Bezorgrestaurants in de buurt van Mokka

ma lunch 09:00 - 16:00

do lunch 09:00 - 16:00
vr lunch 09:00 - 16:00
za lunch 08:00 - 16:00

1. Marjolein

Fijne ervaring met Mokka. Heel goede service en naast heerlijke vlaaien hebben ze ook leuke kadopakketten. Aanrader.

2. Op donderdag wilde ik vlaaien bestellen voor mijn verjaardag op zaterdag. Mokka is blijkbaar aangesloten bij Supervlaai, maar op de site van Mokka staan hele andere vlaaien dan op de site van Supervlaai. Ook kun je bij Mokka zelf geen halve vlaaien bestellen en bij Supervlaai wel. Daarover gebeld met Mokka Sassenheim maar meneer John Mokka was erg gehaast en kortaf aan de telefoon. Dus ik was nog niet veel wijzer. Uiteindelijk maar via Supervlaai besteld want ik wilde graag halve vlaaien hebben.

Mokka zegt gratis bezorgen in de Bollenstreek vanaf 20 euro maar ik moest alsnog 2,50 betalen aan bezorgkosten terwijl mijn bestelling hoger dan 20 euro lag. Was het ineens gratig bezorgen boven de 35 euro! Oftewel er klopt geen bal van de website(s).

Bestelling gedaan, als bezorgdatum zaterdag gekozen (dit kon gewoon via een kalender). Krijg ik doodleuk de volgende dag een mailtje van Meneer John Mokka: "Op zaterdag bezorgen wij niet, komt u het maar halen". Niet even een telefoontje, nee een MAIL in mijn ongewenste e-mailbox nog wel. Ik had geen vervoer, dus bewust gekozen voor bezorgen! Voor mij was de maat vol, heb mijn bestelling ook via Mail geannuleerd en heb lekker vlaai besteld bij een andere zaak.