Happy Palace in Schiedam

Happy Palace laten bezorgen?

1198247098 89
1204736758 89
1224205738 87
1295591999 76
1302081659 76
1341019620 76

1. Van der sluijs

Heel lang moeten wachten, eten eindelijk binnen… niet te eten, Wat viel het tegen zeg… slijmerige kipfilet, vieze babi pang ang. Dit was echt de laatste keer, we gaan nu maar pizza bestellen… jammer hoor!

2. Wy hadden erg honger, na een dagje Thermen Holiday in Schiedam, ons keuze viel op Happy palace te schiedam. Hieraangekomen werd er niet eens gevraagd of we wat wilde drinken maar werd er meteen gevraagd wat we wilde bestellen. We kregen ons eten.

We voelde ons erg ongemakkelyk omdat meneer de hele tyd zat te kyken hoe wy aten op een hoekje.

Net toen wy de laatste hap in ons mond deden, kwam hy direct naar ons tafel en zei KLAAR MET ETEN? Hy vroeg amper of het gesmaakt had. Hy begon gelyk met.. wil je de rekening? Ook daarmee jaagde hy ons op, omdat wy ons geld aan het tellen waren. Meneer gooide letterlyk met ons kleingeld. En begon in het chinees te schelden.

Wy zijn toen vertrokken en groette ons ookniet netjes.

NOOIT meer dat wy hier ooit nog eten!

3. Benning

Super service! Wisselgeld niet in orde maar... meteen terug langs gebracht!
    Geweldig dus en.. heerlijk gegeten!

4. Vreselijk. Na 2 uur wachten nog geen eten en dan al je klanten die klagen negeren! Pas als je gaat klagen sturen ze je bon door!

5. Meivogel

Zins er nieuwe in zitten is het niet meer zo lekker als daar voor weinig smaak aan de bami kleine bakje is echt achter uit gegaan maar heb nieuwe gevonden ik hoop dat er meer hun best op gaan doen dat ik niet moet over stappen naar een ander.

6. Via thuisbezorgd besteld... 1ste keer na ruim anderhalf uur bezorgd i.v.m. drukte was het excuus. Vandaag op tijd besteld, op tijd bezorgd maar niet goed warm helaas!!

De smaak was goed, had voor 44€ besteld, maar geen kroepoek "van het huis" zoals eerder... Kortom, er is ruimte voor verbetering!!

7. Twee dagen van te voren eten besteld in het restaurant voor elf personen.

Het eten was op tijd en buitengewoon smakelijk, kreeg hier van familie veel complimenten over.

Zijn erg tevreden over de kwaliteit van het eten en de service van het personeel. Top

8. Wij hadden altijd hele goede ervaringen bij HP, dit gold zowel voor afhalen als in het restaurant eten. Ca. 1 jaar geleden waren we daar voor het laatst. Vandaag wilden we de goede traditie voort zetten. Maar wat viel het tegen. Alle gerechten waren smakeloos, verzopen in de vieze saus. Terwijl vroeger alles bijzonder was, pure smaken heet en sissend geserveerd. Bij navraag werd het waarom duidelijk. HP heeft een nieuwe eigenaar en een nieuwe kok... Helaas HP is nu ook een "gewone Chinees".

9. Afhaal is e.e.a. veranderd bakjes zijn veel kleiner geworden prijzen wel hetzelfde. Bami is totaal smakeloos jammer hoor.

10. Lekkerder afhaaleten is in onze wijk, en waarschijnlijk in heel Schiedam niet te krijgen. Het pand daarentegen vervalt steeds verder tot een krot. De hoge waardering die ik geef heeft dus vooral betrekking op de afhaal, want de sfeer in het restaurant nodigt niet echt uit tot een romantisch diner. Nog altijd aanwezig: het fantastische drankje van het huis, terwijl je op je goddelijke afhaalmenu wacht. Hun babi pangang spek is onovertroffen, ze blijft lekker krokant door de afwezigheid van saus; maar ook de andere afhaalklassiekers zijn zeer goed van smaak. De (permanente) afhaalaanbieding 3 gerechten voor 15 euro is een zeer budgetvriendelijke aanrader voor 3-4 personen, klein minpuntje, 2 van de 3 gerechten zijn al door het restaurant vastgesteld op babi pangang en foe yong hai, alleen het 3e gerecht is een keuzegerecht, helaas. Blijft staan, dat alles zalig is!

11. Ik kom heel vaak bij Happy palace in Schiedam, alleen, of met een kleine of grote groep. Kwaliteit van het eten is super, bediening altijd vriendelijk (laatste keer was mijn kleindochter van 10 maanden erbij, echt lachen) en de prijs is goed. Gewoon de beste Chinees die ik ken. Zeker een aanrader.

