Magnusveste in Schagen

Ruime parkeer mogelijkheden voor de deur.

Paar minuten vanaf station Schagen.

Bezorgrestaurants in de buurt van Magnusveste

• All-inclusive

1434197126 73
1491933984 78
1513205458 78
1519283023 78

1. Kaasfondue was lekker maar ik vind de zaak wat smoezelig en d'r hangt een vochtlucht. Even opfrissen, kok en bediening in bedrijfskleding ipv eigen kleding, even de puntjes op de i. Het is het nu net niet. Bediening is wel vriendelijk trouwens.

2. zeijlemaker

Met onze kinderen en kleinkinderen vleesfondue gegeten bij Magnusveste met een groupon-deal. Het eten was heerlijk en de bediening heel vriendelijk en gastvrij. Wij komen zeker terug om ook de kaasfondue te eten.

3. Vanavond gegeten bij de Magnusveste in Schagen via een Groupon-deal. We gingen met 9 personen kaas-/vleesfonduen in dit restaurant. De opzet is eenvoudig, sober en probeert een soort huiskamergevoel te brengen. Het eten is simpelweg vreselijk... Sorry, maar het vlees zit vol met pezen, is taai en niet gekruid. Als sausjes bij het vlees wordt mayonaise, curry en ketchup opgediend en daarnaast wordt er 1 klein schaaltje sla met tomaat & komkommer per drie personen op tafel gezet... Tja, het enige smaakvolle was het Brandbiertje van de tap, maar die wordt dan ook niet zelf gebrouwen natuurlijk. Personeel was opzich vriendelijk en correct. Zonde geld zelfs met een (gedeeltelijke) Groupon-deal. Zonder twijfel de meest slechte ervaring die ik ooit in een restaurant/eetcafé heb gehad.

4. Jan en Diana

Enthousiaste binnenkomst, keurige vrolijke bediening superlekker gegeten, prijs/kwaliteit perfect. Mankeert niets aan. Gezellige bijpassende muziek. Om ons heen kijkend was iedereen supertevreden. Wij hadden a la carte besteld maar anderen de kaasfondue wat er schitterend uitzag en waarnaar we nu ook nieuwsgierig zijn. Komen zeker nog regelmatig terug om de rest van de kaart eens te proberen. En wat we nu aten lust ik wel iedere dag!

5. A de vries

Een teleurstellende ervaring.. Het duurde een uur voor het voorgerecht werd uitgeserveerd. Mijn voorgerecht bestond uit 3 kleine stukjes paling met toast; mijn partner had sardientjes uit blik. Met weinig creativiteit opgediend. Daarna Forel. Niet knapperig gebakken; amandelen niet geroosterd. Kortom geen grote culinaire belevenis..

6. Ijskoude kip en lauwe biefstuk.Kreeg een nieuwe kip, waar geen smaak aan zat en heel droog.
    In kleine bakjes werden rode kool, sperzieboontjes en door gebakken aardappeltjes opgediend. En als je dit doorgaf aan de gastvrouw, klopte dit niet.
    Ook kreeg je een klein stukje biefstuk zonder saus; moest je extra bijbestellen en extra voor betalen.
    We hadden een tafel onder de bar, met ons hoofd tegen de pinautomaat aan. Erg teleurstellend allemaal dus!
    En als klap op de vuurpijl liet de serveerster witte wijn over ons heen vallen. We zijn dan ook naar huis gegaan.
    Had het gevoel dat het eten in de magnetron opgewarmd was en zo smaakte het ook!
    Ik zou dan dus ook niet aanraden om daar te gaan eten.

7. J. Weijer

Goed eten, vooral het vlees. Mag wel iets groter. Bijgerechten redelijk, miste de dressing op de sla, er stond ook niets op tafel qua azijn/olie. Tip meegegeven, gaan ze wat aan doen. Gebakken aardappels mogen knapperiger. Wijnen waren heerlijk. Bediening goed, alleen bijschenken drank duurde te lang. Mensen zeer gezellig. We gaan zeker nog een keer.

8. Wederom hier gegeten en weer ontzettend tevreden! Lekker eten en keurige bediening. Het was dit keer erg druk maar dat maakte het ook wel weer gezelliger en de bediening had oog voor iedereen.

9. B. Ebregt

10. Eten was lekker en we voelde ons thuis. We zouden eigenlijk even snel wat eten maar bleven hangen en hebben lekker na geborreld. Wij komen zeker snel nog een keer.

11. Net open en nog wel een hoop te leren.

De garnalen cocktail was teleurstellend. Geen volle bak hollandse garnaaltjes met komkommer, kruiden en zure room, zoals de site doet vermoeden. Een glas ijsbergsla met bovenop 6-7 noorse garnalen. En ijsbergsla met tomaatje ernaast.

