Nieuwste foto's in Schiedam

Laatste updates in Schiedam

1. Norbert's profielfoto
    Norbert heeft een recensie geschreven voor Jenny's Koffie Corner Lunchroom

Even een bakje koffie met een tosti. Duurde allemaal wel erg lang. Koffie na 10 min. En was nog koud ook. Na 25 min kwam de tosti en die was okee ondanks dat de bedtelling niet compleet was. Bijna alle tafeltjes waten bezet maar zag voldoende personeel lopen.

2. Linda Lambert's profielfoto
    Linda Lambert heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal 't Sterretje

Linda Lambert

Gereserveerd voor vrijdag 1 december, komen we daar aan, is het gesloten. Raar, dat je online nog wel kan reserveren dan.

3. Hannah's profielfoto
    Hannah heeft een recensie geschreven voor Azra Eethuis
    Vertaal van English naar Nederlands

Since the new owner the prices become higher, and the food poorly.
    I've to find another one.

4. Ria van Alphen's profielfoto
    Ria van Alphen heeft een recensie geschreven voor Farinella

Ria van Alphen

Als vanouds weer heerlijk gegeten. Prima bediening.

5. Van der sluijs's profielfoto
    Van der sluijs heeft een recensie geschreven voor Happy Palace
    Chinees-Indisch Schiedam

Van der sluijs

Heel lang moeten wachten, eten eindelijk binnen… niet te eten, Wat viel het tegen zeg… slijmerige kipfilet, vieze babi pang ang. Dit was echt de laatste keer, we gaan nu maar pizza bestellen… jammer hoor!

6. paula van oeveren's profielfoto
    paula van oeveren heeft een recensie geschreven voor Il Giardino

paula van oeveren

We hebben tijdens Suiker-zoet-festval 2x bij Giardino gegeten, het was allebei de keren heerlijk. Zeker de pizza met honing is een aanrader.

7. Sandra's profielfoto
    Sandra heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Eetcafé Schiedam

Heel lang wachten op Stokbrood met kruidenboter. Stokbrood koud en oud. Patat te ver doorgebakken. Hamburgerbroodje oud. Vervolgens weer enorm lang wachten op het dessert. Niet leuk als je met kinderen bent. Kwaliteit erg achteruit gegaan.

8. vermeegen's profielfoto
    vermeegen heeft een recensie geschreven voor Farinella

Het was goed te eten.
    Personeel is vriendelijk.
    Leuk en goed restaurant.

9. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor La Follonera

Echt heeerlijk gegeten! Ruime keuze ook vegetarisch!

10. Tuncay Yesilay's profielfoto
    Tuncay Yesilay heeft een recensie geschreven voor Jokertje
    Snackbar Schiedam

Tuncay Yesilay

Ik heb eten bij hun besteld erg lekker en snel prijzen zijn ook perfect
    Hotwings aan te raden

11. theo's profielfoto
    theo heeft een recensie geschreven voor Taverna Broersvest

Zijn er wezen eten met vrienden. Het eten was goed, alleen we moesten wel lang wachten op onze bestelling. Alleen het toetje na was niet goed geregeld, mensen kregen het ijsje en een kwartier naderhand de anderen de koffie pas dus een slechte service. Moeten er over nadenken om nog een keer te gaan eten.

12. Fam. Vrijwilliger's profielfoto
    Fam. Vrijwilliger heeft een recensie geschreven voor Woo Ping

Fam. Vrijwilliger

Zondag 5 november gegeten bij restaurant Woo Ping. Lekker eten, goede bediening. Zeker een aanrader. Er ging wat mis met de Wantonsoep, maar de gastvrouw was zeer attent en zij gaf ons in de tussentijd lekkere Dimsum.

13. Nmoerland's profielfoto
    Nmoerland heeft een recensie geschreven voor Il Giardino

Nmoerland

Modern Italiaans restaurant. Heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.

14. Alvaro Blasco's profielfoto
    Alvaro Blasco heeft gereageerd op een recensie van La Follonera
  15. Karina's profielfoto
    Karina heeft een recensie geschreven voor Il Giardino

Super leuk én lekker restaurant. Niet duur en heerlijke pizza!

16. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor Farinella
    Italiaans Schiedam

Super gezellige avond gehad met heerlijke pizza's. Het was een drukke, maar super gezellige avond. Met dank aan de gezellige bediening en het heerlijke eten! Zeker weten dat wij nog een keer terug komen!

17. M. Biesheuvel's profielfoto
    M. Biesheuvel heeft een recensie geschreven voor Baumann Eetcafe

M. Biesheuvel

Was gezellig en goede sfeer, problemen werden gelijk opgelost. Voor herhaling zeker.

18. Soraya Breddels's profielfoto
    Soraya Breddels heeft een recensie geschreven voor La Follonera

Soraya Breddels

Vanavond samen met mijn moeder voor het eerst tapas gegeten bij La Follonera. Telefonisch gereserveerd en vriendelijk te woord gestaan. Een gezellig, knus restaurant met vriendelijke bediening. De kok kan je zien koken, wat de eet ervaring erg bevordert. We kregen olijven van het huis. Daarna namen wij verschillende tapas, die wij in een keer besteld hadden en netjes per ronde geserveerd kregen. De serveerster had van te voren aan ons gevraagd of dit goed was. Alles was vers klaargemaakt! Met name de nachos met guacamole, aioli en chilisaus waren overheerlijk. Ook de kroketjes met Spaanse ham, gamba's, albondigas, calamares, patatas aioli, brood met aioli smaakte zeer goed. Zeker voor herhaling vatbaar. Lekker gegeten voor een vriendelijke prijs.

