Hier zie je hoe de meningen over de Onsz Restaurant verdeeld zijn.

Dirk Bal

Heerlijk eten, prima sfeer, goede en prettige bediening. Ondanks dat het druk kon je normaal met elkaar praten. Een aanrader, wij komen zeker terug

Heel goed eten voor een redelijke prijs. Vriendelijke bediening.

Lidia den Hertog

Wij hebben heerlijk gegeten en heerlijk Schagens sfeertje.

Met z'n vieren heerlijk gegeten bij Onsz. Een gezellige ambiance en een super vriendelijke bediening. Het ontbreek je aan niets. Je betaald iets meer voor het eten, maar zeker niet te veel. Dat is het zeker waard want het is goed uitgebalanceerd en echt heel lekker. Wij gaan hier zeker nog eens naar toe, en kunnen anderen dit restaurant zeker aanraden.

Paul en Plony Wurpel

Ons eerste bezoek - bleken niet het leukste tafeltje te hebben gekregen, direct tegen de bar aan. Kwaliteit eten en drinken, service en de leuke attentie aan het eind van de avond i.v.m. verjaardag maakten dit echter ruimschoots goed.

We zijn hier al vaak geweest en iedere keer is het zo lekker eten. Gezellig zitten, vriendelijke bediening. Knus restaurant, waar toch evengoed genoeg mensen kunnen eten. We hebben zaterdag in iedergeval weer genoten. Thnx daarvoor. Tot de volgende keer.

Wederom gezellig en heerlijk gegeten! Super bediening en lekker eten voor ieder wat wils.. aanrader is het menuutje buiten de kaart om voor een mooie prijs. Bedankt Onsz!

Prima eten, gezellige bediening. Top tent!

Beperkt wijnaanbod of je moet een fles nemen erg vreemd. Hadden mix grill weinig vlees voor een hoge prijs €25,- pp.
    Groente was een bakje sla.
    Viel tegen.

Super avondje, gelukkig gereserveerd, anders was er geen plek.
    Lekker eten, goede bediening, aanrader.

Geert

Lekker gegeten in een sfeervolle zaak !

Wendy de Wit

Gezellige omgeving, lekkere stoelen, prima eten en leuke bediening.

Heerlijk gegeten, en wat een gezellige sfeer!
    We komen zeker terug!👍

Stephanie Bruin

Super leuk gezeten! Leuke bediening en heerlijk eten! 👌🏻

Tamara Surovitsky

Wij hebben bij jullie ontzettend lekker gegeten. De bediening en de sfeer waren ook erg goed. Het restaurant ziet er gezellig en uitnodigend uit.
    Dank jullie wel. Succes en tot de volgende keer. Wij komen zeker nog terug 😀👍🎉

Mark Schoon

Gezellige sfeer, qua mensen niet te rustig, niet te druk. Vriendelijke bediening, en goed actief ook. Alleen als er een kopje "Soepen" op de kaart staat, verwacht ik wel meer dan één keuze! (wisselend, soep van de dag/week/maand) Een simpel tomatensoepje was voor mij al genoeg geweest.

Christine Lloyd

Vertaal van English naar Nederlands

As visitors from England it was very disappointing that we were unable to pay with a card unless it was a Dutch pin card. Seem a bit behind the times!! I have encountered this before in the Netherlands, but not for many years. I was able to book online so I assumed the restaurant would be more up to date!

Gezellige sfeer, rustig genieten, geen gehaast en heerlijk gegeten.
    Komen zeker terug!

Heerlijk gegeten en een top team in de bediening. We komen zeker terug!

liesbeth hemmes

heerlijk gegeten gemoedelijke en gezellige sfeer de bediening is goed en vriendelijk een restaurant om met plezier naar toe te gaan

Loes den Hollander

We hebben met zes personen heerlijk gegeten bij Onsz. Dineren in dit restaurant ter gelegenheid van een verjaardag kan ik iedereen aanraden. De bediening was attent en zeer vriendelijk, de kaart overzichtelijk en met voldoende keuzemogelijkheden en alles wat gepresenteerd werd, was op smaak en naar verwachting. En ook niet onbelangrijk: prima prijs/kwaliteitsverhouding.
    We komen zeker terug!

