Nieuwste foto's in Schaijk

Laatste updates in Schaijk

1. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Nieuw Schaijk

Ontvangst was perfect, werden netjes naar onze plek gebracht. Sfeer was prima. Lekkere vissoep en varkenshaas in een jasje op washeerlijk. Mis alleen onze favoriete lamsbout die stond niet meer op de kaart. Bediening was voor de eerste dag van de opening prima.👍

2. Marjan Smit's profielfoto
    Marjan Smit heeft een recensie geschreven voor Ons Eethuys

Marjan Smit

Wat hebben we vanavond genoten bij jullie! Voortreffelijk diner en fijne bediening. Het ontbrak ons aan niets. Kortom: we komen graag terug!

3. Ontevreden klant's profielfoto
    Ontevreden klant heeft een recensie geschreven voor Sphinx

Ontevreden klant

Ik bestel een Griekse Athene schotel, met suzuki souflaki en gyros en friet en laat het bezorgen, suzuki was geen suzuki en souflaki hadden ze onder de gyros gemengd, vlees hartstikke droog, friet slap en lauw. Ik daar naartoe bellen, kreeg te horen als ik grieks wilde eten maar naar de griek moest gaan, misschien kun je beter geen grieks op je menu zetten als je niet weet hoe je dat moet maken. Dit was mijn laatste keer bij Sphinx Schaijk onbeschoft volk.

2,2
  4. Ties van den heuvel's profielfoto
    Ties van den heuvel heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Notaris

Ties van den heuvel

De bediening 100%
    Wijn en bier van het arrangement 100%
    Maar het eten was matig, de eendenborst was taai.

5. Carlo Wijnen's profielfoto
    Carlo Wijnen heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Schaijk

Carlo Wijnen

Vanaf de opening in 1983 ben ik hier als menneke van 11jaar oud gekomen. Dat het nu zijn deuren gaat sluiten na 26 december 2022 is een aderlating voor de Schaijkse (en in omgeving wonende) Aziatisch-etende-mens. Ruim 39 jaar heeft de eigenaar zijn bezoekers met veel verve en humor aan Chinees/Indisch eten geholpen. Ik ben oprecht dankbaar voor zijn nimmer aflatende goede humeur. Ook na het wegvallen van zijn grote liefde wist hij er met zijn familie voor de bezoeker/afhaler toch iedere keer weer een feest van te maken.

6. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Charlie
    Pannenkoekenhuis Schaijk

Gereserveerd voor 13 personen uit een familie om samen gezellig een uur te bowlingen gevolgd door dineren. Daartoe was er 2 banen in de bowlingbaan gereserveerd. En ook een tafel voor 14 gereserveerd om te dineren.

Bij aankomst werd al direct gezegd dat het moeilijk was om 2 banen beschikbaar te stellen, één zou misschien wel lukken. Wij moesten plaats nemen aan tafels bij de 2 (en tevens ook de enige!) bowlingbanen die overigens veredelde kegelbaantjes waren. De tafels stonden vol met gebruikte glazen en flesjes en waren plakkerig vies.

Na meer dan een half uur wachten maar naar de bar gegaan om aan een verveeld rondkijkende juffrouw te vragen of de tafels afgeruimd konden worden en of ze onze bestellingen wilde komen opnemen. Als ik zo direkt de tijd heb kom ik gelijk was het antwoord. Na wederom 10 minuten kwam de juffrouw om onze bestellingen op te nemen en de tafels af te ruimen. Alleen afruimen, niet even een doekje om ze schoon te maken!

Na meer dan en half uur wachten was er één kegelbaan vrijgekomen, de andere bleef bezet door een groepje jongeren die luidkeels op de baan trefbal waren aan het spelen in plaats van kegelen. De kegel/bowling banen liepen geregeld vast omdat er door de jongeren met soms wel 2 of 3 ballen tegelijk geworpen werd. Hierdoor was onze ontspanning ver te zoeken, alsmede het personeel dat alles maar liet gebeuren. Eigenlijk schandalig.

Na meer dan een uur kregen wij de dineer tafels aangewezen, precies tegen de klim/klauter voorzieningen aan, waarop kinderen schreeuwend en kreisend rondrenden. De ouders van die kinderen hielden de dineer tafels bezet aan het uiterste andere eind van de eetzaal zodat ZIJ wel rustig konden zitten en dineren.

Onder tussen kregen wij de menukaarten en konden wij gaan bestellen. De aangeleverde Pizza waren geen pizza, maar Turkse platte broodjes met daarop in een cirkel wat kaas, tomaat en (hopelijk) wat vleeswaren, droog en onsmakelijk, klein en dik. De carpaccio plate, notabene volgens de menukaart XXL, bestond uit een zeer groot bord, met daarop een paar plakjes carpaccio, bedolven onder een dikke laag smurrie met ondefinieerbare korrels en heel veel rucula bladeren. De oude kaas en andere ingrediënten waren onvindbaar, maar de knoflook was rijkelijk en overdadig aanwezig waardoor het geheel niet te eten was.

Intussen werd je tijdens het eten door kinderen aan de kant geduwd, die schreeuwend achter elkaar aankruipend onder de tafels de eetzaal verwardden met de klimgelegenheden en speeltoren. Sommigen enkel gekleed in onderbroek en (volle) luier.

De menukaart was zeer beperkt, nergens ook maar een prijs te bekennen, de kwaliteit en kwantiteit van het eten was bedroevend. De pizza en carpaccio ging bijna geheel retour aan de bediening met onze klachten hierover. Dat maakte echter geen of nauwelijks indruk. Aan het eind werd er van de gepeperde rekening de Carpaccio NIET in rekening gebracht, vanwege coulance, over de pizza (Turkse broden) werd gezwegen.

