Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sassenheim verdeeld zijn.

1. J. Brama & v/d Berg

Jullie hebben super patat. 't Is wel duur maar heerlijk. Wij vinden het leuk om in verschillende gelegenheden de patat te beoordelen o.a. de beste patatbakkers uit de regio. Jullie krijgen een vette 9!

2. Fam. Friedhoff

De zusjes leveren prima werk. En als ze eens iets vergeten, krijg je het een keer daarop er gratis bij. Kijk, dat is nou service!

3. Lekker eten daar. Ziet er altijd keurig uit! En leuke meiden werken er. Ja ik kom hier vaker terug. Tevreden klant.

4. Geurts had die tent nooit moeten verkopen, hij deed het perfect met zijn eigen snacks en saus, specialiteiten waar je als snackbar in moeilijke tijden voor beloond wordt. Momenteel is de kwaliteit wel anders en zijn ze ook nog eens dicht op maandag.

5. Chinees-Indisch Sassenheim

Afgelopen zaterdag geweest met vrienden. De bijgerechten waren koud en er lag bijna niets in. Er wat van gezegd dat het koud was "Even om roeren" was het antwoord. Erg moeilijk als er bijna niets in ligt. En om 9 uur ging het licht uit, met anderen woorden nu weg gaan en maar nooit meer. Dus geen aanrader.

6. Chinees-Indisch Sassenheim

Gisteren even een Chinees gehaald bij Oriënt City te Sassenheim dat was helemaal top, snel en geweldig vers allemaal. Ik zou vandaag wel weer willen halen Ik zou zeggen mensen ga naar Orient City Sassenheim.

7. Miranda

We kwamen binnen voor een gewone snelle avondhap maar hebben ons hierin vergist. De bediening was uitermate correct en de gerechten voldeden meer dan boven verwachting. We likten onze vingers erbij af, een bijzondere ervaring, zo dicht bij huis, totaal onverwachts. Geweldig, je gaat ons vaker zien.

8. Kees

De afgelopen week hier prive en zakelijk gegeten: uitstekend eten en lekker bier uit België en een goede rode wijn bij de maattijd. Ook de bediening is prima! Je wordt hier verwend.

9. Moniek Kraan

Gisteravond, 16-06-2014, hebben wij een zeer geslaagde avond bij Da Noi gehad, heerlijk met 19 personen gegeten, de heren hadden een buffet klaargemaakt dat zo smaakvol en meer dan genoeg was, met als extraatje een heerlijk dessert. Zowel beide heren als de bediening waren uiterst vriendelijk en hebben er alles aan gedaan om ons een fijne avond te bezorgen. Zeker voor herhaling vatbaar!

10. Bram en Lenie van der Enden uit Delft

Met vrij grote regelmaat komen wij bij Moeders een vorkje prikken of een glaasje met hapje nuttigen. Voor mij een rustgevende plek waar ik heel graag kom, zeer vriendelijke bediening, heerlijk eten en heerlijke wijn. Een plek om je op je gemak en "thuis" te voelen. Mijn complimenten voor Bert voor het opknappen van de binnen-en buitenkant. Het is er alleen maar gezelliger van geworden. Echt super! En nu ook een terras aan de voorkant en alle dagen van de week open!
    Lieve Bert, heel veel succes, met dank ook aan de mensen in de keuken, nog meer klanten en tot snel maar weer.
    Bram en Lenie

11. Willem en Ingrid Scholten

Gezellig samen gegeten, biefstuk smolt op je tong, perfect. Stoofpotje was prima van smaak met veel groente en heerlijk zacht vlees. Lekkere verse frites. Enthousiaste, duidelijke uitleg over de kaart, prima bediening en aardige medewerkers! Zijn we in de buurt komen we zeker weer "te gast".

12. Chinees-Indisch Sassenheim

NvD

Net Chinees gehaald, een overheerlijke Chinese rijsttafel, heerlijk gegeten. Wij halen het hier al jaren. Is voor herhaling vatbaar!

13. Ellen van Noort

14. Met vier personen gegeten. Vlotte charmante bediening. Iedereen heeft iets compleet verschillends besteld. Alles correct en zoals het hoort gelijktijdig uitgeserveerd. Geen probleem dat een van ons alleen maar (gratis) tafelwater dronk. Zo kan het dus ook! Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding.
    Een aanrader!

