Nieuwste foto's in Schiedam

Laatste updates in Schiedam

1. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor De Nieuwe Beertjes

Ze kunnen daar niet eens een ham kaas maken

2. Els Pama's profielfoto
    Els Pama heeft een recensie geschreven voor Rose Garden
    Chinees-Indisch Schiedam

Els Pama

Ik heb er op op 14 juli mijn 65e verjaardag gevierd, we waren met 20 personen. Ik had een afgesproken prijs per persoon met onbeperkt drinken. Het was een fantastische avond. Er werd van alles neergezet en konden vragen om meer van alles wat we wilden. Het eten was heerlijk, zo uit de pannen en voor elk wat wils. We sloten af met koffie, ijs of beide.
    Dit is zeker voor herhaling vatbaar als er weer wat te vieren is. Mijn complimenten ook voor het personeel en eigenaresse.

3. Ron Hogenraad's profielfoto
    Ron Hogenraad heeft een recensie geschreven voor Parckhoeve

Ron Hogenraad

Gisteren 8 juli met een groep van 7 mensen wezen eten bij restaurant Parckhoeve. Ondanks de gigantische drukte op het terras, kregen we het eten binnen de gewenste tijd en was alles naar wens. De kinderen hebben dan ook zeer genoten van de huisgemaakte hamburgers, wat echt een aanrader is! Wij komen terug naar deze prachtige locatie. Hou dit vol, grt Ron

4. leen's profielfoto
    leen heeft een recensie geschreven voor Restaurant Haifa

leen

Even iets eten, ik had een biertje besteld en de ober vroeg of ik het al wist ik had de menukaart nog niet gezien daarna een half uur wachten om de bestelling op te nemen tussendoor kwam er wel een andere ober de sla alvast brengen die was van andere tafel overgebleven kon die alvast warm worden bij het eten een rode wij besteld in wel zeer vies glas eten was niet echt warm en i.p.v. gebakken aardappelen was het friet de medewerkers waren niet vriendelijk zeg maar chagrijnig.
    En de fooi graag apart pinnen? Erg jammer dit alles.

5. Alvaro Blasco's profielfoto
    Alvaro Blasco
    Van restaurant

Muchas gracias!

6. Jonkers's profielfoto
    Jonkers heeft een recensie geschreven voor La Follonera

Jonkers

Heerlijk gegeten en super gezellig! Je proeft echt dat het echte Spaanse tapas zijn, gemaakt door Spanjaarden. Knus restaurant en ook zeer knus terras dus zeker voor herhaling vatbaar!

7. Wasam's profielfoto
    Wasam heeft een recensie geschreven voor De Buurman
    Snackbar Schiedam

Heerlijk kapsalon, frietjes en Milkshakes!!
    Vriendelijke mensen!!

8. Alvaro Blasco's profielfoto

Jullie bedankt!! Muchas Gracias!!!😊😊😊😊

9. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Baumann Eetcafe

Heel slecht. Bij aankomst zie je een heel vuil terras met allemaal dode planten. Binnem hangt dr kerstversiering nog. 70 Min op eten wachten is erg lang. Geb aardappelen niet doorgebakken en ook heel weinig voor 4 personen 2 kleine bakjes. Bakjes waar stukken vanaf zijn de emaile pannetjes zien er ook vies uit. Zijn stukken vanaf door het vallen. Veel vliegen in de zaak. Al met al een vies eetcafe zou de keuken wel is willen zien. En ook best duur. En dan last but not least nog 2 drankjes teveel op de bon zetten. En dan bel je daarover op dan wordt er gezegd kom het maar terug halen. 20 Min rijden. En nog 20 min terug ze weten wel dat je dat niet doet.

10. Johan de Lavoir's profielfoto
    Johan de Lavoir heeft een recensie geschreven voor La Follonera

Zaterdag 16 Juni met mijn twee dochters en schoonzoon bij La Follonera gegeten. We hebben bijna alle tapa's die op de kaart staan gegeten. Het was geweldig, en alles smaakte heerlijk, en hadden er ruim genoeg aan. Wij komen hier zeker terug, want er zijn een aantal gerechten die wij zeker ook nog willen eten. Heel veel dank voor jullie vriendelijkheid en welkomen gastvrijheid. Zeker Tot Ziens

11. Van geel's profielfoto
    Van geel heeft een recensie geschreven voor Kong's Point

Van geel

Beetje kleine en rare tent, ik denk 4m2 bij elkaar, maar eten is goed met name de kipkerrie als broodje of met bami. Goed gevuld en goede smaak, lekker malse sappige kip, niet de surinaamse droge versie. Vriendelijke dame achter de balie soms wat lange rij maar meestal snel geholpen.

12. Alvaro Blasco's profielfoto
    Alvaro Blasco
    Van restaurant

Jullie Bedankt!!! Muchas gracias!!!

13. Aletta van Hoek's profielfoto
    Aletta van Hoek heeft een recensie geschreven voor La Follonera

Aletta van Hoek

Prima eettentje. Lekkere verse producten.
    Je hebt alle tijd om steeds weer iets te bestellen. Goede prijs kwaliteits verhouding.

