Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sassenheim verdeeld zijn.

1. Vandaag met 3 collega's een high coffee gehad, een tafel met heerlijk heden die we amper op konden, de sfeer was super en de drankjes werden steeds aan gevuld, volgende keer gaan we voor de high bubbels, we hebben genoten, Hemels is zijn naam zeker waard.

2. Godelieve Jans

Wat een gezellige tent! Echt Italiaans sfeertje, Goed eten, heerlijk overdadig en echte Italiaanse gezelligheid.. Alles kan.. Het proberen meer dan waard!

3. Sfeer kan ik niet over oordelen omdat ik er al jaren niet meer ben geweest. Vroeger ging ik nog wel eens langs. Ik woon nu vlak buiten Sassenheim. Bezorging is meestal binnen 30-45 min maar vaak eerder. Taalbarrière aan de telefoon nooit geen last van zoals hier beneden wordt genoemd. De bezorger zelf is altijd vriendelijk, en heeft gewoon wel wisselgeld. Heb nooit iets gemist aan mijn bestellingen. Prijs-kwaliteit is prima in orde. En zeg nu zelf: Men Zegt is 1 van de weinigen die doet aan bezorgen! Dat kunnen veel friet toko's niet zeggen. Schijnbaar begrijpen zij niet wat 24uurs economie inhoudt.

4. Heerlijk gegeten, goede bediening voor een goede prijs. De italiaanse huiswijn (zowel rood als wit) was top!

5. toni

6. Heel goede sushi, gevarieerd en verrassend menu, zeer vriendelijk personeel. Niet goedkoop maar prijs zeker waard

7. Al een aantal keren bij Da Noi gegeten. Echt een toppertje. De smaken zijn fantastisch. De kaart wisselt regelmatig. De bediening is ook top. Zelfs na de wisseling in de keuken heeft Da Noi niet aan kwaliteit ingeboet. Nu ook een terras buiten. Ziet er gezellig uit en is een aanradertje voor een lunch bij lekker weer. Ga zo door.

8. Chinees-Indisch Sassenheim

Elisa

Ik heb nu 2 keer in dit restaurant gegeten, maar er zal geen 3e volgen. Wokgedeelte is een sfeerloze ambiance. Bij a la Carte gekozen voor ossehaas, maar weet niet wat voor vlees het was taai en rauw. Op een opmerking hierover werd gezegd dat ik maar kip had moeten nemen.

3,4
  9. Toen ik laatst bij de Voogd at, was alles prima in orde! Ik heb inderdaad heerlijk gegeten met mijn vrienden. En de bediening was super!

10. Met het gezin geweest, goed eten maar de sfeer was niet aanwezig. Dan denk je eens gezellig te gaan eten met bowlen erbij en dan krijg je een bediening waar iemand nog saté aan zijn overhemd heeft zitten. Het maakt mij niet uit dat meneer net een lekkere saté heeft zitten eten maar maak dat eerst schoon voordat je nieuwe gasten bedient. Mijn man, kinderen en de rest van de familie vond de bediening een aanfluiting. De volgende keer laten we het bij het bowlen, dat was tenminste wel goed te doen.

4,3
  11. Laatst dit eetcafé bekeken in het bekende tv programma van meneer Reimers, helaas heeft zijn hulp niet geholpen. De bediening komt net uit bed en hoe vriendelijk de baas ook naar je kijkt...ze komt niet naar je toe.

Het eten was wel goed, complimenten voor de kok.
    Als je in Sassenheim bent voor een lekker drankje zou ik niet gelijk voor de Voogd kiezen, het is jammer maar wij hadden toch echt iets meer van dit eetcafé verwacht.

12. Net voor 2e keer pizza gehaald. Supersnel (10 m.), lekker en niet duur. Bovendien kan ik ze 200 meter verderop oppikken. Ik ben er blij mee.

13. Hebben afgelopen zaterdag met 4 personen een 4gangen verrassingsmenu gegeten.
    Alles was heerlijk.
    De bediening was ook goed ,
    alles ging rustig en gemoedelijk,
    Hebben een heerlijke avond gehad,
    Dit was onze vierde keer ,maar zeker niet de laatste keer.

14. Jammer dat het eind van de maand dichtgaat. Zo zie je dat een prima restaurant niet per se overleeft. Aan te raden is nog eevn voor het eind van de maand langs te gaan want de kwaliteit en versheid van de produkten is perfekt en de bereiding erg goed.

15. Christa Wickenhagen

Met z'n tweeën van een high tea genoten bij Hemels. Te veel lekkernijen om samen op te krijgen en het één nog lekkerder dan het andere. Ze hadden een ruime tafel voor ons gereserveerd met comfortabele stoelen. Het personeel is er erg vriendelijk (ook op deze drukke zaterdagmiddag) en ze zorgden dat onze theepot nooit leeg raakte.
    Wij gaan zeker terug en zijn erg benieuwd naar de 'High Bubbles' van de zomer :-)

16. Fer en Godelieve

Vanaf de opening bijna elke week een keer gegeten, echt een toptent!

