Nieuwste foto's in Schiedam

Laatste updates in Schiedam

1. Marielle's profielfoto
    Marielle heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Marielle

Super lekker eten en goed betaalbaar. Hele lieve medewerkers.

2. Mevr. C.de Heer's profielfoto
    Mevr. C.de Heer heeft een recensie geschreven voor Taverna Broersvest

Mevr. C.de Heer

Wij hebben heerlijk gegeten met 5 personen. Ik was al eerder bij Taverna geweest, dus wist dat het in orde was. Het is gezellig en het personeel is zeer attent. Zeker voor herhaling vatbaar.

3. Marco's profielfoto
    Marco heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

We hebben heerlijk gegeten. En gaan hier zeker nog een keer terug komen om nog andere gerechten te proeven.

4. Peter Heins's profielfoto
    Peter Heins heeft een recensie geschreven voor De Koemarkt

Peter Heins

Prima eten voor een redelijke prijs. €15 Voor een hoofdgerecht met sla en gebakken aardappeltjes of patat. Ik had hete kip en mijn vrouw varkenshaas. Vriendelijke en vlotte bediening. Sorbet was ook top. Aanrader.

5. M g moo's profielfoto
    M g moo heeft een recensie geschreven voor Pannenkoe
    Pannenkoekenhuis Schiedam

Ouderwetse prijzen vind ik dus helemaal niet. Vind het allemaal best prijzig

6. Hellen Roozeboom's profielfoto
    Hellen Roozeboom heeft een recensie geschreven voor Baumann Eetcafe

Hellen Roozeboom

T was heerlijk ruim voldoende we waren met 8 volwassenen en 1 kind van 11 en 1 van 1/2 wat ik jammer vond is dat er op de bon (zag ik thuis pas) voor mijn kleindochter van 1 1/2 een kleine pannekoek was afgerekend voor n bedrag van 8.50 Dit vindt ik in verhouding tot de rest heel veel geld.

7. Isabel's profielfoto
    Isabel heeft een recensie geschreven voor Parckhoeve
    Nederlands Schiedam

Zaterdag hier gegeten. Het was prachtig weer. Personeel was vriendelijk en de broodjes waren heerlijk. Prachtige locatie met een geweldige speeltuin en kinderboerderij maken het volledig compleet. Wij komen hier zeker terug.

8. Kim's profielfoto
    Kim heeft een recensie geschreven voor Parckhoeve
    Nederlands Schiedam

We wilden hier met 4 volwassenen en 3 kinderen ‘s avonds eten. Twijfelden eerst nog of we de lunchkaart gekregen hadden. Menu is snackbarwaardig. Personeel had er totaal geen zin in en was tijdens het bedienen ijs aan het eten, ook de eigenaresse. En terwijl we zaten te eten werd de rest van het terras alvast opgeruimd. Wij eten hier nooit meer, de snackbar is aanzienlijk goedkoper.

9. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Het eten was heerlijk! Tot de laatste hap hebben we gesmuld!

10. Visser's profielfoto
    Visser heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Laatst gezellig met mijn collega's uit eten geweest. Wij waren laatst ook al bij La Cubanita Schiedam geweest. Dit keer beviel het mij niet zo. Meerdere malen kwam de serveerder naar ons toe met de mededeling dat er diverse gerechten op waren. We kregen ook regelmatig eten wat niet erg warm was. Het personeel is wel aardig. Het viel me dit keer echt tegen!

11. Josje offerman's profielfoto
    Josje offerman heeft een recensie geschreven voor Restaurant Haifa

Josje offerman

Ivm mijn verjaardag hier gegeten.
    Was top… zeer smakelijk eten en ruim voldoende.
    Ik kom zeker terug.

12. John Valk's profielfoto
    John Valk heeft een recensie geschreven voor Pannenkoe
    Pannenkoekenhuis Schiedam

De ambiance van dit oude pand waar tot voorkort de plaatselijke VVV was gevestigd is ontegenzeggelijk knus. Mooi dat de zaak op 1e paasdag geopend was. Ook de bediening was prima, al moesten we naar ons idee vrij lang wachten op onze pannenkoeken, 25 min. Het was niet bepaald druk in de zaak. De kwaliteit van de pannenkoek stond echter niet in verhouding tot de prijs. Een echte pannenkoek is van gistbeslag gebakken. Dat was hier niet het geval, te dun en geen lekkere pannenkoeksmaak.

13. P.v.d.Windt's profielfoto
    P.v.d.Windt heeft een recensie geschreven voor Parckhoeve

P.v.d.Windt

Vanmiddag gegeten bij dit voormalige pannenkoekenboerderij. Ondanks een reservering van 1 week, stonden tafels niet klaar. Biertap was nog niet aangesloten, drankjes duurden erg lang. Vervolgens kregen twee mensen van onze groep een blet met drank over zich heen a.g.v. onervarenheid van het personeel. Eten liet 1,5 uur op zich wachten. Pannenkoeken waren zwart en 1 centimeter dik en derhalve niet te eten. Rekening was 160 euro. Toen de eigenaresse vroeg of alles naar wens was en wij gereclameerd hebben, gaf zij niet thuis ondanks dat er 2 jassen gestoomd moeten worden. Al met al zeer teleurstellend en zeker géén aanrader!

