Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Sassenheim verdeeld zijn.

1. J .van den Berg

Leuk om na 30 jaar er weer en terug te komen Het eten was goed en zal als ik in de buuurt kom het nog eens bezoeken.

2. Chinees-Indisch Sassenheim

Ik heb nog nooit zo slecht gegeten bij deze chinees, ik denk dat alles gekookt wordt in 1 pan daarna opgebakken waardoor alles de zelfde smaak heeft.
    De bediening was erg vriendelijk moesten wel een paar x wuiven om hun aandacht te trekken.
    We vonden in sfeer niet echt chinees, het was wel schoon en netjes.
    Dit was voor ons eens maar nooit meer.

1,8
  3. Heerlijk gegeten. Aardige bediening, zeker naar onze kleine kinderen toe. Lekker buiten gezeten.
    Er werd snel geserveerd. Komen snel nog een keer terug.

4. Margreet

Eten is heerlijk.
    Bediening is waardeloos. Drankjes besteld en lunch kaart gekregen na een half uur pas opnemen zonder interesse. Daarna het eten op tafel gegooid. Echt jammer eten is goed bediening echt waardeloos.

5,7
  5. High tea gehad, personeel was erg traag met aanbieden van schoon servies.
    Toon van bepaald personeel niet klantvriendelijk en erg ongeïnteresseerd.
    Slechte airco.
    Van te voren aangegeven graag vega gerechten te bestellen voor meerdere personen, aanbod was hierin erg karig, weinig rekening houdend met allergieën en wensen.

2,9
  6. Jullie hebben echt gewoon niks ik probeer iets op de kaart te vinden wat ik wil eten en dan heb ik sparibs gevonden hebben jullie dat niet het zelfde bij frikandel, kroket.
    Jullie zijn gewoon stom.

7. Chinees-Indisch Sassenheim

Pascalle

Ik Bestel eten wordt ik gebeld dat het niet wordt bezorgd. Want voor 14,30 bezorgen ze niet wel voor 15 euro komt nog 2,00 bezorg kosten bij. Dus voor 16 30 bezorgen ze niet. Maar voor 0,70 cent meer wel?
    Heel klant onvriendelijk dit…

8. Shannon

Bij binnenkomst werden we vriendelijk naar onze tafel gewezen en werd ons vrij snel iets te drinken aangeboden. Wij zagen dat de tafels om ons heen een iPad kregen om hierop de bestelling door te geven. Echter kregen wij na een kwartier uitgelegd hoe het concept werkt en kregen wij als enige pen en papier om te bestellen. Na de eerste bestelling hebben we 45 minuten moeten wachten om vervolgens niet de juiste bestelling te ontvangen. Dit ging de hele avond zo. Na drie uur gezeten te hebben, hebben wij vier gerechtjes gehad. Terwijl er verteld werd dat wij elk kwartier konden bestellen. De kwaliteit van het eten verschilde. De sushi was lekker, maar de spareribs waren droog. Het ene dessert was heerlijk, het ander was nog bevroren (ijs maar geen ijs). Uiteindelijk 100 euro afgerekend en met trek naar huis gegaan.

3,4
  9. Chinees-Indisch Sassenheim

Lief hebber

Uiterst matige kwaliteit!
    Vlees (kip en rund) gesneden in onsmakelijk grote stukken.
    Groenten uiterst karig en nooit vers/knapperig.
    Vergelijk bijvoorbeeld de chin. Nasi met de kwaliteit bij New Hong Kong City in Voorschoten of Lange Muur in Hillegom.
    Gewoon dikke pech als je van Chinees/Indisch eten houdt en in Sassenheim woont.
    Restaurant Peking in Sassem is namelijk ook 'n héél matige kwaliteit.
    Verhuizen ;-)

2,3
  10. Uitermate teleurstellend dat ze NIET genoeg rekening weten te houden met mensen die een pinda of noten allergie hebben.
    Ik heb de avond daar als zeer onprettig ervaren.

Eerste gerecht yakitori sticks zaten dus gewoon pinda's in (en ik ben allergisch voor noten en pinda's)
    en ik heb nog speciaal de pinda en noten vrije kaart gekregen.

Vervolgens krijgen wij nog van de eigenaar van het restaurant de schult dat wij het niet goed hebben door gegeven dat er iemand met een pinda allergie zit, wat natuurlijk niet zo is.
    Bij reservering, bij aankomst en nog voordat het eerste gerecht komt HEEL duidelijk gemaakt dat er iemand aan tafel zit met een noten en pinda allergie.
    Die avond was het niet naar huis nee rondje ziekenhuis…
    ik hoop dat het restaurant hier wat mee doet voor de volgende die dezelfde allergie heeft als ik.

Goed op de verpakkingen kijken als je een nieuwe leverancier hebt 😉

slechte zaak! Je bent mensen kwijt!