17. Op een donderdagavond heerlijk gegeten bij Da Noi, gastheer erg vriendelijk en echt italiaans. Kregen heerlijk amuses van het huis en onze hoofdgerechten waren supermals en prachtig opgediend. De toetjes maakten het geheel helemaal af, super. De rekening was ook erg prettig, dus dat maakt het helemaal af! Zeker een aanrader. Voor de kids is er boven een leuke speelgelegenheid, dus ook met kids erg leuk!

18. Lunch met zakenrelatie enkele weken geleden. Prima koffie, maar wat een slechte lunch. Oud brood, uitgedroogd, met amper beleg. Ham met enorme vetrand eraan. En bergen ijsbergsla. Goedkope rommel. Al eerder tegenvallende lunch genoten hier. Na deze ervaring zal dit niet meer gebeuren.

3,3
  19. kees colijn

Twee keer een pizza gehaald, heel erg lekker. Bijna vergeten hoe de zuivere, Italiaanse smaak was. Volgende keer schuiven we er aan tafel. Ze doen in ieder geval erg hun best om de gast het naar zijn of haar zin te maken.

20. Overheerlijke lunch genuttigd in Hemels in Sassenheim met mijn moeder, perfecte goed getimede attente bediening. De sfeer in Hemels voelt aan als een warme deken, vriendelijk personeel, merkbaar goede samenwerking, schone zaak, aankleding van de lunchroom is het bekijken waard. Kortom: Een echte aanrader!

21. Shafey's is niet alleen een gezellige kroeg, maar daarvoor kan je er ook prima eten. Zelf heb ik er al zeker 10 keer aan het eten gewaagd en dat ga ik hoogstwaarschijnlijk volgende week weer doen. Het eten smaakt er prima en is nog mooi geprijst ook. Net als het drinken trouwens. De service is er prima, al wordt het wel duidelijk minder als het heel druk is. De sfeer is er prima als je van gezelligheid houdt. Als je van een luxe restaurant houd dan zal het wat minder zijn.

Daarnaast kan je tijdens het wachten op je eten een potje poulen/darten en is er een rookruimte waar makkelijk 30 man in gaat, meer tijdens kroeguren.

22. Bij Thomas kun je de lekkerste frieten van heel Sassem kopen.

23. Vroeger bij geurt was de kwaliteit 100% beter, de service holt achteruit en aan de telefoon krijg je iemand die geen nl verstaat en andersom versta je hen ook niet. Ik kom er na jaren trouwe dienst niet meer, het is een mindere zaak geworden en in sassenheim zijn er zeker betere.

4,7
  24. Sfeervolle inrichting van leuk gelegen restaurant. Vlotte, aardige bediening. Heerlijk eten. Ik had kaasfondue, -voor een persoon, is toch bijzonder?-, wat goed heet was. Lekker stokbroodje en 5 soorten groente erbij. Broccoli was wel erg koud, maar voor de rest heerlijk! Man had tournedos met verrukkelijke saus. Nagerechten zouden ze wel wat uit kunnen breiden. Zou er zeker nog eens eten als we weer in de buurt zouden zijn!

25. Marcel Sloot

Bij binnenkomst werd gelijk gevraagd of we water wilden hebben voor de hond. Erg vriendelijk en gezellig personeel. En dan het eten. Keus genoeg tegen een redelijke prijs. Kwalitatief erg goed. We hadden het snitzel menu en de 1/2 kip menu. Allemaal erg smakelijk en zag er ook goed uit. Omdat we op de camping stonden en het zondag regende, zijn we wederom terug gegaan. Nu het kipnuggets menu, het sparerib menu en het saté menu geprobeerd. Ook dit was erg goed. Bij de spareribs had je keus uit zoetzuur en pittig. En niet te vergeten, na elk menu kreeg je gratis koffie of thee.

26. Vlotte bediening en altijd goed eten, een restaurant met klasse!

27. Leuke bediening en iedereen is hier altijd hartstikke aardig.

Ik ging er heen zonder veel verwachtingen maar uiteindelijk bleek het eten goed te zijn en komen wij hier zeker nog een keer terug.

28. Sarah van der Vlugt

29. Ik heb hier heerlijk kunnen eten met 't gezin!

Je stapt binnen en gelijk al een goede sfeer, de zaak ziet er schoon en netjes uit, echt een zaak waar je eens een hapje gegeten moet hebben als je in de buurt bent. Ook de Hemelse Appeltaart doet zijn naam eer aan want die punten zijn overheerlijk.

Aangezien ons gezin vaak buiten huis eet weten we waar de juiste plekjes zijn om eens te gaan eten. Hemels is ons perfect bevallen en dat komt mede door de goede bediening! Een aanrader als je in de buurt bent en een leuk plekje zoekt om eens te lunchen.

30. Chinees-Indisch Sassenheim

Omdat mijn zoon, de zoon van de eigenaar kent zijn we een keer naar Orient City gegaan ipv Peking. Afhalen.. Nu ben ik niet eens zo'n liefhebber van Chinees eten maar de rest van het gezin is er wel gek op. Het was heerlijk, echt een openbaring voor mij. Elk gerecht smaakte anders, niet die eenheidsworst die je elders krijgt. Balletjes rubber in zoet-zure saus.. Nee dit restaurant is een echte aanrader. Verse groenten door de bami en lekkere ham. Zelfs de kroepoek was super lekker.