14. Rosalin's profielfoto
    Rosalin heeft een recensie geschreven voor Il Giardino

Wat komen wij hier graag! Fijne sfeer en heerlijke pure gerechten. Tot snel!

15. Wendy Schifferling's profielfoto
    Wendy Schifferling heeft een recensie geschreven voor Watertuin
    Nederlands Schiedam

Eigenlijk ben ik zeer teleurgesteld. Gisteren een telefoontje gewaagd om te reserveren. 14:15 uur was plek, aangezien wij met een groep van 4 vrouwen waren, die net een lange rit vanuit het zuiden achter de rug hadden, snap je dat we hongerig waren.

Enfin een lunch, daar hadden wij wel zin in..

De filialen in Spijkenisse en Naaldwijk zijn immers geweldig, de hospitality ontbreekt het in die 2 filialen ook absoluut niet aan. Spijkenisse is by far de leukste net als het personeel. Je wordt goed ontvangen, fijn en respectvol te woord gestaan, ik kom er heel graag!

Schiedam, ja daar ben ik nog niet eerder geweest en aangezien het lekker dichtbij huis is, ideaal toch?

Ik zal beginnen bij de telefonische reservering, uiteraard zaten wij in de auto, dus handsfree bellen, gezellig iedereen luistert mee.

14:15 uur is er wel een plekje, we vragen of we kunnen wachten, aangezien we net terugkwamen vanuit Brabant, zouden we om 14:05 uur aankomen. De dame aan de telefoon grinnikt onverschillig en deelt mede dat het druk is. Oké? Dat was onze vraag niet en vragen het nogmaals, vervolgens antwoord de dame dat wij in de weg zullen staan.

Moeten we buiten in de auto wachten? Let wel het gaat hier om de tonatie van je stem, de stem die de Watertuin in Schiedam moet vertegenwoordigen. Er wordt niet eens naar een naam gevraagd, maar het is wel druk. Apart, een naam noteren is bij drukte zeer handig, vooral in een etablissement als deze nietwaar?

Enfin, wij komen aanrijden en zien dat er buiten best gewacht kon worden. Jammer dat dit niet werd aangegeven. Aangezien het uitstappen natuurlijk op wat tijd vergt, stonden we rond 14:10 uur bij de balie.

Een meid staat ons te woord. Of we gereserveerd hebben en vroeg ons naar onze naam.

Waarop wij aangeven, dat er gereserveerd is zonder naam, de vrij brutale juffrouw aan de telefoon had hier namelijk niet om gevraagd.

En wat er toen gebeurde, daar zakt mijn broek werkelijk van af! De houding van die leuke meid, werd defensief! "Ja? En dat was ik!!"

Een vriendin van mij probeerde haar uit te leggen dat de manier van een gesprek voeren met een klant aan de telefoon (in dit geval zijn wij die klant) niet netjes was. Waarbij de medewerkerster haar stem begon te verheffen (nee, niet schreeuwen, maar respectloos dat wel) Ze laat mijn vriendin niet uitspreken en is enkel haar gedrag aan het verdedigen.

Op een gegeven moment, had ik er mijn buik van vol en sprak ik de dame hierop aan. Ik vroeg haar of zij begreep wat hospitality in de horeca betekent? En dat het echt heel onbeschoft is om iemand niet uit te laten spreken. Ik heb niet met dat meisje geknikkerd. Ook heb ik mij niet schofterig gedragen. Ik stond perplex hoe dit meisje tekeer ging.

Ik vroeg haar wie haar manager is, waarop zij luid antwoordde dat zij dat was? Echt waar?! Dan zou ik graag iemand willen spreken die boven haar staat. Nee, dat kan niet, dat zoek je zelf maar uit, ik ga jullie hier niet helpen en bedienen...

Ohhh echt waar?? Ja, echt waar.. Er stond een knul van het bedienend personeel, die wist te vertellen dat zij geen manager is.

Te bizar, wij zijn weggegaan en hebben voor $ 150,- gegeten en gedronken bij een concurrent in Rotterdam.

Nooit meer zal ik een voet zetten in de Watertuin Schiedam. En als tip zou ik willen meegeven, om de betreffende dame een aantal weekjes mee te laten draaien in de vestigingen Spijkenisse en Naaldwijk. Dan kan zij direct leren hoe je klanten hoort te benaderen.

Mocht je dit lezen "dame in kwestie", dan zou ik echt willen adviseren om mensen uit te laten spreken. Vooral wanneer ze je op geen enkele wijze onheus bejegenen, luister, analyseer en denk mee in oplossingen. Je jaagt klanten weg die een hoge pet op hebben van de Watertuin met dit gedrag en dat is enorm jammer.

16. jeroen's profielfoto
    jeroen heeft een recensie geschreven voor Simons Snackcorner

Uitstekend. Lekkere patat en vriendelijk personeel.

