Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sassenheim verdeeld zijn.

Vertaal van English naar Nederlands

Good on you Parkzicht snackbar. All our food came in carton bakjes and wooden forkjes and paper bags .. i will be putting this on my facebook page. Well impressed. Keep up the good work. Respect... Sharon n Simon Sassenheim. 💕💕

Familie de Bruin

Vanmiddag op uitnodiging een High tea gehad.
    Het was super en top...het eten..de bediening.
    Wij raden iedereen zeker aan om een culinaire verrassing te ondervinden bij Graaf Jan in Sasseheim.

Vandaag weer de high tea gehad en we hebben er van genoten. Zeker een herhaling waard!
    Een heerlijk soepje en warm broodje. Bedankt.

Marco en Yvonne

Van voorgerecht tot en met nagerecht genoten. Lekker, genoeg en ook leuk opgediend. Vriendelijke bediening. Niet opdringerig maar wel oplettend. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Zeker een aanrader.

High tea voor €16.95 Was matig. Jullie schrijven, zag ik, een kopje soep: dat kregen we niet. Diverse belegde broodjes: kregen er maar 1. Wel kleine breekbroodjes met weinig beleg. Ronde zoet was 3 kleine stukjes. Voor deze prijs vond ik het minimaal.

(update 23 juli 12:19)

Maandag contact gehad met dhr. de Kooker. Hij gaf ruiterlijk toe dat er het een en ander mis was gegaan. Hij heeft dit tot volle tevredenheid opgelost. Service verdient een 10!!

Zeer slechte ervaring.
    Bedienend personeel zegt ik kom zo na ca 10 minuten zelf maar opgeschreven en gegeven.
    Na 45 minuten gewacht te hebben nog geen eten. Waardeloos dus als je snel een patatje wilt.

Volgende keer maar naar de concurrent binnen 3 minuten voila eten klaar.

Het was voor ons een Sinterklaas kado, wij hebben genoten wij vonden alles heerlijk. Een aanrader. Wij vinden uw restaurant erg sfeervol.

E.W. Sessink

Voorgerecht was zeker oké. Van het hoofdgerecht klopte helemaal niets. In plaats van Supreme filet van parelhoen met een zuurkoolstampot, stoofpeer, wildbitterbal en een wildsaus lag er op mijn bord: droge partjes filet, groene asperges, een klein kluifpootje, appel en een te dikke saus. 2× overleg gehad met de bediening terwijl de kok niet uit de keuken durfde te komen. Antwoord was: druk weekend gehad en te weinig op voorraad. Uiteindelijk het gerecht voor 50% betaald. Zo kun je je klanten niet afserveren.

Kom hier sinds een jaar vrij regelmatig en vind het altijd weer heerlijk. Super vers en ruime porties Zelfs de salade is voorzien van paling, garnaaltjes ect. En volgens mij vinden meer mensen dit een top zaak, want het is meestal heel druk!

Lekker gegeten op een leuke plek.
    Er was vertraging in de bediening. Werk daaraan en het komt goed!

Heerlijke high tea gehad

Op 1ste Kerstdag zijn wij te gast geweest bij Graaf Jan. 4 Volwassenen en twee grote kleinzonen. Heerlijk, die culinaire hapjes en ook het hoofdgerecht. Maar toch… de tijden tussen de voorgerechtjes vonden wij allen te lang… en 1 tip; de menukaart uitgebreider beschreven.
    Beschouw dit als opbouwende kritiek Graaf Jan!
    Het eten was voortreffelijk. Onze dank nogmaals.

Leuke gezellige avond.
    Prima driegangen diner voor een kleine prijs.

Familie Nieuwenhuis

Sfeervol maar toch verrassend ruim. Eten fantastisch. Bediening vriendelijk. Aanrader. We komen zeker terug!

Eten is heel lekker, maar daar is ook alles mee gezegd.. Bediening niet attent, ongezellig, lang wachten..