11. Mark Bouman

Vandaag even lekker gegeten.
    Friet was prima.
    Bediening snel goed en vriendelijk.
    Een aanrader.

12. We hebben heerlijk gegeten en gedronken!
    Vriendelijke bediening en gezellige sfeer!

13. Chinees-Indisch Sassenheim

Jacqueline

Eten was goed maar dat mag ook wel na 2 en half uur wachten! Tussendoor 2x gebeld; na 1.5 uur bestelling niet goed doorgekomen. Zou na 20 min gebracht worden, 3 kwartier later weer bellen. Bestelling meegegeven aan een afhaler, sorry nog weer 20 minuten gewacht voor het eten kwam. Wilde liever mijn geld terug 70 euro!! Maar dat was geen optie, dus laatste keer dat we hier besteld hebben. Hebben al eerder vervelende ervaring gehad, 1ste tasje gebracht en het tweede tasje eten kwam na bellen na een uur!

14. VanderO

Besteld via Thuisbezorgd om 16.45. 18.00 gebeld om te vragen of het onderweg was. Het stond klaar, het was druk en de bezorger zou zo snel mogelijk komen. 18.45 nog steeds niets. Wederom gebeld! Sorry meneer u bestelling staat op morgen, foutje van de kok. Dus eerst staat het klaar en dan ineens niet. Jullie spreken jezelf tegen. En geld terug? Ja over drie dagen. Mag je best begrijpen dat iemand pissig wordt. En dan een bedrijfsleider die eerst niet aan de lijn wil (durft) te komen en dan blaffend de ‘ik voel me bedreigd’ bal gaat spelen als je geld terug wil. Dit is niet eens 1 ster waard. Stop met bezorgen als je het niet aan kan.

15. Lidy Verwer

Eten was weer super heerlijk!!!
    De bezorging is gewoon top. Je besteld het voor 18.00 uur en je krijgt het altijd op tijd. Fijne zaak👍

16. Goeie tent, lekkere ballen, lekkere worsten, maar die pinda is echt te heet! loop er spontaan rood van aan!

17. Het restaurant is gezellig ingericht en personeel is vriendelijk. De gerechtjes zijn heel lekker en in goede kleine porties. Er is veel keuze, ook voor vegetariërs! De ultieme kans om lekker een hele avond te tafelen en verschillende gerechtjes te proeven. Ook fijn dat je de toetjes onbeperkt kunt proeven, ook deze zijn van mini formaat waardoor je dus veel verschillende dingen kunt proberen! Zeker een geslaagde avond!

18. Waren met 4 oud-collega's aanwezig voor een lunch. Ondanks de drukte snelle bediening en vriendelijk personeel. Met onze keuzes uit het menu waren we erg blij. Was erg lekker en zag er verzorgd uit.
    Komen zeker nog eens terug. Hopelijk bij beter weer om op het terras te kunnen zitten.

19. Heb al een paar keer gegeten bij Graaf Jan en dat was erg goed bevallen, lekker eten en leuk personeel. Om die reden een High Tea gereserveerd om een baby shower te vieren. Dit viel eigenlijk best wel tegen. Er zaten hele kleine sandwiches bij, deze waren met carpaccio (jammer dat aanstaande moeders dit niet mogen) tevens was er na onze babyshower een condoleance (ik begrijp dat je dan het restaurant leeg wilt hebben) maar meld dat dan even bij het reserveren dat we binnen 2 uur weg moesten. Nu zaten we midden in een spelletje en moesten hals over kop weg.

20. Slecht! Kwam weer eens een doosje chocolade voor mijn vrouw halen (doe ik 2× per maand). Staat er op de toonbank een schaaltje met bonbons (gezouten caramel) ten toongesteld/aangeboden. Op mijn vraag:’is dit om te proeven? Antwoord NEE!
    Ook niet: 'maar u mag er wel één proberen, niks!
    Laatste doosje geweest, ik zoek wel naar klantvriendelijker alternatieven!

