Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Scherpenisse verdeeld zijn.

Robert Scherpenisse

Het is al wat jaren geleden. Ik moest naar het toilet 🚹, en werd ongastvrij weggestuurd. Nog steeds niet vergeten

Tsja wat mag je er van verwachten. Wel pretendeert men meer te zijn dan het is. Veel voor weinig (en dat is betrekkelijk) is het devies. Ongetwijfeld is hier een publiek voor maar om 'uit eten" te gaan scoort het zeer slecht.

3. Mediterraans Scherpenisse

Iedere keer weer heel verrassend en smakelijk. Onbegrijpelijk waarom het hier over het algemeen zo rustig is. Kwaliteit uitstekend, bediening zeer voorkomend en vriendelijk en daarbij veel variatie en verrassende combinaties. Een echte aanrader.

H.van Gelder

Zoals gewoonlijk was de service en de sfeer heel goed. Maar nu heb ik een klacht over het eten gegeven: mijn man en ik hadden spareribs genomen en die vielen vooral voor mij bar tegen: gedeeltelijk zwart en zo droog, dat ik het niet weg kon krijgen. De bediende heeft mij nog extra saus gegeven, maar dat maakte geen verschil. Ik heb de helft laten staan. Zonde van het geld. Het liefst had ik gewild, dat ik een ander gerecht had mogen bestellen. Bij het nagerecht deed zij op mijn schotel nog een extraatje. Dus in zoverre heeft ze wel geprobeerd om mij ter wille te zijn. Maar spareribs neem ik daar niet meer! Verder was het eten goed. Onze gasten waren wel tevreden, maar die hadden andere schotels besteld. Of ik terug kom?
    Heleen.

Deze cijfers kloppen beter het eten was goed maar het voor gerecht viel tegen omdat er weinig vis bij het vispallet was weinig vis en veel sla als je 11,50 moet betalen voor wat sla en een paar stukjes vis vind ik nogal duur dan en verder vispotje veel te zout t leek wel of de kok uitgeschoten was met de zoutpot verder was t eten bij de rest goed maar ik denk niet dat we daar nog terug komen

Zaterdag avond bij jullie gegeten het mij een beetje tegen, de prijzen waren te hoog voor wat we kregen. We waren met z'n vieren, we hadden als voor gerecht 2 vispalets. We dachten kunnen we makkelijk met z'n vieren van eten, want onze ervaring in andere restaurants zijn de voor gerechten best veel en heb je later moeite om het hoofd gerecht op te eten. Dus we dachten 2 voor gerechten zal wel voldoende zijn, maar het voor gerecht kwam en ik dacht dat is wel heel weinig al voor 1 persoon. Op het bord lag wat tonijn 2 stukjes zalm 2 minuscule stukjes paling en een berg sla met wat garnalen die je amper zag liggen en dat voor 23 euro. Ik vond dat erg overprijst. Toen de hoofd gerechten sliptongetjes herten biefstuk en vispotje. De herten biefstuk was goed maar ook minimaal op t bord en de sliptongetjes waren in orde. Mijn vispotje voldoende maar veel te zout dus gewoon viel t tegen. We waren wel eens eerder bij jullie geweest en toen klopte de prijs kwaliteits verhouding beter. Dus erg jammer, want voor de rest was alles keurig in orde de bediening was vlot en vriendelijk en de locatie is goed. Ik weet niet of dit nog voor herhaling vatbaar is.

Groeneveld

Van Harte kunnen wij alles aanbevelen. Het eten is "zeer goed", het personeel "perfect". Ligging is goed. De sfeer kan niet beter. Het is geweldig.

Fam. Groeneveld uit Dirksland.

Giel Verkamman

Goed en voldoende eten voor een schappelijke prijs. Bediening vlot. Locatie schitterend. Alleen sanitair is aan een flinke revisie toe.

Forra Beeke

Donderdag hebben we met 27 personen koffie gedronken bij de Zeester, prima sfeer, vlotte en vriendelijke bediening. De appeltaart is een aanrader, héérlijk!! Tot nog eens.

Zijn al vaker in de Zeester geweest en ook nu was het weer perfect. Hartelijke bediening en goede service. Dit was zeker niet de laatste keer.

Ik heb er al een paar keer gegeten. Volgende week ga ik weer een keer. Ik vond het eten super lekker en het drinken is ook goed. De service is ook goed, de vorige keer zaten wel naast eten luidruchtig groepje toen we vroegen of we op een nadere plaats mochten zitten was dat geen enkel probleem. Ook de prijs is zeer goed. We komen zeker nog een paar keer terug.

Heerlijk eten, alleen een beetje druk. Maar het is wel heerlijk, ook afhaal is heerlijk.