De hoofdgerechten vlees / vis werden geserveerd op een koud bord, waarschijnlijk omdat de ijsbergsla en tomaatje anders te warm wordt. Iedereen kreeg ijsbergsla en tomaat. Serveer liever een spannend stukje pastinaak, venkel, wortel, mix of puree op een verwarmd bord.

Borden werden uitgehaald, terwijl mensen nog zaten te eten. De rekening werd pro-actief aangeboden.

De kinderziektes moeten er nog uit, maar met dit leuke en enthousiaste team kan het een goede tent worden met een mooi concept: Oudhollandse gerechten.

12. Rob en Wendy

Goed eten...Erg leuke bediening...Gewoon lieve mensen...Een aanwinst voor Schagen....

13. Een heerlijke lunch gehad bij magnusveste vandaag. Ondanks kleine keuken is er veel op de kaart om uit te kiezen. Je proeft de verse ingredienten en het wordt met veel liefde gemaakt!

14. Patrick & Katinka

In een zeer relaxte sfeer erg lekker gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is meer dan dik in orde. Iedereen die van lekker Hollands eten houdt kan hier zonder enige twijfel reserveren. Het eten is prima en de gastvrouw en gastheer (kok) zijn oprecht geïnteresseerd in hun gasten.
    Aanrader voor iedereen die in Schagen een hapje wil eten.

15. Lekker ontspannen gegeten voor een hele goede prijs. Zowel eten als drinken was dik voor elkaar. Net als wat extra aardappeltjes en groente waren binnen no time aangevuld dus konden gewoon door eten zonder te moeten wachten. Gastvrouw was netjes en gezellig. Dus alles perfect voor elkaar.

16. Van Rooijen

Toevallig liepen wij langs dit gezellig restaurant en besloten hier een hapje te gaan eten omdat het er binnen gezellig uitzag. Het was redelijk druk en wij kregen een tafel een beetje achter aan. De gastvrouw was zeer aardig en ondanks dat zij alleen was gaf zij iedereen aandacht. De prijzen van de gerechten zijn zeer laag en de kwaliteit is perfect! Goede kok die weet wat hij doet. Wij zijn erg blij dit restaurant gevonden te hebben en zullen hier zeker vaker te vinden zijn.

17. Super lekker gegeten, uitstekende service: vriendelijk en gastvrij. Als je een glaasje water wilt krijg je gewoon water uit de kraan ipv dure flesjes. Onbeperkt kun je groenten en aardappeltjes bijbestellen, super! (ook al is dat met die hoeveelheden niet eens nodig!)
    'Hollands gemengd' is een echte aanrader. Zeker een restaurant om nog eens terug te komen.

18. Heerlijk gegeten en een prima sfeer. De bediening was uitstekend net als de service. Wij vinden het een echte aanrader om goed eten voor een redelijke prijs te verkrijgen. Wij komen er zeker nog eens terug!

19. Stephanie

Prima gegeten.
    De droge witte wijn is erg lekker!

Als voorgerecht de garnalen cocktail en die was heel smaakvol en voldeed zeker aan de eisen.
    Mijn hoofdgerecht, de biefstuk, was erg mals en goed gebakken. Helaas moest ik hem zelf op smaak brengen.
    Mijn vriend had de tongfilet. Die viel iets tegen. Je smaakte een duidelijke frituursmaak.
    De bijgerechten waren prima, al mochten de aardappels iets meer doorgebakken worden.
    Al met al echt prima gegeten, de bediening is erg vriendelijke en behulpzaam!

20. van de sande

Vandaag gegeten met ons gezinnetje bij restaurant Magnusveste. Alles was dik voor elkaar speelgoed voor de kids een fijne kinderstoel en goed gegeten.. ik zeg voor herhaling vatbaar!

21. Ik heb fantastisch lekker gegeten samen met mijn vriendje en de service was top!!! We hebben een hele leuke/lekkere avond gehad!

22. Patrick & Sonja

Weer eens iets anders om in deze tijd van het jaar erwtensoep te eten.
    Maar het smaakte voortreffelijk!
    Kom van de week nog een keer terug voor we weer terug naar Brabant gaan.

23. Beukenoot

We hebben een heerlijke avond gehad, het eten was voortreffelijk, de bediening was vriendelijk en de sfeer was heel aangenaam!!
    Eindelijk een sfeervolle en gezellige restaurant in de buurt! Wij komen zeker terug!
    Bedankt voor de geslaagde avond!

Dennis en Tali

24. Leuke avond achter de rug. Bediening is goed en het eten lekker!

25. Tepaske

Vandaag gegeten bij Magnusveste in Schagen. Wat een leuk restaurant en goede prijs/kwaliteit verhouding! Wij zoeken een leuke plek voor een verjaardag te vieren en onze keus is bij deze gemaakt!