21. Afgelopen zondag hier gegeten met 4 personen na goede ervaringen in het verleden. Na 1,5 uur hadden we slechts 2 kleine hapjes gegeten die lauw waren en liet ronde 2 lang op zich wachten. Het viel mij op dat er vaak gevraagd werd of we iets wilden drinken. Toen eindelijk ronde 2 kwam bleek mijn gerecht walnoten te bevatten terwijl ik vooraf had aangegeven een allergie voor noten en steenvruchten te hebben. Het gerecht werd terug genomen en daarna zonder walnoten geserveerd. Er zat wel iets op dat op appel leek (een steenvrucht). Nogmaals aan de serveerster gevraagd of er steenvruchten in mijn gerecht zaten. Zij ging het vragen in de keuken en kwam terug met de mededeling dat er GEEN STEENVRUCHTEN in mijn gerecht zaten. Nadat een van mijn tafelgenoten het voor mij geproefd had, bleek het wel degelijk appel (een steenvrucht dus!) te zijn. Ik ben dit gaan melden bij de bedrijfsleidster en heb nogmaals uitgelegd wat steenvruchten zijn en dat het mij niet de bedoeling leek dat ik in de ambulance afgevoerd zou moeten worden (zodanig is mijn allergie). Zij reageerde laconiek. Zij bracht opnieuw mijn gerecht, dit keer zonder noten en steenvruchten maar helaas ook zonder excuses!
    Ik meld mijn allergie niet voor niets en wij hadden daarna dan ook weinig trek meer om verder te eten omdat ik er niet op kan vertrouwen dat men rekening houdt met mijn allergie. Dat men blijkbaar bij Graaf Jan onvoldoende kennis van zaken heeft omtrent allergieën of er gewoon geen rekening mee wil houden zorgt ervoor dat ik hier nooit meer ga eten! Voeg daarbij de enorm lange wachttijd (minimaal 45 minuten!) op de gerechten (elders was in een reactie van Graaf Jan te lezen dat zij streven naar 15 minuten), het eten dat lauw was en er geen excuses werden aangeboden voor het feit dat er totaal geen rekening werd gehouden met mijn allergie, zorgen ervoor dat ik Graaf Jan aan niemand meer kan aanbevelen.

2,4
  22. Bizar slechte service, meer dan een uur te laat bezorgd. Verkeerde pizza's. Eerste en laatste keer dat we hier bestellen.

1,4
  23. Lekker gegeten, de deur stond open voor gasten die buiten zaten. Vroeg of de deur dicht mocht omdat het koud aan voelde. Deur ging pas dicht als er buiten geen klanten meer zitten. Mijn inziens niet echt gastvrij voor de gasten die binnen zitten.

24. Chantal van der kwaak en Lex van Den Bosch

Hebben Grieks eten besteld.
    Nou sorry zelfs de hond draaide het hoofd om.
    Dus weet niet wat dit eten was, maar niet Grieks.
    En dan zouden ze het op komen halen?
    Nou we hebben het gebracht en me vriend wordt gewoon de zaak uitgeduwd en moest oprotten als je geen Griek bent!

Nou kortom!
    Nooit maar dan ook nooit meer bij hun eten halen.

25. 10 nov. 2020
    Heerlijke kipschotel besteld ....
    Salade was lekker fris en vers....
    Wachttijd 15 min.
    Gebracht door een zeer vriendelijke bezorger....
    Vr.gr. Inge.

26. Heerlijk gegeten alles was echt heel lekker. De bediening was super goed, lieve meisjes. Heerlijke Rose, alleen het water is erg duur, 2.50 Voor een flesje water, is te gek, ik vroeg om kraanwater, maar kreeg de dure kleine flesjes. Dat is een min punt vind ik, verder prima.

6,7
  27. Adriana Mendoza

Heel vriendelijke service.
    Mooi om buiten te zitten.
    Eten was lekker.

28. Saskia van Dam

Gisterenavond voor het eerst bij Graaf Jan gegeten. En het was super, vriendelijk personeel, goede tapas. Echt helemaal top.

29. Het was een vreselijke ervaring om hier te willen eten.
    Ik was er met mijn zus, zij vroeg aan de serveerster die de eigenaresse is een tosti met wit brood en dat kon maar ze deed dit met een vreselijke chagrijnige kop.
    De tosti kwam en het was maisbrood dus geen witbrood, mijn zus ging naar haar toe en zei hier wat van.
    Dat mens zei dat dit wit brood was maar dan van mais maar er zitten zaden in die mijn zus niet mag hebben toen zei ze glashard van we hebben geen wit brood dus dan eet je maar niets.
    Ik had ook mijn eten voor mij staan dus zou ik alleen moeten eten maar dit wilde ik natuurlijk niet dus ging ik naar haar toe en zei dat ze dit niet kon maken om te zeggen dat maisbrood wit brood is en dat het normaal is dat een restaurant gewoon normaal witbrood in huis moet hebben.
    Het werd een harde discussie want we gingen goed te keer tegen elkaar en toen zei ik dat ze mijn eten kon houden en dat ik de wijn zou betalen die een raar kleurtje had wat ook niet kon en dat we hier nooit meer komen.
    Dat mens is totaal niet klantvriendelijk, ik snap niet dat zo'n iemand een restaurant kan runnen.
    Ik wilde de wijn betalen met een restaurant cadeau kaart, toen keek ze mij heel vies aan en vroeg ze of er wel geld op stond, hoe durfde ze dit te vragen.
    Ik kreeg een bon en we zijn weggegaan om nooit meer bij Graaf Jan teug te komen

1,8
  30. Investeren in kundig personeel kan geen kwaad. Eten, prijs/kwaliteit prima. Bediening onzeker en onkundig.