Ons Eethuys in Schaijk

ruime parkeer mogelijkheden,op eigen terrein.

bus in de nabije omgeving.

Welkom op het Eet.nu-account van Ons Eethuys.

Ons Eethuys is een sfeervol restaurant langs een doorgaande weg.
Gelegen aan de rand van natuurgebied de Maashorst.

U kunt bij ons terecht voor een heerlijke a la carte diner
waarbij wij U een uitgebreide tafelgarnituur serveren , naast de gebruikelijke frites en salade , krijgt U bij ons ook nog verse warme groenten en gebakken aardappelen .

Op afspraak is het ook mogelijk om met een grote groep te komen
of zelfs een besloten feest behoort tot de mogelijkheden.

In de zomer heeft u ook de beschikking over een mooi terras,
welke regelmatig gebruikt wordt door de vele fietsers
die langskomen vanaf de ruime sortering fietsroutes
welke langs Ons Eethuys gelegen zijn.

1205170254 77
1224209619 92
1294020626 92
1319406447 96
1332099358 96
1401910365 86
1420949730 86
1452682006 87

1. Prima!!! Lekker gegeten - goede bediening. Al vaker geweest. En komen zeker weer terug.

2. Familie Derks

Een hele prettige ambiance. Personeel wat goed oog heeft voor alle klanten. Het eten was werkelijk overheerlijk. Mals, warm en erg smakelijk. Complimenten! Een eetgelegenheid om gezellig en heerlijk te kunnen eten! Aanrader!

3. Wij hadden zoals uit ervaring met Ons Eethuys weer heerlijk gegeten! Alles was weer met uiterste zorg klaar gemaakt. Er was van alles ruimschoots voldoende en de bediening was correct. We komen daar graag. We hebben al verschillende mensen mee genomen als wij uit gaan eten. Dus ga zo door. Toppie!!

4. Lekker gegeten in een gezellige sfeer, knap dat jullie een grote groep tegelijkertijd warm eten kunnen serveren, complimenten.

5. opsteeg

6. Het eten was heerlijk Bediening was heel goed en de sfeer was goed!

Wij waren heel tevreden!

7. Jan Roelofs

Heerlijk gegeten, uitermate vriendelijk personeel en mooie plek.

8. Het blijft telkens een genot om te eten bij Ons Eethuys. Iedere keer verrassen ze ons met een heerlijk menu. Ook dit keer weer genoten van het menu en de service. Zeer zeker gaan we nog vaker genieten bij Ons Eethuys.

9. Rob Duijs

Helaas zijn honden toegestaan en dat is met regen achtig weer geen prettige geur.
    Jammer hoe er werd gereageerd als je navraag doet.
    Vaste klant verloren.

10. Het was super ondanks dat het erg druk was, was toch alles lekker en netjes verzorgt.

Voor herhaling vatbaar.

11. Zoals altijd als wij komen is het eten heerlijk. Prima sfeer. Zelfs mijn schoonmoeder die normaal niet veel eet heeft alles opgegeten. Komen zeker terug.

12. We hebben heerlijk gegeten. Bediening gastvrij en attent.

13. Piet de Vocht

Wij menen altijd bij jullie te moeten gaan eten omdat wij het nergens zo lekker vinden als bij jullie en als we dan ergens anders gaan eten hebben we meestal heel veel spijt!

14. We hebben samen heerlijk gegeten. De porties waren ruim voldoende en perfect van smaak. De service was heel goed en we hebben een prima avond gehad. Echt een aanrader dit restaurant.

15. Heerlijk gegeten!

16. Wij hebben heerlijk gegeten. De sfeer was uitstekend. Meisje die ons hielp was heel behulpzaam en attent.

17. Rian Claassen

We hebben heerlijk gegeten.

18. rvanberkel

Heel attent en behulpzaam, vlotte bediening.

19. Mariam van Daal

Heerlijk eten, vooral proeverij van asperges erg lekker!

20. Harold van Gruijthuijsen

Wederom met ons gezin heerlijk gegeten! Alles top!

21. Arno Bloks

Uitzonderlijk goed. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.

