Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schagerbrug verdeeld zijn.

Na een eerder afhaalmenu voor 4 personen waarbij de babi pangang uitstekend was klaargemaakt: krokant en zonder vette randjes, haalde ik afgelopen zaterdag alleen een portie babi pangang met bami. Het vlees bevatte nu zeer veel vet en was duidelijk minder krokant. Het meeste het ik helaas weg moeten gooien. Conclusie: de kwaliteit van in ieder geval babi pangang kan zeer wisselend zijn. Deze keer helaas een zeer slechte beoordeling. Mogelijk was de kok vergeten het vet weg te snijden?

Groep bestuursleden

Het eten is er heerlijk maar… de hygiëne… afgelopen zondag droop het vet met flinke druppels vanaf de afzuiging (boven de balie waar men wacht tijdens het bereiden van je eten) zo de borden in die klaar staan om het gebakken eten erin te leggen. Wat erg, bah. Je schrikt ervan. Na de opmerking van 'n mevrouw naast ons werd er een bord weggehaald maar alle borden die er onderstonden lagen ook de druppels vuile vet al in, dus het hele stapeltje werd meegenomen. Er moet in deze Wok echt overal goed schoongemaakt worden.

Niet mokken lekker wokken!

Ik eet hier regelmatig en ben altijd tevreden over het eten en de bediening

John Barbiers

Ik kom regelmatig in dit restaurant omdat er heerlijk gegeten kan worden voor een wel erg redelijke prijs

Eten van de wok/plaat was over het algemeen prima, dessert buffet idem. Warm/koud buffet zag er helaas minder uitnodigend (vers?) uit. Hier dan ook niet van genomen. Aardig personeel. Wok China doet er goed aan het pand verder te moderniseren (dus het niet bij de vrolijk ogende stoelen te laten). Voorkomt de nodige vooroordelen bij binnenkomst. Ook qua hygiëne kan het beter (vloer plakte, keuken zag er deels minder hygiënisch uit, ook omdat het deels verouderd is. Ben dus redelijk positief, maar kluspunten zijn er zeker.

Gezellig restaurant.

Wok garnalen afhaal.
    Kwam tot de ontdekken dat de garnalen vol met gelei zaten.
    Heb dit telefonisch meteen kenbaar gemaakt en niets mee gedaan.
    Ben er daarna uiteten geweest en weer kenbaar gemaakt en weer niets mee gedaan.
    Kom er nooit meer.

1,3

Prima wokken voor een leuke prijs.

Jl en Bj van Deelen

We vonden het eten niet warm, vlees was taai, patat leek in oud vet gebakken te zijn, zo smaakte dat ook. Rijst was koud. Jammer we hebben het ook wel eens anders meegemaakt. Onze conclusie: we gaan daar in ieder geval niet meer wokken.

Eten was minder dan we gewend zijn bij andere wok restaurants. Maar de service was prima.

Mijn zoontje kon niet eten omdat zijn beugel stuk was gegaan. Toen de serveerster dat door kreeg kwam ze vragen wat hij allemaal had genuttigd en de prijs voor hem aangepast. Later kwam zij in opdracht van haar baas met een bak waar hij wat lekkers in mee kreeg voor de volgende dag! Zo super lief!

Bedankt voor de leuke en goede service!

Goede wok, lekkere sushi. Alleen de proeverij van de toetjes valt tegen.

Een paar maanden geleden heeft het voetbalteam Kleine Sluis D3 het nieuwe voetbalseizoen gestart met een diner bij “China Wok” Dit allemaal mogelijk gemaakt door mevrouw Vi- In HU van “China Wok” .
    Aangekomen bij het restaurant werd D3 als profvoetballers binnen gehaald en door het zeer vriendelijke personeel naar onze tafels gebracht. Het liep al tegen half zeven en de jongens hadden al behoorlijk trek gekregen en stonden te trappelen om te gaan eten. Na een kleine toelichting op wat er allemaal te eten viel kon de (f)ee(s)t avond beginnen.
    Er was van alles; patat, ijs, frikadel (waar dan ook het meest van gegeten werd door de jongens) bami, nasi, mihoen, biefstuk, allerlei soorten vlees en vis, vers fruit, gebak, etc.
    Al met al is het een zeer gezellige avond geworden waar zeer lekker gegeten en veel gelachen werd. Al met al een grote pluim voor China Wok!

Team Kleine Sluis D3

Berend Botje

Eten was lekker, de chocoladefontein een feest. Wat echt een afknapper was is de prijs van een kannetje water. Daar wordt een slordige 5 euro voor gerekend. Dat vind ik echt buitenproportioneel. De sfeer vind ik minder. Een grote massa en de meiden hebben een hoofd om op te schieten en de vriendelijkheid is ver te zoeken. Er is wel heel veel keuze!

Heel gezellig, voor iedereen wat, genoeg keuzes.
    Gewoon erg lekker!
    Wij komen er regelmatig, ook omdat de kids het heel erg leuk vinden!

Peter en Claudia

Wij gingen even een hapje eten, het was HEERLIJK!! Alles was goed, lekkere groenten, topsla, geweldige ossenhaas.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

Patatje joppie is hier helemaal toppie!

Vernieuwde toko op een prachtige lokatie met heerlijk eten. Wat ook nog eens betaalbaar is!

Moeder Juud Nijhof

Ik ken U deze zaak aanraden, alles is in goede harmonie.
    Wanneer men lekker werkt, komt er positieve energie dat voelt de klant, die daardoor graag komt. Heerlijk eten doe je dan, met een gebbetje van de Heer des huises, of de lieve zorg van diens vrouw ja dan ken je zeggen een goede ambiance.
    Dus dikke 10

Marianne

Gastvrij en gezellig, heerlijk eten....je voelt je er THUIS!

de patat oorlog is het beste ooit geproeft