12. Twee keer geweest, twee keer vet en smakeloos eten. Communicatie met het personeel nauwelijks mogelijk. Afrader.

13. Ik kom er niet zo vaak ,alleen als we van Tilburg naar Schiedam gaan,om mij n vaders graf te bezoeken.

Als afsluiting naar Happy Palace,wat uitstekend bevalt,heerlijk eten ,ik vind pak boo yok heel erg lekker
    vr gr mevr hofman

14. Gisteren met 8 man gaan eten. Gezellige zaak. Wordt door mannelijke bediening leuk geholpen. Staat een jong chinees meisje is niet erg vriendelijk.
    Goed zeer goed eten. Jammer zat wel een haar in mijn eten.
    Iedereen genoot van het eten. super.
    Baas moet wel een beetje vriendelijker zijn tegen mensen die daar zitten te eten. Hij is ook erg stug, kan geen lachje van af. De mannelijke bediening was daar in tegen super gezellig en in voor een geintje.
    Goed eten ( buiten mijn haar om), gezellig.
    maar als je met zoveel mensen gaat eten kom je achterin de zaak terecht en kan je niet met je stoel verzetten want dan zit je tegen de mensen achter je aan of je zit op schoot bij diegene naast je. erg klein.

15. Lekker gegeten!
    Leuke presentatie van gerechten en veel keuze.
    Komen zeker terug.

16. Gisteren weer heerlijk gegeten. Een gezellig restaurant met vriendelijke bediening. Komen regelmatig in dit restaurant. Ook door de weeks met de kleine gerechten is een aanrader.

17. We gaan regelmatig bij Happy Palace eten, omdat het altijd even lekker is. Vooral de mogelijkheid om onbeperkt kleine porties te bestellen, bevalt ons erg goed. Zo hebben we al veel nieuwe gerechtjes uitgeprobeerd, naast onze favorieten. Bediening is altijd vriendelijk, ook als mijn dochter van 4 in het restaurant op verkenning gaat...

18. Met een grote groep heerlijk gegeten, supergezellig met zeer vriendelijke bediening.

19. Een leuk, sfeervol restaurant! Een keer wezen eten en ook regelmatig afhalen. Alleen jammer dat het zo druk was, dus het was wel even wachten, maar het eten was heerlijk! En de afhaal is ook top! Ook leuk dat je een drankje aangeboden krijgt bij het wachten bij de afhaal. Als ik sommige recenties lees vraag ik me af of het wel over hetzelfde restaurant gaat.

20. Een ongelooflijke slechte Chinees. Het eten was koud en erg vet. Van tevoren aan de telefoon al bestellingen gedaan. Toen we eenmaal aan tafel zaten was daar niks meer van terug te vinden. Toen ik daar wat van wilde zeggen, werd ik genegeerd door het personeel. Omdat ik het hierbij niet heb laten zitten, later nog een gesprek met hun geprobeerd aan te gaan. Klant is bij hun duidelijk geen koning. Met grotere groepen kunnen zij duidelijk niet omgaan, omdat dan letterijk alles in de soep loopt.
    Het eten was erg slecht net als de service.

21. Door vrienden, kennis gemaakt met dit restaurant, heerlijk gegeten, verrassende gerechten, vriendelijke bediening die zeer attent reageerde op iemand die een pinda allergie heeft, waardoor er een extra gerecht (die niet werdt berekend) gemaakt moest worden en ook allemaal nog een gratis drankje van de zaak. HULDE.

22. Een lekker restaurant! Het werd aanbevolen door onze buurman, en we zijn maar een keer gegaan toen we in de buurt waren. Dit gaan we vaker doen!

23. Helaas een mindere ervaring. De gegrilde garnalen waren veel te vet en smakeloos, de haaievinnesoep erg waterig en smakeloos. Ook de overige gerechten waren beslist niet smaakvol, we waren alle 4 dezelfde mening toegedaan.

Heel jammer, waarschijnlijk net een foute kok in de keuken want als ik de overige recensies lees zou het juist allemaal heel goed moeten zijn.

24. Een Chinees restaurant met verrassende gerechten voor een redelijke prijs met vriendelijke bediening! Een aanrader, probeer vooral de aan tafel geflambeerde ossehaas met cognac! Erg lekker en bij géén andere Chinees verkrijgbaar!

25. Op 9 mei, moederdag, ben ik bij Happy Palace geweest. Het was heel erg druk en ik heb verrukkelijk Chinees gegeten. Dit is de beste Chinees waar ik ooit heb gegeten. Top!

26. Een leuk restaurant om een keer te eten. Er is een vrolijke sfeer, en een praatje met de bediending is heel gezellig. Er zijn heerlijke Kantonese en Mongoolse gerechten en ik kom er zeker nog terug.

27. Dit is het enige Chinese restaurant waar we willen eten, alle gerechten zijn anders (beter) dan bij een gewoon Chinees restaurant. De bediening is 'top', kortom super.

28. Een van de beste restaurants waar ik de laatste jaren gegeten heb, prima eten en uitstekende service. Voor herhaling vatbaar.

29. Één van de weinige Chinese restaurants, waar ik een voet over de drempel durf te zetten! Veel erg goede specialiteiten. Probeer eens de Mongolische keuken!

Ambiance/sfeer is vreselijk en de bediening...Chinees, maar dan net iets leuker!

30. Komen er al jaren en genieten van alle gerechten.

31. t veer-sommer

vwij hebben daar voor de eerste keer gegeten
    lekker goeie bediening
    gaan zeker nog terug

32. Heerlijk eten, veel keuze, eigenlijk niks negatiefs een keer wat zaad van de kok tussen de nasi verders helemaal top!!

33. komen al 12 jaar bij happy palace
    eten perfect aparte gerechten ,vriendelijke bediening komen regelmatig uit bergschenhoek hier eten

34. van der zon

uitstekende service, lekker eten