22. Hans en Marleen

Heerlijk eten tegen redelijke prijs ,was weer erg lekker en met rolstoel geen enkel probleem zoeken samen met jou een oplossing het beste kan je een beetje vroeg gaan met rolstoel is voor jezelf stuk makkelijker.
    En aardig en vriendelijk personeel, er is veel mogelijk

23. We hebben heerlijk gegeten maar het ging wat ons betreft te snel. We waren nog maar een half uur binnen en toen hadden we de soep al op en zaten we aan het hoofdgerecht. We wilden er een gezellige avond van maken, even bijkletsen maar stonden zo weer buiten.

24. Heeel lekker gegeten. Prima service. Vriendelijke bediening... keurig netjes. Sfeervol restaurant! Echt een aanrader!! Prima prijs/kwaliteit verhouding!!

25. Zoals altijd erg lekker! Zijn wel eens een keer ergens anders geweest, maar komen toch het liefst hier terug! We hebben super gegeten! Leuke en vriendelijke bediening en gezellige sfeer! Een aanbeveling waard voor een gezellige en smakelijke avond.

26. Het was top alles... Eten was overheerlijk en een vriendelijke bediening... Echt een aanrader!

27. Michelle Langenberg

Van het weekend wezen eten bij Ons Eethuys, we hebben super gegeten! Leuke en vriendelijke bediening en gezellige sfeer! Zeker voor herhaling vatbaar.

28. In een mooie ambiance HEERLIJK gegeten!!
    Complimenten voor alles, bediening heel netjes en op tijd voor het volgende drankje.

29. van boekel

Verpeste 1ste kerstdag door eigenaresse, in oktober daar gegeten met mijn vriend, inderdaad prijs/kwaliteit vonden wij goed en hebben geïnformeerd om met kerstmis met 6 personen te komen eten. Aangegeven dat mijn vader alleen maar brood kan eten, maar dit was geen probleem vertelde (wat wij achteraf wisten) de eigenaresse!

Wij daar naar toe (voor het eerst zonder mijn moeder, die is plotseling met moederdag 2016 overleden), toch vreemd en gevoelig, de eerste kerst zonder (o)ma, mijn ouders waren 61 jaar bij elkaar! Wij bestelden een fles rode wijn en 3 van onze 6 personen frisdrank, de menu's werden opgenomen en als laatste was mijn vader aan de beurt en bestelt aan de aardige serveerster 2 tosti's, dat wilde ze graag overleggen. Geen probleem dachten wij, bij de reservering zal wel genoteerd staan dat er 1 persoon geen gebruik kan maken van het menu... Het liep anders, komt er (weten we achteraf) de eigenaresse aan, die vertelde dat dit niet kon en dat we maar naar een ander restaurant moesten gaan?! Vol ongeloof en verbazing zijn we gegaan, dit was onze eerste en letterlijk en figuurlijk onsmakelijke kerstdag, echt niet te geloven!

30. vd heuvel

Het was goed, leuk, lekker en gezellig.

31. Mathijssen

Heeel lekker gegeten... Prima service... Vriendelijke bediening... keurig netjes... Sfeervol restaurant! Echt een aanrader!! Prima prijs/kwaliteit verhouding!!

32. Super lekker gegeten maar dat zijn we gewend 👍🏼Altijd goed !!

33. John den Brok

Het was een perfecte belevenis, hoge kwaliteit van de gerechten, lekker voldoende. Zeker voor herhaling vatbaar. Een aanbeveling waard voor een gezellige en smakelijke avond

34. Karin Schel

Gezellige sfeer, vlotte en leuke bediening en het eten komt in ruime porties en smaakt heerlijk.
    Kortom, een aanrader!

35. alene van Ras

Ons favoriete restaurant. Het positieve aan Ons Eethuys is dat de prijs/kwaliteit verhouding heel goed is. Voor een redelijk tarief kun je er goed en lekker eten. Er zijn weinig andere restaurants waar je zoveel groente krijgt.

36. Lekker gegeten, prettige sfeer, vriendelijke bediening. In een woord geweldig!

37. bep doreleijers

Hallo, zoals altijd erg lekker! Zijn wel eens een keer ergens anders geweest, maar komen toch het liefst hier terug!

