Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schiedam verdeeld zijn.

paula van oeveren

We hebben tijdens Suiker-zoet-festval 2x bij Giardino gegeten, het was allebei de keren heerlijk. Zeker de pizza met honing is een aanrader.

2. Eetcafé Schiedam

Heel lang wachten op Stokbrood met kruidenboter. Stokbrood koud en oud. Patat te ver doorgebakken. Hamburgerbroodje oud. Vervolgens weer enorm lang wachten op het dessert. Niet leuk als je met kinderen bent. Kwaliteit erg achteruit gegaan.

3. Eetcafé Schiedam

Sandra

4. Italiaans Schiedam

Het was goed te eten.
    Personeel is vriendelijk.
    Leuk en goed restaurant.

Echt heeerlijk gegeten! Ruime keuze ook vegetarisch!

6. Snackbar Schiedam

Tuncay Yesilay

Ik heb eten bij hun besteld erg lekker en snel prijzen zijn ook perfect
    Hotwings aan te raden

Zijn er wezen eten met vrienden. Het eten was goed, alleen we moesten wel lang wachten op onze bestelling. Alleen het toetje na was niet goed geregeld, mensen kregen het ijsje en een kwartier naderhand de anderen de koffie pas dus een slechte service. Moeten er over nadenken om nog een keer te gaan eten.

Fam. Vrijwilliger

Zondag 5 november gegeten bij restaurant Woo Ping. Lekker eten, goede bediening. Zeker een aanrader. Er ging wat mis met de Wantonsoep, maar de gastvrouw was zeer attent en zij gaf ons in de tussentijd lekkere Dimsum.

Nmoerland

Modern Italiaans restaurant. Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.

Super leuk én lekker restaurant. Niet duur en heerlijke pizza!

11. Italiaans Schiedam

Super gezellige avond gehad met heerlijke pizza's. Het was een drukke, maar super gezellige avond. Met dank aan de gezellige bediening en het heerlijke eten! Zeker weten dat wij nog een keer terug komen!

M. Biesheuvel

Was gezellig en goede sfeer, problemen werden gelijk opgelost. Voor herhaling zeker.

Soraya Breddels

Vanavond samen met mijn moeder voor het eerst tapas gegeten bij La Follonera. Telefonisch gereserveerd en vriendelijk te woord gestaan. Een gezellig, knus restaurant met vriendelijke bediening. De kok kan je zien koken, wat de eet ervaring erg bevordert. We kregen olijven van het huis. Daarna namen wij verschillende tapas, die wij in een keer besteld hadden en netjes per ronde geserveerd kregen. De serveerster had van te voren aan ons gevraagd of dit goed was. Alles was vers klaargemaakt! Met name de nachos met guacamole, aioli en chilisaus waren overheerlijk. Ook de kroketjes met Spaanse ham, gamba's, albondigas, calamares, patatas aioli, brood met aioli smaakte zeer goed. Zeker voor herhaling vatbaar. Lekker gegeten voor een vriendelijke prijs.

14. Nederlands Schiedam

Het eten was heerlijk.
    Maar om 21.00 uur werden er 2 scooters het restaurant in gereden en daar ook geparkeerd!! Dit was echter erg smerig aangezien je de benzine lucht erg rook en wij dus daarnaast zaten te eten.
    hebben hier wat over gezegd maar werd alleen maar vriendelijk naar ons gelachen.
    Zijn dus maar weggegaan want werden er onpasselijk van.
    Heel jammer want op het eten totaal geen opmerkingen was lekker maar die scooters grote domper.
    Dus weet niet of we nou zo snel weer daar zouden gaan eten, snap dat die dingen naar binnen moeten maar doe dat als de klanten weg zijn.

Vandaag ben ik door de Drive Thru gereden en een bestelling gedaan, tot mijn verbazing onderweg naar huis kwam ik erachter dat er 1 broodje en 1 saus miste waar ik wel voor heb betaald. Ik heb hierover gebeld en zou terug gebeld worden vandaag voor een oplossing, dit is tot nu toe niet gebeurt. Dit is ook zeker wel de 10e keer dat er iets mist in mijn bestelling bij dit restaurant en er word niks aan gedaan blijkt dit is daarom ook mijn laatste keer bij dit restaurant dat ik door de Drive Thru iets bestel. Hoop dat er met spoed hier iets aan gedaan word ik ben namelijk niet de enige bij wie het is gebeurd in mijn vrienden / familie kring.

