Hier zie je hoe de meningen over de Ons Eethuys verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten, gezellig.

2. Lekker gegeten met z'n zessen. Voor elke wat wils. Gezellige avond gehad.

3. fam schepers

Lekker eten met veel groenten, dat vinden wij gewoon top. En goede bediening. Gewoon perfect.

4. Gewoon lekker en goed eten.

5. Fam Smits

Zeer lekker eten en variëteit aan groenten. Echt goed en keurige bediening. We gaan zeker terug.

6. Heerlijk gegeten, was super. Goede bediening, komen zeker nog eens terug.

7. jenny van leeuwen

We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was lekker en de service goed. Vriendelijke serveerster!

8. w. v.d. Burgt

Zeer lekker gegeten allemaal, de bediening de sfeer en alles was perfect. Dank je wel, we komen zeker nog eens terug.

9. connyzwiers

Heerlijk gegeten en super bediening. We gaan zeker nog terug.

10. We kregen de goede tafel waarnaar we gevraagd hadden. Zeer rustig voor slechthorenden! Geen achtergrond muziek. Echt een aanrader voor deze groep mensen.

11. wl cobussen uit wijchen

Wij komen al minstens 40 jaar eten. We vinden het nog steeds heel goed. En nu het anders aangekleed is maakt het ook sfeervol. ik raad iedereen aan om eens een keer daar te gaan eten.

12. Fam Hol

Heerlijk gegeten. Goede sfeer, bediening was goed. Voldoende gegeten. Komen zeker nog een keer terug.

13. Vd velden

Leuk, gezellig restaurant met super sfeer en personeel. Wij komen er graag, het eten is er heerlijk.

14. Mariëlle

Ons favoriete restaurant uit de omgeving. Altijd gezellig, sfeervol en heerlijk eten!

15. fam. Jacobs

Het was prima eten. Vlotte bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog eens terug!

16. J.v.Spaandonk

Het was fijn om weer bij jullie te eten, zoals vanouds, maar nu in een eigentijdse renovatie van jullie restaurant. Wij waren erg tevreden, alleen miste ik als vegetariër het vleesvervangende bij mijn pastagerecht. Toch beslist tot ziens!

17. Van esch peter

Ik vind het een heel leuk restaurant wat jullie hebben, waar je goed kan eten voor een redelijke prijs. Ik zal dit ook aanraden bij vrienden en kennissen. Tot ziens!

18. Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer, goede bediening. Komen beslist weer.

19. J.J Geurts van Kessel

Wij zijn er al vaker geweest. Geweldig zoals het is opgeknapt, een modern frisse uitstraling. Wij hebben genoten. Hoezo niet vriendelijk, niets van gemerkt, het was prima.

20. van Berkel

Je kunt hier heerlijk eten. Ook de glutenvrije kaart is super.

22. J. van Heeswijk uit Schijndel

Het eten is prima en de prijs nog beter. We zijn zeer klantvriendelijk geholpen. Jammer dat het voor ons ver weg is, maar we komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.

Kok en bediening nogmaals hartelijk bedankt.

23. P netten

Het eten is er super maar de klantvriendelijkheid laat te wensen over. Met name de kindvriendelijkheid laat te wensen over. Vandaag geweest met 4 kinderen en dan is voornamelijk de eigenaresse erg chagrijnig, dit is erg jammer en bederft zeker de eetlust.

24. Janny Heijmans

Heerlijk gegeten, fijne sfeer en een gezellige, mooie nieuwe uitstraling. Goede en vriendelijke bediening. Maar voor mij heel belangrijk, je krijgt er nog gebakken aardappeltjes. 2 soorten warme groente en wat je bijbesteld wordt niet gerekend. Heel iets anders dan een kopje groenvoer en een heel klein schaaltje friet, zoals tegenwoordig modern is. Voor ons reden om zeker terug te gaan.

25. Fam. de Vocht

Wij hebben met ons gezin gisteren mogen genieten van de goede bediening en het lekkere eten en drinken van Ons Eethuys. Wat is het mooie geworden na de verbouwing! We komen zeker terug, het was super!

26. Het eten was zoals was zoals altijd weer super goed, zeer correcte bediening en na de verbouwing zeer mooie locatie geworden. We komen ook zeker terug.