38. Friederichs

Het eten was erg goed en de bediening zeer vriendelijk. Tournedos was om te zuigen.
    Compliment voor de kok.

39. Heerlijk gegeten, leuke sfeer en vlotte bediening

40. Fam. van Breugel

Heerlijk gegeten. Prima kwaliteit. Vriendelijk en prima personeel en bediening. Gezellige ambiance in de serre.

41. Joyce jansen

Vanavond heerlijk gegeten bij Ons Eethuijs. De ossenhaas puntjes maar ook de saté van varkenshaas, zalig. De bijgerechten, spitskool en rabarber en de sla met heerlijke dressing, overheerlijk. En dan als toetje hemelse modder 😆.
    Zeer warme sfeer en mooi ingericht restaurant. Een echte aanrader. Zeer vriendelijke bediening. Top. We komen zeker nog een keer terug vanuit Den Haag naar Schaijk. Succes 🖒

42. Ook mijn favoriete restaurant uit de omgeving. Lekker eten, mooi opgediend, vlotte bediening, goede prijs en sfeervol. Als we uiteten gaan met ons gezin, is dit restaurant favoriet. Al jarenlang...

43. Ik heb met mijn gezin genoten van het geweldig lekker eten.

44. Redelijke prijs, voldoende en smakelijke maaltijd. Goede bediening. Jammer dat de bavette van de kaart is gehaald.

45. In een woord geweldig. Zeker voor herhaling vatbaar. Wij waren met 6 personen en iedereen had heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk en alles werd op onze wenken bediend. Het eten was met zorg klaargemaakt en was mooi opgediend en heel erg smaakvol. Pluim voor de kok! De prijs is ook niet verkeerd voor wat je krijgt.

We komen zeker weer terug na onze vakantie want we hebben nog wat te vieren :-) En de entourage is ook gezellig en mooi ingericht! Onze zoon komt ook regelmatig met hun vrienden bij jullie eten, dat is toch ook een teken dat het goed bevalt.

46. Betsy van Grunsven

Lekker eten, goede bediening en je hoeft niet lang te wachten op je eten.
    Gezellige sfeer.
    Zeker voor herhaling vatbaar.
    Zal het aanbevelen bij vrienden en kennissen.

47. Christian

Eerste keer daar gegeten. Mijn ouders waren er al een keer geweest, en waren zeer content. We hebben lekker gegeten! Vriendelijke bediening en het eten liet niet te lang op zich wachten. Een aanrader en wij komen zeker terug!

48. Fam. Van schaijk

Wij zijn met de hele familie wezen eten op het 50jarig huwelijk van mijn ouders. Als altijd was het eten zeer goed en ook nog een verrassing voor mijn ouders, top!

49. Ton & Dini Smits

Alles mooi opgemaakt. Wij hebben enorm van het etentje genoten! Hartelijk dank en zeker tot ziens!

50. Emile & Arno Maassen

Goede en vriendelijke bediening. Goed eten. Komen er al jaren met plezier.

51. We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug!

52. Een gezellige, lekkere en een goed verzorgde avond gehad bij "ons eethuys". Wij komen zeker nog een keer terug!

53. L.J.de Wit

Met 4 man gegeten, uitgebreid, goed verzorgd, goeie kok en goede bediening. We gaan altijd nog een keer terug.

54. Wij zijn al jaren trouwe klant van ons Eethuys. En uiteraard heel erg tevreden, vriendelijk personeel dat een blijk van herkenning heeft en dat doet goed. Hopelijk mogen wij nog lang trouwe klant blijven.

55. Heel lekker gegeten in een mooi en sfeervol restaurant!!!

56. Heerlijk gegeten, gezellig.

57. Lekker gegeten met z'n zessen. Voor elke wat wils. Gezellige avond gehad.

58. fam schepers

Lekker eten met veel groenten, dat vinden wij gewoon top. En goede bediening. Gewoon perfect.

59. Gewoon lekker en goed eten.

60. Fam Smits

Zeer lekker eten en variëteit aan groenten. Echt goed en keurige bediening. We gaan zeker terug.

