Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sassenheim verdeeld zijn.

Het was uitstekend, voor herhaling vatbaar.

jp van steijn

We hebben lekker gegeten en het is een sfeervol restaurant.
    Het restaurant was goed gevuld met mensen maar je kreeg er alle aandacht, vriendelijke bediening.
    Het is fijn dat je er ruim zit, er is voldoende ruimte naar een ander tafeltje toe.
    De stoelen zitten ook lekker.
    Wij voelden het echt als een avondje uit!

Dieneke Slaat

We hebben erg lekker gegeten en het is een gezellige plek, lekker open maar wel sfeer!
    De bediening is erg vriendelijk maar moet zeker meer oplettend zijn. Veel moeite moeten doen om de aandacht te trekken omdat we graag wilden bestellen. Het eten kwam wel vrij vlot. Prima locatie om lekker te eten.

René van Kesteren

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.

6. Kleine eetwaren Sassenheim

Marjolein

Fijne ervaring met Mokka. Heel goede service en naast heerlijke vlaaien hebben ze ook leuke kadopakketten. Aanrader.

Heel goed eten, fijne akoustiek, ruim opgezet en vriendelijke bediening.

High Tea gehad maar ik vond het te duur voor het eten wat we kregen (€ 16,95 pp). Heel veel zoet. Zelfs in het hartige gedeelte zat veel zoet erbij. Dat vind ik zelf niet zo fijn. Ik vond de complete High Tea overdreven zoet. Vorige week ook een High Tea gehad op een andere locatie en daar veel meer hartig en betere verdeling van zoet (zoals bijv soesjes erbij wat niet exreem zoet maakt.

Patricia Faket

Heerlijke avond gehad. Qua sfeer mis je enige intimiteit. Beetje kantine gevoel.

Albert Dorrestein

Heerlijk gegeten met prima bediening in een ontspannen sfeer. Eindelijk een restaurant waar je elkaar goed kan verstaan.

Leo

Even een lekkere kibbeling eten bij Schuitemaker in Sassenheim? Het werd een eens-maar-nooit-weer ervaring. Halflauwe, slappe kibbeling, waarvoor een fikse prijs betaald moest worden. Bij het verlaten van de zaak werd gevraagd "Heeft het gesmaakt, meneer? " Nee dus, aangegeven dat de vis lauw was. "Dan had u dat moeten zeggen. Ze kwamen er echt nét uit". Jaja, dat zal wel, net uit de pan en dan al halflauw. En zolang de klant niks zegt serveren ze rustig zulke lauwe slappe kibbeling, tegen een prijs waarvoor je topkwaliteit mag verwachten. Nee, dit was de eerste én de laatste keer!

Fam.Mens

Goede dag. Altijd lekker gegeten. Behalve vandaag. 15 juli. De pindasaus was niet lekker, heb je een ander merk pindasaus? Niet doen dat kost misschien klanten.

Vriendelijke groeten.
    Fam. Mens.

We hebben op Vaderdag met ons vieren heerlijk gegeten bij Graaf Jan. Het was schitterend weer en konden op het terras eten. We hadden opnieuw het € 25,00 keuze menu en waren allemaal zeer tevreden met onze keuzes, we hadden allemaal de proeverij als voorgerecht, geweldig.

1 van ons had als dessert de kaasplank. Dat was een teleurstelling, het betrof een assortiment van 5 Hollandse kaasjes. Van elk soort 3 minuscule blokjes. De bijbehorende compote en fruit was meer dan de kaas. Een opmerking daarover werd met schouder ophalen afgedaan.

Ook bij het afrekenen, werd mijn reactie of het allemaal naar wens was geweest, nee de kaasplank was onvoldoende, met schouderophalen afgedaan.
    We gaan zeker nog weer terug, maar dit moet verbeteren.

we hebben heerlijk en gezellig gegeten, de zalm was zeer goed en van de cheesecake hebben we genoten, het zou wel iets sneller kunnen.

