De Koemarkt in Schiedam

Elke dag 2 Dagmenu,s van €7,50 of €8,50

parkeer garage nieuwe passage tot 22:00u inrijden en 24 uur uitrijden 1ste uur gratis
    parkeerterrein aan de buitenhavenweg
    zondags gratis parkeren zowel buiten als in garage

• OV

bus, tram uitstappen broersvest richting de koemarkt lopen wij hebben als enige een terras met zwarte stoelen parasols van hertog jan en mooie zwarte luifels niet te missen ....

De Koemarkt laten bezorgen?

Online eten bestellen

ma 09:00 - 21:00
di 09:00 - 21:00

Omschrijving

De geschiedenis van de Koemarkt gaat jaren terug, naar de dag dat er bij de Koemarkt ook nog echt een Koemarkt was. Door de jaren heen is het café geëvolueerd tot volwaardig Grand Café met een uitgebreide menukaart. Sinds 1 juli 2011 om precies te zijn, toen de huidige eigenaren entree namen op deze mooie, centrale en gezellige locatie in Schiedam.

De Koemarkt is leuk voor iedereen voor ieder wat wils
van een lekker stevig ontbijt tot diverse broodjes uitsmijters pannenkoeken tot leuke vernieuwde lunchtips tot een overheerlijk diner
iedere dag hebben wij 2 dagmenu's op onze stoepborden staan varieert van €6,50 tot max €8,50 dus zeker nog betaalbaar

ook kunt u een feestje bij ons geven zoals bijv verjaardag, bruiloft, babyshower, personeelsfeestje noem maar op bijna alles is mogelijk en kan naar u wensen gecreëerd worden.
stap gerust eens binnen en vraag naar de mogelijkheden ook kunt u contact opnemen met saskia 0610561565 of dekoemarkt@hotmail.com
fb:de koemarkt wielders of saskia wielders

• Bezorgen

1. Personeel
    • Chef: bob
    • Gastheer/vrouw: saskia of claudia
    • Eigenaar: bob en sas wielders
    • Rustig

1512068843 91
1519695319 89
1550201224 93

1. Astrid van der laan

Na een nah bij mijn man wilde we weer uitproberen of hij het nog aankan om uit eten te gaan.

Het ging goed. Gelukkig.

2. Luuk

3. Het is een eetcafé, geen driesterrenrestaurant, maar we hebben heerlijk gegeten en alle lof voor de bediening.

4. Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs.

5. Angelique van eden

Het was zeker lekker. Voor herhaling vatbaar

6. Valentine

Cocktail is maar limonade 9 euro voor aanmaken limonade!🤮
    Medewerker was echt onbeleefd.

7. Leen Hordijk

Een gezellig terras, aardige bediening. Twee menu's waren verkeerd onthouden (omdat het niet werd genoteerd vermoed ik).
    Tafeltjes zijn erg klein voor 4 personen. Het bord van een van ons kiepte bij het doorsnijden van het brood op zijn schoot. Een gedeelte van het eten op zijn broek en op de grond.
    Het eten was lekker. Wel een opmerking over het ''broodje tonijn''. Waar je een pistolet met tonijn verwacht, was dit 1 bruine boterham met tonijn. Dat was in verhouding met de andere menu's erg karig.

8. Heerlijk gegeten, aardige bediening. Goede prijs.

9. Het kan dus nog wel: voor een alleszins redelijke prijs een smaakvol diner in een sympathieke omgeving.

10. h. van der Kade

Wij komen er regelmatig. Als je voor een redelijk bedrag wilt eten met een goede kwaliteit, dan is eetcafé het juiste adres.

11. Marion Steentjes

Regelmatig ga ik eten en een drankje doen bij eetcafe de Koemarkt. Een sfeer volle plek met een fijn winterterras. In de zomer is het terras meer uitgebreid en heel gezellig. De menu kaart is gevarieerd met voor een ieder wat wils. Prijs - kwaliteit verhouding is prima. Een aanrader!

12. Het eten was in relatie tot de prijs voldoende. Liever ietsje meer betalen voor een iets betere kwaliteit.

13. Nico Zuiderwijk

Voor de zoveelste keer weer superlekker gegeten, gaan we nog vaker doen 👍

14. Eten en bediening was goed.
    Sanitair was erg vies

15. Stephanie

Prima eten voor een lage prijs.

