Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Scharendijke verdeeld zijn.

Locatie super maar Vissoep was koud en smaakloos witvisje gepaneerd niet veel smaak bij de hamburger zat een aardappelsalade die ijskoud was klein bakje mayonaise bij de friet 1.50 kort samen gevat niet voor herhaling vatbaar

Heerlijk gegeten! Uiteindelijk dan. We waren met een grote groep, helaas hebben we wel erg lang (1,5 uur) moeten wachten voordat we konden eten.

Marius en Helma de Lijster

Bij ons jaarlijkse bezoek aan Scharendijke (minimaal 2weken) gaan wij lekker uit eten bij Leonardo's. Prima bediening, heerlijk eten en een gezellige prijs.

Zeer vriendelijk personeel!!!! Heerlijk eten.

Jan de Mutsert

Prima keuken voor een prima prijs.
    Attente bediening. Voor het eerst een italiaans restaurant getroffen zonder limoncello in huis. Dat moet beter kunnen.

Avondje uit eten

Zeer matig eten, personeel dat ik op staande voet zou ontslaan, kortom een zaak die per direct van de kaart zou moeten verdwijnen en toegewezen zou moeten worden aan horeca ondernemers die t vak wel serieus nemen.

Stuurman

Super lekker gegeten. Goede service.

De carpaccio is heel lekker, misschien iets te veel extra's er op waardoor je het vlees minder proeft. De tournedos en ossenhaaspuntjes zijn van goede kwaliteit en precies goed gegaard. De smaak van het vlees is heel lekker. Het personeel is zeer vriendelijk.
    Het restaurant is netjes en neutraal ingericht. Het is wel wat krap ingedeeld en de campingstoeltjes in de serre lijken ons niet erg comfortabel als je daar geplaatst wordt.

herman van rijswijk

Lekker gegeten, ondanks drukte een goede bediening, wij komen hier zeker terug

angelique de zeeuw

Top!
    Alles wat we bestelde was heel lekker,
    super vriendelijke bediening,
    een aanrader!

Kort geleden weer eens langs Perry's gegaan. De Tapas en de andere gerechten waren heerlijk. De wijn was goed en de bediening vlot en vriendelijk. En ja ach... als het stervensdruk is duurt het enkele minuten langer... begrijpelijk toch. Wij waren wederom tevreden!

Stefanie Wehrmann

Vertaal van English naar Nederlands

Young, very attentive and friendly staff, great food (the "small" insalata mista deserves a sixth star!), good value for the prices - we enjoyed a nice evening! Dank U wel!
    A place we can highly recommend.

Willi und Christel

Der Käsekuchen kam, fanden es lustig, dachten, es wäre das letzte Stück und es wäre halbiert worden. Bei der Rechnung: 2 Stück a 5,50€ empfanden wir das nur noch als Nepp

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

De cheesecake kwam, we vonden het grappig, we dachten dat het het laatste stuk was en gehalveerd. Toen kwam de rekening: twee stuks €5,50 vonden we afzetterij.

Harrie Nomden

Mooi uitzicht, vriendelijk personeel, gamba's zeer matig bereid.

Super zoals altijd. Enthousiaste ontvangst, lekker aperitiefje, heerlijk eten, goede porties en een aangename gastvriuw. Top, wij komen graag terug😛

Heerlijk gegeten, gaan het zeker vaker doen.

Raijmaekers

Eten redelijk. Bediening kan een stuk beter.

de Leeuw van Weenen

Op drukke zondag met vrienden hoofdgerecht en toetje gegeten. Gezellig gezeten, prima wijn, uitstekende bediening.
    Hoofdgerecht te duur voor wat het was. Jammer..

ab

Super tent, super lekker en nog betaalbaar.

Martina

Gedateerde inrichting... eten smakeloos... niet vriendelijk personeel, lang wachten op t eten... erg jong personeel.

1,1

Cora Burger

Wij hebben prima gegeten. Lekker eten tegen een leuke prijs. Het eetcafé heeft een gezellige ongedwongen sfeer. De bediening was prima. 2 dames die een hele drukke avond moesten runnen en dit in alle rust deden. Beleefd en netjes. Petje af met die werkdruk!! Natuurlijk ook de koks bedankt voor het lekkere eten.

Vanavond bij de Westenwind gegeten met 4 kinderen en 4 volwassenen. Heel lang gewacht voor weinig en smakeloos eten. Pasta met zeevruchten bestond uit wat flauwe overgare pasta met 3 stukjes zalm ten grote van een dobbelsteen. Hamburger had meer iets van een gehaktbal. Bediening erg jong en duidelijk totaal onervaren en slecht bestuurd (op een vlotte meid na).
    Erg jammer. Prachtige locatie, maar wij komen zeker niet meer terug.

Vriendelijk, vlot, lekker, goede prijs/kwaliteit

Leon Salden

Een van de beste Restaurants in de omgeving!!
    Zeker ook voor gasten van Parc Zelande de moeite waard.

Heerlijk gegeten in het sfeervolle restaurant. Hele leuke bediening. Een echte aanrader!!

ruud@annette

30 december na sluitingstijd hier aangekomen, werden we toch nog perfect en zeer vriendelijk geholpen.
    De patat was werkelijk perfect en de berenklauw op de juiste temperatuur gebakken (uien goed gaar).

Een cafetaria staat of valt met en door zijn personeel, maar als deze mijnheer de maatstaf van het personeel is voor Cafetaria Duikplaats 't Koepeltje zit het wel goed.
    Bent u op schouwe Duiveland en heeft u trek in verse friet, ga naar 't Koepeltje en geniet!

Restaurant Eethuis Schouwen diverse malen bezocht ook met vrienden en alle keren heerlijk gegeten. De ontvangst, de bediening en de kwaliteit van het eten, alles is perfect.
    Het is volgens mij één van de beste restaurants in de weide omgeving!

Simon en Ina Poot

Wij waren op 12 oktober bij Eetcafé Surf Inn, De zaak zat helemaal vol maar toen we 10 minuten aan de bar iets gedronken hadden kregen we toch een tafeltje. Bediening was snel en accuraat en we hebben heerlijk gegeten, de echte Surf Burger en 1x de kip met knoflook. Leuk adresje waar zeker vaker terug gaan komen. Jos en Mireille.

Tamara Willems