We hebben erg genoten. Alleen de patat was gewoon, dit zou nog vervangen kunnen worden door vlaamse friet, verder was alles heel bijzonder van smaak en sfeer.

Huib van Zutphen

In onze ervaring een prima restaurant. Gegeten overigens met zakelijke relaties. Eten was zoals al was ingefluisterd inderdaad prima. Uitgebreide keus en zeker een goed advies voor de gerechten en bijbehorend drinken. Prettige uitstraling waar je ook nog eens een gesprek aan tafel kunt voeren.

Wat mij betreft zeker aan te bevelen dus.

Onsz is ons favoriete restaurant! De sfeer is er gezellig, het eten altijd heerlijk en de bediening erg goed. We voelen ons altijd welkom en genieten er altijd volop :)

Sandra Snel

Heerlijk gegeten. Vriendelijk pesoneel. En geen gehaast. Lekker wat tijd tussen voor en hoofdgerecht

Marlinda Wijnker

Het eten was echt heerlijk! Lekker mals vlees, de patatjes lekker doorgebakken heerlijke sla! Lekker voorgerecht! Wij komen zeker nog een keer terug!!

Goede sfeer, leuke meiden in de bediening en niet te vergeten: weer heerlijk gegeten. Kom hier graag!

Je weet dat je bij Onsz altijd goed geholpen wordt, lekker kan eten en voldaan naar huis kan gaan.

m moeijes

Hier zaterdag 8 oktober heerlijk gegeten,we waren met twee personen de zaak zat helemaal vol maar helaas ook vol met damp uit de open keuken. goed gegeten sfeer was prima alleen je kleren moesten daarna wel allemaal de was in, jammer dit.
    Margreet

Goede ontvangst, vriendelijk en kundig personeel, uitgebreide menukaart.
    Alles smaakte geweldig.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

heerlijk gegeten, gerechten mooi geserveerd.
    Keurige bediening, kortom een aanrader.

We zijn hartelijk ontvangen bij binnenkomst. Personeel is vriendelijk en top! Ook de service. Eten is heerlijk. Qua vlees was er iets niet helemaal goed gegaan en het werd meteen opnieuw klaar gemaakt! Echt super! Je zit ook gezellig! Echt een aanrader om heen te gaan!

Het eten was erg lekker
    Soms duurde het wat lang voordat het geserveerd werd
    We hebben een hele prettige avond gehad

H. Medema

We waren met vijf personen.
    Het is een avond geworden met lekker eten met voldoende keuze uit de menukaart. Iedereen was na afloop tevreden.
    Het was dinsdagavond en de sfeer was niet uitbundig en de wachttijden tussen de verschillende gerechten tamelijk lang. Ook bij een niet vol restaurant moet je dus rekening houden met een avondvullend programma.
    De prijs-kwaliteitverhouding was goed te noemen.

Jacqueline

Wij hebben heerlijk gegeten!
    Wat ik wel jammer vind is dat de witte wijn niet koud geserveerd wordt. Misschien is dat hip, maar voor mij een reden om hier niet nog eens terug te komen. 1 ster minder dus.
    Door de open keuken vind ik de sfeer wat benauwd.
    De bediening was prima en de wijnkoeler lief geprobeerd.

Weer heerlijk gegeten, gezellige ambiance en goede bediening! We komen zeker weer snel een keertje terug.

Heerlijk gegeten, met een groep van 11 personen. We waren de enige groep in het restaurant, maar evengoed was het gezellig/sfeervol!

Voor de tweede maal heerlijk gegeten met een groep van 4 personen. Jammer van het groentenprutje onder het vlees, dat zou wat spannender mogen evenals de bijgerechten.

Rose Marie

Lekker gezellig gegeten met grote groep.

R.Bakker

Erg lekker gegeten en goed verzorgd.

Zelfs een speciale tafel en een leuke attentie ivm onze trouwdag.