16. Annelies van Santen-de Boer

Het is er altijd op en top gezellig.
    Het eten was weer fantastisch, een heerlijke Cordon Bleu genomen.
    En de prijs was prima te betalen, ook voor AOWers
    De bediening was zeer goed.
    Wij hadden de buurtjes meegenomen om te laten proeven, die waren er zeer tevreden over en we moesten het snel een keertje weer doen zeiden zij haha.
    Ik wacht met smart op het dagmenu kipreepjes en met een of andere saus op een Zondag.
    Dan komen we weer haha

Groetjes, Annelies van Santen-de Boer (smile)

17. Ashley van der Beek

Goed eten, ruime keuze, erg leuke prijs, toplocatie, sfeervol, vriendelijk personeel, eten snel op tafel na bestellen.. Kortom: "Top". Alleen een beetje lang moeten wachten voor we konden bestellen, maar dat kan te maken hebben met een nieuw, jong personeelslid.. Dus geen probleem.

18. H.Jager

Van onze groep van 10 waren er 9 zeer tevreden. 1 persoon had een mix grill en was over de helft niet tevreden of had beter verwacht.

19. K de Bruin

Mooie tafel met veel ruimte. Gezellige avond.

6,7
  20. We hebben van de lunch genoten. De aanbieding van de dag, gewoon goed. De prijs was echt wonderlijk laag. De drankjes goed van smaak. We hebben gegeten en gedronken voor een mooie prijs. De tent is echt een aanrader. En heel vriendelijke mensen die je helpen! Hoop dat het heel lang blijft bestaan in schiedam!!

21. Heel lekker gegeten en voor iedereen iets van een super grote keuzekaart van gerechten.

22. Vonden erg lang duren voor eten kwam bijna 1 uur en zo druk was het niet.
    Was erg koud in de zaak omdat deur open stond en muziek stond erg hard aan binnen.
    Eten was wel lekker en prijs was netjes.

23. We zijn prima ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Omdat we al een tijdje gewandeld hadden en het best wel fris was wilden we liever binnen zitten. Dat werd gelijk voor ons geregeld. Ook een heel vriendelijk bediening.

24. Joop, Nel, Trudy ,Cor

Geweldig gezellig eetcafe met heerlijk en genoeg eten en leuke bediening en de prijs is prima.
    Zeer zeker de moeite waard, komen zeker terug.

25. Yvonne Eggink

We werden aan een tafeltje gezet waar je eerst de reclameborden weg moest halen. Toen andere tafel gekregen maar stond heel veel rommel, overal zoals kleding van personeel over de stoelen, vuilniszakken gewoon waar je zit te eten. harde muziek en was heel erg rommelig.
    We hadden gereserveerd, kwamen om 17.45 en kregen pas om 18.30 de menukaart waardoor we pas om 19.15 zaten te eten
    Heel erg jammer dit want het eten was gewoon goed voor die prijs

26. Nou, ik kan er weinig positiefs over melden.
    We hebben gegeten, maar de kwaliteit was minimaal. 35 minuten gewacht op onze bestelling, je verwacht dat er dan iets lekkers bereid is… Ik snap niet dat mensen als waardering een 10 geven.

Friet was oke, salade was te weinig in verhouding. Zalmmoot mocht die naam niet hebben. Veel te droog. Kipreepjes bestonden uit geperst kippenvlees warm gemaakt in grote hoeveelheid pepersaus.

Jammer, 14,95 was voor deze maaltijd écht te duur.

27. Zeer knap dat de jongedame er helemaal alleen voor stond en iedereen van dienst kon zijn. Eten was goed en veel. Prijs/kwaliteit-verhouding was uitstekend. Jammer dat een aantal gasten - dat al een tijdje met de vrijdagmiddagborrel bezig was en al lichtelijk beschonken was - zich niet aan de Corona regels hield en de uitgang vanuit het terras als ingang gebruikten waardoor afstand houden moeilijk was.
    Verder een goed eetcafé met groot terras.

28. Heerlijk eten voor een eerlijke prijs.
    Lief personeel.
    Echte aanrader!

29. Goed ontvangen, er wordt netjes 1,5 meter aan gehouden, wij hebben misschien niet breed maar waren met cadeaubon die we hebben ontvangen kregen netjes uitleg over en duurste gerecht was 16,95 dus de prijzen ook al leef je met leef geld of iets kan je wel keer daar eten want prijzen vallen reuzen mee… we komen zeker terug ook voor kinderen zijn ze super leuk dus met al een aanrader.

30. Mijn ervaring was erg goed, het is geen sterren restaurant maar het eten is super.
    De bediening zou wat professioneler kunnen maar mij stoort het niet.