19. Dijkman's profielfoto
    Dijkman heeft een recensie geschreven voor Mazu
    Nederlands Schiedam

Het eten was heerlijk.
    Maar om 21.00 uur werden er 2 scooters het restaurant in gereden en daar ook geparkeerd!! Dit was echter erg smerig aangezien je de benzine lucht erg rook en wij dus daarnaast zaten te eten.
    hebben hier wat over gezegd maar werd alleen maar vriendelijk naar ons gelachen.
    Zijn dus maar weggegaan want werden er onpasselijk van.
    Heel jammer want op het eten totaal geen opmerkingen was lekker maar die scooters grote domper.
    Dus weet niet of we nou zo snel weer daar zouden gaan eten, snap dat die dingen naar binnen moeten maar doe dat als de klanten weg zijn.

20. Elyas's profielfoto
    Elyas heeft een recensie geschreven voor Burger King

Vandaag ben ik door de Drive Thru gereden en een bestelling gedaan, tot mijn verbazing onderweg naar huis kwam ik erachter dat er 1 broodje en 1 saus miste waar ik wel voor heb betaald. Ik heb hierover gebeld en zou terug gebeld worden vandaag voor een oplossing, dit is tot nu toe niet gebeurt. Dit is ook zeker wel de 10e keer dat er iets mist in mijn bestelling bij dit restaurant en er word niks aan gedaan blijkt dit is daarom ook mijn laatste keer bij dit restaurant dat ik door de Drive Thru iets bestel. Hoop dat er met spoed hier iets aan gedaan word ik ben namelijk niet de enige bij wie het is gebeurd in mijn vrienden / familie kring.

21. Janson's profielfoto
    Janson heeft een recensie geschreven voor Il Giardino

Hele vriendelijke ontvangst. Heerlijk eten. Goede bediening, heel alert. Mijn zoontje werd 9 en hij kreeg een mooi desert met sterretje en er werd voor hem gezongen. De tiramisu werd voor ons te veel, die mochten we meenemen en werd voor ons verpakt. Kortom: geweldig genoten.

22. Elif G's profielfoto
    Elif G heeft een recensie geschreven voor De Gouden Kolibrie

De smaak en kwaliteit van de roto is al jaren hetzelfde. Elke ga ik er weer bestellen. Ik vind het de beste roti dat ik ooit heb gegeten. Ik beveel het iedereen aan. Het personeel is altijd heel vriendelijk.

23. Farinella's profielfoto
    Farinella heeft gereageerd op een recensie van Farinella

Dit bericht hebben wij al met een privé bericht proberen contact te krijgen, aangezien dat niet werkt doen wij het op deze manier nogmaals. U verteld dat u een pizza fan bent maar u kunt niet pizzeria (zoals u schreef pizzaria) schrijven ,wij vinden dit een beetje apart. u zegt dat onze pizza smakeloos en niet lekker zijn terwijl de meeste in de buurt vinden dat wij de beste pizza in Schiedam en omstreken maken.Dus u heeft verstand van pizza? Ik zou u aanraden om een cursus pizzabakken te volgen zodat u het voortaan gewoon thuis kan maken, zo hoeven wij u ook niet meer tot last te zijn.Succes ermee

24. berkhout's profielfoto
    berkhout heeft een recensie geschreven voor Il Giardino

Weer heerlijk gegeten mooie locatie vriendelijke bediening. We zijn er nu 3 maal geweest nog steeds top. Hier blijven we terugkomen.

25. A. Pitlo's profielfoto
    A. Pitlo heeft een recensie geschreven voor Rose Garden
    Chinees-Indisch Schiedam

We hebben heel goed gegeten, vriendelijke mensen en heerlijk rustig voor herhaling vatbaar

26. m.v.d.lugt's profielfoto
    m.v.d.lugt heeft een recensie geschreven voor De Koemarkt
    Nederlands Schiedam

m.v.d.lugt

Prima eten voor een hele billijke prijs en zeer vriendelijk personeel. Voor herhaling vatbaar.

Mar

27. Felix van Erven's profielfoto
    Felix van Erven vindt de recensie door Proever voor The Grill Room leuk

Met ons gezelschap heerlijk gegeten. De zalmtartaar, garnalen en ook de hamburgers zijn smakelijk. Het restaurant is nieuw en sfeervol ingericht. De bediening is vriendelijk en attent. Op de kaart zouden wat meer bier soorten mogen. Leuke aanwinst voor Schiedam dit restaurant!

28. Proever's profielfoto
    Proever heeft een recensie geschreven voor The Grill Room

29. Petra en John's profielfoto
    Petra en John heeft een recensie geschreven voor Proeflokaal 't Sterretje

Petra en John

We hebben heel lang op ons eten moeten wachten en toen het uiteindelijk kwam vond niemand het echt lekker en waren met zijn 6en. Was erg jammer!