Hele vriendelijke ontvangst. Heerlijk eten. Goede bediening, heel alert. Mijn zoontje werd 9 en hij kreeg een mooi desert met sterretje en er werd voor hem gezongen. De tiramisu werd voor ons te veel, die mochten we meenemen en werd voor ons verpakt. Kortom: geweldig genoten.

De smaak en kwaliteit van de roto is al jaren hetzelfde. Elke ga ik er weer bestellen. Ik vind het de beste roti dat ik ooit heb gegeten. Ik beveel het iedereen aan. Het personeel is altijd heel vriendelijk.

Weer heerlijk gegeten mooie locatie vriendelijke bediening. We zijn er nu 3 maal geweest nog steeds top. Hier blijven we terugkomen.

19. Chinees-Indisch Schiedam

We hebben heel goed gegeten, vriendelijke mensen en heerlijk rustig voor herhaling vatbaar

20. Nederlands Schiedam

m.v.d.lugt

Prima eten voor een hele billijke prijs en zeer vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Mar

Met ons gezelschap heerlijk gegeten. De zalmtartaar, garnalen en ook de hamburgers zijn smakelijk. Het restaurant is nieuw en sfeervol ingericht. De bediening is vriendelijk en attent. Op de kaart zouden wat meer bier soorten mogen. Leuke aanwinst voor Schiedam dit restaurant!

Petra en John

We hebben heel lang op ons eten moeten wachten en toen het uiteindelijk kwam vond niemand het echt lekker en waren met zijn 6en. Was erg jammer!

Chantal Vlasveld

anneke rissems

Ik schrijf dit aan Anja, een schat van een vrouw maar wie de bestellingen aan de telefoon aanneemt ik denk haar dochter is een vreselijke azijnzeikerd nooit vriendelijk krijg altijd kriebels als ik haar aan de telefoon krijg zo onpersoonlijk en nooit aardig. Sorry Anja misschien is het je dochter maar zo wil ik niet behandeld worden.

Aanrader pasta parmigiana en gezellig restaurant

26. Chinees-Indisch Schiedam

Wy hadden erg honger, na een dagje Thermen Holiday in Schiedam, ons keuze viel op Happy palace te schiedam. Hieraangekomen werd er niet eens gevraagd of we wat wilde drinken maar werd er meteen gevraagd wat we wilde bestellen. We kregen ons eten.

We voelde ons erg ongemakkelyk omdat meneer de hele tyd zat te kyken hoe wy aten op een hoekje.

Net toen wy de laatste hap in ons mond deden, kwam hy direct naar ons tafel en zei KLAAR MET ETEN? Hy vroeg amper of het gesmaakt had. Hy begon gelyk met.. wil je de rekening? Ook daarmee jaagde hy ons op, omdat wy ons geld aan het tellen waren. Meneer gooide letterlyk met ons kleingeld. En begon in het chinees te schelden.

Wy zijn toen vertrokken en groette ons ookniet netjes.

NOOIT meer dat wy hier ooit nog eten!

27. Italiaans Schiedam

Ik begrijp eerlijk waar al die positieve recensies niet. Ik vind de hele pizzaria een aanfluiting. Weinig keuze, smakeloze pizza's en teleurstellende bediening. Door de weeks zie je er nooit een kip dus ik ben niet de enige die er zo over denkt. De pizzabodem is net karton, en van knoflookboter, samen met stokbrood toch een vrij normaal voorgerecht, had de man die onze bestelling opnam nooit gehoord. We werden ook vrij lauw onthaald, terwijl we toch op hetzelfde plein wonen en buiten altijd vriendelijk groeten. Een grote groep die later binnenkwam werd wel heel uitbundig verwelkomd. We hebben het een paar keer geprobeerd, zowel in het restaurant eten als afhalen (maar dan heb je helemaal een beperkte keuze) maar ze zien ons daar echt nooit meer terug. En daar baal ik van want ik ben een echte pizza fan.

Eerste keer voor mij. Ik vond het eten niet bijzonder en de pastaporties te klein. De pasta specialiteit is wel iets ruimer bedeeld maar wel een stuk duurder. De calamari was taai ondanks dat is toegezegd dat het net vers gemaakt is.

Alvaro Blasco

30. Italiaans Schiedam

Zeer vriendelijk en servicegericht personeel. Het eten is heerlijk. Bij de koffie of het afrekenen krijg je vast een glaasje limoncello van het huis. We hebben voor volgende week opnieuw gereserveerd. Een aanrader voor een ieder die goed Italiaans wilt eten.