31. We hebben heerlijk gegeten en bakje koffie gedaan. We zijn goed bediend door de gezellige Claudia dus aanrader.

32. Peter Heins

Prima eten voor een redelijke prijs. €15 Voor een hoofdgerecht met sla en gebakken aardappeltjes of patat. Ik had hete kip en mijn vrouw varkenshaas. Vriendelijke en vlotte bediening. Sorbet was ook top. Aanrader.

33. Tweede kerstdag heerlijk gegeten, samen met (O)ma. Vlotte en gezellige bediening. Kwaliteit van het eten. Super lekker. En de salade zat vol met verrassende smaken. O.a. verrassing in een salade van een stukje mandarijn is heerlijk. Vlees goed op smaak en netjes af gegrild opgediend met een mooie topping van kaas en tomaat et cetera. Kortom een bezoek waardig. Ga zo door!!!

34. m.v.d.lugt

Prima eten voor een hele billijke prijs en zeer vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Mar

35. Als ik ergens buiten de deur moet eten ben ik toch huiverig (te veel smaakpolitie en Gordon Ramsay gezien!). Maar dit restaurant is super! Dikke, dikke aanrader! Kipsaté met patat, rauwkost voor een fijne prijs. En wat was de saté lekker! En geserveerd in een pannetje en niet op een stokje, dikke duim omhoog! De service krijgt van mij ook een 10, ik en een van mijn mede-eters wilde wel een ijsje, maar eigenlijk was alles te groot, maar dat maakte voor de eigenaresse niet uit, maakte ze hem voor een gereduceerde prijs toch gewoon wat kleiner en oh, wat was die ook weer lekker! Als je voor een goede prijs, lekker en gezellig uit eten wilt gaan en ook nog van fijn en vooral niet opdringerig personeel wilt genieten moet je hierheen gaan! Zeker voor herhaling vatbaar!

36. helemaal top kom gauw weer terug . dus als je lekker wil eten voor een goede prijs dan moet je hier zijn.

37. Heerlijk eten, zeer gezellig, goede service, geschikt voor iedereen.

38. gezinnetje

Lekker gegeten. Snel geholpen. Aanrader.

40. Wilma van der Stap

Wij hebben hier niet zitten eten, alleen een avond zitten borrelen. Wat een super relaxte sfeer hangt hier!

Geen hijgerig personeel naast je tafel om je drankje wat nog vol zit af te ruimen en je weer een nieuwe "aan te smeren". Je moet gewoon even wuiven als je nog wat wilt, prima!

Je kan lekker buiten zitten als 't goed weer is en binnen als je 't koud hebt. Wij hebben hier heerlijk gezeten, leuke muziek, super sfeer en aardig personeel.

Gaan hier zeker vaker heen!

41. We hebben hier vorige week gegeten. Maar dat zullen we nooit meer doen. Bij binnenkomst werden we niet welkom geheten dus na een tijdje ben ik bij de bar gaan vragen waar we mochten gaan zitten. Toen we een tafeltje toegewezen kregen duurde het heel lang voordat iemand onze drankjes op kwam nemen. De hele avond werd er totaal geen aandacht aan ons besteed. Wat ook erg jammer was, was dat er gerookt werd. En dan het eten. De spareribs waren nog wel te doen (ze vielen zo van het bot) maar de patat was helemaal niet doorbakken en daardoor klef.
    Jammer dat het zo is gelopen. De zaak heeft wel potentie maar zoals ze nu de zaak runnen is het meer een bruin cafe waar je lekker een biertje kan gaan drinken dan een petit grand cafe waar je lekker gaat eten. Jammer!

2,6
  42. Grouponnertje

Via Grouponbon (15 euro voor 2 personen!) hier gegeten.
    Spare ribs en Koemarkt schnitsel besteld.
    Snelle en vriendelijk bediening. Leuke zaak (terras buiten met uitzicht op plein en druk kruispunt).
    Spare ribs en schnitsel waren prima. Porties zijn ook prima (lees: groot) en prijs is ook goed. En gewoon netjes standaard (zonder extra kosten) mayo bij de frietjes (zo hoort het ook)!.
    Ik zeg: zeker een aanrader!

43. Wereldzaak. Gezellig lekker eten voor een redelijke prijs en leuke sfeer met entoushiast personeel. Voor een leuke avond moet je daar wezen.

44. Komen net terug van spareribs eten. Echt een aanrader! Hele goede service. Het eten is echt lekker. Zeer flinke porties en wat over was hebben we zelfs meegekregen zonder er zelf om te hoeven vragen. Zeker van plan om hier terug te gaan!