15. Mw. de Groot

Wij hebben heerlijk op ons gemak gegeten! Ik heb de champignon salade gegeten en op mijn verzoek werden de champignons zelfs warm gemaakt!

16. Men zegt heeft echt super lekkere patat en snacks! Je krijgt ook altijd lekker veel qua patatjes! Mensen zijn ook erg vriendelijk!

17. 2 keer geweest, heerlijk gegeten. Goede service, gezellig restaurant. Ook echt goed vol na je gerecht.

18. Geen goede ervaring! Vispotje zonder bijpassend garnituur. Garnituur wordt op de kaart vermeld, maar niet geserveerd (zelfs niet na ernaar gevraagd te hebben). Een van de schnitzels was niet gaar. In de kaasfondue zat alcohol, dit stond niet op de kaart vermeld. Na constatering werd er een nieuw gerecht aangeboden, maar daar moest lang op worden gewacht omdat het druk was. Het vispotje was goed van smaak, maar leek meer op soep dan op een stoofpotje. In de champignonmaaltijdsalade waren de champignons hier en daar aanwezig. Dressing niet OK.

19. Voor het eerst besteld, vriendelijke bezorger, heerlijk eten! Voor herhaling vatbaar.

20. Om kwart voor 7 gebeld, om kwart over 8 (toen we daar zaten te wachten) werd er gemeld dat ze de producten voor onze bestelling niet meer hadden (tokyo box), ze zouden wel wat anders maken, dit kregen we uiteindelijk om kwart voor 9, wel gratis, maar we betalen liever voor ons eten dat we hadden besteld! Niet tevreden, eten was niet genoeg dus we hebben er thuis nog maar een pizza in de oven gedaan! Komen hier niet snel terug, eigenaar was chaotisch!

21. Na een aantal keer s`avonds heerlijk gegeten te hebben, gingen we nu voor een lunch. Ook dit was helemaal prima! Er staat zelfs pannenkoek op de kaart! Top voor onze kids. En natuurlijk is het er altijd gezellig!

22. Richard de wit

Spontane actie vandaag en weer heerlijk gegeten. Prima keuken, goede sfeer en een heerlijke rode Merlot. Miranda, Robert en Bert....bedankt maar weer en jullie koers is top.

23. Heerlijk genoten van een proeverij dit was nieuw en erg verrassend en lekker. Bediening was ook vriendelijk en gastvrij we komen hier zeker terug.

24. Chinees-Indisch Sassenheim

Gister heerlijk gegeten hier. Het restaurant is best klein en we waren de enige gasten (wel meer afhalers), maar het eten was echt super lekker. Bediening was heel vriendelijk, prijs was prima in orde, zeker gezien we beiden maar de helft opkregen, en de rest mee hebben genomen voor de volgende dag.

25. Chinees-Indisch Sassenheim

Gisteren, na een drukke dag een welverdiende 'afhaal' chinees!
    Buiten de traditionele gerechten (zoals babi pangang) kun je hier heerlijk ossenhaas en/of kip gerechten eten, met groenten en pittige saus overgoten. De service is top, altijd vriendelijk en daarnaast hoef je nooit lang te wachten op je eten. Met recht de beste Chinees van Sassenheim.

26. Laatst gegeten bij da noi en heb genoten!
    Heb nog nooit zoveel gekregen! Een heerlijke bruchetta om mee te beginnen en na je keuze lekker wat brood met olie en balsamico en als afsluiter lekker limoncello! De sfeer is erg gezellig en je wordt goed verzorgd! Kortom bij da noi eten voelt echt als een cadeautje en is zeker voor herhaling vatbaar!

27. Heerlijk gegeten in een ontspannen leuke omgeving.
    Bediening heel vriendelijk en attent.
    Kalfslever en een Italiaans pannetje stonden op het menu.
    Kalfslever met spek en appel vergezeld van een ruime garnituur aan koude en warme groenten en gefrituurde krieltjes, het Italiaans pannetje bestond uit gekruide kipstukjes met spek en pasta.
    Ruime smaakvolle porties die betaalbaar zijn!

28. Wat een geweldige koffie en de lunch is ook top. Bediening was erg gezellig en namen de tijd voor me. Zeker een aanrader.

29. Als afsluiting van onze vakantie heerlijk buiten gegeten bij Moeders eethuis. Het personeel was erg vriendelijk en de porties ruim voldoende! Al met al een aanrader om eens langs te gaan.

30. Lekker mosselen gegeten, waren heerlijk. Hebben lekker op het terras gezeten.