Twee grote gratis parkeerplaatsen (Zwarte Plein en ZSC '62) op loopafstand en kleine gratis parkeerplaatsen voor de deur.

Bushalte voor de deur. Scharendijke Dorp.

Bezorgrestaurants in de buurt van Eetcafé Zomers

1406120770 87
1411934895 88
1435191398 85
1446819650 81
1464262027 81

1. Gisteren hebben we geprobeerd telefonisch te reserveren. We kregen geen gehoor. Toen er maar langs gereden. Helaas, door omstandigheden gesloten. Misschien goed om dit in te spreken.

2. Uitstekend etablissement, leuk ingericht, schoon, praktische aangebouwde serre en een heerlijk terras op de achterplaats. Uitgebreide, gevarieerde menukaart. Uitstekende kwaliteit eten. Uitermate vriendelijk personeel. Ik was er voor het eerst op 2-8-2015 en is zo goed bevallen dat ik de volgende dag weer ging. Zeker een aanrader en zal er graag opnieuw naartoe gaan! Ik zeg: DOEN!

3. We komen hier al enkele jaren na het duiken. Het eten en de service is er niet meer wat het geweest was (nieuwe eigenaar/ personeel?).

We zeiden tegen het meisje uit de bediening dat de biefstuk taai was, ze keek ons een beetje aan van: "ja en moet ik daar nu iets aan veranderen" Ze moest het even overleggen.. Toen kwam ze terug en zei dat ze geen nieuwe maaltijd kon geven, enkel een korting. Als je naar een restaurant gaat kom je om lekker te eten, en niet om slecht te eten voor iets minder als wat op de kaart staat! Voor drinken, bij het eten, werd ook niet goed gezorgd.

Kortom de service vond ik niks, en het eten vond ik zeer matig. Ik hoef hier niet meer te komen.

4. Ilonka schuiling

Kom hier nu al meerdere jaren en ook al is er het één en ander veranderd het afgelopen jaar, de sfeer en kwaliteit zijn zeker niet achteruit gegaan. Vlees is nog steeds van een hoog niveau, sauzen worden nu volledig vers bereid en dat proef je! Gezellig, jong en volledig damesteam. Ongedwongen sfeer met leuke, gezellige dames in de bediening.

6. Charlotte

Super gegeten!! Voor weinig geld hebben wij een heerlijk avondje uiteten gehad, het was dus zeker voor herhaling vatbaar en een absolute aanrader!!

7. Echt de moeite waard! Per toeval bij Zomers terecht gekomen, maar zeker voor herhaling vatbaar!

Heerlijk gegeten en gezellige bediening. Ook de kinderen hebben lekker gegeten.

Echt waar voor ons geld gehad!

8. Twee jaar geleden gegeten, top! Van de week gegeten en ronduit slecht. Ook de bediening was erg matig, veel gekwek, weinig uitgevoerd. Laatste keer geweest dat kan ik je wel vertellen.

9. Een echte aanrader. Supervriendelijk bediening, geweldig eten (vers, zeer goed bereid en ruim voldoende) en hele gemoedelijke sfeer. Zal hier nog vaak komen!!

10. Fam. Onica

Op kerstavond hier het kerstmenu gegeten, alles was top. Zeer prettige bediening. We hebben heerlijk gegeten, en een 10 + voor de keuken.

Echt een aanrader, wij komen zeker terug!

11. Yasmin Gaber

Afgelopen week hier heerlijk gegeten met mijn vriend. Hij had de kogelbiefstuk van 240 gram met kippenlevertjes en ik had de zoete spareribs.

Over de kogelbiefstuk was hij heel tevreden, als we uit eten gaan neemt hij altijd de biefstuk en deze was volgens hem de lekkerste. Hij was lekker mals en mooi gebakken.

Mijn spareribs waren ook heerlijk, geen droog vlees wat ik wel vaker heb gehad bij andere horeca zaken. Wat je er bij kreeg aan friet en salades was meer als genoeg. Als nagerecht hadden we allebei de dame blanche waar we ook erg tevreden over waren.

Goede gastvrijheid, van de serveersters tot de kokkin! Zij kwam zich heel netjes voorstellen, omdat mijn vriend wat vragen had over de keuken. De sfeer in de zaak was heel aangenaam, de kerstsfeer hing er al en overal stonden kaarsjes.

Wij waren zeer tevreden en komen hier zeker nog een keertje terug!! Zomers is zeker aan te raden als je van lekker vlees houd!

12. Lya Hogeweij

Wat hebben wij 15 november genoten van het heerlijke eten. De oma's keken hun ogen uit. 3 sliptongen per bord en dan geen kleintjes. Hoe kregen ze dit allemaal op na de heerlijke vissoep. Het is ze gelukt. Een toetje kon er bij allemaal niet meer in. Wat was alles verzorgd en lekker zeg. Nogmaals hartelijk bedankt. Voor herhaling vatbaar.

13. W ten Haaf

Heerlijk gegeten. Alles vers, vriendelijk personeel, ga zo door. Komen er nog terug.
    Wim en Hilda ten Haaf
    Zierikzee.

14. Kitty,Rob&Kees

Gezellig recht voor zijn raap eet-cafe.
    Prima vlees gerechten keurig verzorgd geserveerd.
    Klant vriendelijk en losjes in de omgang.
    Zeer zeker nog een keer of wat terug.

15. miranda van klink

2e kerstdag gegeten bij zomers, super! Ik heb last van allergieën wat betreft eten en ze hebben alles aangepast voor me. Wanneer ze het niet vertrouwden kwamen ze het nog een keer vragen aan tafel en veranderden ze het ter plekke. Ook de rest van het gezelschap heeft heerlijk gegeten en we komen zeker nog eens terug. Bedankt voor alles!

