Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Schagen verdeeld zijn.

1. Een avondje uit eten in gemoedelijke en huiselijke sfeer met vrienden. Zeer geslaagd! Prima eten, ongedwongen bediening alsof je bij vrienden eet. Rustig en niet het gehaaste van de "moderne" restaurants. Een heel prettige ervaring in een drukke wereld.

2. Mijn vrouw en ik komen al jaren in deze zaak. Laten ook wel eens wat thuisbezorgen. Hebben ook ons kerstdiner met kinderen en kleinkinderen daar gehouden.
    Ervaring: goed eten, prima prijs/kwaliteit verhouding en aardige mensen. Ik begrijp van die negatieve reacties van de laatste dagen dan ook niets!

3. Ruud Bakker

4. Geweldig om voor zo een prijs en echte heerlijke maaltijd voor te zetten. Altijd worden er verse produkten gebruikt. De eigenaar en zijn vrouw zetten zich er ook helemaal voor in. Rustige lieve mensen met hart en ziel voor hun zaak. De zalm is geweldig en ook zeker een aanrader. En een keer zelf geen zin om te koken Mano brengt keurig op tijd de Pizza's aan huis, ineen woord Toppie. Anneke.

5. Mano

6. Ik werk in een kledingwinkel in Schagen, en als ik koopavonden werk bestel ik hier graag wat te eten. Hele vriendelijke mensen die het zonder moeite nog langs komen brengen ook. Pizza’s en pasta’s zijn altijd erg lekker! Een aanrader!

7. Ik houd er van… De gezelligheid waar vind je het nog… Mensen die compleet hun eigen zijn… En gastvrij… Ik eet er altijd heerlijk maar ik kom er eigenlijk voor t sfeertje…

8. janssens

9. Eten prima vriendelijke mensen zeer behulpzaam pizza ook lekker en als we voor thuis bestellen ook erg lekker en goed verzorgd.

10. Het lekkere eten wordt altijd vriendelijk warm en lekker thuis bezorgd door de aardige eigenaar.

11. Pieter-Jan en Elsbeth

De kokkin kan heerlijk koken. De pizza's zijn erg lekker, vooral calzone santa is bij ons favoriet. Hele lieve eigenaren. We bestellen hier geregeld en zijn van plan dit te blijven doen.

12. Anton en Maria

Eenvoudig en rustig restaurant waar het eten goed is en vriendelijke bediening. Wij hebben diverse keren ook eten thuis laten bezorgen waar niets op aan te merken was.

13. Heerlijk gegeten. Eigenaren zijn hele aardige mensen die altijd zeer behulpzaam zijn. Kortom aan te bevelen om lekker te eten voor een knappe (lage) prijs.

14. Michelle

Heerlijke pizzas, als ik verse pizza haal bestel ik ze altijd hier. Goede ervaringen mee ook om daar wat te eten!

15. Maarten Kramer

Ik en mijn vrouw, komen daar al vanaf de opening negen jaar geleden in de zaak om te genieten van het eten. Alles gaat daar erg gemoedelijk. De klant is echt koning. Het eten wordt altijd warm tot heet geserveerd en smaakvol. Niets te klagen.

16. Zeer slechte bediening, loopt sloffend rond en beheerst de Nederlandse taal erg slecht. De sperziebonen(uit blik) en de rijst waren gewoon koud. Het bestek en de glazen waren erg vies. De eigenaar hierop aangesproken, smaken verschillen zij hij. Hij moet zich schamen om de klanten zo te behandelen. Na de rekening gevraagd te hebben wederom een klacht te hebben ingediend ging hij weer in de verdediging en liet mij niet uitspreken. Echt te belachelijk voor woorden. Deze tent is geen 1 ster waardig. Ook voor de Vomar vind ik het beneden peil dat hun zich hiermee associëren.

17. Maria Ghanem

18. Enorm troosteloos restaurant in vervallen pand, eigenaar loopt er onverzorgd bij, beheerst de nederlandse taal amper en de hygiene is ver te zoeken.

Wij waren genoodzaakt om de cola en bier uit de flesjes te drinken omdat de glazen allemaal vies waren. Ook had een van ons fristi besteld, dit kreeg hij in een chocomel mok met de chocomel resten er nog in! Het is toch te gek voor woorden...

Het voorgerecht was een smaakloze tomatensoep uit blik en een slappe fantasieloze tonijnsalade.

Het hoofdgerecht kwam met sperzieboontjes uit een blik en opwarm rijstbuiltjes uit demagnetron(dit is geen grap), toen het eten uiteindelijk aan tafel kwam waren de boontjes en rijst al koud en zaten de graatjes nog in de zalm. Ook was de varkenshaas niet heel lekker en een heel raar smakende champignonsaus.