We hebben erg lekker gegeten bij Graaf Jan in Sassenheim

Jacqueline

Topzaak, goede vakkundige bediening.
    Eigenaars weten waar ze mee bezig zijn, attentvol en super vriendelijk.
    Kortom op naar Sassenheim, naar Graaf Jan.

Mijn vader is in Sassembourg komen wonen, zodat hij binnendoor naar Graaf Jan kan. Ideaal voor hem. Vrijdag 15 dec. met z'n viertjes daar gegeten. Je kunt daar rustig met elkaar converseren, ook als het drukker wordt. Gezellige (kerst)-sfeer. Aardige bediening. We hadden alle vier verschillende gerechten, en alle vier waren we zeer te spreken over de kwaliteit. Zelfs vader (89) was zeer lovend over de slibtongen die hij had besteld. Hij vond het eten net zo goed als in één van de beste restaurants die hij kent, en waar hij ons vroeger mee naar toe nam. En terecht. De presentatie van de gerechten is mooi en de smaak is uitstekend. Hetzelfde geldt voor de nagerechten. Ik ervaar het prijsniveau als heel redelijk voor wat je er voor krijgt. Aangezien ik geen enkel punt van kritiek heb, kan ik ook niets van de 10-en afdoen. Graaf Jan heeft er een vaste klant bij.

Het was uitstekend, voor herhaling vatbaar.

jp van steijn

We hebben lekker gegeten en het is een sfeervol restaurant.
    Het restaurant was goed gevuld met mensen maar je kreeg er alle aandacht, vriendelijke bediening.
    Het is fijn dat je er ruim zit, er is voldoende ruimte naar een ander tafeltje toe.
    De stoelen zitten ook lekker.
    Wij voelden het echt als een avondje uit!

Dieneke Slaat

We hebben erg lekker gegeten en het is een gezellige plek, lekker open maar wel sfeer!
    De bediening is erg vriendelijk maar moet zeker meer oplettend zijn. Veel moeite moeten doen om de aandacht te trekken omdat we graag wilden bestellen. Het eten kwam wel vrij vlot. Prima locatie om lekker te eten.

René van Kesteren

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

24. Kleine eetwaren Sassenheim

Marjolein

Fijne ervaring met Mokka. Heel goede service en naast heerlijke vlaaien hebben ze ook leuke kadopakketten. Aanrader.

Heel goed eten, fijne akoustiek, ruim opgezet en vriendelijke bediening.

High Tea gehad maar ik vond het te duur voor het eten wat we kregen (€ 16,95 pp). Heel veel zoet. Zelfs in het hartige gedeelte zat veel zoet erbij. Dat vind ik zelf niet zo fijn. Ik vond de complete High Tea overdreven zoet. Vorige week ook een High Tea gehad op een andere locatie en daar veel meer hartig en betere verdeling van zoet (zoals bijv soesjes erbij wat niet exreem zoet maakt.

Patricia Faket

Heerlijke avond gehad. Qua sfeer mis je enige intimiteit. Beetje kantine gevoel.

Albert Dorrestein

Heerlijk gegeten met prima bediening in een ontspannen sfeer. Eindelijk een restaurant waar je elkaar goed kan verstaan.

Leo

Even een lekkere kibbeling eten bij Schuitemaker in Sassenheim? Het werd een eens-maar-nooit-weer ervaring. Halflauwe, slappe kibbeling, waarvoor een fikse prijs betaald moest worden. Bij het verlaten van de zaak werd gevraagd "Heeft het gesmaakt, meneer? " Nee dus, aangegeven dat de vis lauw was. "Dan had u dat moeten zeggen. Ze kwamen er echt nét uit". Jaja, dat zal wel, net uit de pan en dan al halflauw. En zolang de klant niks zegt serveren ze rustig zulke lauwe slappe kibbeling, tegen een prijs waarvoor je topkwaliteit mag verwachten. Nee, dit was de eerste én de laatste keer!

Fam.Mens

Goede dag. Altijd lekker gegeten. Behalve vandaag. 15 juli. De pindasaus was niet lekker, heb je een ander merk pindasaus? Niet doen dat kost misschien klanten.

Vriendelijke groeten.
    Fam. Mens.