27. Service was niet zo goed vanwege de onpersoonlijke bediening, het ging wat haastig en half luisteren (groot ijs bestelt en we krijgen een klein ijsje). Geen lach kan eraf. Verder was het allemaal goed.

28. w. vd Cruijsen

Heerlijk in die catagorie zelfs uitmuntend. Hou dit zo aan. Met liefde bereidt en dat proefje !

29. We hebben gister bij jullie gegeten. We hadden allebei heerlijke zalm met saus. Dit werd geserveerd met diverse groenten, frites en aardappelschijfjes erbij. Persoonlijk vind ik het altijd zonde als de groente niet helemaal op gaat, doordat mensen bepaalde groenten niet lekker vinden. Wellicht zou het een idee kunnen zijn dat 1 of 2 van de groenten vooraf kunnen worden gekozen. En dat je de hoeveelheid ervan ook kunt kiezen wat extra geserveerd wordt.

30. Heel lekker gegeten. Goede bediening. Voor herhaling vatbaar.

31. gemma de Bruijn

De bediening was snel, goed en vriendelijk. Het voorgerecht, soep met warm broodje en boter, kwam
    snel. Het hoofdgerecht volgde vrij snel erna en was heerlijk. 2 x salade en 1 warme groente erbij met 2 verschillende gebakken aardappels. Heerlijk.
    Ook het toetje, was lekker maar vond ik, naar verhouding met het andere eten, wat aan de dure kant.

Ik heb heerlijk gegeten en voor weinig geld.

32. Gisteravond weer lekker gegeten bij ons eethuis. Zoals altijd. Prima bediening! Gezellige sfeer. Fijne gangbare kaart en een met zorg uitgekozen dagmenu.

33. Gert heimgartner

Heerlijk gegeten. Perfecte bediening en heel vriendelijk.

34. M.Roelofs

Het eten was heerlijk. De bediening was spontaan en leuk. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

35. Mart van Iersel

Een perfecte bediening door personeel met een gulle lach. Eten was, zoals altijd, prima van kwaliteit en geen lange wachttijd tussen de gerechten.
    Volgende keer zeker weer lekker eten in Ons Eethuys.

36. edith

Gezellige sfeer, vlotte en vriendelijke bediening. Het eten is heerlijk en ruim voldoende. Eten zonder poespas, gewoon heerlijk bourgondisch op zijn Brabants!!

37. We hadden weer heerlijk gegeten, waren zeer tevreden. Bevalt ons iedere keer goed, hebben al vaak daar gegeten. Zeker een aanrader. (Misschien een keer de kaart veranderen.)

38. Tonnie van den Broek

Het eten was weer wat we verwacht hadden, dus weer super! De bediening ook.

Tonnie

39. Tim hoefnagels

Zondag avond voor het eerst hier geweest. Het is zeker een aanrader. Kaart ziet er op het eerste oog wat eenvoudig uit, maar de gerechten zien er boven verwachting uit, overal is aandacht aan besteed. Opmaak en smaak van de gerechten zijn zeer goed. De dames in de bediening zijn netjes en attent en goed op de hoogte van de kaart en de gerechten daar buitenom. Zelfs toen wij als laatste nog in de zaak zaten aan de koffie voelden wij ons nog op ons gemak. Heerlijke avond gehad, wij komen zeker terug.

40. We zijn voor onze "kendag" gaan eten hier. We gaan zeker terug komen. Het was echt goed.

41. Fabienne Toonen

Gisteren hier voor de eerste keer gegeten met mijn dochter. Het was erg lekker en de bediening was heel vriendelijk en attent. Echt een aanrader. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

42. Tweede keer hier gegeten. Het eten is erg lekker, alleen moesten we de eerste keer erg lang wachten op ons eten, en nu de 2de keer weer, da's jammer.

43. Dirk-Jan, Grada en Hans

Afgelopen zondag hebben we voor de 2e keer bij Ons Eethuys gegeten. Ook dit keer was alles weer prima verzorgt. Het restaurant is een aanrader.

44. Rina van der Blom

Heel goed gegeten en lekker.. De bediening aardig, en beleefd.. En ook op de tijd, er zat genoeg tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht..Toetje konden we niet meer op helaas.. Zeker komen we weer een volgende keer.. Groetjes Rina

45. D.G.Vos Krul

Wij hebben hier met z'n 4en gegeten op 2e pinksterdag en er was toevallig nog een tafeltje vrij want alles gereserveerd en wij hebben zeer goed en lekker gegeten.