Tijdens het eten kwam de man vragen voor het nagerecht maar deze hebben we maar overgeslagen na de enorme slechte ervaring met de vorige gerechten.

Bij kritiek wordt het zo weggewuift en gaat hij in discussie met de klant, bij het vermelden van de slechte recentie werd al gezegd dat hij ze morgen toch weer verwijderd.

Kortom een enorme afrader en het "restaurant" mag zich enorm schamen. Sluitingswaardig.

19. Rick Bazen

20. Jammer, we hadden ons hierop verheugd.

Maar helaas geen sfeer, de eigenaar moest regelmatigweg met het brommertje om een bestelling af te leveren.

Ik denk zijn vrouw... stond in de keuken en had er naar ons idee niet zoveel zin in.

De salade was fantasieloos de saus op de varkenshaas geschift en de varkenshaas zelf was net te ver doorgeslagen.

Een timbaaltje van net iets te droge rijst en de sperciboontjes waren al niet veel beter.
    Het nagerecht was ook al niet bijzonder.

Als excuus werd aangevoerd problemen met personeel en de schuld van de geschifte saus werd op de toeleverancier afgeschoven...

Hmmzz als je ook al zelf geen saus kan maken dan, houd het voor mij al snel op.
    Als je als restaurant eigenaar niet achter je (aan) geleverde producten staat moet je het ook niet aan je gasten presenteren.

Het bestek was ook niet al te schoon.

En het heeft niets te maken met het feit dat je een dinerbon via de vomar spaarpunten hebt.
    Als je geen kwaliteit kan leveren doe het dan niet.

Ik snap ook niet dat de Vomar met dit soort bedrijven geassocieerd wil worden.

Al met al jammer en geen aanbeveling dit restaurant (al mag het wat ons betreft die naam niet hebben).

1 positieve stem1 negatieve stem
  21. Fam Kuijper

Wij waren met de vomaractie hier te eten.
    Ze hadden een speciaal drie gangenmenu waar je uit verschillende gerechten kon kiezen. Alles smaakte heerlijk en een gezellig en knus resturant.

22. Nederlands Schagen

Heerlijk gegeten bij Rumors bar in Schagen.
    Vriendelijke en snelle bediening. Uitstekende service.
    De Carpaccio, tournedos en mix platter zijn aanraders.
    Altijd goed daar.

23. Nederlands Schagen

Het eten was lekker, maar we moesten een half uur wachten op de kaart. Dat duurde vreselijk lang.

24. Bem Tudor

Een uitstekende ervaring, eten was ronduit goed te noemen en heb zelden een zulk dergelijke smaaksensatie geproefd van de gerechten die ik gegeten heb. De bediening is iets aan de trage kant, wel vriendelijk verder.

Ik raad dus iedereen aan om zeker eens hier te eten, het is ook erg druk en komen veel mensen dus dat is altijd een goed teken.

25. Annelies

Gisteren bij restaurant onsz gegeten. Leuke rustige sfeer, ruime indeling. Super goede bediening. Heerlijk voorgerecht gehad, de proeverij. Maar helaas sprong mijn migraine ertussen. Maar super snel afgehandeld, mijn hoofdgerecht een heel mooi visje in een afgesloten bakje meegekregen. En we konden gauw weer gaan. Het visje smaakte de volgende dag nog steeds naar meer. We gaan dit zeker nog eens over doen maar dan op de juiste manier.

26. Ik eet heel graag bij Onsz. Het eten is altijd goed, de wijn heerlijk, de bediening vriendelijk en persoonlijk. Het is alsof ik thuis kom. Voel me welkom. Kan het iedereen aanraden.

27. Timo en Sanne

Net als altijd gewoon top!
    Eten met liefde bereid door de Kok.
    Service is goud waard.

Weer heerlijk gegeten een gezellige avond gehad...

28. Arjen

Wederom heerlijk gegeten. We waren met zijn 3en en kregen een canapé met zalm. 1 van ons lust geen zalm en dat hoorde de gastvrouw. Prompt kwam ze met andere met brie en gekarameliseerde rode ui. Top! Alle gerechten worden mooi opgediend. Er is ook een ruime wijnkaart dus voor een ieder wat wils. Kortom Onsz is een echte aanrader!

29. anonimus

Heerlijk gegeten en werd ook erg mooi opgediend; goede kwaliteit. Soep was iets aan de zoute kant, maar dat komt waarschijnlijk omdat wij gewend zijn amper zout te gebruiken.
    Ruim voldoende qua hoeveelheid.
    Prettige bediening, lieve meiden! Zeker voor herhaling vatbaar.

30. Ben zeer ontevreden. Twee schotels besteld. Shoarma en köfte.

Zou om 19.30 Bezorgd worden. Kwam pas om 20.30.

Patat was niet knapperig.

Bestel hier nooit meer.

2,8