61. Heerlijk gegeten, was super. Goede bediening, komen zeker nog eens terug.

62. jenny van leeuwen

We hebben een heerlijke avond gehad. Het eten was lekker en de service goed. Vriendelijke serveerster!

63. w. v.d. Burgt

Zeer lekker gegeten allemaal, de bediening de sfeer en alles was perfect. Dank je wel, we komen zeker nog eens terug.

64. connyzwiers

Heerlijk gegeten en super bediening. We gaan zeker nog terug.

65. We kregen de goede tafel waarnaar we gevraagd hadden. Zeer rustig voor slechthorenden! Geen achtergrond muziek. Echt een aanrader voor deze groep mensen.

66. wl cobussen uit wijchen

Wij komen al minstens 40 jaar eten. We vinden het nog steeds heel goed. En nu het anders aangekleed is maakt het ook sfeervol. ik raad iedereen aan om eens een keer daar te gaan eten.

67. Fam Hol

Heerlijk gegeten. Goede sfeer, bediening was goed. Voldoende gegeten. Komen zeker nog een keer terug.

68. Vd velden

Leuk, gezellig restaurant met super sfeer en personeel. Wij komen er graag, het eten is er heerlijk.

69. Mariëlle

Ons favoriete restaurant uit de omgeving. Altijd gezellig, sfeervol en heerlijk eten!

70. fam. Jacobs

Het was prima eten. Vlotte bediening. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij komen zeker nog eens terug!

71. J.v.Spaandonk

Het was fijn om weer bij jullie te eten, zoals vanouds, maar nu in een eigentijdse renovatie van jullie restaurant. Wij waren erg tevreden, alleen miste ik als vegetariër het vleesvervangende bij mijn pastagerecht. Toch beslist tot ziens!

72. Van esch peter

Ik vind het een heel leuk restaurant wat jullie hebben, waar je goed kan eten voor een redelijke prijs. Ik zal dit ook aanraden bij vrienden en kennissen. Tot ziens!

73. Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer, goede bediening. Komen beslist weer.

74. J.J Geurts van Kessel

Wij zijn er al vaker geweest. Geweldig zoals het is opgeknapt, een modern frisse uitstraling. Wij hebben genoten. Hoezo niet vriendelijk, niets van gemerkt, het was prima.

75. van Berkel

Je kunt hier heerlijk eten. Ook de glutenvrije kaart is super.

77. J. van Heeswijk uit Schijndel

Het eten is prima en de prijs nog beter. We zijn zeer klantvriendelijk geholpen. Jammer dat het voor ons ver weg is, maar we komen zeker nog eens terug als we in de buurt zijn.

Kok en bediening nogmaals hartelijk bedankt.

78. P netten

Het eten is er super maar de klantvriendelijkheid laat te wensen over. Met name de kindvriendelijkheid laat te wensen over. Vandaag geweest met 4 kinderen en dan is voornamelijk de eigenaresse erg chagrijnig, dit is erg jammer en bederft zeker de eetlust.

79. Janny Heijmans

Heerlijk gegeten, fijne sfeer en een gezellige, mooie nieuwe uitstraling. Goede en vriendelijke bediening. Maar voor mij heel belangrijk, je krijgt er nog gebakken aardappeltjes. 2 soorten warme groente en wat je bijbesteld wordt niet gerekend. Heel iets anders dan een kopje groenvoer en een heel klein schaaltje friet, zoals tegenwoordig modern is. Voor ons reden om zeker terug te gaan.

80. Fam. de Vocht

Wij hebben met ons gezin gisteren mogen genieten van de goede bediening en het lekkere eten en drinken van Ons Eethuys. Wat is het mooie geworden na de verbouwing! We komen zeker terug, het was super!

81. Het eten was zoals was zoals altijd weer super goed, zeer correcte bediening en na de verbouwing zeer mooie locatie geworden. We komen ook zeker terug.

82. Service was niet zo goed vanwege de onpersoonlijke bediening, het ging wat haastig en half luisteren (groot ijs bestelt en we krijgen een klein ijsje). Geen lach kan eraf. Verder was het allemaal goed.

83. w. vd Cruijsen

Heerlijk in die catagorie zelfs uitmuntend. Hou dit zo aan. Met liefde bereidt en dat proefje !