17. re van rhijn's profielfoto
    re van rhijn heeft een recensie geschreven voor Curry Corner

Lekker gegeten ia een groupon voucher lekker en goed vers eten voor herhaling vatbaar goede en vriendelijke bediening komen weer terug binnenkort.

18. amanda's profielfoto
    amanda heeft een recensie geschreven voor De Roos
    Snackbar Schiedam

De kwaliteit van de meeste gerechten is goed. Maar daar houd het wel mee op. Laatst met mijn man een kapsalon en turkse pizza gegeten. De service was zeeeeerrr traag. Volgens mijn man die een oogje richting de keuken hield begon hij pas 10 minuten na bestelling met het bereiden van onze bestelling. Absoluut geen "fast-food" dus! De inrichting en sfeer werkt ook niet mee. Dit voelt erg kil aan door de hoge hoekige ruimte. Kortom; goed eten maar zeer slechte en trage service door de eigenaar.

19. Jolanda Coster's profielfoto
    Jolanda Coster heeft een recensie geschreven voor De Beren
    Eetcafé Schiedam

Drukker met collega die weg ging en de keuken brigade als met ons die binnen kwamen. Het was koud en eten duurde veeeeelste lang. Zaak ziet er niet meer uit. Bah bah eten was goed voor die prijs!

20. Anita's profielfoto
    Anita heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Het is hier altijd top!!

21. Amber Broxks's profielfoto
    Amber Broxks heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Amber Broxks

Lekker eten, goede service & prima prijs!

22. Heleen van der Linden's profielfoto
    Heleen van der Linden heeft een recensie geschreven voor Lunchroom De Beurs

Heleen van der Linden

Giftforyou.nl: met onze uitgeprinte ticket mochten we alles kiezen van de kaart bij 'de Beurs' in Schiedam. De lunch was heerlijk en zag er mooi uit. De sfeer en bediening was vriendelijk.

23. Alvaro Blasco's profielfoto
    Alvaro Blasco heeft gereageerd op een recensie van La Follonera

Beste Helene,

Wij hebben contact gehad over de telefoon en we hebben uw punten begrepen en zullen hier aandacht aan besteden.

Maar we zijn het niet eens over de klacht over de prijs. Jullie hebben gegeten met vijf personen en dan is 55,90 euro echt niet duur.

Jullie zijn altijd welkom en we hopen dat jullie binnenkort nog eens langskomen en een betere ervaring opdoen.

Groeten namens het team van La Follonera

24. Brandy Peverelli's profielfoto
    Brandy Peverelli heeft een recensie geschreven voor La Cubanita

Brandy Peverelli

Mijn dochter heeft haar 18e verjaardag gevierd met Fam & Friends op 4 maart jl.
    We waren met een grote groep!

De bediening van onze groep was fantastisch! De bediening checkte van tevoren wat de gasten nodig hadden en of het de bedoeling was of er cocktails/desserts besteld mocht worden.

Als moeder van de jarige had ik geen oog voor details maar dat vulde de bediening correct in.
    Van mijn gasten kreeg ik te horen dat de bediening aangaf dat het beter was om flessen water en/of wijn te bestellen, zeer zeker gezien het feit dat we met een grote groep waren, want dat was goedkoper dan bestelling per glas.
    Helemaal top dat hier rekening mee wordt gehouden.

Mijn complimenten hiervoor en mede door de fanstische bediening is het 18e verjaardagfeestje van mijn dochter een enorm succes geworden.

Met vriendelijke groet,
    Een blije moeder:-)

25. Laura van Waart's profielfoto
    Laura van Waart heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Laura van Waart

Op vrijdag avond met zijn 4en hier wezen eten. Het eten was super. Leuke bediening en heeeerlijke limoncello!

26. Wim's profielfoto
    Wim heeft een recensie geschreven voor Sgroppino di Nicola Farinella

Heerlijke pizza, goede bediening, prettige sfeer. Kortom aanrader!

27. Marcel's profielfoto
    Marcel heeft een recensie geschreven voor Taverna Broersvest

Met 2 personen gegeten niet gereserveerd. Ontvangst netjes. Eten goed. Service slecht. Na dat we naar onze tafel waren gebracht en een drankje hebben gekregen de besteling is opgenomen werden we totaal genegeerd 2 stelletjes die na ons zij binnen gekomen hebben het hoofdgerecht al ontvangen na 3 kwartier wachten maar eens gevraagd waar het van ons bleef, na 10 minuten werd het geserveerd, na het uithalen van het hoofdgerecht 15 minuten gewacht op de kaart voor het nagerecht toen maar zelf naar de kassa om af te rekenen. Schijnbaar zijn vrienden en bekende belangrijker dan de overige bezoekers helaas het eten was goed.

28. Aad's profielfoto
    Aad heeft een recensie geschreven voor Rose Garden
    Chinees-Indisch Schiedam

In restaurant gegeten duurde erg lang voordat het eten kwam, was ook niet echt warm, smaak was goed.

29. tonny nuwenhuis's profielfoto
    tonny nuwenhuis heeft een recensie geschreven voor Restaurant Haifa

tonny nuwenhuis

Super lekker eten, en hele vriendelijke mensen top. Mvg Tonny Nuwenhuis.