14. Marielle's profielfoto
    Marielle heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Marielle

Super lekker eten en goed betaalbaar. Hele lieve medewerkers.

15. Mevr. C.de Heer's profielfoto
    Mevr. C.de Heer heeft een recensie geschreven voor Taverna Broersvest

Mevr. C.de Heer

Wij hebben heerlijk gegeten met 5 personen. Ik was al eerder bij Taverna geweest, dus wist dat het in orde was. Het is gezellig en het personeel is zeer attent. Zeker voor herhaling vatbaar.

16. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

We hebben heerlijk gegeten. En gaan hier zeker nog een keer terug komen om nog andere gerechten te proeven.

17. Peter Heins's profielfoto
    Peter Heins heeft een recensie geschreven voor De Koemarkt

Peter Heins

Prima eten voor een redelijke prijs. €15 Voor een hoofdgerecht met sla en gebakken aardappeltjes of patat. Ik had hete kip en mijn vrouw varkenshaas. Vriendelijke en vlotte bediening. Sorbet was ook top. Aanrader.

18. M g moo's profielfoto
    M g moo heeft een recensie geschreven voor Pannenkoe
    Pannenkoekenhuis Schiedam

Ouderwetse prijzen vind ik dus helemaal niet. Vind het allemaal best prijzig

19. Hellen Roozeboom's profielfoto
    Hellen Roozeboom heeft een recensie geschreven voor Baumann Eetcafe

Hellen Roozeboom

T was heerlijk ruim voldoende we waren met 8 volwassenen en 1 kind van 11 en 1 van 1/2 wat ik jammer vond is dat er op de bon (zag ik thuis pas) voor mijn kleindochter van 1 1/2 een kleine pannekoek was afgerekend voor n bedrag van 8.50 Dit vindt ik in verhouding tot de rest heel veel geld.

20. Isabel's profielfoto
    Isabel heeft een recensie geschreven voor Parckhoeve
    Nederlands Schiedam

Zaterdag hier gegeten. Het was prachtig weer. Personeel was vriendelijk en de broodjes waren heerlijk. Prachtige locatie met een geweldige speeltuin en kinderboerderij maken het volledig compleet. Wij komen hier zeker terug.

21. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Parckhoeve
    Nederlands Schiedam

We wilden hier met 4 volwassenen en 3 kinderen ‘s avonds eten. Twijfelden eerst nog of we de lunchkaart gekregen hadden. Menu is snackbarwaardig. Personeel had er totaal geen zin in en was tijdens het bedienen ijs aan het eten, ook de eigenaresse. En terwijl we zaten te eten werd de rest van het terras alvast opgeruimd. Wij eten hier nooit meer, de snackbar is aanzienlijk goedkoper.

22. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Het eten was heerlijk! Tot de laatste hap hebben we gesmuld!

23. Visser's profielfoto
    Visser heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Laatst gezellig met mijn collega's uit eten geweest. Wij waren laatst ook al bij La Cubanita Schiedam geweest. Dit keer beviel het mij niet zo. Meerdere malen kwam de serveerder naar ons toe met de mededeling dat er diverse gerechten op waren. We kregen ook regelmatig eten wat niet erg warm was. Het personeel is wel aardig. Het viel me dit keer echt tegen!

24. Josje offerman's profielfoto
    Josje offerman heeft een recensie geschreven voor Restaurant Haifa

Josje offerman

Ivm mijn verjaardag hier gegeten.
    Was top… zeer smakelijk eten en ruim voldoende.
    Ik kom zeker terug.

25. John Valk's profielfoto
    John Valk heeft een recensie geschreven voor Pannenkoe
    Pannenkoekenhuis Schiedam

De ambiance van dit oude pand waar tot voorkort de plaatselijke VVV was gevestigd is ontegenzeggelijk knus. Mooi dat de zaak op 1e paasdag geopend was. Ook de bediening was prima, al moesten we naar ons idee vrij lang wachten op onze pannenkoeken, 25 min. Het was niet bepaald druk in de zaak. De kwaliteit van de pannenkoek stond echter niet in verhouding tot de prijs. Een echte pannenkoek is van gistbeslag gebakken. Dat was hier niet het geval, te dun en geen lekkere pannenkoeksmaak.

26. P.v.d.Windt's profielfoto
    P.v.d.Windt heeft een recensie geschreven voor Parckhoeve

P.v.d.Windt

Vanmiddag gegeten bij dit voormalige pannenkoekenboerderij. Ondanks een reservering van 1 week, stonden tafels niet klaar. Biertap was nog niet aangesloten, drankjes duurden erg lang. Vervolgens kregen twee mensen van onze groep een blet met drank over zich heen a.g.v. onervarenheid van het personeel. Eten liet 1,5 uur op zich wachten. Pannenkoeken waren zwart en 1 centimeter dik en derhalve niet te eten. Rekening was 160 euro. Toen de eigenaresse vroeg of alles naar wens was en wij gereclameerd hebben, gaf zij niet thuis ondanks dat er 2 jassen gestoomd moeten worden. Al met al zeer teleurstellend en zeker géén aanrader!