84. We hebben gister bij jullie gegeten. We hadden allebei heerlijke zalm met saus. Dit werd geserveerd met diverse groenten, frites en aardappelschijfjes erbij. Persoonlijk vind ik het altijd zonde als de groente niet helemaal op gaat, doordat mensen bepaalde groenten niet lekker vinden. Wellicht zou het een idee kunnen zijn dat 1 of 2 van de groenten vooraf kunnen worden gekozen. En dat je de hoeveelheid ervan ook kunt kiezen wat extra geserveerd wordt.

85. Heel lekker gegeten. Goede bediening. Voor herhaling vatbaar.

86. gemma de Bruijn

De bediening was snel, goed en vriendelijk. Het voorgerecht, soep met warm broodje en boter, kwam
    snel. Het hoofdgerecht volgde vrij snel erna en was heerlijk. 2 x salade en 1 warme groente erbij met 2 verschillende gebakken aardappels. Heerlijk.
    Ook het toetje, was lekker maar vond ik, naar verhouding met het andere eten, wat aan de dure kant.

Ik heb heerlijk gegeten en voor weinig geld.

87. Gisteravond weer lekker gegeten bij ons eethuis. Zoals altijd. Prima bediening! Gezellige sfeer. Fijne gangbare kaart en een met zorg uitgekozen dagmenu.

88. Gert heimgartner

Heerlijk gegeten. Perfecte bediening en heel vriendelijk.

89. M.Roelofs

Het eten was heerlijk. De bediening was spontaan en leuk. Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen.

90. Mart van Iersel

Een perfecte bediening door personeel met een gulle lach. Eten was, zoals altijd, prima van kwaliteit en geen lange wachttijd tussen de gerechten.
    Volgende keer zeker weer lekker eten in Ons Eethuys.

91. Gezellige sfeer, vlotte en vriendelijke bediening. Het eten is heerlijk en ruim voldoende. Eten zonder poespas, gewoon heerlijk bourgondisch op zijn Brabants!!

92. We hadden weer heerlijk gegeten, waren zeer tevreden. Bevalt ons iedere keer goed, hebben al vaak daar gegeten. Zeker een aanrader. (Misschien een keer de kaart veranderen.)

93. Tonnie van den Broek

Het eten was weer wat we verwacht hadden, dus weer super! De bediening ook.

Tonnie

94. Tim hoefnagels

Zondag avond voor het eerst hier geweest. Het is zeker een aanrader. Kaart ziet er op het eerste oog wat eenvoudig uit, maar de gerechten zien er boven verwachting uit, overal is aandacht aan besteed. Opmaak en smaak van de gerechten zijn zeer goed. De dames in de bediening zijn netjes en attent en goed op de hoogte van de kaart en de gerechten daar buitenom. Zelfs toen wij als laatste nog in de zaak zaten aan de koffie voelden wij ons nog op ons gemak. Heerlijke avond gehad, wij komen zeker terug.

95. We zijn voor onze "kendag" gaan eten hier. We gaan zeker terug komen. Het was echt goed.

96. Fabienne Toonen

Gisteren hier voor de eerste keer gegeten met mijn dochter. Het was erg lekker en de bediening was heel vriendelijk en attent. Echt een aanrader. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

97. Tweede keer hier gegeten. Het eten is erg lekker, alleen moesten we de eerste keer erg lang wachten op ons eten, en nu de 2de keer weer, da's jammer.

98. Dirk-Jan, Grada en Hans

Afgelopen zondag hebben we voor de 2e keer bij Ons Eethuys gegeten. Ook dit keer was alles weer prima verzorgt. Het restaurant is een aanrader.

99. Rina van der Blom

Heel goed gegeten en lekker.. De bediening aardig, en beleefd.. En ook op de tijd, er zat genoeg tijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht..Toetje konden we niet meer op helaas.. Zeker komen we weer een volgende keer.. Groetjes Rina

100. D.G.Vos Krul

Wij hebben hier met z'n 4en gegeten op 2e pinksterdag en er was toevallig nog een tafeltje vrij want alles gereserveerd en wij hebben zeer goed en lekker gegeten.

Volgende pagina