46. Het eten was lekker en goed. Dit was de derde keer en wij kunnen het iedereen aanraden om hier te gaan eten.

Met vriendelijke groet,
    de bijl

47. rian

Het was weer overheerlijk maar dat wisten we al, we komen al jaren bij jullie.
    Goed, vriendelijk personeel.
    Groet, Rian

48. We zijn hier met 12 pers. wezen eten. We hebben allemaal uitstekend gegeten. De service's was heel goed. Ik weet zeker dat we hier terug komen. Ik kan het eenieder aanbevelen.

Anita

49. Fam.Leenders en Leeuwenkamp

We hebben met 4 personen heerlijk en gezellig gegeten

50. nicvdleest

Het was de eerste keer dat ik daar kwam, het was goed verzorgd
    en het eten was lekker.
    We hadden het veel te druk met kletsen, maar we komen nog wel eens terug!

51. Komen er altijd, erg goed en niet duur. Jammer dat ze met kerst niet open zijn.

52. Het eten is altijd goed ! De nabestelling van extra groenten kwam te laat, we waren al klaar met eten!

53. Niet goedkoop maar heerlijk en ruim voldoende gegeten en een perfecte service

Mvg. Ron

54. De bediening was goed ,vriendelijk, netjes beleefd. Voorgerecht was lekker; zalmsalade en aspergesoep, was heerlijk. Hoofdgerecht was een mixedgril en 2spische met gebakken aardappeltjes en friet met diversen groenten. Kortom; het was lekker hadden zefs geen ruimte meer voor een toetje !
    Groetjes diane en berrij hock
    Tot de volgende keer

55. Naar aanleiding van de goede recensies afgelpen zondag hier een tafel gereserveerd. Bij binnenkomst viel ons direct al de enorme herrie in het restaurant op. Wij konder elkaar aan de tafel maar moeilijk verstaan. Bij het voorgerecht, een zalmcocktail (helaas uit een blikje) zat ook nog een een graat. Het hoofdgerecht, een varkenshaas was veel te lang gebakken, deze was te droog en de enige smaak kwam van de saus die je overigens apart moet betalen!!! Voor ons iig geen herhalingsgevaar. Helaas...

56. Beetje verouderd niet echt gezellig, maar bediening goed, en prijs kwaliteit prima.

57. Ik ben hier al ontzettend vaak geweest. Zowel met mijn vriend als met mijn ouders. Het eten is altijd weer voortreffelijk en de service is top. Het is ook absoluut niet duur. Het pand is een klein beetje verouderd, maar er hangt wel een erg gezellige sfeer. (vandaar de 9) Ik heb altijd de neiging om naar dit restaurant te gaan i.p.v. een ander restaurant te proberen. Het is wel een aanrader om te reserveren.

58. Omdat we iets te vieren hadden, zijn mijn vriendin en ik gisteravond weer bij Ons Eethuus gaan eten. We hadden vooraf gereserveerd en gezien de drukte toen we aankwamen was dat geen overbodige luxe. Toch kregen we een heerlijk rustig plekje (hadden we tijdens de reservering om gevraagd).

Het eten was zoals we verwacht hadden niet anders dan de vorige keer, dus het was weer super!

Kortom: Een geweldig restaurant, met geweldig eten, vriendelijke bediening en een fijne sfeer. Een echte aanrader!

59. Miepje

60. Fam.Lansbergen

Erg lekker gegeten in een leuke omgeving. Goede sfeer en vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit goed. Aanrader!

61. Hier kun je nog eens lekker eten, voor niet al te veel geld.

En voldoende.

Restaurant is netjes en schoon.

Vriendelijke bediening.

Echt een aanrader. Toppy.

62. Heerlijk eten voor een heerlijke prijs..

63. Heerlijk eten, goede verzorging en goede prijs: een aanrader.

64. Heerlijk eten, schoon restaurant, goede sfeer en uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Kortom een dikke aanrader!

65. Goed eten,leuke sfeer en schoon restaurant.

66. lekker eten

67. Aanrader, hier kun je heerlijk eten.

68. Zeer gezellig en goed restaurant, aardige bediening.
    Kortom, een aanrader!

69. 1 woord GEWELDIG!

70. Het eten was echt heerlijk. Op de kaart moet het ballonnetje net aan de andere kant van de dunne weg staan.

Vorige pagina