Aanrader en we komen zeker terug!

thalita

Wij hebben super lekker gegeten. Goede bediening en qua prijs heel goed te doen.
    Bedankt.

Babs

Heerlijk gegeten!! Bij binnenkomst wel een nare geur in het restaurant! Thuis gekomen... stinken niet normaal, al onze kleding, vreselijk. Mag niet gebeuren vind ik.

Nel Boersma

Het was heerlijk. Wij hebben het menu gekozen. Voor herhaling vatbaar.

Fam. Veul

We hebben allemaal heerlijk gegeten. Een aanrader. Wij zullen zeker nog eens terugkomen.

We waren met een gezelschap van 6 personen en hebben erg goed gegeten. Leuke vlotte meiden in de bediening en een gezellige sfeer in het restaurant.

Prima gegeten voor een prima prijs, was het zeker waard.

Heerlijk en gezellig gegeten. Prettige, vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar!

Andreia Cavalcante

Heerlijk gegeten en een gezellig avond gehad! Top!

Wederom heerlijk gegeten bij Onsz. Zeker voor herhaling vatbaar.

p.s.baken

We hebben zaterdag heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar. Ik had een zitplaats gevraagd voor 1 persoon met extra beenruimte en dat was prima voor elkaar. We hebben een gezellige avond gehad.

Onsz biedt een goed ingerichte plek voor een heerlijk diner. Het smaakte ons prima van voorgerecht t/m Irish coffee. Op dinsdagavond zat het restaurant vol. We komen zeker terug!

J.W. van Ovost

Elk jaar houden wij met, drie oud-collaga's een reunie etentje. ONSZ is daar een geweldige plek voor. Goede eten, gezellige sfeer en vooral ongedwongen. Een echte aanrader.

Fam J Kooij

Heerlijk gegeten in een prettige sfeer.

Fam wigger

Heerlijk gegeten! Super vriendelijke bediening. Was erg gezellig.

Op 6 februari 2016 hadden wij weer onze meiden avond. Dit keer kozen wij voor Onsz. Ik had hier eerder gegeten en wist dat het lekker was. Omdat we 's avonds nog een andere gelegenheid hadden wilden wij graag om 17:00 al komen tot 19:30. Dat was geen probleem.

Op de dag zelf was ik in verband met het openbaar vervoer een kwartier te vroeg. Volgens mij vonden ze het een beetje ongemakkelijk dat ik eerder was, maar ik ging lekker rustig aan onze gereserveerde tafel zitten. De gastvrouw ging met mij een gesprekje aan tijdens de kaarsjes in het restaurant aansteken, zodat ik niet helemaal alleen was. Dat vond ik erg sympathiek.

Toen mijn vriendinnen aankwamen konden we al vrij snel bestellen. Wij kozen voor het Onsz menu. Ik bestelde de rundercarpaccio, een biefstuk met rode port jus en een cheese cake. Ik moet eerlijk zeggen dat alles heerlijk was op 1 minpuntje na. De rundercarpaccio was lekker, maar ik vond dat het een beetje "verzopen" was in de saus. Begrijp me niet verkeerd, het was heerlijk, maar ik had liever de voorkeur voor wat minder saus.

De sfeer was gezellig en druk. Er was een feest gaande aan een tafel naast ons. De serveerster heeft ons fantastisch geholpen en wijn was heerlijk. Ik kom hier zeker weer terug!

Marielle

Gezellige ambiance. Heerlijk eten, genoeg keuze en vriendelijk personeel.

Toprestaurant in Schagen. Echt goed, echt lekker, goede bediening en sfeervol. Aanrader!! Top.

Gisteravond voor het eerst hier geweest. Het restaurant is sfeervol ingericht en het personeel is erg vriendelijk en klantgericht. De lege glazen werden meteen gezien door de oplettende dames. Er was veel keus op de kaart, wij gingen voor het menu maar wilden graag een ander toetje erbij. Met een grote glimlach kregen we te horen dat dit geen enkel probleem was! De porties waren perfect en alles was zeer goed klaargemaakt. Het overtrof onze verwachtingen en we komen hier zeker nog eens terug!

