Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schiedam verdeeld zijn.

1. Italiaans Schiedam

Farinella

Zaterdagavond 06-01-2018 hier met 15 personen a la carte gegeten. Bijzonder dat je allemaal apart af kan rekenen, maak je niet veel mee. Eten en bediening prima.

3. Italiaans Schiedam

Goed eten! Niks mis mee

4. Nederlands Schiedam

Tweede kerstdag heerlijk gegeten, samen met (O)ma. Vlotte en gezellige bediening. Kwaliteit van het eten. Super lekker. En de salade zat vol met verrassende smaken. O.a. verrassing in een salade van een stukje mandarijn is heerlijk. Vlees goed op smaak en netjes af gegrild opgediend met een mooie topping van kaas en tomaat et cetera. Kortom een bezoek waardig. Ga zo door!!!

Marianne v.Doesburg

Ondanks dat ‘t 1 januari gigantisch druk was bij Woo-Ping zorgde gastvrouw Anja dat de bediening tot in de puntjes verzorgd was. Het eten, in ons geval diverse Ti-pan gerechten smaakten weer heerlijk en zijn zeker voor herhaling vatbaar.

Wat een verschrikkelijke zaak. Na 1.5 uur gebeld, eten word zogezegd nu pas gemaakt. Zo'n 2.5 uur later werd het bezorgd. Direct de laatste keer

7. Italiaans Schiedam

Heerlijk gegeten en ze waren leuk met de kinderen!

Tja waar moet ik beginnen? Zoals het vroeger was bij snackbar mignon is het allang niet meer sinds die nieuwe eigenaar erin zit! Het is er heel erg vies, wordt haast niks schoongemaakt! De kwaliteit van het eten is verschrikkelijk en de service die je voorheen kreeg zit er bij dit personeel helaas niet bij. Als je iets wilt vragen of zegt dat je bestelling niet klopt krijg je een grote mond ook!!!
    Ik mag hopen dat er heel snel wat gedaan wordt aan deze zaak en deze gesloten wordt! Vreselijke zaak gewoon een waarschuwing voor iedereen!

9. Eetcafé Schiedam

Vandaag met enkele collega's gaan eten bij het restaurant in Schiedam.
    Het is zoeken naar de ingang van het restaurant. Rondom het restaurant een hoop rommel te vinden wat het een erg vervallen sfeer geeft. Met weggaan stroomde het riool water over de stoep (??), stonk in ieder geval verschrikkelijk.

Onbeperkt spare ribs besteld, direct nieuwe portie besteld aangezien wij enigzins in tijdsnood zaten en toch veel wouden eten. Serveerster nam netjes de bestelling op maar binnen een minuut stond bedrijfsleidster naast ons. Met een sterk toontje werd ons duidelijk gemaakt dat die absoluut niet de bedoeling was. Eerst de spare ribs op eten, dan mogen er pas nieuwe besteld worden.

Bij de mannen wc waren enkel de urinoirs beschikbaar. Zeep was ook niet voorhanden en toen hierom gevraagd werd, werd er weer snauwend gereageerd alsof wij zeurende klanten zouden zijn door de bedrijfsleidster.

Tegenover de rest van de bediening geen slecht woord, die kwamen lachend onze bestellingen opnemen en spare ribs brengen.

Wij gaan hier in ieder niet meer terug door deze nare nasmaak door de bedrijfsleidster.

Wat een fantastisch patat! Verse patat, echt super lekker. De mensen zijn zo vriendelijk, je eet hier met plezier een patatje. Ook de snacks zijn heerlijk.

Gerechten die je besteld en niet krijgt. Meer dan 20 minuten moeten wachten op gerechten. Onze tafels waren door elkaar gehaald eb daarna kregen we helemaal niks meer.

Even een bakje koffie met een tosti. Duurde allemaal wel erg lang. Koffie na 10 min. En was nog koud ook. Na 25 min kwam de tosti en die was okee ondanks dat de bedtelling niet compleet was. Bijna alle tafeltjes waten bezet maar zag voldoende personeel lopen.

Linda Lambert

Gereserveerd voor vrijdag 1 december, komen we daar aan, is het gesloten. Raar, dat je online nog wel kan reserveren dan.

Vertaal van English naar Nederlands

Since the new owner the prices become higher, and the food poorly.
    I've to find another one.

16. Italiaans Schiedam

Ria van Alphen

Als vanouds weer heerlijk gegeten. Prima bediening.

17. Chinees-Indisch Schiedam

Van der sluijs

Heel lang moeten wachten, eten eindelijk binnen… niet te eten, Wat viel het tegen zeg… slijmerige kipfilet, vieze babi pang ang. Dit was echt de laatste keer, we gaan nu maar pizza bestellen… jammer hoor!

paula van oeveren

We hebben tijdens Suiker-zoet-festval 2x bij Giardino gegeten, het was allebei de keren heerlijk. Zeker de pizza met honing is een aanrader.

19. Eetcafé Schiedam

Heel lang wachten op Stokbrood met kruidenboter. Stokbrood koud en oud. Patat te ver doorgebakken. Hamburgerbroodje oud. Vervolgens weer enorm lang wachten op het dessert. Niet leuk als je met kinderen bent. Kwaliteit erg achteruit gegaan.

20. Eetcafé Schiedam

Sandra

21. Italiaans Schiedam

Het was goed te eten.
    Personeel is vriendelijk.
    Leuk en goed restaurant.

Echt heeerlijk gegeten! Ruime keuze ook vegetarisch!

23. Snackbar Schiedam

Tuncay Yesilay

Ik heb eten bij hun besteld erg lekker en snel prijzen zijn ook perfect
    Hotwings aan te raden

Zijn er wezen eten met vrienden. Het eten was goed, alleen we moesten wel lang wachten op onze bestelling. Alleen het toetje na was niet goed geregeld, mensen kregen het ijsje en een kwartier naderhand de anderen de koffie pas dus een slechte service. Moeten er over nadenken om nog een keer te gaan eten.

Fam. Vrijwilliger

Zondag 5 november gegeten bij restaurant Woo Ping. Lekker eten, goede bediening. Zeker een aanrader. Er ging wat mis met de Wantonsoep, maar de gastvrouw was zeer attent en zij gaf ons in de tussentijd lekkere Dimsum.

Nmoerland

Modern Italiaans restaurant. Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.

Super leuk én lekker restaurant. Niet duur en heerlijke pizza!

28. Italiaans Schiedam

Super gezellige avond gehad met heerlijke pizza's. Het was een drukke, maar super gezellige avond. Met dank aan de gezellige bediening en het heerlijke eten! Zeker weten dat wij nog een keer terug komen!

M. Biesheuvel

Was gezellig en goede sfeer, problemen werden gelijk opgelost. Voor herhaling zeker.

Soraya Breddels

Vanavond samen met mijn moeder voor het eerst tapas gegeten bij La Follonera. Telefonisch gereserveerd en vriendelijk te woord gestaan. Een gezellig, knus restaurant met vriendelijke bediening. De kok kan je zien koken, wat de eet ervaring erg bevordert. We kregen olijven van het huis. Daarna namen wij verschillende tapas, die wij in een keer besteld hadden en netjes per ronde geserveerd kregen. De serveerster had van te voren aan ons gevraagd of dit goed was. Alles was vers klaargemaakt! Met name de nachos met guacamole, aioli en chilisaus waren overheerlijk. Ook de kroketjes met Spaanse ham, gamba's, albondigas, calamares, patatas aioli, brood met aioli smaakte zeer goed. Zeker voor herhaling vatbaar. Lekker gegeten voor een vriendelijke prijs.