleen soms duurt het echt te lang

17. Chinees-Indisch Schiedam

Gisteren weer heerlijk gegeten. Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Komen regelmatig in dit restaurant. Ook door de weeks met de kleine gerechten is een aanrader.

18. Steven Lim

19. Chinees-Indisch Schiedam

We gaan regelmatig bij Happy Palace eten, omdat het altijd even lekker is. Vooral de mogelijkheid om onbeperkt kleine porties te bestellen, bevalt ons erg goed. Zo hebben we al veel nieuwe gerechtjes uitgeprobeerd, naast onze favorieten. Bediening is altijd vriendelijk, ook als mijn dochter van 4 in het restaurant op verkenning gaat...

20. Nog een gezelige snackbar zoals vroeger ook met de lekkerste patat niet die gore van ladage die naar oliebollen smaakt bij heel veel zaken maar toen ladage pas gestart was ongeveer 30 jaar geleden, toen was het lekker ga dus nu naar cobie dan krijg je de patat van toen

21. Chinees-Indisch Schiedam

Kom regelmatig eten bij dit sfeervolle restaurant en het is altijd top, heerlijk eten voor een redelijke prijs.

Tiepan is echt een aanrader, nergens anders maken ze het zo goed als hier en het personeel is super vriendelijk. Met name de eigenaresse is altijd bereid uitleg te geven over de verschillende soorten gerecht.

An fong is helemaal top....

22. Frans Geenen

Geen idee wat die mensen bezielt die een slechte ervaring hebben maar ik heb door het hele land gegeten en ik denk dat ze gewoon goede pizza's hebben en het ijs ik ook heerlijk. Ga door zo, misschien een snellere bezorging, maar jullie zullen het wel druk hebben. Gr Frans

23. Recent weer wezen eten in dit restaurant. Feit is dat het eten gewoon goed is. De kwaliteit en de service zijn altijd van een goed niveau dus dat betekent alert, vriendelijk, belangstellend en zeker niet onbelangrijk gastvrijheid. Het restaurant heeft sinds een tijd ook weer prima koffie waaruit men dus kan concluderen dat de eigenaar werkt maakt van de wensen van zijn klanten. Nico tot snel.

24. bart luttik

In december bij Nico gegeten, prima. In een recensie wel aangegeven dat als hij warme borden zou gebruiken, het helemaal af zou zijn. Op 4 februari zijn we terug geweest en hij heeft warme borden (bordenverwarmer aangeschaft!). Kijk dit is een restaurateur die naar zijn klanten luistert en zijn product verder verbetert. Het was dus weer prima en gezellig. Het is echt een aanrader om daar te gaan eten.

25. Chinees-Indisch Schiedam

Met een grote groep heerlijk gegeten, supergezellig met zeer vriendelijke bediening.

26. Italiaans Schiedam

Afgelopen zondagavond hier voor de eerste maar zeker niet de laatste keer gegeten in dit rustieke grachtenpand vol met leuke, oude details. Ons voorgerecht was mosselen in de schelp gekookt. Het hoofdgerecht was een wildschotel. Alles was van topkwaliteit echt culinair eten! De hele zaak staat qua afwerking op zeer hoog niveau, ook de toiletten schitterend verzorgd. Voor mensen die van uit eten houden op niveau zeker een aanrader.

27. Super eten voor een scherpe prijs. Eten is zo lekker dat als je er een keer bent geweest je zeker nog een keer gaat.

28. Mijn vader en partner (Henk & Joke) eten altijd bij Nico en Marcia wanneer ze iets te vieren hebben. Wanneer wij op bezoek zijn vanuit Amerika nemen ze ons dan ook mee hier naar toe. Nico en Marcia doen hun uiterste best om het ons naar de zin te maken: Prima menu en gunstige prijzen, met zorg bereid eten en naar de persoonlijke wensen van de gast, een gezellige, rustige sfeer, vlotte en goede service maar nooit de druk om haastig te eten. Wij bevelen Nico en Marcia's petit restaurant warm aan!

29. Chinees-Indisch Schiedam

Een leuk, sfeervol restaurant! Een keer wezen eten en ook regelmatig afhalen. Alleen jammer dat het zo druk was, dus het was wel even wachten, maar het eten was heerlijk! En de afhaal is ook top! Ook leuk dat je een drankje aangeboden krijgt bij het wachten bij de afhaal. Als ik sommige recenties lees vraag ik me af of het wel over hetzelfde restaurant gaat.

30. Chinees-Indisch Schiedam

Een ongelooflijke slechte Chinees. Het eten was koud en erg vet. Van tevoren aan de telefoon al bestellingen gedaan. Toen we eenmaal aan tafel zaten was daar niks meer van terug te vinden. Toen ik daar wat van wilde zeggen, werd ik genegeerd door het personeel. Omdat ik het hierbij niet heb laten zitten, later nog een gesprek met hun geprobeerd aan te gaan. Klant is bij hun duidelijk geen koning. Met grotere groepen kunnen zij duidelijk niet omgaan, omdat dan letterijk alles in de soep loopt.
    Het eten was erg slecht net als de service.