Kees Francis

Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Perfecte bediening. Rode wijn van uitstekende kwaliteit.

Het eten was erg lekker en de wijn smaakte ook goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De sfeer is erg ontspannen en je zit ook lekker ruim.

Het eten was zeer goed, de bediening ontzettend behulpzaam en vriendelijk en er hangt een gezellige sfeer.
    Echt een aanrader dit restaurant!

Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en (niet onbelangrijk) uitstekend eten. Leuk geserveerd en goed samengestelde menu's.

H. Meijer

Ontzettend lekker gegeten en de bediening was heel vriendelijk. Kom zeker nog een keer terug

nico de vries

Heerlijk gegeten bij Onsz, een aanrader!

Was weer lekker en de ruimte tussen de gerechten is prima. Je moet de tijd nemen en geen haast hebben, dan kan je beter naar de Chinees gaan. Deze keer hebben we het menu genomen en zijn zeer voldaan naar huis gegaan.

Heerlijk eten, ruime keuze aan gerechten & ook zeker genoeg. Het uitserveren van 't eten duurde lang, we moesten zeker 20 minuten wachten tot dat we drinken kregen aangeboden en de kaart. Misschien was dit door de drukte? Ja, we komen zeker terug!

Heerlijk gegeten, gastvrij personeel en een gezellige sfeer. De gerechten waren goed op elkaar afgestemd.

Selderbeek

Het duurde even voordat het voorgerecht werd uitgeserveerd, maar dit was waarschijnlijk aan de drukte te wijten. Op al onze drie gangen was niets aan te merken.
    Aan het einde van de avond werd het opeens een stuk killer aan tafel maar nadat we dat gemeld hadden werd het weer behaaglijk warm.

Goed en lekker eten, vlotte en gezellige bediening, sfeervolle inrichting. Als de prijs ietsjes minder aan de dure kant zou zijn zouden we zeker nog vaker komen.

Bij binnenkomst was het alsof je een warme deken om je heen kreeg. Het restaurant is zeer knus, aangenaam en gezellig op een sjieke manier. Het eten was echt formidabel. We hadden het proeverijtje en elk gerecht was even lekker en met veel zorg bereid. Idem voor het hoofdgerecht! Dit was echt voor herhaling vatbaar!

Jeroen en Familie

Wij hebben in ontspannen sfeer, lekker gegeten. Zeker aan te raden, ook met kinderen.

Gister heerlijk gegeten, we komen zeker een keer terug, hangt een gezellige sfeer...

Een wat klein restaurant, met naar mijn smaak te donkere inrichting en te weinig verlichting. Maar waar het om gaat: eten super!!!

Zeer goed, gastvriendelijk en de bediening echt heel goed en relaxed en echt de tijd om rustig te eten. Zeker een aanrader en zeker om nog een keer terug te komen.

Hans de Jong

Tweede kerstdag hebben wij heerlijk gegeten bij Onsz!! Het personeel was ook zeer vriendelijk, ondanks dat wij op tijd weg moesten en ze ons daar vriendelijk mee hielpen.

Heerlijk gegeten en plezierige gastvrouw. De kok en gastvrouw hebben er voor gezorgd dat we lekker te gast waren. Zeker een aanrader voor een welkom avondje genieten zonder zorgen. We komen snel nog eens terug.

Eindelijk een keer naar Onsz. Werd wel eens tijd om bij Tom en Simone te gaan eten. Wat een mooie en gezellig restaurant. Heel sfeervol ingericht. Het was in een woord: fantastisch. We hadden alle vier een 3 gangen menu en het zag er allemaal top en verzorgd uit en smaakte ook super! We hebben ruim 3 uur heerlijk gegeten en gedronken en zeker voor herhaling vatbaar! Complimenten aan Simone en de bediening en Tom en keukenbrigade! Ga vooral zo door en wij komen zeker weer eens bij jullie terug!

J. Haasnoot

Het Onsz-keuzemenu was een echte uitdager. Met 6 man hier uit gekozen. Het eten was gewoon goed, leuk opgemaakt op de borden en smaakte heerlijk. De "meiden" deden hun best het iedereen naar de zin te maken. Kortom: we komen hier zeker terug!

