Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Scherpenzeel gld verdeeld zijn.

T Donselaar

Heerlijk gegeten goede bediening.

Heerlijke avond gehad en super lekker gegeten.

Het is het beste cafetaria hier in de omgeving. Ik zit er vaak met vriendinnen en het is altijd lekker en gezellig! Ik raad het zeker aan

M van Eerten

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met een topteam in de keuken en in de bediening

Wij hebben hier heerlijke spareribs gegeten. Nog nooit zulke goede spareribs gehad. De patat, soep en het ijs maakte het helemaal af. De bediening is echt goed. Probeer ook hun catering eens. Mmmmmmmmmmmmm.

Goede bediening en lekker eten

Sanne klomp

Super gegeten bij Prinsheerlijk, leuke gezellige sfeer en super vriendelijke bediening. Ik kom zeker nog eens terug!

Schothorst

Het was prima eten en voldoende, en betaalbaar.
    De bediening was super goed

Willemieke

Sfeervol restaurant met heerlijk en ruimvoldoende eten. Vriendelijke bediening!

Voor afhalen. Ik rij hier graag een paar km. Voor om. Erg lekker eten en vriendelijke mensen.

Gewoon goed en gezellig!

Zaterdag 21 oktober met beide zonen uitstekend gegeten in een prettige sfeer, vooraf in het café lekker pilsje gedronken en nadien nog een afzakkertje.
    Wat een goed restaurant met aparte bar en erg vriendelijke bediening, altijd goed bezet.

Zoals altijd weer lekker gegeten!

Tineke Beersma

Gezellig restaurant, heerlijk gegeten, bediening erg aardig.
    Aanrader!

Ruud Hazeleger

Zoals gewoonlijk weer een super avond gehad bij de Kromme.

Wij hebben genoten als toeristen in een heel fijn stadje. Het eten was voortreffelijk en het geld zekee waard. Het is dat we ver weg wonen, maar anders kwamen we zeker nog een keer. Hartelijk dank voor de gastvrije service.

Johan van Werkhoven

Heerlijke gedineerd. Mooie en smakelijke gerechten. Vriendelijk en correct personeel. Prettige ambiance. Al met al waar voor je geld.

J.M. Hols

Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Het voorgerecht was prachtig om te zien, maar ook heerlijk om te eten. Ook het hoofdgerecht was mooi geserveerd en smaakte heerlijk. Nagerecht hebben we niet genomen. We hebben geen enkele klacht, hebben het alleen maar positief ervaren.

Peter, Justine en Thomas

We hebben net de kaasfondue achter de kiezen, terwijl Kleine Thomas met de restjes van zijn kip, patat en appelmoes speelt.

De kaasfondue was romig en lekker vol van smaak, zoals je dat van een Zwitserse traditionele pot mag verwachten. De groenten (selderij, paprika, snijbonen en broccoli) waren precies gaar genoeg geblancheerd. De afbakbroodjes waren voldoende. Ik had graag een paar cornichons op tafel gehad, maar kniesoor die daarop let.

Ik vond het een hele gezellige en vooral lekkere avond. Als het brood nou een lekker desembrood was geweest, met grote luchtbellen erin, had de kaasfondue absoluut een tien gekregen.

En Kleine Thomas had ook niets te klagen. Lekker malse kip, patatjes en mooie grove appelmoes. Lekker.

Wij komen zéker nog een keertje terug, dan voor de vleesfondue misschien.

Niet aan te raden. Inrichting is gezellig, maar eten werd veel te laat gebracht, was koud, uitgedroogd en ook nog verkeerde geleverd. Chaos. In plaats van oprechte excuses, ook nog de rekening aanbieden voor de oneetbare, koude gerechten... Je moet maar durven.

Kreeg niet de indruk dat hier professionals aan het werk waren. Chaos.

Heerlijk gegeten met 4 personen, leuk en gezellig restaurant, bediening heel correct en alert,
    echt een avondje ontspannen uitgeweest.

Zoals altijd keurig verzorgd, prima eten voor een dito prijs, met een goede bediening. Een dikke 9

Lekker gegeten. Je krijgt hier veel voor weinig geld. De sfeer is prima. Bediening uitstekend.

Heerlijke spekpannenkoek gegeten. Heerlijk goudbruin gebakken, dus niet aangebrand. Zeer vriendelijke bediening. Kortom: een prima adresje!
    Peter Pool Amersfoort

Geweldig geluncht. Eten was prima en zag er zoals gewoonlijk goed verzorgd uit. Ook de lunchkaart was zeer uitgebreid, ruime keuze. Bediening beleefd en vriendelijk, absoluut niet opdringerig. Ik heb dit restaurant al aan diverse mensen aanbevolen en iedereen was achteraf zeer enthousiast. Beslist niet de laatste keer dat ik hier ben geweest!

We hebben een heerlijke avond gehad bij de kromme hoek. Het eten was erg lekker en de sfeer was goed. Ook de bediening was vriendelijk. Een echte aanrader!

Bastiaan

Heerlijk gegeten. De bediening was vlot en gezellig.

Lenie Dor-Ziere

We hadden hoge verwachtingen van ons dineetje op zondagavond 9 juli ll. maar wat een misser! We bestelden vooraf 3x een soepje en 1x een salade het was de soep van de dag groentesoep! Dit was een tegenvaller, duidelijk soep uit een blik. De groente was ver te zoeken. het hoofdgerecht was ook bizar; de gehaktballetjes voor onze kleinzoon van 2,5 waren keihard en aan de zwarte kant. de well done tournedos was knalrood en slecht eetbaar! De varkenshaas was redelijk en de schnitzel was smakeloos. Ook het dessert was matig. Bij het kinderijs niet even iets leuks voor een kind erbij, Wat matige kleine snoepjes er overheen. We hebben dit alles de dame gemeld en gezegd dat het allemaal super tegenviel. Zij was aardig maar reageerde niet eens met sorry, of wat erg voor u. Nog niet eens een kleine tegemoetkoming in de vorm van een kopje koffie of wat dan ook.

Het was er verder ook doodstil, dus al met al zeer slecht!

Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar helaas!

Heerlijk gegeten. En echt hele vriendelijk en erg attente serveersters. Leuke ambiance. Gezellig en geslaagd etentje. Iedereen was tevreden.

Heerlijk gegeten. Goede, informele sfeer. Je ziet dat de bediening er ook plezier in heeft. Dat straalt uit naar de gasten en het eten.