45. Voortreffelijk gegeten afgelopen 3 oktober 2012! Was van Groupon waarvan ik weet dat er voor 50% aan groupon betaalt wordt, dan verwacht je niet zoveel, maar het was erg goed moet ik zeggen. Aan Groupon ga ik zeggen dat ze er eigenlijk maar een kwart voor moeten rekenen, jullie moeten het werk verrichten, toch?

46. Angela Zandbergen

Wij zijn afgelopen woensdag met 9 personen hier gaan eten.
    Toen we binnenkwamen zagen we een tafel bij de entree staan voor 8 personen, terwijl ze wisten dat we met 9 personen zouden komen. We hebben toen zelf een stoel bijgezet. De tafel was niet leuk gedekt. Was echt een cafe en stonk heel erg naar de rook, overvolle asbakken. Ik had eerst zoiets rechtsomkeer, geen goede ontvangst vond ik.
    Nu maar hopen dat het eten het nog goed maakt.
    Er hangt een bordje niet roken maar ze roken daar als ketters.
    Ik zei er op gegeven moment ook iets van en werd er gezegd nee er mag hier niet gerookt worden maar ze gingen gewoon door met roken. Kreeg nog bijna ruzie met een stel gokkers die stonden te roken. Je vraagt netjes willen jullie misschien niet roken, wij zitten te eten... maar hij draaide zijn kop om met maak ik zelf wel uit. Uiteindelijk zei het meisje van de zaak er iets van. Nou we zijn dan gaan eten... en dat maakt een hoop goed. Eten was lekker!! Dus pluim voor de kok. Bediening was ook netjes uiteindelijk. Alleen werd het op gegeven moment wel koud. Je zit daar toch met je tafel voor een open deur. De mindere cijfers zijn voor het niet welkom voelen, bordje niet roken terwijl er gewoon gerookt word, kwamen met 9 en 8 stoelen, niet leuk gedekt de tafels, voor open deur (in de kou). Maar eten was lekker.

47. Erg leuk en gezellig Cafe, waar je heerlijk kan eten.
    Wij waren met een groep van 8 mannen ivm onbeperkt spareribs eten via Groupon. Maar iedereen was zeer tevreden over de kwaliteit van de ribs. Het vlees viel onderhand van het bot, en ze waren zeer smaakvol.

48. annemarie en klaas

Wat was het lekkker en perfect opgediend! Zou de hele wereld wel willen zeggen dat het eten zo goed is en zo mooi opgediend op de borden (creatief) en de bediening was ook perfect. De kok daar moet maar eens een hele grote pluim naar toe !!
    Wat was het goed en gezellig ga gauw weer en het is echt waar voor u geld. Als het aan mijn lag zou ik zeggen 5 michellen sterren !
    Bedankt voor alles, kom gauw weer !!

49. Super die daggerechten! Voor weinig geld ontzettend goed eten. De gastvrijheid is super en heel gezellig.
    Saskia en Bob bedankt, we komen zeker nog terug!

50. Afgaande op de uitstekende recencies hier eens een kijkje wezen nemen samen met mijn vriendin.
    De zaak ademt een en al leuke sfeer uit en de uitbaters zijn gewoon hele leuke en gezellige mensen.
    Daarnaast is het eten ook nog eens van uitstekende kwaliteit en het cirkeltje is rond.
    Hier gaan wij nog vaak een keertje terugkomen !

51. Binnen in Café De Koemarkt proef je direct de sfeer van warmte en gezelligheid en het ziet eruit als een gezellige, huiselijk ingerichte eet- en drinkgelegenheid. Bij binnenkomst voel je jezelf er meteen thuis, wat nog eens versterkt wordt door de warme ontvangst van de eigenaren Bob en Saskia. Een geweldig leuk stel dat je vriendelijk te woord staat en graag een praatje met je maakt. Het eten is verder heerlijk en de prijzen zijn acceptabel, oftewel een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan Café De Koemarkt dan ook aanraden aan iedereen die van een gezellige sfeer en van goed eten houdt!

52. Danielle

Gezellig personeel, heerlijk eten voor een goede prijs!!! De sfeer is super.. leuke zaak om een borrel te doen of een hapje te eten, of natuurlijk allebij!! Een echte aanrader.

53. John 5 punten

Super leuk om gezellig een hapje te eten of wat te drinken. Leuk personeel en heerlijk eten voor een leuke prijs. Zeker een aanrader