16. Op tweede kerstdag met 8 personen genoten van een heerlijk verrassings menu. Ben al bekend met het heerlijke vlees en de verse vis van Eetcafe Zomers en gisteren werden er echte toppers geserveerd. Bij alle 8 gangen mijn vingers afgelikt!! Volgend jaar zeker weer, maar ook voor die tijd komen we vast en zeker eten

17. Juul Lemeer

18. Jeanette de Wilde

Ik kom al jaren bij Zomers. Heerlijk en eerlijk eten voor een prima prijs. Een echte aanrader, zeker voor (lams) vleesliefhebbers. Het feit dat de gebruikte producten waar mogelijk uit de directe omgeving komen, maakt het nog leuker en lekkerder om hier te eten!

Lisette en Leon, ga zo door!

19. Familie Wouters

Een leuk sfeervol eetcafé/brasserie, met geweldig smaakvol eten. Flinke porties en heerlijk klaargemaakt.
    Leuke vlotte bediening. Voor ieder wat wils. Lekker in het zonnetje of gezellig binnen.
    Wij gaan zeker terug.

20. fam Schulte

Een eettent waar je kunt eten in een ongedwongen sfeer. Goed eten voor een goede prijs. We komen zeker nog eens terug.

21. Alles van top tot teen goed verzorgd, wij komen er al een jaar of drie. Vriendelijk personeel, vlotte bediening. Vlees en vis zijn écht vers. Gewoon lekker en goed!

22. Super lekkere varkenshaas met brie en ham gegeten, een aanrader!!

23. johan en carla

zomers is gewoon top lekker eten en gezellig

24. Natascah Verbaan

Wij komen al heel wat jaren in Scharendijke tijdens de zomervakantie en eten dan zo'n twee keer per week bij Zomers. Kunnen na al die tijd dus wel aardig beoordelen hoe de kwaliteit van dit eetcafe is ;-).Hebben nog nergens zulk lekker vlees gegeten als hier. Zomers staat erom bekent dat het vlees rechtstreeks van een boer uit de streek komt, en dat proef je echt! Heerlijk mals en voor een goede prijs. De bediening is zeer vriendelijk en snel. Zelfs aan de kleine gastjes is gedacht met een leuke grabbelton als hun bordje leeg is. Je hoeft hier trouwens niet op vakantie te zijn om dit eetcafe te bezoeken, als je terug komt van een dagje strand of kiten aan de Brouwersdam ligt het ook op de route naar huis!

25. Lars & Nicole

Gezellig restaurant, met aardig, jong personeel.
    Het eten is heel goed. Vooral het vlees.. top! En natuurlijk... vis.

26. Heerlijk gegeten in een huiselijke open sfeer...!
    Verschillende soorten vers rundvlees, sate en spareribs, ook vis staat op het menu.....al diverse keren gegeten daar !
    Ook de sausjes apart te bestellen en allemaal vers !
    De bediening is vlot vrij en vriendelijk !
    Zeker een aanrader voor iedereen die daar in de buurt passeert of op vakantie is !

27. Lekkere lunch gehad, moeders een broodje met verse eiersalade, en ikzelf 2 heerlijke broodjes hamburger, ( zeker een aanrader).

28. annemarie

Een leuk zaakje, alleen lijkt het wel een beetje op het glazen huis. Het eten is voor wat je krijgt wel aan de prijs en waar moet je nog betalen voor de mayonaise? €0,75! Dan snap je het niet helemaal.

29. Naar aanleiding van recensies op eet.nu hier terecht gekomen en de beloftes werden zeker waar gemaakt. Met een groep van 21 personen, van jong tot oud, hebben we hier gegeten. Voor iedereen wat te vinden op de kaart, ook voor de moeilijke eters. Alles tegelijk geserveerd, goed op temperatuur en prima van kwaliteit. En nog een gezellige bediening ook.

30. We hebben er deze zomer verschillende keren heerlijk gegeten.

Vriendelijk personeel, vlotte bediening.

31. fam. Van der Steen

Van de week heerlijk gelunched met 8 personen! Een zeer uitgebreide lunch- en dinerkaart waarvan alles vers wordt bereidt, dat proef je! Verder een jonge, spontane en vlotte bediening.

Een aanrader!

Groetjes!

32. Lunch met 4 pers. met o.a. spiegeleieren brood en broodje hamburger. Hamburger leuk aangekleed, maar het vlees uit de diepvriesdoos.

Lekker maar niet bijzonder.

Wel een zeer uitgebreide kaart voor de grote trek.

Verder een leuke simpele zaak, met vriendelijke bediening.

33. Zeer aan te raden. Hier krijgt men waar voor zijn geld. Bediening zeer vriendelijk. Uigebreide kaart waar iedereen wat op kan vinden. Zeer vlugge en corecte bediening, er kan altijd een lach af en een mop is er ook graag gehoord.

34. Hey, hey,

Zijn net wezen eten bij jullie, samen met Wal en Dana en de kleine meid. Het was echt heerlijk, en echt gezellig. Het lamsvlees was lekker en de wijn ook ;)

35. Gerechten worden met liefde bereid, 1e klas ingredienten, vlees en vis zijn écht vers. Gezellige sfeer, een aanrader dus!

36. coby smit

je kunt er heerlijk genieten, gezellige mensen, wat wil je nog meer, top..

37. Gewoon lekker en goed!