Laatste updates in Scherpenisse

1. paul van der zande's profielfoto
    paul van der zande heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Zeester

paul van der zande

Het was weer zo als gewoonlijk super lekker, leuke sfeer en goede en vriendelijke bediening.
    Is voor iedereen een aanbeveling.
    Ook de locatie werkt mee aan een heerlijk uitje.

2. A. Mout's profielfoto
    A. Mout heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Zeester

Erg goed goede service.

3. D 't Hart's profielfoto
    D 't Hart heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Zeester

D 't Hart

Prima en lekker gegeten goede vlotte bediening.

4. Robert Scherpenisse's profielfoto
    Robert Scherpenisse heeft een recensie geschreven voor De Gouden Leeuw

Robert Scherpenisse

Het is al wat jaren geleden. Ik moest naar het toilet 🚹, en werd ongastvrij weggestuurd. Nog steeds niet vergeten

5. Piet's profielfoto
    Piet heeft een recensie geschreven voor Nieuw Eiland Tholen

Tsja wat mag je er van verwachten. Wel pretendeert men meer te zijn dan het is. Veel voor weinig (en dat is betrekkelijk) is het devies. Ongetwijfeld is hier een publiek voor maar om 'uit eten" te gaan scoort het zeer slecht.

6. Franklin's profielfoto
    Franklin heeft een recensie geschreven voor Da Maurizio
    Mediterraans Scherpenisse

Iedere keer weer heel verrassend en smakelijk. Onbegrijpelijk waarom het hier over het algemeen zo rustig is. Kwaliteit uitstekend, bediening zeer voorkomend en vriendelijk en daarbij veel variatie en verrassende combinaties. Een echte aanrader.

7. H.van Gelder's profielfoto
    H.van Gelder heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Zeester

H.van Gelder

Zoals gewoonlijk was de service en de sfeer heel goed. Maar nu heb ik een klacht over het eten gegeven: mijn man en ik hadden spareribs genomen en die vielen vooral voor mij bar tegen: gedeeltelijk zwart en zo droog, dat ik het niet weg kon krijgen. De bediende heeft mij nog extra saus gegeven, maar dat maakte geen verschil. Ik heb de helft laten staan. Zonde van het geld. Het liefst had ik gewild, dat ik een ander gerecht had mogen bestellen. Bij het nagerecht deed zij op mijn schotel nog een extraatje. Dus in zoverre heeft ze wel geprobeerd om mij ter wille te zijn. Maar spareribs neem ik daar niet meer! Verder was het eten goed. Onze gasten waren wel tevreden, maar die hadden andere schotels besteld. Of ik terug kom?
    Heleen.

8. Jenny goudzwaard's profielfoto
    Jenny goudzwaard heeft gereageerd op een recensie van Brasserie De Zeester

Beste E

Wat jammer dat het eten bij u is tegen gevallen, zeker omdat de meeste mensen echt voldoende hebben aan het voorgerecht!!!
    En dat het vispotje te zout was!
    Graag willen we weten of u deze klacht heeft doorgegeven aan onze bediening en wat ze er aan gedaan hebben..?
    Klachten worden doorgaans meteen aan ons doorgegeven, en wij doen dan uiteraard ons best om het naar tevredenheid op te lossen,desbetreffende zaterdag hebben wij echter geen klacht doorgekregen, dus is er blijkbaar ergens iets niet goed gegaan, waarvoor onze welgemeende exusses.

Met vriendelijke groet,

Jenny Goudzwaard

9. E's profielfoto
    E heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Zeester

Deze cijfers kloppen beter het eten was goed maar het voor gerecht viel tegen omdat er weinig vis bij het vispallet was weinig vis en veel sla als je 11,50 moet betalen voor wat sla en een paar stukjes vis vind ik nogal duur dan en verder vispotje veel te zout t leek wel of de kok uitgeschoten was met de zoutpot verder was t eten bij de rest goed maar ik denk niet dat we daar nog terug komen

10. E's profielfoto
    E heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Zeester

Zaterdag avond bij jullie gegeten het mij een beetje tegen, de prijzen waren te hoog voor wat we kregen. We waren met z'n vieren, we hadden als voor gerecht 2 vispalets. We dachten kunnen we makkelijk met z'n vieren van eten, want onze ervaring in andere restaurants zijn de voor gerechten best veel en heb je later moeite om het hoofd gerecht op te eten. Dus we dachten 2 voor gerechten zal wel voldoende zijn, maar het voor gerecht kwam en ik dacht dat is wel heel weinig al voor 1 persoon. Op het bord lag wat tonijn 2 stukjes zalm 2 minuscule stukjes paling en een berg sla met wat garnalen die je amper zag liggen en dat voor 23 euro. Ik vond dat erg overprijst. Toen de hoofd gerechten sliptongetjes herten biefstuk en vispotje. De herten biefstuk was goed maar ook minimaal op t bord en de sliptongetjes waren in orde. Mijn vispotje voldoende maar veel te zout dus gewoon viel t tegen. We waren wel eens eerder bij jullie geweest en toen klopte de prijs kwaliteits verhouding beter. Dus erg jammer, want voor de rest was alles keurig in orde de bediening was vlot en vriendelijk en de locatie is goed. Ik weet niet of dit nog voor herhaling vatbaar is.