27. Rosalin's profielfoto
    Rosalin heeft een recensie geschreven voor Il Giardino

Wat komen wij hier graag! Fijne sfeer en heerlijke pure gerechten. Tot snel!

28. Wendy Schifferling's profielfoto
    Wendy Schifferling heeft een recensie geschreven voor Watertuin
    Nederlands Schiedam

Eigenlijk ben ik zeer teleurgesteld. Gisteren een telefoontje gewaagd om te reserveren. 14:15 uur was plek, aangezien wij met een groep van 4 vrouwen waren, die net een lange rit vanuit het zuiden achter de rug hadden, snap je dat we hongerig waren.

Enfin een lunch, daar hadden wij wel zin in..

De filialen in Spijkenisse en Naaldwijk zijn immers geweldig, de hospitality ontbreekt het in die 2 filialen ook absoluut niet aan. Spijkenisse is by far de leukste net als het personeel. Je wordt goed ontvangen, fijn en respectvol te woord gestaan, ik kom er heel graag!

Schiedam, ja daar ben ik nog niet eerder geweest en aangezien het lekker dichtbij huis is, ideaal toch?

Ik zal beginnen bij de telefonische reservering, uiteraard zaten wij in de auto, dus handsfree bellen, gezellig iedereen luistert mee.

14:15 uur is er wel een plekje, we vragen of we kunnen wachten, aangezien we net terugkwamen vanuit Brabant, zouden we om 14:05 uur aankomen. De dame aan de telefoon grinnikt onverschillig en deelt mede dat het druk is. Oké? Dat was onze vraag niet en vragen het nogmaals, vervolgens antwoord de dame dat wij in de weg zullen staan.

Moeten we buiten in de auto wachten? Let wel het gaat hier om de tonatie van je stem, de stem die de Watertuin in Schiedam moet vertegenwoordigen. Er wordt niet eens naar een naam gevraagd, maar het is wel druk. Apart, een naam noteren is bij drukte zeer handig, vooral in een etablissement als deze nietwaar?

Enfin, wij komen aanrijden en zien dat er buiten best gewacht kon worden. Jammer dat dit niet werd aangegeven. Aangezien het uitstappen natuurlijk op wat tijd vergt, stonden we rond 14:10 uur bij de balie.

Een meid staat ons te woord. Of we gereserveerd hebben en vroeg ons naar onze naam.

Waarop wij aangeven, dat er gereserveerd is zonder naam, de vrij brutale juffrouw aan de telefoon had hier namelijk niet om gevraagd.

En wat er toen gebeurde, daar zakt mijn broek werkelijk van af! De houding van die leuke meid, werd defensief! "Ja? En dat was ik!!"

Een vriendin van mij probeerde haar uit te leggen dat de manier van een gesprek voeren met een klant aan de telefoon (in dit geval zijn wij die klant) niet netjes was. Waarbij de medewerkerster haar stem begon te verheffen (nee, niet schreeuwen, maar respectloos dat wel) Ze laat mijn vriendin niet uitspreken en is enkel haar gedrag aan het verdedigen.

Op een gegeven moment, had ik er mijn buik van vol en sprak ik de dame hierop aan. Ik vroeg haar of zij begreep wat hospitality in de horeca betekent? En dat het echt heel onbeschoft is om iemand niet uit te laten spreken. Ik heb niet met dat meisje geknikkerd. Ook heb ik mij niet schofterig gedragen. Ik stond perplex hoe dit meisje tekeer ging.

Ik vroeg haar wie haar manager is, waarop zij luid antwoordde dat zij dat was? Echt waar?! Dan zou ik graag iemand willen spreken die boven haar staat. Nee, dat kan niet, dat zoek je zelf maar uit, ik ga jullie hier niet helpen en bedienen...

Ohhh echt waar?? Ja, echt waar.. Er stond een knul van het bedienend personeel, die wist te vertellen dat zij geen manager is.

Te bizar, wij zijn weggegaan en hebben voor $ 150,- gegeten en gedronken bij een concurrent in Rotterdam.

Nooit meer zal ik een voet zetten in de Watertuin Schiedam. En als tip zou ik willen meegeven, om de betreffende dame een aantal weekjes mee te laten draaien in de vestigingen Spijkenisse en Naaldwijk. Dan kan zij direct leren hoe je klanten hoort te benaderen.

Mocht je dit lezen "dame in kwestie", dan zou ik echt willen adviseren om mensen uit te laten spreken. Vooral wanneer ze je op geen enkele wijze onheus bejegenen, luister, analyseer en denk mee in oplossingen. Je jaagt klanten weg die een hoge pet op hebben van de Watertuin met dit gedrag en dat is enorm jammer.

29. jeroen's profielfoto
    jeroen heeft een recensie geschreven voor Simons Snackcorner

Uitstekend. Lekkere patat en vriendelijk personeel.

30. re van rhijn's profielfoto
    re van rhijn heeft een recensie geschreven voor Curry Corner

Lekker gegeten ia een groupon voucher lekker en goed vers eten voor herhaling vatbaar goede en vriendelijke bediening komen weer terug binnenkort.