1. Henk

2. S. De Jong

We hebben meer dan 1 uur moeten wachten op ons eten. Toen we eenmaal ons eten kregen was de tournedos rauw. Terug gestuurd naar keuken kwam hetzelfde stuk vlees terug, well done aan de buitenkant, klein stukje nog medium maar zeker niet goed. Nogmaals terug gestuurd, er zou een nieuwe voor mij gemaakt worden. 1 minuut later krijg ik een compleet over done stuk vlees met de melding dat de keuken niet een nieuwe voor mij ging maken en hier moest ik het maar mee doen. Alles geannuleerd en gevraagd naar de manager. Te woord gestaan door de kok die zei ja ik stuur hem altijd zo dat ie het lekkerst is. Aangegeven dat ie rauw was. Daarom had ie hem nog even geboost. Aangegeven dat ie niet goed was maar dat leek hem niks uit te maken. Ik moest maar blij zijn dat ik hem niet hoefde te betalen en verder interesseerde het hem niet zo veel. Nog nooit zo iets meegemaakt. Super arrogant . Ik zou absoluut afraden hier te gaan eten.

3. manna laffra

Slecht, de bediening was prima, maar we moesten heel lang wachten op het eten... We zijn voor het dessert weg gegaan, het duurde veel te lang.

We hebben onder protest meer dan 80 euro betaald. Ons kerstdiner is hierdoor verpest...

Jammer, nooit meer Scharmerhoeve voor ons.

4. P. Bongers

Restaurant dat ambities niet helemaal waar maakt. Smakelijke en goed opgemaakte gerechten. Echter: de keuken krijgt het klaarblijkelijk niet voor elkaar om de makreel in het voorgerecht, als ook de heek en zelfs de zalmfilet van het hoofdgerecht zonder graten te serveren! Daarnaast is de garnering simpel en niet altijd voor consumptie bedoeld. Tot slot: het restaurant ziet er modern en verzorgd uit, maar de toiletten dienen gerenoveerd te worden of zijn niet in de afwerking meegenomen.

5. Joost