Al met al een avond om te vergeten en om nooit meer te herhalen. Sorry Charlie, maar jullie kunnen beter een snackbar openen, met restaurant heeft dit alles niets te maken. Nooit meer!

3,4
  7. Johannes Arts's profielfoto
    Johannes Arts heeft een recensie geschreven voor Kota Radja
    Chinees-Indisch Schaijk

Johannes Arts

5 Mei 2022 Restaurant was voor eten aldaar niet geopend. Dus eten afgehaald. Eten was smakeloos. Nasi, babi pangang was laf en dood gekookt, kipsate was droog en had weinig smaak.
    Kortom… Niet smakelijk en niet wat je in NL van een Chinees restaurant verwacht.

8. Marijke Wijnants's profielfoto
    Marijke Wijnants heeft een recensie geschreven voor Ons Eethuys

Marijke Wijnants

In april 2022 hebben wij 3 keer gegeten bij Ons Eethuys. 6 totaal verschillende menu's uitgeprobeerd van een uitstekende kwaliteit. De vriendelijke en competente serveersters maakten de ambiance aangenaam.

9. Thom Woudstra's profielfoto
    Thom Woudstra heeft een recensie geschreven voor Ons Eethuys

Thom Woudstra

Eerst even gebeld naar de buren maar die waren vol. Toen contact opgenomen met Ons Eethuys. Daar konden we terecht en zaten we op een prima plaats. De bediening was erg vriendelijk en super vlot. De volgende keer bellen we direct naar dit bedrijf om te reserveren. Waarom die andere dan vol zit ? Misschien gouden bestek of is alles gratis. In Ons Eeithuys hebben we een prima avond gehad.

10. Fred van Es's profielfoto
    Fred van Es heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Happy Days

Vandaag een bestelling gedaan. Ophalen 18.45, thuis aangekomen frites allemaal kleine stukjes, veel te hard gebakken en koud.
    Geen goede reclame, ben hier beter gewend

11. Liene's profielfoto
    Liene heeft een recensie geschreven voor Eetcafe de Notaris

Wij hadden de kipsate. Het vlees was mals en sappig. De saus zacht van smaak, wat ik lekker vind. Wat heel goed is, is dat je bij de hoofdgerechten onbeperkt frites en salade kan bijbestellen. Dit staat ook op de menukaart duidelijk vermeld. We zijn daarnaast ook heel vriendelijk en netjes bediend. We hadden een heerlijke avond.

12. Fred's profielfoto
    Fred heeft een recensie geschreven voor Cafetaria Happy Days

Prima kwaliteit, altijd vriendelijk

13. Alieke's profielfoto
    Alieke heeft een recensie geschreven voor Nieuw Schaijk

Drive through principe ivm corona is heel leuk! Wel jammer dat je vanaf de bestelplek het menu niet heel makkelijk kunt lezen en überhaupt pas als je aan de beurt bent. Dat is dus te laat,.waardoor de wachttijd onnodig oploopt. De patatjes hadden allemaal zwarte puntjes op hun. Kruiden leken het niet, wel zwart blaker (wat erg ongezond is). Onze burger was zwart gebakken, en is desondanks gewoon meegegeven. We kwamen hier thuis pas achter.
    De rest was niet bijzonder op smaak.
    Wij zullen er niet meer heengaan.

4,9
  14. Frans en Ria's profielfoto
    Frans en Ria heeft een recensie geschreven voor Ons Eethuys

Frans en Ria

Was prima, en vriendelijke bediening.

15. Geenen's profielfoto
    Geenen heeft een recensie geschreven voor Ons Eethuys

Bediening is super vriendelijk, doen het super netjes. Eten altijd van goede constante kwaliteit.

16. Stephanie's profielfoto
    Stephanie heeft een recensie geschreven voor Ons Eethuys

Stephanie

Een hele leuke en gezellige avond gehad. Heel lekker eten voor een mooie prijs!

17. Suzan's profielfoto
    Suzan heeft een recensie geschreven voor Ons Eethuys

Heerlijk gegeten, smaakt fantastisch!

18. Cas Arts's profielfoto
    Cas Arts heeft een recensie geschreven voor Ons Eethuys

Het was heerlijk, goed gegeten.
    Bediening vriendelijk.
    Komen zeker terug😉.

19. Dick en Tjitske Ruhe's profielfoto
    Dick en Tjitske Ruhe heeft een recensie geschreven voor De Raaf

Dick en Tjitske Ruhe

Afhaalpizza besteld (pizza prociutto en pizza baran).
    De pizza's moesten 2 a 3 km vervoerd worden naar Centrum Herperduinen.
    Ze werden direct door mij bij de reeptie geaccepteerd en betaald.
    De Pizza baran was aangebrand (vind ik trouwens wel lekker, maar mijn vrouw niet).
    De Baran was wel goed van vulling en ook de Pizza prosciutto was wat dat betreft goed,
    Maar ... beide pizza's waren véél en véél te koud!
    Helaas hadden we geen oven om ze op te warmen, maar dit was knudde.
    Waarschijnlijk meteen na de bestelling (ca. 17.20 uur) gemaakt en 'warm' gehouden tot bezorgtijd (18.20 uur).
    Twee kkude pizza's gegeten: Waardeloos!!

1,5
  20. Gerald van Grunsven's profielfoto
    Gerald van Grunsven heeft een recensie geschreven voor Ons Eethuys

Gerald van Grunsven

Prima gegeten met voor-, hoofd- en nagerecht. Gemoedelijke sfeer in dit restaurant