Eten staat altijd op punt, altijd amuse vooraf, bediening attent maar niet opdringerig. Enige minpunt is de beperkte bierkaart. Prijskwaliteit naar mijn mening beste van Schagen.

A.A. Groet

Het was top! Heel gezellig en ja het eten "perfect".

rcpm kuipers

Heerlijk gegeten, leuke sfeer, leuke bediening. Zeker aan te bevelen bij anderen.

Gerda Smit

Heerlijk gegeten, gezellige ambiance en vriendelijke dames!!! Een aanbeveling!!

Jack & Linda

Heerlijk gegeten en lekker gezeten. Helemaal goed!

fam Heijnen

Gezellige zaak, prima eten en fijne bediening.

Ruud van Stelten

Eten was van een prima kwaliteit en de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Echt een aanrader dit restaurant.

Jac. en Lijda Huibers

We hebben heerlijk gegeten in een gezellige omgeving. Echt een aanrader!!

Remko Bogaards

Super lekker gegeten, persoonlijke aandacht en goede sfeer. De amuse is ook altijd een leuk extraatje.

Leuke sfeer, goede ontvangst, erg lekker eten. Enige minpuntje was de snelheid, we hadden geen haast maar het duurde 2.5 uur voordat het hoofdgerecht werd geserveerd. Het was druk dus misschien dat de keuken hier wat moeite mee had. Verder een prima restaurant.

Erg gezellg gezeten en gegeten!

Donderdag 12 nov. 2015 hebben wij met 4 personen een bezoek gebracht aan ONSZ en de dat is ons heel goed bevallen. De warme ontvangst, de zeer vriendelijke bediening en de goede keuken hebben ONSZ verrast.
    Zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan en de andere gerechten van de kaart uit te proberen.

Wat moet je nog zeggen. Het was weer gezellig. Leuke ontvangst.

Judith Dam

Absolute aanrader; goede bediening, vriendelijk en iedereen had heerlijk gegeten. We aten met een club van 10 en hebben à la carte gegeten. Het enige 'minpuntje' was dat de serveerster niet had gevraagd of we een broodje vooraf wilden. Wij kwamen hier te laat achter, het voorgerecht was al onderweg.

Maar dit mocht onze avond niet verpesten. Wij gaan zeker nog eens heen.

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Deze keer hadden we onze ouders meegenomen en ook zij waren zeer tevreden. Lekker eten, elkaar kunnen verstaan tijdens de gesprekjes, leuke vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar.

Het was heerlijk! goede ervaring en echt aan te raden als je van lekker en luxe eten houdt. Wij hadden een voor-, hoofd- en nagerecht en wij hadden van alle drie volop genoten!

Jane Winder

We hadden aangegeven graag bij het raam te willen zitten tijdens onze reservering. Helaas kon dat niet, maar we kregen wel een heerlijk drankje van het huis! We gaan zeker nog eens terug!

Hebben lekker gegeten met zijn tweeën. Zal aan mijn vrienden en familie jullie aanbevelen.

Het eten was vrij behoorlijk aan de prijs maar ook erg lekker. Wellicht kunnen ze het aantal bieren wat uitbreiden, ze hebben nu alleen Hertog-Jan van de tap en een kloosterbiertje. De witte huiswijn is ook geen aanrader. De gastvrouw is erg vriendelijk en de service snel.

Heerlijk gegeten, lekker voorgerecht en een super hoofdgerecht!
    Hele vriendelijke en spontane gastvrouw!
    Komen zeker terug. Bedankt voor de mooie avond.

Ringers & Bosma

Op aanraden van vrienden hier met z'n 4en gegeten. De cijfers zeggen genoeg. Bediening, eten, sfeer (net zo belangrijk!) was perfect. We komen zeker terug.

Hele goede en fijne service en ook nog eens super lekker gegeten! Ik ga zeker nog terug naar Onsz restaurant!

Vorige pagina

Volgende pagina