Marcella

Ben er wezen wokken en met het voorgerecht waren de garnalen niet goed. Ik meld dat netjes bij baas en die zei dat de garnalen goed waren zonder er een van te proeven. Ik dacht ik betaal en ben weg, maar hij liet me netjes 54 euro af rekenen en vertrok geen spier. Heel netjes.

Groeneveld

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De soep was heerlijk met een byzondere smaakje wat ons verraste. We hebben genoten van het 12 uurtje, leuk opgediend.

Uitstekende bediening. Eten was heel goed. Hebben geen klachten en alles was zeer goed leuke sfeer zowel binnen als buiten heel gezellig gehad.

Komen zeker terug.

Heerlijk eten, super bediening! In 1 woord geweldig!

Het was erg lekker ook bij de bakplaat was het aanschuiven. Het was wel wennen dat je van tevoren eerst moet betalen. We komen zeker nog een keer terug.

benningshoff

Het eten was erg lekker. Alleen als je bij de bakplaat moest zijn om je vlees te laten bakken moest je heel lang wachten, hier maar 1 kok. Het werd allemaal netjes op tijd bijgevuld. We komen zeker nog een keer terug.

Keurig netjes en goede kwaliteit! Bakplaat/wokingredienten worden keurig uit koellades gehaald. Heerlijk.

Gigantisch slechte service. Op telefonisch gemaakte bestellingen kan je makkelijk een uur moeten wachten. Schandalig.

Jan van den broek

Heerlijk gegeten, en alles was in overvloed aanwezig. Ondanks dat het enorm druk was, was alles netjes aangevuld. Kortom zeker voor herhaling vatbaar.

Met een groepje gegeten. Bij de warme voorgerechten stonden geen naambordjes, dus het was even zoeken wat wat was. Verder ruime keuze bij de hoofd-, wok-, plaat- en nagerechten. Het eten was goed, maar de chef bij de bakplaat (en later bij de wok) was niet zo vriendelijk. Beetje communicatie met je gasten doet wonderen. Af en toe bromde hij wat en gooide vervolgens knoflook of saus erover, ook al had je niet bevestigd of je dat eigenlijk wel wilde. Maar het eten smaakte verder goed en was ook goed bereid. Bij de nagerechten was de appeltaart nog compleet bevroren. Dat is wel een minpuntje. De kibbeling en de Koeliyoukballen smaken naar rubber. Dus dat hebben we maar laten liggen.
    Er is voldoende keuze aan voor-, hoofd- en nagerechten. Sommige typische dingen ontbreken (carpaccio bijvoorbeeld), maar anderzijds hebben ze wel weer dingen die ze ergens anders weer niet hebben. Dus zo brengt het toch net weer wat variatie in de soorten wokrestaurants.

Na enkele jaren goed wok restaurant geweest te zijn is het nu te triest voor woorden. Lauwe hap, maar maak er geen opmerkingen over. Bah

Vanavond heerlijk gegeten bij Nieuw Eiland Tholen. Ruime keus, alles heerlijk vers, heerlijke soep, heerlijke voorgerechten. De wok en de bakplaat waren geweldig. Ook de andere gerechten van 't buffet super en heerlijk. Ruime keus aan nagerechten en alles werd goed bij gevuld. We hebben echt een heerlijke avond gehad, zeker voor herhaling vatbaar, echt een aanrader.

Nol

Echt heerlijk gegeten, prima bediening en smakelijke gerechten. Vroeger vaak daar gegeten, door verhuizing lang niet meer geweest maar kom zeker terug. Rida

Josette ruijters

Jammer jammer jammer. Veel te lang moeten wachten en dan een salade zonder dressing krijgen. Voor mij niet meer

Ad en Leen

Voor de derde keer nog eens nog eens kunnen genieten van de overheerlijke kreeft van de Oosterschelde. Hebben hiervoor gerust de trip vanuit de stille Belgische Kempen voor over. De kreeftenmenu met de kreeftenwijn is een absolute topper. Kamer en ontbijt verdienen een tien.
    Tip: Rij zeker even door naar de nabije omgeving om echt uit te waaien en geniet van een terrasje dichtbij de Gorishoek bijvoorbeeld.

fam.mouwen

Zijn hier reeds enkele jaren bekend. Laatste paar keren valt ons op dat de kwaliteit enorm is teruggelopen. De wokgerechten waren aangebrand en de sliptong werd bedorven opgediend. Hier een melding van gemaakt dat de vis heel erg stonk. Chefkok begreep me meteen, trok bord uit handen en gooide het weg. Heeft vervolgens iedereen op het kookeiland weggestuurd. Dit vonden wij echt niet kunnen. Wij komen hier niet, maar dan ook nooit meer, terug!

Heerlijk gegeten hier! Lekker veel keus! Zelf je ijs pakken is geweldig voor een grote ijs liefhebber als ik. Wat alleen mis zijn poffertjes.. Verder perfect!