11. Groeneveld's profielfoto
    Groeneveld heeft een recensie geschreven voor Nieuw Eiland Tholen

Groeneveld

Van Harte kunnen wij alles aanbevelen. Het eten is "zeer goed", het personeel "perfect". Ligging is goed. De sfeer kan niet beter. Het is geweldig.

Fam. Groeneveld uit Dirksland.

12. Giel Verkamman's profielfoto
    Giel Verkamman heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Zeester

Giel Verkamman

Goed en voldoende eten voor een schappelijke prijs. Bediening vlot. Locatie schitterend. Alleen sanitair is aan een flinke revisie toe.

13. Forra Beeke's profielfoto
    Forra Beeke heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Zeester

Forra Beeke

Donderdag hebben we met 27 personen koffie gedronken bij de Zeester, prima sfeer, vlotte en vriendelijke bediening. De appeltaart is een aanrader, héérlijk!! Tot nog eens.

14. Heleen's profielfoto
    Heleen heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Zeester

Zijn al vaker in de Zeester geweest en ook nu was het weer perfect. Hartelijke bediening en goede service. Dit was zeker niet de laatste keer.

15. Jdr's profielfoto
    Jdr heeft een recensie geschreven voor Nieuw Eiland Tholen

Ik heb er al een paar keer gegeten. Volgende week ga ik weer een keer. Ik vond het eten super lekker en het drinken is ook goed. De service is ook goed, de vorige keer zaten wel naast eten luidruchtig groepje toen we vroegen of we op een nadere plaats mochten zitten was dat geen enkel probleem. Ook de prijs is zeer goed. We komen zeker nog een paar keer terug.

16. Marcella's profielfoto
    Marcella heeft een recensie geschreven voor Nieuw Eiland Tholen

Heerlijk eten, alleen een beetje druk. Maar het is wel heerlijk, ook afhaal is heerlijk.

17. Marcella's profielfoto
    Marcella heeft Nieuw Eiland Tholen toegevoegd als favoriet restaurant
    €€ -
    • Chinees-Indisch
    Spuidamstraat 14-16 Scherpenisse
  18. Brasserie De Zeester heeft een nieuwe foto
  19. mpdoorn's profielfoto
    mpdoorn heeft een recensie geschreven voor Nieuw Eiland Tholen

Ben er wezen wokken en met het voorgerecht waren de garnalen niet goed. Ik meld dat netjes bij baas en die zei dat de garnalen goed waren zonder er een van te proeven. Ik dacht ik betaal en ben weg, maar hij liet me netjes 54 euro af rekenen en vertrok geen spier. Heel netjes.

Groeneveld

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De soep was heerlijk met een byzondere smaakje wat ons verraste. We hebben genoten van het 12 uurtje, leuk opgediend.

21. Groeneveld's profielfoto
    Groeneveld heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Zeester

22. Karel's profielfoto
    Karel heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Zeester

Uitstekende bediening. Eten was heel goed. Hebben geen klachten en alles was zeer goed leuke sfeer zowel binnen als buiten heel gezellig gehad.

Komen zeker terug.

23. Femke's profielfoto
    Femke heeft een recensie geschreven voor Brasserie De Zeester

Heerlijk eten, super bediening! In 1 woord geweldig!

24. Brasserie De Zeester heeft een nieuwe foto
  25. Brasserie De Zeester heeft een nieuwe foto
  26. Brasserie De Zeester heeft een nieuwe foto
  27. Brasserie De Zeester heeft een nieuwe foto
  28. j van hoof's profielfoto
    j van hoof heeft een recensie geschreven voor Nieuw Eiland Tholen

Het was erg lekker ook bij de bakplaat was het aanschuiven. Het was wel wennen dat je van tevoren eerst moet betalen. We komen zeker nog een keer terug.

29. benningshoff's profielfoto
    benningshoff heeft een recensie geschreven voor Nieuw Eiland Tholen

benningshoff

Het eten was erg lekker. Alleen als je bij de bakplaat moest zijn om je vlees te laten bakken moest je heel lang wachten, hier maar 1 kok. Het werd allemaal netjes op tijd bijgevuld. We komen zeker nog een keer terug.