Nathalie

Super gegeten!!! Voor een betaalbare prijs! Heerlijk buiten op terras.

nieuwe kaart met goede nieuwe items. alleen porties wat karig. jammer dat geen rauwkost aanwezig was. de visschotel was overigens heerlijk, maar wel wat klein.

Corrie en Joop

Wat hebben wij heerlijk gegeten.

Regelmatig komen wij hier voor de lunch. Daarom dachten wij, laten we ook eens dineren.
    Het torrendje vis is echt een aanrader voor de visliefhebber. Ook de asperges en het grand dessert was perfect. Wij komen zeker nog eens terug.

Esther Spijker

Heerlijk gegeten en super vriendelijk ontvangen! We waren vrij laat en wisten niet of we voor sluitingstijd klaar zouden zijn, maar daar deden ze helemaal niet moeilijk over. Daarnaast kwam de bedieningen regelmatig checken of alles naar wens was. Het eten was echt goed gemaakt, mooi gepresenteerd en goed te betalen! Een aanrader!

19. Chinees-Indisch Sassenheim

Teleurstellend slecht gegeten. Ik heb sterk de indruk dat de laffe loempia en de smakeloze saté rechtstreeks uit de groothandelsverpakking de magnetron in gaat. De melige bami bevat welgeteld anderhalve snipper prei. Ronduit onsmakelijk. Ik zou u adviseren: neem gewoon een zak frites bij de patatkraam, veel goedkoper en wel zo lekker.

Super gegeten!

M.v.Hoof

Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs!

Driegangenmenu met aspergegerecht was prima van smaak. Bediening vlot en vriendelijk.
    De rekening is wat onlogisch opgesteld, want je ziet niet de prijs voor het 3- gangenmenu, maar delen ervan apart. Da's even puzzelen.

Wij hebben wederom voortreffelijk gegeten bij Graaf Jan. Wij komen hier geregeld en hebben nooit te klagen. In tegendeel. Het eten is perfect (geen probleem als het gerecht vanwege bijvoorbeeld een allergie of overgevoeligheid moet worden aangepast), de bediening is vlot, vriendelijk en oprecht geïnteresseerd, de sfeer in de zaak is optimaal en tot overmaat van ramp is de akoestiek ook om over naar huis te schrijven. En dan ook nog voor een vriendelijke prijs. Misschien is het een beetje overdone om alles een 10 te geven maar ik kan niet anders... Kortom: zeker de moeite waard! Tot de volgende keer.

Uitstekend gerecht, vriendelijke bediening en een bijzonder prettige sfeer.

R van Beelen

Heerlijk gegeten in gezellig restaurant met goede bediening. We komen zeker nog terug. Prachtige locatie.

bediening prima,

spareribs uitstekend.

Kip met kersen: de kipfilet was erg droog, voor zo'n recept moet je kippendijen gebruiken.
    Mijn menu was daardoor onder de maat , jammer.

27. Chinees-Indisch Sassenheim

Zit nu precies 1 uur en 7 minuten te wachten op mijn eten
    Denk de laatste keer dat ik hier ben geweest vorige keer ook afhaal gaat hier voor erugggg jammer

Joke van der Veer

Het was weer super, hele goede prijs kwaliteit verhouding en je zit er heerlijk.

John Korbee

Jammer dat het softijs geautomatiseerd is. Waarschijnlijk heeft Parkzicht het lekkerste softijs van Nederland. Wij fietsten er 's avonds geregeld naar toe vanuit Hillegom om een superbeker te halen. Nu hebben wij er niets meer te zoeken. Een lullig ijsje in een Ikea hoorntje voor bijna dezelfde prijs. Men had beter de prijs verhoogd, dat was voor ons geen bezwaar geweest.

Genoten van een 3-gangenmenu; vlotte en prettige bediening.
    Aangenaam is dat de indeling van de restaurant, met voldoende ruimte tussen de tafels.
    Komen zeker weer terug!